Restaurant Twelve

Bargelaan 180 2333 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Twelve

Welkom op verdieping 12, welkom bij Twelve! Heeft u al een moment genomen om te genieten van hét restaurantpanorama van Leiden? De moderne bar op het westen biedt een uitzicht tot de duinkoppen van het Noordzeestrand. Een blik in de open keuken op het oosten biedt een fenomenaal uitzicht over de Sleutelstad. Komt u eens kijken bij onze koks? Gewoon lekker eten met een heerlijk uitzicht. Ongedwongen, toegankelijk en in het seizoen. Twaalf maanden per jaar, alle dagen van de week. Eet, drink en geniet. Dat is Twelve.

Glas champagne

Keuken is open van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twelve

Jo D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het verrassingsmenu genomen dit bestond uit 3 gangen om samen te delen. Op iets meer dan een uur waren we rond, tempo lag ontzettend hoog, we hadden graag iets meer tijd gekregen om te genieten tussen de gangen.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Uitzicht vanaf de 12e verdieping is mooi. Entree via lift is moeilijk te vinden. De (lunch) kaart is prima en de gerechten ook. Bediening was correct en aardig, men gaf echter wel een onwennige indruk.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuk uitzicht. Eten prijs/kwaliteit vehouding was zeer matig. Leuke locatie voor een borrel. Inrichting niet heel erg sfeervol
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Hartelijke ontvangst. Nette bediening. Jassen werden netjes aangenomen. Werd ruim tijd geboden om menu uit te kiezen. Lunchmenu voldeed aan verwachtingen.
Goed verzorgd, smakelijk.
Zeer tevreden!
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was weer heerlijk een aanbeveling -lekker eten rustig op ons gemak gegeten heerlijk , na het eten hoef je niet gelijk weg lekker koffie gedronken op de banken
robplom .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zondag samen met 2 vriendinnen gekozen voor het menu “aan tafel bij Twelve”. Een aanrader! We kregen een heerlijk drie gangendiner, lekker en leuk opgediend. Verder onbeperkt thee, en koffie toe. Het was een middag vullend program van 14.00 tot 18.00, meer tempo is mogelijk. Bediening was ook erg vriendelijk. Ja we bevelen dit arrangement van harte aan. De kosten waren slechts € 75,00 voor drie personen! Verder is dit menu ook mogelijk met bier of wijn, de kosten zijn dan iets hoger. Voor herhaling vatbaar!
Charelle M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel! We waren alle 4 zeer tevreden en komen zeker nog terug.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten, mooi uitzicht. Helaas was de opmerking over vegetarische tafelgenoot (geplaatst bij reservering) of niet doorgekomen of er werd niets mee gedaan.
A.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Geweldig attente en vriendelijke ontvangst, super bediening. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar de ambiance is erg prettig en het uitzicht ongeëvenaard. Dat is het geld waard. De opstelling van de lounge-zitgelegenheid, waar je even op een vrije tafel kunt wachten en alvast van een drankje kunt genieten, is super. Ook het feit dat je op rustige toon een conversatie kunt voeren zonder veel drukte om je heen doet ons altijd weer kiezen voor deze mooie plek.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Leuke locatie om met vrienden van een lunch een klein feestje te maken! We konden door de rustige sfeer goed bijpraten en werden uiterst vriendelijk bediend.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
- Jammer dat we niet een tafel bij het raam hadden, hoewel daar wel mee geadverteerd wordt
- Geur van welness onaangenaam
- Carpaccio was bedolven onder soort saus, waardoor de smaak van de carpaccio er niet goed uitkwam (iets te verbergen???)
- De weg terug vinden naar de auto, waar betalen was DRAMA, nergens staat iets aangegeven, veel deuren op slot
Zullen niet snel nog eens komen, jammer!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
'De tafel van 12' is echt een aanrader. Heerlijk lang getafeld en genoten van allerlei verschillende lekkernijen. De hartelijke ontvangst en goede uitleg van de gerechtjes en de bijpassende wijnen en thee maakte het helemaal af.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het uitzicht is geweldig, de inrichting een beetje onpersoonlijk en universeel. Het ruikt er meer naar de naastgelegen wellness dan naar eten.
Het was druk, waardoor de bediening op zich liet wachten. Maar service en eten waren verder prima. Porties zijn groot, over een doggie bag werd niet moeilijk gedaan.
fjg J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
alles was heel goed ook de bedining was heel goed
en vriendelijk prima in orde
alles was goed op geruimend
en alles was in orde
Airfrance001 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heel leuke plek om rustig en lekker (alles vers) te lunchen, ideaal dat je onderin het gebouw kunt parkeren en dan zo, zoef, met de lift naar de 12e!
Coby R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij hebben hier geluncht omdat we een bon hadden
Het was boven verwachting. Bij mooi weer was het uitzicht nog mooier geweest, maar dit was al geweldig.
Maartje J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We werden geholpen door heel aardig personeel. Het eten was goed en we hebben er lekkere wijn bij gedronken. Natuurlijk ook genoten van het prachtige uitzicht.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk Kerst 4-gangen diner met attent en vriendelijk personeel!
Vlot uitgeserveerd met mogelijkheid iets langere pauze tussen de gerechten.
G.K. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ik was plezierig verrast! Goed te combineren met bezoek aan wellness center of aan patiententen in het Topaz Revitel revalidatie centrum.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
dressing bij het visvoorgerecht overheerste.
Twee van de drie mixed gril waren koud.
Het ijstoetje was opeens een enorme hoeveelheid.
Onaangebroken fles water stond op de rekening, terwijl ze ook gratis karaffen water hebben!