Restaurant Twelve

Bargelaan 180 2333 CW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Twelve

Welkom op verdieping 12, welkom bij Twelve! Heeft u al een moment genomen om te genieten van hét restaurantpanorama van Leiden? De moderne bar op het westen biedt een uitzicht tot de duinkoppen van het Noordzeestrand. Een blik in de open keuken op het oosten biedt een fenomenaal uitzicht over de Sleutelstad. Komt u eens kijken bij onze koks? Gewoon lekker eten met een heerlijk uitzicht. Ongedwongen, toegankelijk en in het seizoen. Twaalf maanden per jaar, alle dagen van de week. Eet, drink en geniet. Dat is Twelve.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Twelve

Gelegen aan het Centraal Station Leiden.
  • : Betaald parkeren in ondergrondse parkeergarage.

Zondag tot donderdag: 11:00 – 00.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 11:00 – 01.00 uur
Keuken is dagelijks geopend van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twelve

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Hele lieve en aardige vlotte bediening , een echte aanrader voor zijn 2 of zakelijk.
Het eten is voortreffelijk niet te veel maar zeker niet te weinig. Zowel diner als ontbijt is zeer goed.
Jelske B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Aardige bediening en ze kwam
regelmatig langs maar was niet erg op de hoogte inhoudelijk. Als er buikspek op de kaart staat en Gert blijkt enkel wat dun ontbijtspek te zijn valt het helaas tegen... flinke prijzen voor medium porties. Positief dat we ons eten snel kregen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
11 euro’s voor gin is te veel. Wir zijn niet in Londen. 3 euro’s voor tonic nog daarbij. Echt te veel.
Brood komt niet automatisch met salade, moet vragen. En dan is het zonder boter en echt ordinair.
Voor dessert moeten wij wachten 20+. Omdat het was vergeten maat wel gemaakt.
Alles kan beter hier, menu, prijzen, wachttijden... Het is echt een goede locatie dus een beetje telleurstellend.
En geen draadloss pin apparat. Hello??!
Suzy S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Eten en sfeer waren wederom prima; personeel is wel vriendelijk, maar weinig oplettend. Service gerichtheid kan beter...
Annet O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Service was goed maar vanuit de keuken ging van alles mis. Bediende sprak de chefs aan dat hoofdgerecht en nagerecht veel te laat was (voor mij). Bediende kreeg nog een grote mond terug. Volgens mij waren de chefs vergeten dat het een open keuken is en dat klanten alles kunnen horen. Ik boek hier niet meer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Ik vind het vervelend om te moeten zeggen, maar zie dit restaurant meer en meer afglijden. Natuurlijk, iedereen is lief en doet z'n best, maar het is gewoon niet goed (meer). Ik was hier nu met m' gezin maar durf er nu niet meer met zakelijke relaties te komen. De manier waarop de hoofdgerechten werden opgediend, op kantineborden, alsof het uit de gaarkeuken kwam. Een liefdeloos eenzame kip sate met een kwak zure groente ernaast en taaie kroepoek. Twee zeebaarsfilets, op een groene smurrie met wat bonen en wortelschijfjes, naast elkaar, waardoor de groente volledig aan het zicht was onttrokken, op een wit kantinebord, ook alsof het uit de gaarkeuken kwam. Dat kan gewoon niet. En een blik in de keuken, waar je echt geen trek van krijgt. Ik vind het heel treurig, want het is echt een leuke plek, en ik gun het de mensen zo om succesvol te zijn, maar zo gaat het hem niet worden. Onze conclusie was helaas dat we er niet meer gaan komen. Sorry.
Thoni V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
het was in één woord geweldig! Ik had aangegeven niet direct "aan tafel te willen gaan". We konden plaats nemen inde loungeseats, waar we gezellig wat konden drinken en praten. Het was helemaal top!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gemma L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Echt lekker gegeten, goede grootte van de porties, en verrassende samenstelling van de gerechten. de bediening was vriendelijk. soms wel wat lang wachten, dat zag ik ook bij de tafeltjes om ons heen. toen we binnenkwamen roken we de -chloorachtige - geur van de welness, maar daar heb ik de rest van de avond geen hinder van ondervonden.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een mooi restaurant op een unieke locatie hoog boven Leiden. Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en mooie bijpassende wijn. Bediening vriendelijk.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Lekker eten, goede service en een prachtig uitzicht over de stad Leiden.................................................
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Prijs kwaliteits verhouding erg goed. Goede en vlotte bediening. Goede sfeer, met een prachtig uitzicht over de stad.............
P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten was prima. Maar veel te weinig bedienend personeel, daardoor enorm lang moeten wachten. Daarover een mail gestuurd, maar helaas geen enkele reactie.
Raha N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Ik vind hier zo bijzonder mooie lokatie en heel aardig en attente personeel dat het mijn vaste plek geworden. Bedankt voor heel goede service.
Ruben C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht over Leiden.
AM D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prachtig uitzicht (in de verste de zee!), aardige mensen, lekker eten (de burger-aanrader) en drinken. Wat wil je nog meer?
D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mooie locatie. Zeer vriendelijk ontvangen. Lekker eten. Subliem uitzicht. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
michel B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
zeer vriendelijk personeel 10 op 10
Raha N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heel vriendelijke personeel, prachtige sfeer en lekker eten met goede prijs. Ik kom graag hier vaker voor elk gesprek of met vrienden gezellig uiteten.
Marlene D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Mooie locatie dichtbij Leiden CS. Mooi uitzicht en super vriendelijk personeel. Eten was oké maar niet bijzonder. Carpaccio als voorgerecht was goed. Een van mijn tafelgenoten en ikzelf hadden als hoofdgerecht gepofte aardappel met gegrilde kip en gegrilde groente. Dat gerecht viel tegen. Alles was droog en vlak van smaak. Mijn andere tafelgenote had de ravioli. Zij was heel tevreden. Zag er ook lekker uit.
Voor het eten zou ik niet terugkomen. Wel leuke zitjes met uitzicht over de wijde omgeving. Leuk om te loungen.