Restaurant Twelve

Bargelaan 180 2333 CW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Twelve

Welkom op verdieping 12, welkom bij Twelve! Heeft u al een moment genomen om te genieten van hét restaurantpanorama van Leiden? De moderne bar op het westen biedt een uitzicht tot de duinkoppen van het Noordzeestrand. Een blik in de open keuken op het oosten biedt een fenomenaal uitzicht over de Sleutelstad. Komt u eens kijken bij onze koks? Gewoon lekker eten met een heerlijk uitzicht. Ongedwongen, toegankelijk en in het seizoen. Twaalf maanden per jaar, alle dagen van de week. Eet, drink en geniet. Dat is Twelve.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Twelve

Gelegen aan het Centraal Station Leiden.
  • : Betaald parkeren in ondergrondse parkeergarage.

Zondag tot donderdag: 11:00 – 00.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 11:00 – 01.00 uur
Keuken is dagelijks geopend van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twelve

Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
wij hadden een nachtje in het City Resort in Leiden ( wat trouwens ook teleurstellend was) zijn in restaurant Twelve gaan eten, de helft van het menu was niet beschikbaar en de zalm was niet te eten,.
T Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Mooie locatie, vriendelijk personeel.
Zeer beperkte keuze voor glutenvrij eten.
Bij "gamba's" heb ik toch een ander idee. Dit waren wat formaat betreft gewoon Noorse garnalen.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heel gezellig geluncht met mooi uitzicht
V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een uitstekend ontvangst en ze hebben gedaan wat ze hebben beloofd en de samenwerking was prima.
Mooi uitzicht over Leiden in een rustige sfeer. Het eten was niet speciaal maar wel goed klaar gemaakt.
O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
heerlijk gegeten, erg mooi en sfeervol restaurant. waren wel vergeten in te dekken, maar was snel opgelost. Mooi uitzicht en vriendelijk personeel, gaan er zeker weer eens terug!
Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten van een kaart met diverse maar niet (te) veel keuzes. Onze ober, of zeg maar gastheer, was erg vriendelijk en correct, toch ook met humor. Deed zijn best en werkte kei hard, complimenten. Mooie open keuken en privacy-biedende tafeltjes. Lekker gegeten voor een prima prijs, en niet te vergeten heerlijk nagenoten op de loungebank voor het raam.
Danny O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker gegeten, goede bediening. Bedienend personeel wist alleen niet echt wat voor wijnen ze hebben dat is het enige verbeter puntje. Verder top locatie!
Jane R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Top! We gaan zeker binnenkort nog een keertje
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Bediening was wat stuntelig. Iemand vergeten een drankje te geven terwijl we maar met z'n vieren zijn. Een glas weghalen waar nog wijn in zit.
Het eten was heerlijk.
H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Er wordt verbouwd in dit hotel. Dit is denk ik wat terug te zien in de dienstverlening. Mijn vrouw is overdag aanwezig geweest op de 12 verdieping. Het heeft > 1 uur geduurd voordat iemand gevraagd heeft of zij misschien iets wil drinken. Toen zij vroeg om een cappuccino werd te kennen gegeven dat dit niet mocht gedurende ontbijt tijden. Na aandringen werd alsnog een cappuccino geserveerd. Rond lunch werd haar gevraagd van zitplek te verhuizen vanwege "groepen" die kwamen lunchen.

's Avonds kregen we het gevoeld dat dit terug was te zien in de gerechten, ze zijn wat makkelijk cq eenvoudig/ongeïnspireerd. Het bedienend personeel leek vermoeid en niet volledig geïnteresseerd en liet meerdere steken vallen, denk daarbij aan vergeten in te dekken voor de volgende gang, wijn of water te schenken of tussentijds even vragen of alles naar wens was.

Tijdens ontbijt waren er geen tafels vrij (er was 10 min. wachttijd), ook werden tafels niet schoongemaakt (wel half afgeruimd). De koffiebekers waren op, er werd door verschillende zakelijk gasten staand en/of bij een statafel ontbeten.

Ik heb bij boeking expliciet gevraagd om een rustige kamer, we kregen kamer 1050 vlak naast de lift. We hebben tot 23.00 uur alle gasten en personeel horen lopen op de houten vloer voor de Welness, bij de ingang van Twelve. De volgende ochtend werden weer wakker gemaakt rond 6.00 uur door geloop door ontbijtpersoneel. Al met al niet wat ik verwacht voor de prijzen die worden berekend. Ik zou graag met een F&B- of restaurantmanager in gesprek willen indien gewenst.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Hele lieve en aardige vlotte bediening , een echte aanrader voor zijn 2 of zakelijk.
Het eten is voortreffelijk niet te veel maar zeker niet te weinig. Zowel diner als ontbijt is zeer goed.
A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Helaas, niet meer het niveau van vroeger. We kwamen er altijd graag voor een uitgebreide lunch, al een paar jaar regelmatig. Maar de laatste twee keer viel het telkens zo tegen. Wij gaan op zoek naar een andere plek.
Jelske B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Aardige bediening en ze kwam
regelmatig langs maar was niet erg op de hoogte inhoudelijk. Als er buikspek op de kaart staat en Gert blijkt enkel wat dun ontbijtspek te zijn valt het helaas tegen... flinke prijzen voor medium porties. Positief dat we ons eten snel kregen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
11 euro’s voor gin is te veel. Wir zijn niet in Londen. 3 euro’s voor tonic nog daarbij. Echt te veel.
Brood komt niet automatisch met salade, moet vragen. En dan is het zonder boter en echt ordinair.
Voor dessert moeten wij wachten 20+. Omdat het was vergeten maat wel gemaakt.
Alles kan beter hier, menu, prijzen, wachttijden... Het is echt een goede locatie dus een beetje telleurstellend.
En geen draadloss pin apparat. Hello??!
Suzy S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Eten en sfeer waren wederom prima; personeel is wel vriendelijk, maar weinig oplettend. Service gerichtheid kan beter...
Annet O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Service was goed maar vanuit de keuken ging van alles mis. Bediende sprak de chefs aan dat hoofdgerecht en nagerecht veel te laat was (voor mij). Bediende kreeg nog een grote mond terug. Volgens mij waren de chefs vergeten dat het een open keuken is en dat klanten alles kunnen horen. Ik boek hier niet meer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Ik vind het vervelend om te moeten zeggen, maar zie dit restaurant meer en meer afglijden. Natuurlijk, iedereen is lief en doet z'n best, maar het is gewoon niet goed (meer). Ik was hier nu met m' gezin maar durf er nu niet meer met zakelijke relaties te komen. De manier waarop de hoofdgerechten werden opgediend, op kantineborden, alsof het uit de gaarkeuken kwam. Een liefdeloos eenzame kip sate met een kwak zure groente ernaast en taaie kroepoek. Twee zeebaarsfilets, op een groene smurrie met wat bonen en wortelschijfjes, naast elkaar, waardoor de groente volledig aan het zicht was onttrokken, op een wit kantinebord, ook alsof het uit de gaarkeuken kwam. Dat kan gewoon niet. En een blik in de keuken, waar je echt geen trek van krijgt. Ik vind het heel treurig, want het is echt een leuke plek, en ik gun het de mensen zo om succesvol te zijn, maar zo gaat het hem niet worden. Onze conclusie was helaas dat we er niet meer gaan komen. Sorry.
Thoni V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
het was in één woord geweldig! Ik had aangegeven niet direct "aan tafel te willen gaan". We konden plaats nemen inde loungeseats, waar we gezellig wat konden drinken en praten. Het was helemaal top!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gemma L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Echt lekker gegeten, goede grootte van de porties, en verrassende samenstelling van de gerechten. de bediening was vriendelijk. soms wel wat lang wachten, dat zag ik ook bij de tafeltjes om ons heen. toen we binnenkwamen roken we de -chloorachtige - geur van de welness, maar daar heb ik de rest van de avond geen hinder van ondervonden.