Restaurant Twelve

Bargelaan 180 2333 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Twelve

Welkom op verdieping 12, welkom bij Twelve! Heeft u al een moment genomen om te genieten van hét restaurantpanorama van Leiden? De moderne bar op het westen biedt een uitzicht tot de duinkoppen van het Noordzeestrand. Een blik in de open keuken op het oosten biedt een fenomenaal uitzicht over de Sleutelstad. Komt u eens kijken bij onze koks? Gewoon lekker eten met een heerlijk uitzicht. Ongedwongen, toegankelijk en in het seizoen. Twaalf maanden per jaar, alle dagen van de week. Eet, drink en geniet. Dat is Twelve.

Glas champagne

Keuken is open van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twelve

D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mooie locatie. Zeer vriendelijk ontvangen. Lekker eten. Subliem uitzicht. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
michel B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
zeer vriendelijk personeel 10 op 10
Raha N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heel vriendelijke personeel, prachtige sfeer en lekker eten met goede prijs. Ik kom graag hier vaker voor elk gesprek of met vrienden gezellig uiteten.
Marlene D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Mooie locatie dichtbij Leiden CS. Mooi uitzicht en super vriendelijk personeel. Eten was oké maar niet bijzonder. Carpaccio als voorgerecht was goed. Een van mijn tafelgenoten en ikzelf hadden als hoofdgerecht gepofte aardappel met gegrilde kip en gegrilde groente. Dat gerecht viel tegen. Alles was droog en vlak van smaak. Mijn andere tafelgenote had de ravioli. Zij was heel tevreden. Zag er ook lekker uit.
Voor het eten zou ik niet terugkomen. Wel leuke zitjes met uitzicht over de wijde omgeving. Leuk om te loungen.
Dana I.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Al in al een geslaagde dinner met uitzicht maar toch de verhouding prijs-kwaliteit kan iets gunstiger zijn. Personeel aardig, pin aparaat werkt niet zo eenvoudig, we moesten lang wachten om te kunnen met pin betalen.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Een goed bereikbare locatie, nabijgelegen parkeergarage (let op, voor de deur maar 40 minuten parketen), naast Centraal Station. Vriendelijk en deskundige personeel. Heerlijk geluncht.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ondanks dat er maar vier tafels bezet waren, moesten we erg lang wachten, zeker een half uur. Bij lege glazen werd er niet attent gereageerd, ik moest zelf iemand roepen om nog iets te drinken.
Er zaten geen bijgerechten bij als groenten en aardappels/patat, dit werd niet verteld vooraf.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mooi restaurant met prima gerechten, alleen werden de gerechten zo snel geserveerd dat wij het idee kregen dat we binnen korte tijd al weg moesten. Dat is wel erg jammer, want dit bepaalde zo wel de sfeer. Ook werden er flink wat kleine foutjes gemaakt..
V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst in restaurant. Na het nuttigen van een aperitief op de loungebanken konden we aan onze gereserveerde tafel plaats nemen. Genoeg keuze in voorgerechten en desserts. Het aanbod van hoofdgerechten is, voor een restaurant in een viersterrenhotel, te beperkt en te eenvoudig. De bereiding en smaak was wel naar onze tevredenheid. De wijnen die geschonken worden zijn van goede kwaliteit en normale prijs. Het assortiment speciaal bieren is ook tamelijk uitgebreid. De bedragen die hiervoor berekend worden liggen iets hoger dan gemiddeld.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik heb gereserveerd via de website. Helaas stonden we daarna bij aankomst niet op de gastenlijst waardoor er verwarring ontstond en we ons erg ongemakkelijk voelde.
M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goed restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten. Makkelijk parkeren en vlakbij station (had eetafspraak met vrienden die per trein kwamen). Een regular voor mij.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goed eten in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening en vlak bij het station. Daarom een ideaal ontmoetingspunt !
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben ons prima vermaakt en heeerlijk gegeten. Kuerig werdaans ons gevraagdof de volgende ronde klaargemaakt kon worden. Wij komen er zeker op terug.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het viel ons tegen: de bediening was niet optimaal: onvriendelijk, en ze vergaten ons, en merkten vervolgens op dat we geduld moesten hebben. Het brood kwam 1 minuut voor het hoofdgerecht. De hoodfgerechten zelf vielen kwalitatief tegen: broodje hamburger zonder iets van tomaat, sla, kaas. De vegetarische gepofte aardappel bestond uit gepofte aardappel, gebakken aardappels, enkele groentes, en friet (GEEN GRAP). Wel een ontzettend mooi uitzicht. Maar ik zou zeker niet terug gaan.
B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij zijn zeven kinderen uit één gezin, met aanhang...
We zien elkaar al meestal bij alle verjaardagen...

En één keer per jaar komen we samen bij een maaltijd en nemen we tijd voor ontmoeting in kleine kring...
De tafel van twaalf paste heel goed bij wat ons voor ogen staat: tijd voor ontmoeting
en een heel smakelijke maaltijd - niet zomaar een gewone lunch....
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Prima restaurant voor borrel of (zakelijk) diner.
De locatie vlakbij Centraal station Leiden is een grote pre.
De ambiance is erg prettig en een beetje hip en het uitzicht vanaf de 12e verdieping is prachtig.
In de loungebanken voor het raam kun je, genietend van het prachtige uitzicht, heerlijk ontspannen vooraf borrelen of achteraf natafelen. Met de ruime keuze aan borrelhapjes is het restaurant hier duidelijk ook op ingesteld.
Voor hoogstaande culinaire uitspattingen moet je hier niet zijn, maar de kwaliteit van het eten is ruim voldoende, en de kwaliteit/prijs verhouding is zelfs goed te noemen.
Ik ga hier zeker vaker komen.
Merlijn S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Uitzicht mooi, personeel vriendelijk, maar eten te zout, garnalen te lang gebakken, pasta te kort gekookt, wijn matig en je ruikt de sauna. Je betaalt dus voor het uitzicht, maar eten geen aanrader.
reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
En alweer genoten van een heerlijke High Tea met vriendin. Bediening was perfect, ondanks stroomstoring bleef het gezellig!
1 opmerking: alstublieft weer de heerlijke sandwiches terug en niet die vreselijke hompen brood...
D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ober deed het moeilijk met plaats aanwijzen, terwijl alle tafeltjes waren vrij en wij waren de eerste bezoekers. Trouwens, zaal stond de hele tijd half leeg!
Rode wijn was zuur, werdt niet aan tafel geschonken...
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was lekker, maar niet spectalulair. Dat kan wel gezegd worden van het uitzicht. Fenominabel!!!! Bediening aller vriendelijkst.