Restaurant Twee

Heugterbroekdijk 2 6003 RB Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Twee

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Tijdens een lang weekend weg vanavond met 4 personen hier gegeten. Wat een prettig en warm onthaal door de eigenaresse. We voelden ons helemaal thuis! Het menu werd op een dusdanige manier voorgedragen dat het water je op voorhand al in de mond liep. Van het huis kregen we een borrelplankje met kaaskoekjes, olijven en crackers met een tomaten tappenade. Leuk op tafel zjn de aparte soorten zout met specerijen. Vooraf hadden we een op de tong smeltende carpaccio. Als hoofdgerecht kalfsribeye. Heerlijk mals vlees. Saus en groenten subliem op het bord erbij geserveerd. Goede service om te vragen of er behoefte was aan extra saus, groente of een salade. De toetjes waren ook heerlijk en mooi opgediend. Wijzigingen aanbrengen als je iets niet lust is geen probleem. Erg mooi om te zien dat het personeel echt met passie en liefde zijn/haar werk doet. Een genot om te kijken hoe een kaasplakje werd opgemaakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een kok/eigenaar die toen we weggingen nog even de hand kwam schudden en een praatje maakte. Toptent. Een echte aanrader.
ReniPeeters .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Wij eten hier geregeld. Altijd een zeer vriendelijke bediening en het eten is uitstekend. Er is geen kaart maar elke keer opnieuw wordt er een nieuwen gevarieerd menu aangeboden, een verrassing dus. Wij hebben een zoon met een ernstige voedselallergie. Bij restaurant Twee wordt er altijd iets apart voor onze zoon gemaakt dat zeer lekker is, gevarieerd en het is nog nooit fout gegaan met zijn allergie. Dit restaurant is een absolute aanrader.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Hier met 4 pers (allen mannen) gegeten. De ontvangst was vriendelijk. We zaten op het terras waar het al goed vol zat. Enige nadeel is dat er erg veel vliegen zaten. Er is geen menukaart omdat ze met verse producten werken die dgl verschillen. De voorgerechten waren prima van smaak. Het hoofdgerecht werd aanbevolen als rib-eye biefstuk. Toen het op tafel kwam leek het meer op een karbonaadje en niet op biefstuk. Het vlees was wel erg mals en lekker. De wijn werd met uitleg geserveerd. Bij het kaasplankje als dessert kregen we 3 soorten te proeven voordat we een definitieve keuze maakten. Dit waren dus 12 glazen... Later kregen we nog een drankje aangeboden van de eigenaresse en hebben we nog nagepraat. Erg aardige mensen en goed eten.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Hier al een aantal keren heerlijk gegeten. In de zomer eet je op het verzorgde terras met ruime tafels.
Als ik hier eet neem ik altijd het 3 gangen-menu. Vooraf 3 kleine voorgerechtjes die varieren van een tartaartje van zalm tot een gebakken gamba. Dan een hoofdgerecht de laatste keer had ik mooi gebakken hert met zuurkool en een top kaaswagen als dessert. kom hier altijd graag en kom ook zeker weer terug.