Restaurant Truva

Korte Bosstraat 5 4611 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Truva

Op reis naar Turkije

Op de Korte Bosstraat in Bergen op Zoom beland je zowaar in Turkije. Zodra je over de drempel stapt komen de geuren van verse kruiden, geurige aroma's, vlees, vis en groenten je tegemoet. Ga lekker zitten en ga voor een avond op vakantie naar Turkije. De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt er voor dat jij over niets hoeft na te denken, zij regelen het wel voor je. Het enige waar jij aan hoeft te denken is de gezellige avond met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Truva

7,1
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij kwamen om 17.15 en bij t opnemen van de dranken en eten werd er doorgegeven dat we tijd hadden tot 19.15.
eten was top, de bediening ook goed.je krijgt nog voorafje van t huis.maar de gerechten kwamen echt kort achter elkaar.binnen 1 uur hadden we voor,hoofd en nagerecht.dit vonden wij wat minder.bij t weggaan werdt bv geen prettige avond gewenst.
Goof H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was super!! Hebben als hoofdgerecht specialiteiten van de kok genomen en dat was heerlijk. Zeker om nog een keer terug naartoe te gaan.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goede herinneringen aan eerdere bezoeken. Nu teleurstellend.
Voorgerecht: plak feta met honing in een schaaltje. Daar hoef je geen kok voor te zijn.
Hoofdgerecht: heel vlak van smaak. Waterig en weinig vlees.
Toetje: bolletje ijs met twee stukjes baklava en slechte nep slagroom.
Jammer!
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige sfeer, goed eten voor een leuke prijs en vriendelijk personeel. Echte aanrader, zullen zeker vaker hier naartoe gaan!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We zijn al erg vaak bij Truva geweest en gaan zéker nog vaak terug!
Het enige probleem is de menukaart: er staan zoveel lekkere dingen op dat je niet weet wat je moet kiezen....
Een aanrader dus!
feikedejong .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was goed en zag er verzorgd uit, kortom wij hebben genoten.
Zeker een aanrader en alles voor een aantrekkelijke prijs.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Laat gereserveerd voor 2e kerstdag voor 4 personen. Knus restaurantje, goede ontvangst. Alle gerechten waren lekker, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij kwamen vrij vroeg binnen, zaten een geruime tijd alleen. Het is niet een restaurant waar ik zo maar binnen zou stappen als ik langs zou lopen. Maar nu wij hier binnen zijn geweest ga ik zeker nog een keer terug! Het eten wat overheerlijk! Niet te grote porties en heerlijke smaken!
Ontvangst en service wat heel vriendelijk en beleefd! Goed ga zo door!
De inrichting was ook mooi van het restaurant met Turkse details en muziek en dat in combinatie met het heerlijke eten was dit een fantastische avond voor ons!
opoe .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eigenlijk weinig te vermelden. Zijn hier al meerdere malen geweest , ook samen met de kinderen en kleinzoon, en het bevalt nog steeds prima.
Esmé R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk eten in een gastvrij restaurant met vriendelijke mensen.
Genoeg keuze uit verschillende gerechten.
Inrichting is niet echt knus, het is meer aan "de keukentafel" eten en de tafels staan erg dicht op elkaar.
Maar het belangrijkste is goed: het eten en de hygiëne!
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Als voorgerecht , champignons gevuld met kaas. Dat waren er precies 3. De saus bij mijn vleespuntjes was toch echt rood ipv crème . Na een opmerking daarover was het antwoord dat ze altijd een scheut tomatenketchup in de crèmesaus doen voor de kleur........????
Terwijl de cremesaus van mijn overbuurvrouw toch echt wit was. Eten was verder weinig smaakvol. We hebben overal peper en zout bij gedaan.
Personeel was vriendelijk, de inrichting simpel maar schoon.
Maar 6,50€ voor 3 stukjes baklava van 1 cm2 , de flauwe smaak en verkeerde saus over mijn gerecht maakt het voor ons geen aanrader. Helaas wij gaan niet meer terug.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Knus, gezellig en vooral zeer vriendelijk personeel. Bewust echte Turkse hapjes besteld en die waren allemaal zeer vers en lekker. Bij afrekenen kregen we van de baas een bon mee om nog eens een 3 gangen menu te komen eten met 2 personen voor de prijs van 1. Gaan we zeker doen...
conny.sijstermans .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het is een klein maar sfeervolle locatie. Het eten was heerlijk. De serveersters zijn heel vriendelijk en houden alles goed in de gaten. Vanwege de drukte kregen we te horen dat we maximaal twee uur gebruik mochten maken van de tafel maar dat was geen probleem. Alles werd keurig binnen die tijd geserveerd. We hebben een gezellige avond gehad.
jpmwerdler1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Dit was ons eerste bezoek aan Truva, maar zeker niet de laatste keer. Vanuit het restaurant kijk je zo de keuken in. De ontvangst was warm en heel vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Dit restaurant bevelen we zeker bij onze vrienden en kennissen aan.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het is een leuke knusse gelegenheid en ze zijn erg vriendelijk. De gerechten zijn goed klaargemaakt, maar wij vonden de prijzen aardig hoog.
Ad en Miranda
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was lekker en precies genoeg. Ruime keuze en vlotte bediening. Allleen jammer dat we naast de ingang van toilet zaten. Behalve het slaan van de deur, kregen we ook af en toe een vleugje toiletverfrisser mee. Dat was dus wat minder fijn...
tvanloon2009 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
wij zijn tevreden het eten was goed Het was ook goed druk Alleen de sfeer vind ik wat minder het mag wel iets gezelliger Maar dat is het enige negatieve wat ik te melden heb
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. En we hebben heerlijk gegeten. Leuke sfeer in een soort van donker bruin café.

Piet José aart en anja.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Slechte bediening, lange wachttijd voor drankjes. Sommige drankjes zijn niet geleverd, terwijl ze wel op de rekening stonden. Sommige gerechten vielen erg tegen, de visgerechten waren slecht.