Restaurant Truva

Korte Bosstraat 5 4611 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Truva

Op reis naar Turkije

Op de Korte Bosstraat in Bergen op Zoom beland je zowaar in Turkije. Zodra je over de drempel stapt komen de geuren van verse kruiden, geurige aroma's, vlees, vis en groenten je tegemoet. Ga lekker zitten en ga voor een avond op vakantie naar Turkije. De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt er voor dat jij over niets hoeft na te denken, zij regelen het wel voor je. Het enige waar jij aan hoeft te denken is de gezellige avond met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Truva

7,1
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Als voorgerecht , champignons gevuld met kaas. Dat waren er precies 3. De saus bij mijn vleespuntjes was toch echt rood ipv crème . Na een opmerking daarover was het antwoord dat ze altijd een scheut tomatenketchup in de crèmesaus doen voor de kleur........????
Terwijl de cremesaus van mijn overbuurvrouw toch echt wit was. Eten was verder weinig smaakvol. We hebben overal peper en zout bij gedaan.
Personeel was vriendelijk, de inrichting simpel maar schoon.
Maar 6,50€ voor 3 stukjes baklava van 1 cm2 , de flauwe smaak en verkeerde saus over mijn gerecht maakt het voor ons geen aanrader. Helaas wij gaan niet meer terug.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Conny.sijstermans .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het is een klein maar sfeervolle locatie. Het eten was heerlijk. De serveersters zijn heel vriendelijk en houden alles goed in de gaten. Vanwege de drukte kregen we te horen dat we maximaal twee uur gebruik mochten maken van de tafel maar dat was geen probleem. Alles werd keurig binnen die tijd geserveerd. We hebben een gezellige avond gehad.
Jpmwerdler1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Dit was ons eerste bezoek aan Truva, maar zeker niet de laatste keer. Vanuit het restaurant kijk je zo de keuken in. De ontvangst was warm en heel vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Dit restaurant bevelen we zeker bij onze vrienden en kennissen aan.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het is een leuke knusse gelegenheid en ze zijn erg vriendelijk. De gerechten zijn goed klaargemaakt, maar wij vonden de prijzen aardig hoog.
Ad en Miranda
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was lekker en precies genoeg. Ruime keuze en vlotte bediening. Allleen jammer dat we naast de ingang van toilet zaten. Behalve het slaan van de deur, kregen we ook af en toe een vleugje toiletverfrisser mee. Dat was dus wat minder fijn...
Tvanloon2009 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
wij zijn tevreden het eten was goed Het was ook goed druk Alleen de sfeer vind ik wat minder het mag wel iets gezelliger Maar dat is het enige negatieve wat ik te melden heb
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. En we hebben heerlijk gegeten. Leuke sfeer in een soort van donker bruin café.

Piet José aart en anja.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Slechte bediening, lange wachttijd voor drankjes. Sommige drankjes zijn niet geleverd, terwijl ze wel op de rekening stonden. Sommige gerechten vielen erg tegen, de visgerechten waren slecht.
H.balemans .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kleinschalig leuk restaurant in het centrum. Inrichting is warm en je voelt je er meteen welkom. Personeel is zeer vriendelijk en zorgt dat de sfeer er gemoedelijk is. Voor ons een reden om er zeker nog eens naar toe te gaan. ????
Dien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
wederom heerlijk genoten van het met zorg bereidde eten..grote klasse, pluimpje voor al het personeel en we komen zeker weer terug.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was prima, voldoende keuze. Personeel was vriendelijk.
Het interieur is wel aan een opknapbeurt toe.
Doordat het een kleine ruimte is, met heel veel tafels, was
het erg rumoerig.
Gerda E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In tegenstelling tot eerdere bezoeken, viel het enorm tegen. Op verzoek van Truva waren we een half uur eerder gekomen. Bij binnenkomst werd meteen vermeld: gezien de drukte houden we een tijdsbestek van 2 uur aan. Het was zo druk, dat er zelfs een tafeltje tegen de deur van de nooduitgang was gezet. Ook stond een tafeltje tegen de buitendeur aan. Door de drukte was er amper een gesprek mogelijk, veel herrie. De bestellingen werden als aan de lopende band geserveerd.
Helaas hebben we nog een bon van social deal liggen, maar moet nog overdenken of we wel gaan.
Guus.breur .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima eten, prima service. Geen luxe te bekennen in het restaurant, maar dat heeft zo zijn charme. Jammer dat bepaalde gerechten al 'op' waren en dat vis niet verkrijgbaar was, behalve 1 portie zalm. Maar al met al prima gegeten.
Jaboting .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het is huiselijk,gezellig en vriendelijk. Wij voelen ons hier altijd thuis. Het eten is heerlijk, en er word de tijd voor je genomen.
Egbert O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben op vrijdag 2 september met vier personen bij Truva gegeten met de Restaurantactie van AH/Iens.
Truva heeft een overzicht met voor-, hoofd- en nagerechten waaruit kan worden gekozen. Dit biedt een ieder de mogelijkheid te kiezen wat hij / zij lekker vindt. En er is keuze genoeg! Wij hadden allemaal verschillende gerechten en het en was allemaal overheerlijk!

Wij gaan zeker weer een keertje terug naar Truva!
Iljavandenbos .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten, heel veel keus qua gerechten. Onze enige opmerking was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan . Ec
ht een aanrader!
Dejong.maarten .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Truva. Er is meer dan voldoende keuze en alles wat we bestelde was erg lekker! We komen hier zeker nog een keer terg.
Benjamin S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Decor niet zo, service uitstekend en eten goed!
Wij gaan hier zeker vaker naar toe.
En nu nog een nutteloze zin ivm het minimale aantal leestekens
Karinw4562 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goed klein Turks restaurantje. Hebben hier al vaker gegeten en zullen zeker weer terugkomen. Ook zonder AH menu prima prijs/kwaliteit verhouding.