Restaurant Truva

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Truva

Op reis naar Turkije

Op de Korte Bosstraat in Bergen op Zoom beland je zowaar in Turkije. Zodra je over de drempel stapt komen de geuren van verse kruiden, geurige aroma's, vlees, vis en groenten je tegemoet. Ga lekker zitten en ga voor een avond op vakantie naar Turkije. De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt er voor dat jij over niets hoeft na te denken, zij regelen het wel voor je. Het enige waar jij aan hoeft te denken is de gezellige avond met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Truva

7,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Truva

WimLampaert .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Kwaliteit van eten vonden we wat onder de maat. We hebben wel eens beter Turks gegeten. We vonden het onprettig dat er gemeld werd dat we maar hoogstens twee uur mochten blijven zitten. We hebben het idee dat het ijs rechtstreeks van de supermarkt kwam. Er werd ook weinig meegedacht met dieet: je moet passen in de standaard. Er was een verschil tussen de vrouwen in de bediening. De ene was gehaast en op de automatische piloot, de andere was zeer vriendelijk.
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij komen hier regelmatig,en eten er altijd lekker.Vriendelijke bediening goede keuken en schappelijke prijs 'n aanrader.
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn heel blij met deze klantvriendelijkheid.
We hopen u de volgende keer terug te zien.

Vriendelijke groet Restaurant Truva.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Door direct bij binnen komst al te vragen naar je zegels gaf een onbehagelijk gevoel
Dit gevoel is gebleven de porties waren ongeveer de helft van normaal
Daar wij reeds eerderdaar zonder zegels hadden gegeten konden wij dit beoordelen
Het is hierdoor dat dit restaurant door ons niet meer bezocht gaat worden we voelde ons bedonderd
Beste mevrouw Mutsaers,
Vooraf wil ik even zeggen dat we het erg jammer vinden dat u met een ontevreden gevoel weg bent gegaan.
Mijn bediening had u aan de tafel al aangegeven dat ze de vouchers vooraf moest meenemen omdat ze anders in de rekening de actie niet kon waarmaken. Die avond hadden wij gasten van 3 verschillende acties, hierdoor moeten wij op de hoogte zijn van welke tafel gebruikt maakt van welke actie. Wij maken geen onderscheid tussen gasten die van de restaurant actie komen of zonder. Wij doen al jaren mee aan deze actie en onze porties zijn altijd even groot gebleven, misschien herinnert u zich het verkeerd.

Ik hoop u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet Restaurant Truva
Melis V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fantastisch gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar met name de mixed grill. ......................................
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een van de voorgerechten was qua hoeveelheid nogal karig (drie champignons met heel klein beetje gehakt en eenvoudige tomatensaus)
We hebben als hoofdgerecht gekozen voor vegetarische gerechten. De smaak hiervan was prima, maar in verhouding tot de ingrediënten vrij prijzig.
De koffie was niet inwisselbaar voor een dessert. Niet erg, maar had men even kunnen melden.
De bediening was vriendelijk.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een aanrader. Goede keuken, gebruik van verse ingrediënten. Goede sfeer.Hele vriendelijke mensen herkende ons nog van drie jaar geleden, leuk!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Net zoals andere keren. Netjes en verzorgd. En echte aanrader. Mensen zijn heel vriendelijk. Wij gaan er graag naartoe. We hadden vrienden bij die hier nog niet geweest waren deze waren ook zeer te spreken over alles.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima eten en vriendelijke bediening. Specificatie van de rekening was er niet. We hadden een AH voucher voor het tweede drie gangen menu gratis. Maar door dat de specificatie ontbrak was dat een beetje vaag hoe de verrekening had plaats gevonden. Verder was het eten prima in een perfecte sfeer. Zeker een aanrader.
Acw S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De bediening heel vriendelijk en het eten was uitstekend een aanrader de sfeer is er priema het geheel licht aan een rustige straat
jsico .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige sfeer.zeker voor herhaling vatbaar.In een woord FANTASTISCH!!
W B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Ook keuze mogelijkheden voor vegetariërs. Restaurant zal vol, waarschijnlijk voor AH actie, dat wisten we niet. Hadden gelukkig gereserveerd.
Jacquelina K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
restaurant Truva is een gemoedelijk restaurant met een rustige/ gezellige sfeer. De bediening is vriendelijk.Het eten was uitstekend,
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Meer keuze dan op de Iens site, waarvan het duurste gerecht afgerekend dient te worden en daardoor ook een iets hogere prijs.
Eten was prima, dessert was erg beperkt zeker geen Turkish Delight.
claudiahaest .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk restaurantje waar je niet opgeprikt hoeft te komen, beetje huiskamer idee. En je hoeft niet te lang op je eten te wachten wat wij ook fijn vinden.
Adie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super restaurant..netjes leuk personeel super lekker eten een echte aanrader.
Prima idee om met de Albert Hein aktie mee te doen zodat we daar vaker kunnen eten...al hoef je t voor de prijs niet te laten..dikke 10 voor jullie
yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk kunnen genieten van het lekkere eten en elkaar! Echt een goede aanrader! Zeer vriendelijk bediening en het eten wordt goed geserveerd. Gaan we zeker vaker naartoe en raden we meer mensen aan!!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Helaas deze keer was t niet zo lekker. Brood vd zaak was niet gaar.
De gerechten vis_vlees waren niet lekker gekruid en waren minder smakelijk opgediend dan de eerdere keren.
Wel vriendelijke bediening.
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede prijs kwaliteit, geen ingewikkelde gerechten, wel erg smaakvol.
Bediening is erg jong , maar doet wel erg hun best.
Kortom lekker gegeten, doen we nog eens!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Truva. De Turkse specialiteit voor twee personen. De verschillende soorten vlees (spies gekruid stukje gehakt lamskotelet en doner) zijn smakelijk gekruid en goed gegrild. Samen met de groente en salade frites en rijst een lekkere maaltijd voor twee die zeker voor herhaling vatbaar is!
liadehaas .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Jammer van de bediening. Er kon echt geen lachje af, bovendien kwam ze al bijna afruimen terwijl nog iemand zat te eten.
Buiten dat was het zeer irritant dat ze samen met haar baas Turks aan het praten was over ons.
Gaan we dus nooit meer naar toe.