Restaurant Truva

Korte Bosstraat 5 4611 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Truva

Op reis naar Turkije

Op de Korte Bosstraat in Bergen op Zoom beland je zowaar in Turkije. Zodra je over de drempel stapt komen de geuren van verse kruiden, geurige aroma's, vlees, vis en groenten je tegemoet. Ga lekker zitten en ga voor een avond op vakantie naar Turkije. De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt er voor dat jij over niets hoeft na te denken, zij regelen het wel voor je. Het enige waar jij aan hoeft te denken is de gezellige avond met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Truva

Gerard en Sjan S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
R V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eten was zeer goed en erg lekker en heel erg gezellig voor herhaling vatbaar
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. TOP!
Truva is ons favoriete restaurant, waar je informeel geweldig lekker kunt eten.
Je kunt kiezen uit een zeer uitgebreid menu.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na lezen van de positieve recensies en viering van mijn verjaardag. Zijn wij voor de eerste keer daar gaan eten. Het was toen vrij rustig (om 17.00 uur). De menukaart was simpel niet heel uitgebreid, maar keuze genoeg. De eten was heel smakelijk. Echt een aanrader
sstolwerk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij Truva kun je heel lekker eten tegen een vriendelijke prijs. Geen gecompliceerde gerechten, maar alles is vers en van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening en gezellige (huiskamer)ambiance. Kortom weer heel lekker gegeten en zeker weer voor herhaling vatbaar.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service, vriendelijk personeel. Prima, gaan er zeker nogmaals eten, een aanrader.
Mooie Turkse gerechten.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Anders dan de meeste bezoekers ben ik niet onverdeeld enthousiast over Truva. De menukaart wijkt af van de kaart die online staat. Zo is de gevulde aubergine niet verkrijgbaar als voorgerecht, maar wel als vegetarisch hoofdgerecht.
Elke tafel krijgt een plank met lavas met klein schaaltje honing en boter, maar of je nu met 2 of met 4 personen bent; dezelfde hoeveelheid.
Gek genoeg krijg je bij de Truvas tepsisi (schotel met koude salades) geen brood of (extra) lavas erbij. Blijkbaar wordt van de gast verwacht dat die de onder andere cacik, antep ezme, kereviz (sellerij)salade en patlican (aubergine) salade gewoon naar binnen lepelt, terwijl het bij uitstek "beleg" salades zijn. We hebben er extra lavas bij moeten bestellen (en betalen), dat was wel jammer.
De hoofdgerechten zijn niet bijzonder, wel vers en smaakvol bereid. Beetje alsof je bij je Turkse (schoon)moeder thuis eet.
De erbij geserveerde Franse frietjes sloegen de plank mis; taaierig gebakken en zoutloos. Daarbij verwacht ik bij de boerse (boers op een goede manier!) pangerechten, als er dan toch een aardappelgerecht geserveerd wordt; eerder gebakken of gekookte aardappelen of gekruide rijst.
De bediening is vriendelijk, maar niet erg professioneel; zo stond iedereen met hun mobieltje te spelen, al was het toen nog niet druk. Maar veel ergerlijker vond ik de bediening die ons het hele diner kauwgom kauwend te woord stonden en ook kauwgom kauwend de bestelling serveerden.
Na betaling werd er niet meer naar ons omgekeken; bij vertrek kon zelfs een "bedankt en tot ziens" er ook niet meer vanaf. Dat geeft de avond toch een beetje een vervelende nasmaak/gevoel.
dave57 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ging allemaal erg vlot. Bij aankomst werd al direct gemeld dat we geacht werden binnen 2 uur de tafel vrij te maken. De gerechten, van redelijke kwaliteit, kwamen vervolgens erg snel na elkaar, waardoor we binnen anderhalf uur al afrekenden. Met de AH-actie, goedkoopste gang gratis, kwam de rekening op een mooi bedrag uit. Als voorgerecht een mix van koude en warme gerechtjes gekozen, waarbij met name de koude gerechtjes de indruk wekten kant-en-klaarproducten te zijn. De gevulde champignon, gevuld wijnblad en een stukje gebakken kaas als warm voorgerecht waren van matige kwaliteit en imponeerden niet. De vleesschotel voor 2 als hoofdgerecht smaakte prima, al leek de doner niet vers afgesneden. De yoghurt met honing na vraagt geen bereiding, dus is verder weinig van te zeggen.
Al met al m.n vanwege de actie niet slecht gegeten. Is vanwege het tempo geen restaurant om eens lekker een avondje uit eten te gaan, maar feitelijk meer een snelle hap tegen een toch wel forse prijs.
goroeg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De kwaliteit van het eten viel tegen, waren beter gewend.
Weet niet of dit met de AH actie te maken heeft maar dit zou niet zo moeten zijn.
De bediening was ook niet echt vrolijk.
Jammer, denk niet dat we nog eens teruggaan.
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Buiten dat we heel aardig werden ontvangen, was de bediening ook zeer goed en niet opdringerig of zo!
We hebben een heerlijk authentiek Turks driegangenmenu genoten en dit is voor herhaling vatbaar. Prima, kleinschalig en heel gezellig uit etentje!
kico .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Echt Heerlijk gegeten! Jammer vonden we dat we bij binnenkomst te horen kregen dat we maar 2 uur kregen voor het driegangenmenu.
Mientje B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In één woord : voortreffelijk.
Sfeer,service,het eten alles naar wens.
De schotel van de kok voor 2 personen was een hele goede keuze.
Zeker een aanrader.
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was druk en rumoerig.Eten was perfect en bediening was van de een beter als van de andere persoon.
Met andere woorden heerlijk gegeten ,alleen rumoerig
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij kwamen om 17.15 en bij t opnemen van de dranken en eten werd er doorgegeven dat we tijd hadden tot 19.15.
eten was top, de bediening ook goed.je krijgt nog voorafje van t huis.maar de gerechten kwamen echt kort achter elkaar.binnen 1 uur hadden we voor,hoofd en nagerecht.dit vonden wij wat minder.bij t weggaan werdt bv geen prettige avond gewenst.
Goof H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een leuk restaurant, niet groot wel gezellig ingericht, bediening is vriendelijk, een ruime keuzen aan gerechten en na een korte wachttijd, een heerlijk voorgerecht, goed van smaak. Het hoofdgerecht is ook voldoende niet teveel juist goed van portie en een goed van smaak nagerecht. Voor ons was dit de eerste keer bij een Turks eet gelegenheid. we kom zeker nog eens terug.
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was super!! Hebben als hoofdgerecht specialiteiten van de kok genomen en dat was heerlijk. Zeker om nog een keer terug naartoe te gaan.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goede herinneringen aan eerdere bezoeken. Nu teleurstellend.
Voorgerecht: plak feta met honing in een schaaltje. Daar hoef je geen kok voor te zijn.
Hoofdgerecht: heel vlak van smaak. Waterig en weinig vlees.
Toetje: bolletje ijs met twee stukjes baklava en slechte nep slagroom.
Jammer!
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige sfeer, goed eten voor een leuke prijs en vriendelijk personeel. Echte aanrader, zullen zeker vaker hier naartoe gaan!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We zijn al erg vaak bij Truva geweest en gaan zéker nog vaak terug!
Het enige probleem is de menukaart: er staan zoveel lekkere dingen op dat je niet weet wat je moet kiezen....
Een aanrader dus!
feikedejong .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was goed en zag er verzorgd uit, kortom wij hebben genoten.
Zeker een aanrader en alles voor een aantrekkelijke prijs.