Restaurant Truva

Korte Bosstraat 5 4611 MA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Truva

Op reis naar Turkije

Op de Korte Bosstraat in Bergen op Zoom beland je zowaar in Turkije. Zodra je over de drempel stapt komen de geuren van verse kruiden, geurige aroma's, vlees, vis en groenten je tegemoet. Ga lekker zitten en ga voor een avond op vakantie naar Turkije. De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt er voor dat jij over niets hoeft na te denken, zij regelen het wel voor je. Het enige waar jij aan hoeft te denken is de gezellige avond met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Truva

7,1
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Helaas deze keer was t niet zo lekker. Brood vd zaak was niet gaar.
De gerechten vis_vlees waren niet lekker gekruid en waren minder smakelijk opgediend dan de eerdere keren.
Wel vriendelijke bediening.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Truva. De Turkse specialiteit voor twee personen. De verschillende soorten vlees (spies gekruid stukje gehakt lamskotelet en doner) zijn smakelijk gekruid en goed gegrild. Samen met de groente en salade frites en rijst een lekkere maaltijd voor twee die zeker voor herhaling vatbaar is!
liadehaas .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Jammer van de bediening. Er kon echt geen lachje af, bovendien kwam ze al bijna afruimen terwijl nog iemand zat te eten.
Buiten dat was het zeer irritant dat ze samen met haar baas Turks aan het praten was over ons.
Gaan we dus nooit meer naar toe.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Minpunt was dat de groenten uit een potje kwamen in plaats van verse groenten. De rest was in prijs/kwaliteit verhouding oké.
liesh10kpnmailnl .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ondanks onze fooi bleek er nauwelijks aandacht voor te zijn en werden we genegeerd toen we de locatie verlieten.
Dat vonden we jammer.
hjmbastiaanse .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles was schoon en de bediening vriendelijk en netjes kregen uitleg over de gerechten voor herhaling vatbaar!!!
volgende keer vast weer een keer terug het eten was erg lekker
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
lekker gegeten en vriendelijk geholpen door het personeel , volop keuze in kleine en grote hapjes.lekker wijntje erbij we hebben genoten. Komen zeker nog eens terug.
Arjan W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De bediening kwam ons niet echt professioneel over. Niet echt welkom geheten en ook niet attent. Als je een hoofdgerecht opdient en de glazen zijn leeg dan zou ik toch vragen of mensen nog wat willen drinken.
Het voorgerecht smaakte zeer goed en was ook netjes verzorgd. Het hoofdgerecht vonden we beide matig en de baklava als toetje was niet geweldig.
De rode wijn smaakte wel prima bij de gerechten.
Het was redelijk warm binnen maar met de mobiele airco was het best uit te houden. Helaas zaten we middenin en was het lastig een redelijk gesprek met mijn partner te kunnen voeren. De achtergrondmuziek klonk meer alsof er een radio aanstond.

Gemiddeld genomen ben je eerder 30-35 per 3 gangen menu kwijt dan 25. Dat laatste redt je alleen als je de goedkoopste 3 dingen van de kaart kiest.
Mientje B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Kwaliteit gerechten goed, maar veel te kleine porties in verhouding tot de prijs.
Bediening niet efficiënt.
Veel te snel opgediend.
R V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer goed eten en zeer gezellig voor herhaling vatbaar
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
goed hoor, snel, vriendelijk, erg lekker en niet duur !
Gerard en Sjan S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gister avond voor de eerste keer wezen eten. Het zat helemaal vol, maar dit was aan de bediening en het eten echt niet te merken.
De bediening was vriendelijk en we hebben ook niet te lang moeten wachten.
Alle gerechten waren heel lekker en ook voldoende.
Hier gaan we zeker vaker naar toe
R V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eten was zeer goed en erg lekker en heel erg gezellig voor herhaling vatbaar
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. TOP!
Truva is ons favoriete restaurant, waar je informeel geweldig lekker kunt eten.
Je kunt kiezen uit een zeer uitgebreid menu.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na lezen van de positieve recensies en viering van mijn verjaardag. Zijn wij voor de eerste keer daar gaan eten. Het was toen vrij rustig (om 17.00 uur). De menukaart was simpel niet heel uitgebreid, maar keuze genoeg. De eten was heel smakelijk. Echt een aanrader
sstolwerk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij Truva kun je heel lekker eten tegen een vriendelijke prijs. Geen gecompliceerde gerechten, maar alles is vers en van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening en gezellige (huiskamer)ambiance. Kortom weer heel lekker gegeten en zeker weer voor herhaling vatbaar.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service, vriendelijk personeel. Prima, gaan er zeker nogmaals eten, een aanrader.
Mooie Turkse gerechten.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Anders dan de meeste bezoekers ben ik niet onverdeeld enthousiast over Truva. De menukaart wijkt af van de kaart die online staat. Zo is de gevulde aubergine niet verkrijgbaar als voorgerecht, maar wel als vegetarisch hoofdgerecht.
Elke tafel krijgt een plank met lavas met klein schaaltje honing en boter, maar of je nu met 2 of met 4 personen bent; dezelfde hoeveelheid.
Gek genoeg krijg je bij de Truvas tepsisi (schotel met koude salades) geen brood of (extra) lavas erbij. Blijkbaar wordt van de gast verwacht dat die de onder andere cacik, antep ezme, kereviz (sellerij)salade en patlican (aubergine) salade gewoon naar binnen lepelt, terwijl het bij uitstek "beleg" salades zijn. We hebben er extra lavas bij moeten bestellen (en betalen), dat was wel jammer.
De hoofdgerechten zijn niet bijzonder, wel vers en smaakvol bereid. Beetje alsof je bij je Turkse (schoon)moeder thuis eet.
De erbij geserveerde Franse frietjes sloegen de plank mis; taaierig gebakken en zoutloos. Daarbij verwacht ik bij de boerse (boers op een goede manier!) pangerechten, als er dan toch een aardappelgerecht geserveerd wordt; eerder gebakken of gekookte aardappelen of gekruide rijst.
De bediening is vriendelijk, maar niet erg professioneel; zo stond iedereen met hun mobieltje te spelen, al was het toen nog niet druk. Maar veel ergerlijker vond ik de bediening die ons het hele diner kauwgom kauwend te woord stonden en ook kauwgom kauwend de bestelling serveerden.
Na betaling werd er niet meer naar ons omgekeken; bij vertrek kon zelfs een "bedankt en tot ziens" er ook niet meer vanaf. Dat geeft de avond toch een beetje een vervelende nasmaak/gevoel.
dave57 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ging allemaal erg vlot. Bij aankomst werd al direct gemeld dat we geacht werden binnen 2 uur de tafel vrij te maken. De gerechten, van redelijke kwaliteit, kwamen vervolgens erg snel na elkaar, waardoor we binnen anderhalf uur al afrekenden. Met de AH-actie, goedkoopste gang gratis, kwam de rekening op een mooi bedrag uit. Als voorgerecht een mix van koude en warme gerechtjes gekozen, waarbij met name de koude gerechtjes de indruk wekten kant-en-klaarproducten te zijn. De gevulde champignon, gevuld wijnblad en een stukje gebakken kaas als warm voorgerecht waren van matige kwaliteit en imponeerden niet. De vleesschotel voor 2 als hoofdgerecht smaakte prima, al leek de doner niet vers afgesneden. De yoghurt met honing na vraagt geen bereiding, dus is verder weinig van te zeggen.
Al met al m.n vanwege de actie niet slecht gegeten. Is vanwege het tempo geen restaurant om eens lekker een avondje uit eten te gaan, maar feitelijk meer een snelle hap tegen een toch wel forse prijs.
goroeg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De kwaliteit van het eten viel tegen, waren beter gewend.
Weet niet of dit met de AH actie te maken heeft maar dit zou niet zo moeten zijn.
De bediening was ook niet echt vrolijk.
Jammer, denk niet dat we nog eens teruggaan.