Restaurant Trivio

Veendijk 1A 1231 PB Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Trivio

Italiaanse smaaksensaties

Bij restaurant Trivio in Loosdrecht geniet je van de Italiaanse gastvrijheid zoals je hem kent van vakanties aan de Middellandse Zee. Hier staat het gebruik van pure Italiaanse ingrediënten voorop en dat is maar goed ook, want de mediterrane smaaksensaties vliegen hier over tafel. En daar hoort natuurlijk een passende wijn bij. Keuze genoeg uit het prachtige wijnassortiment!

Meer informatie over restaurant Restaurant Trivio

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zondag 12:00 - 16:00 / 18:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Trivio

V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prachtige locatie met heerlijk terras. Vriendelijke bediening die soms wel wat alerter mocht zijn. De gerechten zijn zeer goed. Heerlijk vis gegeten met afsluitend een heerlijke koffie met friandises. Aanrader.
antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Fantastische gerechten op een toplocatie. Helaas twee uur (!) gewacht op hoofdgerecht, onervaren bediening, fouten in de rekening. Wat er mis kon gaan ging mis.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Als trouwe bezoekers van dit restaurant waren we benieuwd naar het nieuwe initiatief van Wessel en Latoya. Nou dat is dus prima in orde! Fantastische gerechten met moderne uitgesproken smaken met een klassieke basis. Een uitdaging voor bijpassende wijnen maar ook hier zijn topkeuzes gemaakt. De bediening is alert en vriendelijk. Wij blijven met veel plezier AIM bezoeken!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Alles was prima: slechts één verzoek: indien mogelijk iets aan de temperatuur binnen te doen! We hadden het alle vijf te warm.....
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is mooi om te beleven hoe Trivio ,jarenlang mijn favoriete restaurant ,transfereert naar de smaak van
de nieuwe chef/eigenaar Wessel dit mede door zijn charmante partner die zal uitgroeien tot een top gastvrouw met veel kennis van de wijnen.
Chapeau.
Wij zullen Ali en zijn partner niet licht vergeten!!!
John B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Als trouwe klanten van Trivio maakten we het eerste bezoek sinds de overname door de chefkok en zijn partner per 1 juni. De vertrouwde atmosfeer met Italiaanse stijl was vervangen door eenvoudig en minimalistisch. Zonder decoratie aan de muren is de akoestiek ernstig slecht. De eigenaren gaan hier snel iets aan doen middels plafond aanpassing. Het is een moedig initiatief: de filosofie is goed eten, goed bedienen, voor Jan en Alleman: laag-drempelig (je kan met teenslippers en t-shirt komen maar ook in pak. Alles kan en mag).
De bediening doet goed zijn best en moet nog ervaring opdoen. Uiterst correct en vriendelijk. Het eten: je kan zien dat de koks bevrijd zijn van een juk. Voorheen moest alles heel precies volgens voorschrift gebeuren en mochten de koks geen creativiteit tonen. Er werd voorheen (goed) gekookt, maar voor de Nederlandse doorsnee-smaak. Nu mogen koks hun creativiteit de vrije loop laten en het resultaat is verbluffend! Een kok is een artiest, die niet gekooid mag worden en het resultaat is verbluffen: UITSTEKEND eten, met liefde en passie bereid. De kaart zal iedere 3 weken wisselen zodat gasten telkens weer verrast zullen worden.
Op een dinsdagavond zat het vol. Nieuwgierigheid of trend?
In ieder geval een bezoek waard voor avontuurlijke eters!
Marjan Van H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Top eten op toplocatie met topbediening.
Als ik 1 minpuntje mag noemen: karafje kraanwater voor nop vind ik altijd erg symphatiek.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
De formule en naam van dit restaurant zijn onlangs gewijzigd in AIM. Wij lieten ons verrassen en zijn absoluut verrast door hoe er voor ons gekookt is.
Super goede keuken met heel bijzondere gerechten! Een aanrader!
De tafel van Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Trivio is nu AIM. Jong enthousiast stel dat begrijpt hoe horeca werkt qua gastvrijheid en... niet geheel onbelangrijk... ook heel goed kan koken. Extra pluspunt (voor ons) iedere 2 weken een nieuwe kaart. Wij hadden een leuke, zeer aangename lunch. En daar kwamen we voor :-)
Ingrid L.
Het heet inmiddels Aim (en geen Trivio). De nieuwe chef maakt mooie verfijnde gerechten, waar je echt blij van wordt.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wessel komt van de Kersentuin en was sous-chef bij Aan de Poel in Amstelveen. En het was tijd voor avontuur. En terecht! Een warm team verwelkomde ons en Wessel zelf kwam aan de tafel om uitleg te geven. Heerlijke gerechten, met veel seizoensgebonden producten. Eerlijk, heerlijk en erg lekker! Een aanwinst voor het merengebied!
Jola V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk geluncht met vriendin en lekker lang nagetafeld
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Mooie locatie. Heeft uitstraling een italiaan op niveau te zijn. De prijzen zijn daar ook naar (aan de forse kant).
Bediening is matig tot slecht: rode wijn besteld maar geen enkele vraag welke soort rode wijn de voorkeur heeft. Bij bestelling vlees niet eens de vraag hoe ik het vlees wil hebben en bij een esprresso geen glas water geserveerd. Teleurstellend!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
eten is fantastisch lekker en een feest om naar te kijken
Paolo M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Hier gegeten op een mooie avond, werd echter al snel bewolkt in het hoofd door de onaardige bediening, de poeha en het weinig bijzondere eten voor veel te hoge prijzen. Dit nooit meer.
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Teleurstellende ervaring. Prijs/kwaliteit van het eten niet in verhouding. Daarnaast was onze tafel opnieuw geboekt waardoor we niet eens een dessert konden eten aan tafel. Na het hoofdgerecht werd ons ook medegedeeld dat we beter geen dessert konden nemen omdat het te lang zou duren. De nagerechten werden door dezelfde persoon gemaakt als de voorgerechten en die was op dat moment te druk. Bestellingen kwamen slecht door en duurde lang voordat we geholpen werden. Voor voor- en hoofdgerecht + 2 x wijn 70 euro pp echt uit verhouding.
D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Tops: Prima restaurant met prachtig uitzicht op de Loosdrechtse plassen met verrukkelijk eten. De zeebaars was heerlijk klaargemaakt en zeker niet zuinig gepresenteerd.

Tips: Alternatieve wensen kunnen beter worden opgepakt. Ook wil ik het personeel adviseren meer aandacht te geven aan nieuwe klanten (zoals wij) daar het nu minimaal was - of in ieder geval zoveel mogelijk gelijk te trekken aan de aandacht die vaste klanten krijgen (de buren). Hoewel charmant in aanschouwing (blijkbaar een familiair restaurant), was dit contrast nu opvallend groot.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Op een zomerse dag hier gegeten. Erg mooi terras en dito uitzicht . Men wil exclusiviteit uitstralen iig vooral door het hanteren van hoge prijzen ... voor de rest wordt dit niveau niet benaderd. Bediening bestond uit lakse medewerkers die steeds in wisselende samenstelling aan onze tafel kwamen. Duurde allemaal veel te lang ook. Drankje bestellen ook,dus aan de keuken lag het niet. Weinig structuur en organisatie . Dieptepunt was toen een of andere langharige en onverzorgde man in smoezelig t shirt de borden op tafel kwam “gooien” . Ja lekker stijlvol ! De gastvrouw is vooral bezig met rondjes lopen en als ze aan je tafel is een extra dure wijn aan te smeren. Het eten is prima maar het is wel fijn dat iedereen tegelijk zijn gerecht krijgt.. kortom als je teveel wil betalen voor een restaurant met slechte service, goed eten en mooi uitzicht dan moet je hier heen gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Top tent! Gastheerschap met een grote G en daarnaast geweldige atmosfeer met dito kwaliteit van de gerechten.
De locatie aan het water met een schitterend uitzicht doet de rest.
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het was prachtig weer en een feestje om op het terras aan het water te mogen eten. Ondanks de onverwachte drukte (een mooie zomeravond in april) was alles goed geregeld.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het is altijd goed toeven in Trivio. Maar gisteren was het echt feest tijdens de Paasbrunch. Met een topkok, een uitzonderlijk lekker menu waarin- dit in tegenstelling tot veel restaurants- echt aandacht was besteed aan mooie groente als een belangrijk onderdeel van het menu ( en dus op een schaaltje apart). Heerlijk gegeten, zoals altijd, maar gisteren was het hemels.