Restaurant Tot zo!

Oosterheemplein 155 2721 Zoetermeer Nederland Kaart
31-793602066

Meer informatie over restaurant Restaurant Tot zo!

Voordelig
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk concept met een mooie keus aan diverse gerechten. Ik had de carpaccio, pekingeend, kipsate en varkenshaas. Stuk voor stuk lekker en mooi opgemaakt. Tenslotte nog de cheesecake gegeten. Die was erg lekker!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
super leuke avond gehad. Goed eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Leuk concept, echt een aanrader voor iedereen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk restaurant met een goede formule, onbeperkt door de kaart wandelen. Mooie gerechten en elk gerecht heeft zijn eigen aandacht.

Bediening is erg vriendelijk en vlot. Ook de smaak is goed van de gerechten.
Vooral de huisgemaakte cheescake en de Hamburger zijn aanraders!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zijn hier met 5 man gaan eten. Het is een modern maar sfeervol restaurant en de bediening is vriendelijk en vlot. De opmaak van het eten eten is mooi, maar de smaak lijkt een beetje achter te lopen. Dit was het voor ons net niet..
BenQ .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Sfeervol ingericht restaurant met leuk concept met onbeperkt keuze uit 43 kleine gerechten. Aardige, relaxte gastheer. Bediening kan echter beter. Duurde ruim 10 min voordat er iemand kwam nadat we aan onze tafel zaten. Bij één gang twee gerechten neergezet, andere twee had men in de keuken laten staan. Met onze toetjes stond men bij de tafel naast ons. Wel complimenten voor de kok, want de borden zijn mooi opgemaakt en de gerechten zijn merendeels erg smaakvol.
R.j. B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met een gezelschap van 6 hadden we iets te vieren en dat bleek bij Tot Zo ook mogelijk! Er heerst een gemoedelijke sfeer en de bediening is voorkomend en vriendelijk. Wat ons het meest is opgevallen is dat het mogelijk is om binnen een all you can eat concept werkelijk alle gerechten top in orde te hebben. Elk gerecht was niet alleen mooi opgemaakt maar ook prima van smaak én warm! Uitschieters? De carpaccio, de krokante tortilla, gado gado en hamburger. En vergeet de cheesecake niet. Lekker! Tot zo, Tot Zo!
L V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We waren wat sceptisch toen we in dit restaurant gingen eten. Zeker omdat sommige recensies niet al te best waren. Maar wat zijn we verrast! Het concept van onbeperkt dineren werd uitgelegd, onze drankjes werden gebracht en we begonnen. De gerechten die we kozen waren heerlijk! Van de carpaccio tot het torentje van rivierkreeftjes en de cheesecake tot de creme brulee, alles was even lekker en zag er goed uit op de mooi opgemaakte borden. Ook de bediening was goed. De jongedame vroeg ons voldoende of ze nog wat ons kon betekenen en of alles had gesmaakt. We bestelden bij het afruimen van de tafel steeds een nieuw gerecht. Hierdoor kwamen de gerechtjes met goede tussenpozen en hebben we met 7 gerechtjes per persoon toch wel echt onbeperkt gegeten! Dit gaan we zeker nog ns doen!
Aniquedevries .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren weer eens spontane actie richting Zoetermeer gemaakt. Ik hoorde dat ze nieuwe kaart hebben en was er al even nieuwsgierig naar. Voor ieder wat wils en vooral heerlijke toetjes!! Echt een aanrader en neem gerust je kind mee, want er zijn volop pokemons te vangen ;-))
Bakker218 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op zich best een leuk restaurant. Gemakkelijk parkeren, decor is prima. Concept van onbeperkt eten voor een vaste prijs is op zich leuk bedacht en de menukaart is gevarieerd genoeg.
Wij waren er met een groep van 12 man. Dat bleek niet zo gemakkelijk voor de keuken en de bediening. Eten werd ongeregeld op tafel gezet, waardoor iedereen op een ander moment kon eten. Eten was meerdere malen koud, en men vergat wat er was besteld. Onbeperkt eten als lokker is leuk, maar als er elke keer een uur tussen een gerechtje zit en de keuken om 21.30 hoe dan ook sluit, dan valt dat in de praktijk tegen. Eten zelf is best oke, als het warm is.
Isis B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ongeveer 'n half jaar geleden werd ik uitgenodigd door 'n groepje vriendinnen om te gaan eten bij Tot Zo.
Eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik me er niet zoveel van voorstelde; ik had een tijd terug á la carte gegeten bij Tot Zo en vond dat wel oke, maar niks bijzonders...
Maar, nu was er een "all you can eat" concept, net als vele restaurants Tot Zo waren voor gegaan.

Dus, niet geheel blanco, stapte ik binnen bij Tot Zo...en wat hebben ze me ongelofelijk weten te verrassen!
Déze manier van "all you can eat" was nieuw voor me: niks geen rijen rechauds met gesudderde sateetjes,uitgedroogde frieten en vooral rijen en rijen mensen die allemaal een run nemen op 't nét aangevulde dienblad carpaccio.

Dit was totaal iets anders en sinds die ene keer kan ik oprecht zeggen dat dit een restaurant is waar ik m'n hart aan heb verpand: inrichting is mooi, vriendelijk personeel, achtergrondmuziek is goed.
Maar vooral 't eten is ronduit fantastisch te noemen, daar kom je toch voor in 'n restaurant ;-)

Van 't bolletje brood met aioli als binnenkomer tot aan de talloze voor-,hoofd- en nagerechten: alles is vers, mooie porties, prachtig opgemaakt en tongstrelend lekker.
De kaart is een juweeltje: een vrolijke mix van de Indonesische, Franse, Japanse, Hollandse, Italiaanse en Amerikaanse keuken, wat een diversiteit!

Sinds m'n 1e bezoek, nu dus een half jaar geleden,ben ik er talloze keren teruggeweest met familieleden, vrienden en collega's en werkelijk iedereen is enthousiast aan 't einde van de avond.

Hulde voor dit restaurant wat mijns inziens perfect wordt gerund door eigenaar Glenn.
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten voor de 3e keer, wordt veel aandacht besteed aan opmaak borden. Zien er stuk voor stuk keurig uit. Vorige keer was er iets fout gegaan, dit is vandaag super recht getrokken. Voor ons 1 van de beste restaurants van Zoetermeer. Kwaliteit eten voor een goede prijs!
Restaurantanoniem .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Zaterdagavond met een aantal vrienden en vriendinnen wezen eten bij tot zo! Echt een super gezellige, leuke en heerlijke avond gehad. Wij waren nog niet bekend met het concept en dit werd met het geven van de kaart prima uitgelegd waardoor alles precies duidelijk was. Ondanks het restaurant helemaal vol zat werd er genoeg tijd en aandacht aan ons geschonken! We hebben heerlijk gegeten en het concept is super goed bevallen! Het eten duurde helemaal niet lang en de bediende had alles goed in de hand. Super lief en spontaan personeel die ons de hele avond super hebben bediend. Als iemand een vork liet vallen werd bijv uit henzelf een nieuwe vork gebracht zonder dat ernaar gevraagd was, tijdens eten vragen of alles naar wens was. Wat ons betreft hebben we echt een super avond gehad!
Anoniempje1980 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met een groepje vriendinnen vanavond gegeten, het eten was lekker! Vragen om nog een rondje drinken wordt vervelend als je dat zelf na iedere ronde te moeten doen.
De rondes worden niet snel opgenomen dus het concept all you can eat haal je er zeker niet uit.
Als je eten verkeerd is opgenomen en er niet eens een excuus voor gemaakt wordt vind ik dat niet netjes. Als je om 21.15 te horen krijgt dat de keuken dicht gaat om 21.30 en je hebt pas 3 kleine gerechten op, is dat volgens mij ook niet de bedoeling. Bediening is niet echt gezellig.... al met al jammer! Wel lekker gegeten, maar zonde dat je om drinken moet vragen, ze je eten vergeten etc.
Roel .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Op een woensdagavond met z'n vieren wezen eten. Sinds januari 2016 kun je een onbeperkt aantal gangen kiezen uit de kaart voor € 27,50 of, voor haastige eters, 2 gangen voor € 17,50.
Waar we vorig jaar de prijs/kwaliteitsverhouding niet zo goed vonden is deze nu prima in orde.
Je kunt kiezen uit de gehele kaart en daar zit voor iedereen wel wat bij, van sushi en pekingeend tot kogelbiefstuk en ravioli. De wijn wordt geschonken voor € 3,95 per glas of €21 per fles. Een fles water voor €5,75. Er wordt per gang besteld en als deze is opgegeten komt men afruimen en neemt gelijkertijd de bestelling voor de volgende gang op. Deze manier van eten, bestellen, eten neemt vanzelfsprekend wel wat tijd in beslag. Wil je de gang er in houden, zorg dan dat je keuze is gemaakt voor men komt afruimen. Het is daarom ook belangrijk om de sluitingstijd van de keuken, 21:30 uur, in de gaten te houden. De bediening was tijdens ons bezoek vriendelijk en professioneel voldoende aanwezig. Het eten prima van kwaliteit en de borden netjes opgemaakt. Wij kregen tijdens de derde gang een puntzak patat erbij. Dessert ook inclusief en prima verzorgd.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Onbeperkt dineren tegen een vaste prijs van €27,50 is zondermeer een aanrader. Het uitgebreide diner bestaat uit verschillende gerechten, zoals vlees, vis en gevogelte. Heerlijk gegeten, goed verzorgd in een gezellige ambiance. Dit concept heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Is voor herhaling vatbaar.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten. Voor-, hoofd- en nagerechten goed van smaak. Bediening goed en professionele houding. Echt een aanrader.
AAW .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We kwamen er met ze vieren eten. Onbeperkt genieten van al onze gerechten voor een vaste prijs! Onze eerste ronde kwam al snel maar op de tweede hebben we bijna drie kwartier moeten wachten! Vervolgens konden we nog niet onze volgende wens door geven hij zou zo terug komen. Na een tijd zijn we maar gaan zwaaien want het leek wel of ze ons vergeten waren. Vervolgens kwam die ronde en zeiden we dat we gelijk onze nieuwe wens door wilde geven waarop de serveerster zei: pffff!!! Nou vooruit dan maar! Ik heb het eigenlijk te druk! we durfden daarna bijna niet meer te bestellen! Het was een groot drama om een bestelling op te nemen en om onze magen maar snel te vullen kwamen ze met twee extra zakken patat waar we niet om gevraagd hadden! Dat is natuurlijk lekker goedkoop ipv zo een ronde. Dus dat onbeperkt klopt helemaal niet! En de keuken is om 21:30 dicht. Als je drie kwartier op je eten moet wachten en een kwaaie serveerster je bestelling moet opnemen dan hoeft het voor mij niet! Vervolgens moest er iemand naar de wc en bleek de andere kant van het restaurant gewoon leeg te zijn! Zo druk hadden ze het dus niet!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het all you can eat concept geprobeerd bij Tot Zo. We waren echt positief verrast. Alle gerechten die we hebben gegeten waren heerlijk, maar de groente tempura was verrukkelijk! Vriendelijke bediening. Een aanrader dus!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Een verrassend goede aanvulling op het horeca aanbod in Zoetermeer.
Veel keuze, zeer smakelijk en leuk gepresenteerd.
Doordat de gerechten niet zo groot zijn, kan je van veel verschillende smaken genieten.
Vriendelijke bediening.
Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Een aanrader wij komen zeker terug .
Raindutch .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Samen met mijn zoon (11) hier gegeten. Gezellige sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel. Geen gebruik gemaakt van het nieuwe concept wel heerlijk gegeten.
Wij komen zeker terug!!