Restaurant Tot zo!

Oosterheemplein 155 2721 Zoetermeer Nederland Kaart
31-793602066

Meer informatie over restaurant Restaurant Tot zo!

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tot zo!

Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super leuk concept en echt heerlijk gegeten! Culinaire hoogstandjes. Leuke en super vriendelijke service! Voor herhaling vatbaar.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gisteravond met 15 personen heerlijk gegeten. Leuk concept. Ondanks de grootte van de groep kwamen alle gangen tegelijkertijd. Veel keus, alles was lekker.
Colleen P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met een grote groep. De sfeer was erg gezellig, en het personeel hielp daar ook aan mee! Zeker een aanrader!
Nienke T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Echt heel erg lekker gegeten voor maar 29.90 . Je vraagt je af hoe het kan. Goede wijn. Vriendelijk personeel. Zeker een zaak waar we nog eens heen gaan.
R.j. B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig en gemoedelijk restaurant, informele bediening. Lekker eten dat smaakvol wordt opgediend. Concept werkt zonder lange wachttijden als je volgende gang bestelt bij het opdienen. Dit keer (we eten hier niet de eerste keer) ging er iets mis met onze bestelling bij de vierde gang. Na een half uur wachten gevraagd naar de reden. Serveerder ging informeren. Kwam echter niet terugkoppelen en na tien minuten nog maar eens aan hem gevraagd hoe het zat. Vreemd genoeg vroeg hij ons toen wat we besteld hadden en schreef dit uitvoerig op: dit bleek onze échte bestelling te zijn! Op de afhandeling daarvan moesten we uiteraard nog even wachten.....
Het was druk, toegegeven, maar dit kon echt niet. Bij afrekening was men het met mij eens maar dat was ook alles. Een suggestie: geef iedere tafel zijn eigen serveerster/der.
Rowin D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Je moet "tot zo" niet te letterlijk nemen, het duurt namenlijk een eeuwigheid voordat je het eten krijgt. En als je dan ook nog het verkeerde eten voorgeschoteld krijgt weet je in iedergeval dat je hier niet meer hoeft te komen... tot nooit!
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
In een tijd waarin de wereld nimmer aan snelheid inboet biedt tot zo een plaats in een alternatief universum waar gezelligheid, lekker eten en een professionele bediening onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima zaak, eten smaakvol en leuk opgediend. Personeel vriendelijk en attent. Wachttijden waren lang maar, naar bleek, had men zich vergist in het aantal gasten op Koningsdag. Hierdoor trad er vertraging in de keuken op. Men verontschuldigde zich keurig na afloop en bood een kop koffie aan. Zoiets kan dus gebeuren en wij hebben er niet minder smakelijk door gegeten.
Anh .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zondag 12 maart hier gegeten met 8 personen. Vriendelijke bediening, heerlijk eten geweldig restaurant. Hele leuke moderne uitstraling, komen hier zeker terug.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het concept is leuk. De gerechten zijn echter te groot waardoor er behoorlijk wat verspilling optreedt omdat je toch meerdere gerechten wil eten. In deze tijd eigenlijk not done. Smaak is verder ruim voldoende. Wel een goede bediening. Erg gezellige ober!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk concept met een mooie keus aan diverse gerechten. Ik had de carpaccio, pekingeend, kipsate en varkenshaas. Stuk voor stuk lekker en mooi opgemaakt. Tenslotte nog de cheesecake gegeten. Die was erg lekker!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
super leuke avond gehad. Goed eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Leuk concept, echt een aanrader voor iedereen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk restaurant met een goede formule, onbeperkt door de kaart wandelen. Mooie gerechten en elk gerecht heeft zijn eigen aandacht.

Bediening is erg vriendelijk en vlot. Ook de smaak is goed van de gerechten.
Vooral de huisgemaakte cheescake en de Hamburger zijn aanraders!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zijn hier met 5 man gaan eten. Het is een modern maar sfeervol restaurant en de bediening is vriendelijk en vlot. De opmaak van het eten eten is mooi, maar de smaak lijkt een beetje achter te lopen. Dit was het voor ons net niet..
BenQ .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Sfeervol ingericht restaurant met leuk concept met onbeperkt keuze uit 43 kleine gerechten. Aardige, relaxte gastheer. Bediening kan echter beter. Duurde ruim 10 min voordat er iemand kwam nadat we aan onze tafel zaten. Bij één gang twee gerechten neergezet, andere twee had men in de keuken laten staan. Met onze toetjes stond men bij de tafel naast ons. Wel complimenten voor de kok, want de borden zijn mooi opgemaakt en de gerechten zijn merendeels erg smaakvol.
R.j. B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met een gezelschap van 6 hadden we iets te vieren en dat bleek bij Tot Zo ook mogelijk! Er heerst een gemoedelijke sfeer en de bediening is voorkomend en vriendelijk. Wat ons het meest is opgevallen is dat het mogelijk is om binnen een all you can eat concept werkelijk alle gerechten top in orde te hebben. Elk gerecht was niet alleen mooi opgemaakt maar ook prima van smaak én warm! Uitschieters? De carpaccio, de krokante tortilla, gado gado en hamburger. En vergeet de cheesecake niet. Lekker! Tot zo, Tot Zo!
L V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We waren wat sceptisch toen we in dit restaurant gingen eten. Zeker omdat sommige recensies niet al te best waren. Maar wat zijn we verrast! Het concept van onbeperkt dineren werd uitgelegd, onze drankjes werden gebracht en we begonnen. De gerechten die we kozen waren heerlijk! Van de carpaccio tot het torentje van rivierkreeftjes en de cheesecake tot de creme brulee, alles was even lekker en zag er goed uit op de mooi opgemaakte borden. Ook de bediening was goed. De jongedame vroeg ons voldoende of ze nog wat ons kon betekenen en of alles had gesmaakt. We bestelden bij het afruimen van de tafel steeds een nieuw gerecht. Hierdoor kwamen de gerechtjes met goede tussenpozen en hebben we met 7 gerechtjes per persoon toch wel echt onbeperkt gegeten! Dit gaan we zeker nog ns doen!
Anique D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren weer eens spontane actie richting Zoetermeer gemaakt. Ik hoorde dat ze nieuwe kaart hebben en was er al even nieuwsgierig naar. Voor ieder wat wils en vooral heerlijke toetjes!! Echt een aanrader en neem gerust je kind mee, want er zijn volop pokemons te vangen ;-))
bakker218 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op zich best een leuk restaurant. Gemakkelijk parkeren, decor is prima. Concept van onbeperkt eten voor een vaste prijs is op zich leuk bedacht en de menukaart is gevarieerd genoeg.
Wij waren er met een groep van 12 man. Dat bleek niet zo gemakkelijk voor de keuken en de bediening. Eten werd ongeregeld op tafel gezet, waardoor iedereen op een ander moment kon eten. Eten was meerdere malen koud, en men vergat wat er was besteld. Onbeperkt eten als lokker is leuk, maar als er elke keer een uur tussen een gerechtje zit en de keuken om 21.30 hoe dan ook sluit, dan valt dat in de praktijk tegen. Eten zelf is best oke, als het warm is.
Isis B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ongeveer 'n half jaar geleden werd ik uitgenodigd door 'n groepje vriendinnen om te gaan eten bij Tot Zo.
Eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik me er niet zoveel van voorstelde; ik had een tijd terug á la carte gegeten bij Tot Zo en vond dat wel oke, maar niks bijzonders...
Maar, nu was er een "all you can eat" concept, net als vele restaurants Tot Zo waren voor gegaan.

Dus, niet geheel blanco, stapte ik binnen bij Tot Zo...en wat hebben ze me ongelofelijk weten te verrassen!
Déze manier van "all you can eat" was nieuw voor me: niks geen rijen rechauds met gesudderde sateetjes,uitgedroogde frieten en vooral rijen en rijen mensen die allemaal een run nemen op 't nét aangevulde dienblad carpaccio.

Dit was totaal iets anders en sinds die ene keer kan ik oprecht zeggen dat dit een restaurant is waar ik m'n hart aan heb verpand: inrichting is mooi, vriendelijk personeel, achtergrondmuziek is goed.
Maar vooral 't eten is ronduit fantastisch te noemen, daar kom je toch voor in 'n restaurant ;-)

Van 't bolletje brood met aioli als binnenkomer tot aan de talloze voor-,hoofd- en nagerechten: alles is vers, mooie porties, prachtig opgemaakt en tongstrelend lekker.
De kaart is een juweeltje: een vrolijke mix van de Indonesische, Franse, Japanse, Hollandse, Italiaanse en Amerikaanse keuken, wat een diversiteit!

Sinds m'n 1e bezoek, nu dus een half jaar geleden,ben ik er talloze keren teruggeweest met familieleden, vrienden en collega's en werkelijk iedereen is enthousiast aan 't einde van de avond.

Hulde voor dit restaurant wat mijns inziens perfect wordt gerund door eigenaar Glenn.