Restaurant Toscana

Haarlemmerdijk 176 1013 Amsterdam Nederland Kaart
31-203346293

Over het restaurant Restaurant Toscana

Met de voeten op Italiaanse grond

Toscana is een Italiaans restaurant in bruisend west Amsterdam. De inrichting is sober en klassiek -zo heeft de bar van die gouden pilaren en is er aan de achterkant een spiegelwand. Het beste van Italiaanse bodem in de vorm van pizza, pasta en gegrild vlees of vis. En voor alle pizza's ben je nog geen tientje kwijt!

Meer informatie over restaurant Restaurant Toscana

Maandag t/m zondag 16:00 - 23:30

7,1
Kan beter
Andrea C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk eten. Bediening heel lief maar teveel geprobeerd de aandacht te trekken om te bestellen.
alida B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ik was niet zo tevreden als de vorige keer. Een tonijnsalade bleek een maaltijdslade te zijn en er zat suiker in, die niet gewenst was. Hierna nog een pasta was echt teveel. Gelukkig was men daar nog niet mee begonnen en kon ik die nog afbestellen.
De bediening was bijzonder aardig.
alida B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Toen we kwamen met 8 personen, wist men niet van de reservering!!
Toch was er plaats. Het eten was goed, We moesten erg lang wachten en voor het brood dat we vroegen bij de wijn tijdens het wachten moesten we 3,75 euro betalen. Veel!
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Druk met 1 man bediening die er niet eens chagerijnig van werd: top! Maar over het eten niet veel goeds...
De spaghetti met roomsaus, champignons, blauwe kaas en sambal misten sambal en blauwe kaas en de pizza met pikante worst en blauwe kaas miste niet alleen het pikante maar ook hier de blauwe kaas. Het zat er wel in maar smaakte meer alsof er toevallig een beetje van op gemorst was. Bovendien smaakte de pizza eigenlijk ...eh... laten we zeggen: zelfs een mindere pizza uit de supermarkt is 5 x beter.
Tip: hoe druk het ook is, in een pizzeria moeten pizza's toch echt goed tot zeer goed zijn. Met deze kan je gewoon niet meer aan komen.