Restaurant Toet-Anchamon

31-206629043

Meer informatie over restaurant Restaurant Toet-Anchamon

Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Toet-anchamon was ooit een klassieker. Wat er gebeurd is, weet ik niet, maar alles is slecht nu. Daar gehaald, thuis aangekomen`: Brood oud. Vlees slecht. Saus vergeten, ondanks expliciet vragen. En salade of welke vorm van groen dan ook was ook afwezig. Eigenaar bood wel aan na klagen om volgende keer gratis te leveren, maar die volgende keer komt er niet meer. We zijn absoluut geen klagers, maar dit is abominabel slecht.
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Toet-Anchamon serveert een zeldzaam lekker broodje shoarma en dat moet gekoesterd worden, want goede shoarma is schaars in Amsterdam.
TinekeHol .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Hier enkele jaren geleden een paar keer gegeten naar volle tevredenheid. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekkere shoarma schotels e.d.
Vorige maand (maart 2015) waren we weereens in de buurt en hadden zin in shoarma, falafel e.d.
Helaas, het eten was gewoonweg vies en de bediening maakte er een potje van.
Besteld brood nooit gekregen, dus een flinke discussie over de rekening en verder hebben wij alle 4 de helft van ons eten laten staan omdat het totaal niet smaakte.
Veltje .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Donderdag voor de voorstelling van Shrek hier gegeten met collegae. De bediening was vriendelijk. We hadden soep als voorgerecht. Op de soep niets aan te merken, enkel dat we ruim een half uur op de soep moesten wachten. Ook het hoofdgerecht liet zeer lang op zich wachten, zodat we ons even afvroegen of we nog op tijd in de RAI zouden aankomen. Kwaliteit prijs verhouding oké. Geen culinair hoogstandje, maar daar zijn de prijzen ook niet naar.