Restaurant Tjeerz

Van Welderenstraat 111 6511 MG Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Tjeerz

Genieten bij restaurant Tjeerz

Moderne gezelligheid in Nijmegen. Bij Restaurant Tjeerz kun je eten in een ontzettend fijne ambiance. Het strakke en frisse interieur geeft je een goed gevoel. Lekker eten voor een acceptabele prijs, het menu bestaat uit speelse gerechten van seizoensproducten en internationale klassiekers. Laat je verrassen en geniet van een heerlijke avond uit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tjeerz

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Bij restaurant Tjeerz is eten echt een avondje uit.
De kaart is erg gevarieerd. Ook kun je met de kok je speciale wensen of dieet bespreken.
Gerechten worden daarop aangepast.
Heerlijk terras, waar je nog lang in het zonnetje kunt zitten.
Heerlijke wijn, en prijs/kwaliteit helemaal top!

Shaghayegh A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Dit is absoluut een van mijn favoriete restaurants in Nijmegen. De prijs/kwaliteitverhouding is nergens anders zo goed en de service is van top kwaliteit! Er wordt echt met je meegedacht, er staat een kan water op tafel die de hele avond wordt bijgevuld zonder dat je hierom hoeft te vragen. De gerechten zijn bijzonder en altijd net wat anders dan in andere restaurants. De wijnen zijn ook altijd goed.
Ook als je allergieën/speciale wensen o.i.d. hebt, wordt hier altijd rekening mee gehouden.
Dalton329 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Geweldig gegeten met onze vrienden Alex en Sandra!
Niets moet, alles kan.
Wegens gezondheidsproblemen speciaal voorgerecht door Stefan de kok, rosbief en salade, gemaakt. Hoofdgerecht ook buiten de kaart: verse pasta met gamba's en verse saus! Geweldig!
Met verse ingrediënten gekookt en met liefde bereid!
Ik snap dat onze vrienden hier vaak komen eten.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik at hier met een vriendin. We begonnen met de antipasti, die heerlijk waren. Het enige wat we jammer vonden was dat er een soort broodstengels bij zaten (zoals gebruikt worden als je ergens in een winkel pesto mag proeven, een soort soepstengels). Al het overige is met zoveel liefde en persoonlijke zorg samengesteld, dat vind ik botsen met zo'n stokje uit een doosje. Doe er wat vers brood bij met mooie boter.
Als hoofdgerecht had ik de eendeborst, die was heerlijk klaargemaakt en super mals en de linzen die erbij zaten waren mooi gekruid. Mijn vriendin had een biefstuk waar ik twee dagen van zou kunnen eten. Ze vond hem heerlijk. De begeleidende witte en rode wijn waren ook erg lekker.
Voor het dessert zijn we enorm verwend met een portproeverij en een geweldig lekkere kaasplank, helaas weer met de broodstengels in plaats van een vers knapperig stukje brood.
Maar ik mag niet klagen, de kaasplank had een enorme varieteit en het waren heerlijke kazen.
Het personeel is ontspannen en spontaan en denkt echt mee.
De aankleding vind ik erg duister en somber. In het midden van de ruimte hangt een gordijn waarmee een paar tafels kunnen worden afgeschermd van andere. Alsof ik een boudoir bezoek in plaats van een restaurant. Het komt gedateerd over. Van mij zou het allemaal veel lichter mogen, dan zie je ook beter wat je op je bord hebt liggen.
Al met al kom ik hier zeker terug: goede prijs kwaliteit verhouding, hele fijne mensen, leuke sfeer, mooie gerechten met goede ingredienten.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ik was uitgenodigd voor een diner bij Tjeerz. De bediening was vriendelijk en attent. De ambiance was verder niet aansprekend, beetje gewoontjes. Dat gold ook voor het eten. De gerechten die ik had (vijgentaartje vooraf, burger als hoofdgerecht) waren niet erg verrassend vormgegeven, en hadden een hoog kant- en klaar gehalte. De burger was ronduit droog. Had er meer van verwacht.
Reinie K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
De soepen zijn een echte aanrader, heerlijk qua smaak en verse ingrediënten. Mooi verzorgd gepresenteerd. Hoofdgerecht visstoofschotel was zeer goed gevuld met verschillende soorten schaaldieren en heerlijke saus. Vriendin had de eend en was ook zeer tevreden. Goede service snaterende bediening.
Wij zijn er bij toeval terecht gekomen en waren aangenaam verrast.
Siep1990 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op een warme vrijdagavond heerlijk gegeten bij Tjeerz! Bij de reservering had ik mijn fructose intolerantie aangegeven en hier is perfect mee omgegaan. Er werd aan tafel met mij overlegd en heerlijke aangepaste gerechten geserveerd. We kregen er een mooie bijpassende wijn bij die zelfs gedecanteerd werd. De service was vriendelijk en enthousiast. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken aan deze avond is de drukke weg waaraan het terras ligt, maar dit heeft ons er niet van weerhouden 3 uur te tafelen. Wij komen zeker terug!
MAvZ .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een zeer gastvrije ontvangst, een ontspannen sfeer en heerlijk eten! Gerechten met smaak en opmaak waarover zorgvuldig is nagedacht.
Aaatie .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We werden welkom geheten en onze jas werd aangepakt. We mochten kiezen uit een paar tafels voor twee. We bestelden Tempranillo wijn, stevige smaak hoopten we, maar dat was niet zo. Wel een stevige prijs: 4,75 euro per glas. Gratis kan water. Het eten viel ons tegen, prijs/kwaliteit is niet in balans. Ik had vooraf gebakken bospaddestoelen met wentelteefjes met kaas. De paddstoelen waren flauw, taai en niet gekruid. Er lag een takje tijm op, dat hadden ze beter kunnen ritsen en meebakken. Ik heb er kruidenboter op gedaan, die stond er nog. Het wentelteefje was een naar kaas smakende kleffe casinoboterham. Mijn tafelgenoot was tevreden over de balkenbrij met bloedworst, maar de stukken kandij die erin zaten vond hij niet lekker. Als hoofdgerecht hadden we konijn met zuurkoolstampot. Dat was lekker, maar wel wat droog. Wat de frietjes en de sla erbij moest, was ons een raadsel.
Al met al gaan we hier niet meer terug. 80 euro vonden we het niet waard. Geen toetje of koffie genomen, alleen een broodje met kruidenboter vooraf.
Mogijs .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Vandaag bij Tjeerz gegeten. Wat een super restaurant, uitstekende bediening. Een schaaltje met cashewnoten met zeezout bij binnenkomst, bij de wijn een grote karaf met water. Die tevens gedurende de avind werd bijgevuld. Keurige uitleg over de bestelde gerechten. En de kok is subliem, zalig gegeten. Zeker een aanrader!!! Succes mannen, ook met Box5. Wij komen zeker nog eens terug.
Patriciavanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
1e kerstdag te gast geweest bij Restaurant Tjeerz in Nijmegen. Hier weten ze nog wat gastvrijheid is. Heerlijk eten in een ontspannen sfeer, geen kerststress. Mooie gerechten en je proeft dat ze hier alleen verse ingredienten gebruiken. Goede prijs kwaliteitverhouding. Echt een aanrader.
Taster12 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Zaterdag een bezoek gebracht aan Tjeerz. Je zit er gezellig en de ambiance is prima.
Gerechten die we hebben genomen
Voor:
Escargots, Erg leuk dat weer eens een klassiek gerecht op de kaart staat! Goed bereid met een lekkere gratiné. Goed op smaak met knoflook en verse kruiden.
Gebakken Gamba's vielen ook erg in de smaak leekkere dressing goed op smaak en een beetje pittig.
Kortom erg goed.

Hoofdgerechten
Wild stoofpotje Lekker winters gerecht met een mooie smaak en volle saus geserveerd in een leuk mini pannentje. Een echt winters gerecht heerlijk.

Rib-eye was ook zeer goed boter mals en zeer lekker met de geserveerde saus. Erg fijn was dat de saus separaat geserveerd werd. En de gepofte knoflook was erg smakelijk bij het vlees.

Ook de bijgerechten waren ruim voldoende, zelfs te veel naar mijn mening maar heel gastvrij en zeker erg smakelijk en lekker gegeten.

Marius V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Zeer verassend, dit restaurant. Al heel vaak langsgefietst maar nu pas eens uitgeprobeerd. Opvallend grote porties, vooral de lauwwarme salade van mijn disgenote. We hadden beiden het konijn met zuurkool en dat was zondermeer prima. De wijnkaart is wel wat beperkt maar de wijnen die ik had waren bijzonder smakelijk.
Vooral de bediening (de eigenaar zelf vermoed ik) valt in positieve zin op.
Even de volgende kaart afwachten - op de klassiekers na wisselt deze om de paar maanden - voor een nieuw bezoek. Het zou zo maar kunnen dat we er een favoriet adres bij hebben.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Een 8 voor het eten:
Als eerst valt op dat alles vers is en van goede kwaliteit. Als voorafje namen we de pomodori soep en de vissoep. Deze smaakten prima. De hoofdgerechten maiskip met couscous/abikoos en de eendenborst met pittige chutney/ risotto waren ook prima. Dit alles geserveerd met heerlijke krokante franse frietjes, gegrilde groenten en salade. Andere pluspunten: karafje water op tafel, amandeltjes vooraf.

Een 7 voor de service:
Keurige bediening, weinig op aan te merken, hooguit was de presentatie ietwat stug en 'uit het hoofd geleerd'. Het was prima maar blonk ook niet uit. Gewoon een dikke voldoende.

Een 7 voor het decor:
Wat direct opviel was de afwezigheid van achtergrond muziek. Natuurlijk hadden wij het zelf zeer gezellig, maar juist als het rustig is in het restaurant hoort een muziekje erbij. De locatie is goed. Het interieur is eigentijds. Het is niet heel erg sfeervol, maar beslist ook niet kil. Het doet zeker geen afbreuk aan de algehele indruk.

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Voor het eerst hier gegeten en het bleek een zeer aangename verrassing. Een beperkte menu kaart maar dat maakt het kiezen van zoveel lekkere gerechten ook weer wat makkelijker. De porties blijken zeer groot (misschien zelfs iets te groot) en de ingrediënten zeer vers en goed van smaak. De combinaties van ingrediënten zijn niet altijd alledaags maar wel heerlijk. Door de grote hoeveelheid van ingrediënten in de gerechten komen sommige smaken net niet goed tot hun recht wat jammer is. De bediening is geweldig.
Het interieur is modern maar toch ook huiselijk. De open bar en de waxinelichtjes op de toilet maken de sfeer nog huiselijker. Een aanrader!
Luciennev .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Sinds gisterenavond mijn nieuwe lievelingsrestaurant in Nijmegen! De lekkerste salade ooit als voorgerecht (lauwwarme salade met Parmaham en Halloumi kaas), vervolgens een heerlijk romige rissoto met knapperige lentegroente. De eigenaren zijn bijzonder aardig, ik begreep dat zij, als je er wat vaker komt, precies weten wat je graag eet en wat niet.
Trees1101 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Wij zaten knusjes met z'n vieren aan een ronde tafel. Het was gezellig druk en het gesprek werd niet verstoord door "harde"muziek. We hadden een vijgentaartje wat er leuk gedecoreerd uitzag en ook lekker was met de gesmolten brie en toast van notenbrood met geitenkaas met spekjes, appel walnoot en een appelstroopdressing wat echt heerlijk smaakte. Ook de rosbief was lekker met smakelijke dressing, kaas en diverse nootjes. Ook de salade parmaham met gebakken halloumkaas en geroosterde paprika was bijzonder. Als hoofdgerecht hadden we eendeborst die heerlijk mals was met
sinaasappelrisotto en rumpsteak met stilton en rode wijnsaus ook daar gleed het mes doorheen en met stilton gaf het toch weer een speciaal smaakje aan het vlees. De zalm was ook boterzacht met lekkere verse groenten. Ik zelf had een heerlijke pasta met gamba's en verse parmezaanse kaas die de vriendelijke bediening over mijn pasta heen raspte. Als we meer frietjes, salade of warme groenten wilden konden wij dat makkelijk bijbestellen zonder dat het meer kostte. We hebben heerlijk gegeten en de wijn was ook lekker. Jammergenoeg hadden wij geen plaats meer voor een toetje, ondanks dat we zoveel heerlijke toetjes langs onze tafel zagen passeren. Dat houden we tegoed voor de volgende keer, want terugkomen doen we zeker. Er staan nog zoveel lekkere gerechten op de kaart die we ook nog willen proberen. We vonden het een gezellig en knus restaurantje en hebben daar een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Heb hier vorige week weer heerlijk gegeten!l! Vriendelijke bediening, uitleg over de gerechten, houden rekening met allergieën en maken een praatje bij de tafel. Eten is van goede kwaliteit en goed bereid. Echt een restaurantje om een avond heerlijk te tafelen en bij te kletsen! Een echte aanrader!!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
De lauwwarme salade met verse artisjok wordt begeleid met een vraag: "heeft u wel eens verse artisjok gegeten?". De artisjok is namelijk niet ontdaan van de harde, niet-eetbare, buitenste bladeren. Het is een aardige truc om net te doen alsof het aan de gast ligt dat de artisjok niet goed is bereid, maar het ligt toch echt aan de chef. Als je de artisjok door een salade mengt is het wel heel vreemd als je hem zo bereidt dat hij niet direct eetbaar is. De rest van de gerechten was niet echt bijzonder. De bediening was redelijk klunzig. Wijn wordt bijvoorbeeld wel aangeboden om te proeven, maar de degene die proeft krijgt zijn glas niet bijgevuld. Al met al niet met een goed gevoel weggegaan.
Johannes024 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Wij hebben met 4 personen gegeten bij dit Restaurant Tjeerz in Nijmegen. Bij binnenkomst hartelijk verwelkomt door de bediening die druk bezig waren maar toch de tijd namen ons te verwelkomen. Na enkele ogenblikken naar een leuke ronde tafel gebracht. De kaart was divers, voor ieder wat wils, wijnkaart erbij en gevraagd of we iets wilde drinken of dat we eerst de wijnkaart wilde bekijken.
Dit laatste hebben we gedaan en een fles gruner veltliner besteld. Karaf water kwam zonder te vragen op tafel samen met de fles wijn, fantastisch, deden meer restaurants dit maar.
Vervolgens het eten besteld, dit was goed op smaak, divers, warme groenten, friet en salade erbij zonder bij betalen, ook weer een verademing.
Al met al een leuke bijzondere ervaring, gezellige bediening, geen hoofdprijs hoeven te betalen en een leuke avond gehad, dank tjeerz en tot een volgende keer.