Restaurant @thePark Lunteren

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant @thePark Lunteren

Elise K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helaas geen eten kunnen proeven, aangezien het maar niet kwam! Bij binnenkomst was het rustig, er waren slechts drie tafels bezet buiten die van ons. We bestelden drankjes en wat later een mandje stokbrood en de hoofdgerechten. Pas na een hele tijd en herhaaldelijk vragen kregen we een stokbrood met smeersels. Deze waren gewoontjes. Wel kregen we een drankje op kosten van de zaak wegens de lange wachttijd. Vervolgens kwam ook het hoofdgerecht maar niet.. Ruim twee uur na binnenkomst zijn we weggedaan zonder te hebben gegeten. Op dat moment werd ons gevraagd ‘hebben jullie nog geen eten’? Los van de lange wachttijd was de communicatie echt ondermaats. Jammer!
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben heerlijk op het grote terras gezeten. Er waren maar een paar tafels bezet dus het was heel rustig. Het eten smaakte ons prima en dat voor een bungalowpark-restaurant! De inrichting van het terras en de zalen binnen waren zeer mooi.
Carrie W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De kwaliteit van het eten, spies van de ossenhaas, was goed. Personeel werkt hard en met goede bedoelingen. De logistiek en communicatie is echter niet op orde. Verwacht als je hier gaat eten een hoop misverstanden, lange wachttijd en enkele toezeggingen die niet worden nagekomen. Als je daar tegen kan, dan kan je lekker eten en lekker lang tafelen.
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk en fijn! Het eten was als vanouds lekker en hoewel de kaart aan de kleine kant is zijn wel alle producten goed en kun je kwaliteit verwachten!
Jan Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eerst het goede nieuws: het eten was uitstekend. een heerlijke burger en een zeer aantrekkelijk geprijsd aspergemenu, wat ook bijzonder lekker klaargemaakt was, met ook nog eens keuze tussen ham en zalm bij de asperges (het was wel ooit toeval dat ik wist van het menu want de ober was even vergeten dat te vermelden... en dat was tekenend voor de bediening.... beneden alle peil, ik kan het niet anders beschrijven. Na het brengen van het menu waren wij allang klaar om te bestellen maar ondanks vrij duidelijke pogingen, soms op het onbeschaafde af lukte het pas na lange tijd een bestelling te plaatsen. Vervolgens duurde het bijna een uur voor het eerste eten werd geserveerd, na herhaaldelijk vragen en elke keer het antwoord "bijna", " nog een paar minuten". Een nieuw rondje drankjes werd ook pas na tweemaal herinneren gebracht. Hoewel wij van het kindermenu alleen het hoofdgerecht wilden en dit ook van tevoren aangaven (zodat onze kinderen een"volwassen toetje kunnen bestellen) toch voor de volle prijs aangeslagen. toen het zo lang duurde mocht de over wel een fles water zonder kosten aanbieden...(water zou sowieso niks mogen kosten maar als vergoeding voor ongemak...). Het enige lichtpuntje was de dame die de leiding had over de bediening: zij begrijpt hoe het werkt, zij heeft de rekening gecorrigeerd, excuses aangeboden. Toch hadden wij een teleurstellende avond. ondanks het goede eten komen wij hier niet meer terug als er niet een enorme verbeterslag qua bediening plaats vindt.
jjdr .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Was verrast dat het restaurant midden op een bungalowpark ligt. Wel prima eten voor een redelijke prijs. Gezellige bediening
Nicolette T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een heel goed restaurant die naar mijn idee nog door veel te weinig mensen ontdekt is. Het zit wel bij een park, maar dat ervaar je totaal niet. Kleine kaart, super lekker eten en keurige bediening!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, goede bediening, kan ik aanraden!
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten .Vriendelijk ontvangst .
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eerst wat aan de bar wat gedronken daarna zijn wij gaan eten ,voor af een carpaccio van belgisch blauw
een Tournedos en een Zee tong en als toetje nougat parfait het was heerlijk het zag er goed verzorgd uit.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We waren er weer. Nu met z’n vieren. En met z’n allen van alles genoten.
G.C. D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima restaurant, gezellige sfeer!
Goed eten.
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 50% korting op de rekening was het wel erg voordelig!
G.C. D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten. Vriendelijke bediening.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Dit is een restaurant waar wij vanaf de zomer zeer graag komen ondanks dat het op ruime afstand ligt van Velp. We rijden er graag voor om. Tot nu toe hebben we daar een paar keer met een voucher gegeten.. en de kwaliteit is werkelijk top! De bediening is fijn, aardig, prettig, gastvrij en zeer vriendelijk. We komen hier graag terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten was voortreffelijk
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten en alles smaakt perfect . Wij waren met de social deal bon maar de meeste gerechten waren er niet meer. De tournedos was geen 200 gram maar 100 gram. De grootste verrassing was de Vitello Tonnato als voor gerecht. Toen wij deze hier de vorige keer besteld hadden kregen wij plakjes kalfsvlees met een tonijn mayonaise . Omdat dit de lekkerste vitello was die wij ooit gegeten hadden bestelde wij ook deze keer dit. Maar wat wij kregen leek op de verste verte niet op een vitello tonnato . Op ons bord lag een mooi stuk rauwe tonijn met daarnaast 2 plakjes kalfsvlees. Bij navraag bleek dit toch echt de vitello tonnato te zijn. Ik ril normaal van rauwe vis, maar alles zag er wel heel smakelijk en prachtig uit. Dus toch maar mijn tanden ingezet. ik ga nu overal de volgende keer vragen hoe de vitello is. De jonge dame in de bediening was een beetje chaotisch. De eerste keer dat wij hier kwamen werden wij door een meneer heel leuk verwelkomt. Maar wij gaan hier zeer zeker vaker naar toe. prachtige ligging en lokatie.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke ontvangsten perfect eten. Zijn hier met de socialdealbon geweest . Alles smaakte goed. Sinds kort zit hier een nieuwe eigenaar.