Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zaterdag 17:30 - 22:30. Op zondag 16:30 - 21:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op aanvraag
Het hele jaar open!

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Naar aanleiding van ons 44 jaar trouwen en de verjaardag van mijn vrouw deze romantisch ingerichte eetgelegenheid uitgekozen. Voorgerecht tonijn tartaar heerlijk, hoofdgerecht van de chef viel wat tegen (weinig groenten) en het toetje crème brûlée met de champagne en kaviaar heerlijk. Jammer dat er niet aan een attractie voor de reden van dit diner was gedacht.
Jonathan R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eten super, sfeer super, inrichting super, bediening pro/lief/aardig/knowlegdable (over wijnen + eten). Wij hebben 5 gangen menu genomen en hebben enorm genoten! Enorme aanrader wat mij betreft...
Gina Y.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
10 euro voor een glas Chablis is een beetje te. Voorgerechten lekker, maar duur een zeer klein... hoofdgerechten zijn beter. Misschien het beste is het menu, maar is enkel per tafel te bestellen. Wij hebben lekker gegeten, maar we komen niet terug. Prijs kwaliteits verhouding ver te zoeken
Beste Gina,

Wat jammer dat u het zo heeft ervaren.
Helaas zijn de kwalitatieve wijnen uit de Bourgogne (zoals de Chablis) op de wijnkaart wat duurder.
De wijnen van kwaliteit uit deze regio zijn populair maar ook helaas steeds moeilijker te krijgen voor een lage prijs door veel oogstverlies. Dit heeft met de slechte weersomstandigheden te maken in de Bourgogne.
Als u fan bent van dit soort wijnen hadden wij u graag een goed alternatief aangeboden van bijvoorbeeld rond de €7 a €8.
Over het menu is waarschijnlijk een miscommunicatie geweest want alleen het keuzemenu gaat per tafel, de 4,5,6 en 4 gangen luxe kunt u altijd individueel bestellen. We hadden u graag nog een keer terug gezien!

Met vriendelijke groet,
Xander Rodrigues

Eigenaar
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Inmiddels al 4 keer bij het restaurant gegeten. Elke keer is beter dan de voege! Het jonge team is erg ambitieus en hebben veel verstand van gelijk, vers en culinair eten. De wijnen vullen het gerecht perfect aan. Echt een fantastische ervaring en echt aan te raden!!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ja ik heb er lekker gegeten. Goede
kwaliteit en perfecte zorg/ service van de eigenaar en het personeel.
Jeanet L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Inmiddels voor de 6e keer bij The Walk'In Fish gegeten (voorheen Savage). Dit restaurant stelt nooit teleur. Altijd heerlijke gerechten en een lust voor het oog! Een prachtige wijnkaart met 90 wijnen per glas! (laat je vooral adviseren want de mooiste wijnen herken je vaak zelf niet). Bediening altijd aardig en zeer attent. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Mijn nr. 1 in Rotterdam.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prijs kwaliteit eten uitstekend. wijnkaart is te duur.
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Plus: leuk interieur, vriendelijke bediening, goede keuken (niet wow maar dat hoeft ook niet, kan ook niet altijd)
Min: het hoofdgerecht met gamba’s miste wat frisheid, de sla die we als bijgerecht namen compenseerde wel; koffie en thee middelmatig
Milan V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg fijne ontvangst en wat hebben we onwijs lekker gegeten! Er staat werkelijk zoveel lekkers op de kaart, uiteindelijk met 6 voorgerechten gekozen voor shared dining. Onze gastvrouw had erg veel kennis van zowel de wijnen als het eten en ons ook goed geadviseerd. Kan iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten!
Marieke W.
Geweldig. Heerlijk gegeten. Goede wijen. Fantastischw begeleiding
Kevin F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Beste toetje dat ik persoonlijk ooit heb gegeten. Eten kwam lekker snel en de sfeer was erg warm en vriendelijk. Inrichting had echter nog wel heel veel weg van Savage, dat was wat verrassend.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Attente, vlotte en keurige bediening. Voor herhaling vatbaar!
Madeleine B.
Heerlijk eten en
mooie smaken. Verder hele vriendelijke en attente bediening!
Sakinie M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel en lekker eten. Mooi ingericht en de sfeer was aangenaam. We kregen een duidelijk uitleg over de gerechten die we besteld hadden.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zeer goed ontvangen, fantastisch gegeten (luxe menu), en de bijpassende wijnen; een ontdekking en een genot! Een geslaagde avond ✔️
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk genoten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een geweldige gerechten, allemaal spot-on. Vooraf de oesters (creuses en platte) gevolgd door de coquilles en gamba garnalen. Hier maken ze van goed ingrediënten prachtige gerechten. En het toetje maakte de maaltijd af. We komen terug!
R-MUCK B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede, leuke en openhartige ontvangst, restaurant was vol, prima te doen voor een zaterdagavond.
Dan het eten, prima kwaliteit, vers, zeker de rauwe makreel en goed bereidt, maar toch.......
Zoals gezegd niks mis met de bereiding, maar was het spannend genoeg, avontuurlijk, nee niet echt, verfijnd, mmm nee eerder flauw en erg braaf. Neem nou de tataar van tonijn, die zou prima de uitdaging aankunnen met steak tataar, kijk naar de traditie van een steak tataar en maak er dan een geweldig verfijnde tonijn tataar van, zonder de chorizo, vermalen olijven etc, maar meer met smaken die beter passen bij het fijne van een tonijn. Goed, iedereen heeft zijn eigen smaak en beleving, de gekozen wijnen waren perfect, durf de gerechten wat uitdagender te maken en het is helemaal top. Totaal beleving voor ons 7.5 uit 10.
Will L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mooi restaurant, prima personeel, goed op elkaar ingespeeld. Culinaire kaart tegen betaalbare prijzen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Elk gerecht was verrassend en heerlijk. De bediening was bijzonder gastvrij en kundig. Heerlijk genoten