Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zaterdag 17:30 - 22:30. Op zondag 16:30 - 21:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op donderdag en zondag van 12:00 tot en met 15:00
Het hele jaar open!

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Perfect gegeten buiten op het terras. Mooie gerechten. Goede smaak sensatie. Mooi opgemaakte borden. Keurige bediening met verstand van wat ze uit serveren. Geen vreet schuur gelukkig. Prijs kwaliteit is redelijk. Al vaker hier gegeten en zeker niet de laatste keer. Gewoon top!!!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk eten en goede bediening!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goede service/attente bediening.. Helaas meer uitzondering dan regel.
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Voor de 2e maal bezocht en wordt zeker vervolgd.
Lekkere inventieve gerechten maar niet te complex gezocht.
Zéér vriendelijke bediening, en een gastvrouw die haar klanten hartelijk ontvangt en begeleid. Een zéér persoonlijk advies voor de wijn was de kers op de taart.
Een dagje Rotterdam zonder een bezoekje aan dit restaurant is zonde!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Voortreffelijke keuken , zeer goede prijs kwaliteitverhouding , vriendelijke bediening , leuk terras , een must als je van vis houd en in Rotterdam bent
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Voor het eerst in een visrestaurant gegeten. Personeel had kennis van zaken m.b.t het menu.
Vriendelijke bediening. Leuke tent.
Een aanrader voor een ieder.
Marie-Laure K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vanwege het zomerse weer waren alle tafels naar het terras verplaatst. Was daar wat huiverig voor vanwege de drukte in de directe omgeving, maar het pakte heel goed uit. Sowieso was het binnen waarschijnlijk te warm geweest. Gedurende de avond prettige, persoonlijke benadering. Het eten was goed, met uitgebalanceerde smaken, de wijnen uitstekend. Wat dat laatste betreft: gangbare keuzes zijn zonder risico, hier zochten én vonden we het - zeer geslaagde - experiment. Wij komen hier beslist terug!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We dachten even een hapje eten maar dat werd gerust 6 gangen! Alcoholvrije cocktails waren waanzinnig en ook nog goed bij het eten! Tot snel en dan reserveren we wel
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Voor ons 15 jarig samen zijn waren ik en mijn vriend voor een speciaal dinner bij The Fish.
Luxe menu was fantastisch! We het mogen uitbreiden met extra kaas met heerlijke wijnen.
De vrouwelijke Sommelier hielp ons maar liet ons ook lekker genieten van de romantische avond!
SuzanneL L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten en geweldige bijpassende wijnen gedronken. Altijd fijn als er veel wijnen per glas te bestellen zijn!
De keuken was geheel naar mijn smaak, mooie eerlijke producten zonder al te veel franje eromheen. Fijne ongedwongen sfeer en bediening met veel kennis van wijnen en de producten.
George A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Hier hebben we heerlijk gegeten. Alle gerechten waren fijn van smaak, mooi en op de goede temperatuur opgediend. Prima wijnen erbij. De bediening is vriendelijk en kundig en geeft goede uitleg bij de gerechten. Geen poeha, lekker Rotterdams. Prijs/kwaliteit dik in orde.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wij gaan redelijk vaak zakelijk uit eten en waren zeer onder de indruk.
Het hoge niveau van dit restaurant was erg onverwachts en de wijnkaart is enorm maar wel uniek!
Nogmaals bedankt voor de prettige service en top eten!
Lua V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Een heel goed restaurant, mooie smaakcombinaties en een groot assortiment aan wijn. Ook de wijn-spijs combinaties waren spot on! Aanrader!!!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten. het 4 gangen chefsmenu genomen. Sfeer en bediening goed.
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk privé geluncht op vaderdag. aanrader.....!
Lola H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, naam van het restaurant is misleidend want je denkt dat het een simpel visrestaurant is maar dat is het zeker niet! Verfijnde smaken, met veel liefde en passie gemaakt en de bediening is zeer vriendelijk en authentiek.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Top kaart en top wijnen! Fijne gastheer die veel kon vertellen over de wijnen.
Het menu van de chef genomen wat zeker de moeite waard was, zeer verrassend!
We komen binnen kort weer eten met vrienden, die eten geen vlees dus perfect.
Susan J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bediening goede inzet echter traag en weinig aandacht voor bestek en goed zitten
Hester A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooie gerechten, lekkere wijnen, prima bediening. Wij hebben genoten!
Khing N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wat een feestje! Mooi opgemaakte borden en zooo lekker! Alles op je bord draagt bij aan de smaak en het mondgevoel. Geen frutsel teveel. Zacht gegaarde pulpo is een topper. De zeebaars precies goed en aan de overkant een prachtige moot heek. Wijnkaart en wijnkennis is uitmuntend. Bediening vriendelijk, relaxed en attent. Heerlijke avond op het terras. Wat wil een mens nog meer?