Restaurant The Walk'In Fish

Schiedamse Vest 14 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Menuprijzen

Carolien J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
In één woord fantastisch! Een geweldige ervaring. Wij gaan vaak uit eten maar deze keer was één van de keren dat prijs/kwaliteit heel dik in orde waren. Prima gastheer, dito personeel, mooi gezellig restaurant, allemaal bijzaak echter want het gaat om het eten. Wij hadden een 5- gangen menu via heerlijk maar we gaan hier zeker nog een keer eten. Verrassende gerechten, mooi opgemaakt maar vooral heel smaakvol. Ik ben niet vaak zo lovend maat The Walk'in Fish verdient het!
JP H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Deel van het eten iets warmer uitserveren en de vis kan met minder boter / vet op het het bord. Goede recepten met lekkere smaken.
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het interieur is zeer mooi van het restaurant. We werden hartelijk ontvangen door al het personeel. Ik wilde hier graag eten omdat ze zeer aparte combinaties op het menu hadden staan. Deze zijn allemaal goed bevallen bij ons tafel. Alles was heerlijk en de service was goed. komen zeker terug
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fantastisch nieuw restaurant in Rotterdam. Absoluut een aanrader.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gerechten prachtig gepresenteerd met goed op elkaar afgestemde smaken. Heerlijke wijn. Prettige en deskundige service. Een aanwinst voor de stad.
Christopher V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Schrok een beetje van de prijs, o.a. omdat ik 3 gangen ( incl semi-bijpassende wijn) had gegeten voor 80 EUR PP en de 20% korting niet kreeg die wel op de web-site vermeld stond.
Beste Christopher,

we hebben voor u bij ons kwam dineren u netjes op de hoogte gesteld dat u geen 20% korting zou krijgen omdat alle kortingen al waren vergeven aan andere gasten. U wilde graag nog bij ons eten terwijl u op de hoogte was van de schappelijke prijzen, de keuze is dan aan u.
We hebben u gemeld dat er een fout in het systeem van iens.nl zit waardoor het lijkt dat u nog korting kan krijgen tijdens het reserveren, u kreeg dan een foutmelding en wij hebben u hier duidelijk over geïnformeerd. Veel mensen hebben hier last van en helaas kunnen wij als restaurant hier niks aan doen behalve onze gasten dit meerdere malen op een dag zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
iens.nl is hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het op te lossen.
Op de avond zelf ging u zeer tevreden de deur uit...

Met vriendelijke groet,
Xander Rodrigues
Eigenaar The Walk'In Fish
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wow, wat een pareltje temidst van de grote hoeveelheid aanbieders in Rotterdam. Met een link naar oud Sluis kan deze chef trots zijn op hetgeen hij in een korte tijd heeft neergezet. De bediening was absoluut super. We hadden echt het gevoel in de watten gelegd te worden. Eerlijke adviezen en heerlijke gerechten. Niet het soort restaurant dat gekozen zou moeten worden voor liefhebbers van een dikke prak met vette worst. De huiswijn is een prima allrounder en slim gekozen. De tonijn tartaar en harder was fantastisch bereid. Let op, dit restaurant en deze kok gaan ver komen. Nu gedineerd met mijn partners. Rustig, zeer geschikt. Ik moet hier snel terug met het gezin.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst, het restaurant is mooi ingericht, kleine kaart, vriendelijke bediening, allemaal niets om op aan te merken, maar we hadden meer service verwacht. In het begin verliep alles prima, maar na het voorgerecht duurde het een tijd voordat de borden weer werden weggehaald, hetzelfde geldt ook na het hoofdgerecht. De oesters waren erg lekker, de vis en de ingrediënten waren vers, maar de combinaties van de gerechten vielen ons erg tegen, ook van het dessert. Na het hoofdgerecht ben ik naar een personeelslid gelopen om te vragen of wij nog wijn mochten, omdat ze ons waren vergeten, terwijl de glazen al leeg waren halverwege het voorgerecht en er geen wijn werd bijgeschonken. Vervolgens kregen wij wijn ingeschonken, één in een wijnglas waar wijn in had gezeten (niets mis mee) en de ander in een glas waar nog frisdrank in zat. Wij komen hier niet meer terug.
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Warme ontvangst, gezellige drukte en prima ambiance. Je voelt je meteen thuis en je weet dat het een geslaagde avond wordt.
Laten verrassen door de chef, ...fantastisch.
Kakelverse oesters van Schmidt Zeevis, Buikspek met Paling. Bijzonder smaakvolle ervaring. Chef met gevoel voor een mooi en breed smaakpallet. Aansluitend Heek met Cocquilles en een heerlijk dessert
Bekwame gastvrouw, maître en wijnkenner Lonneke is een belangrijke factor voor onze geslaagde avond. Ruimte voor een gepaste grap maar vooral veel vakkennis.
Hospitality zeer goed op orde.
Binnenkort zijn we er weer.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed eten met mooie drankkaart, zéér vriendelijke bediening en een mooi interieur. Snelheid liet iets te wensen over. Wel een aanrader.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goede uitleg over de gerechten en wijnen. Een aanrader! Bijzonder genoten van een fijn diner in dit restaurant. De bediening is vriendelijk en oplettend. Wij kozen het 4 gangen menu van de chef. Alle gerechten waren heerlijk en goed in balans.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat een aanrader een 1 woord TOP
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De avond had verrassingen in zich. Het eten was goed. Voor het eerst Canadese oesters gegeten maar de voorkeur gaat toch uit naar de Franse oesters omdat je hier de smaak van de zee proeft..De voorgerechten met zalm en de bouillabaisse waren goed van smaak. Als hoofdgerecht namen we harderfilet ( wat een heerlijke vis is dat) met chorizo en tomaten. Een prachtige combinatie!! Het andere gerecht was rode poon met stoofvlees. Een bijzonder gerecht dat bijzonder in de smaak viel. Tot zover de positieve verrassingen. Deels horen daar ook de glazen wijn bij die wij ons lieten adviseren. Complimenten voor de sommelier. Echter, toen we de rekening kregen, waarbij de glazen wijn echorb
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat een heerlijke verrassing. Top gegeten en bediening. En de alcohol vrije, zelf gemaakte drankjes maakten de avond helemaal top. Dank aan de Crew
Anita en Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Onze enige aanmerking is, dat bij onze tafel achterin het restaurant op de eerste verdieping het lawaai van de airco, volgens de bediening verplicht voor de horeca, zeer storend is. Er zou toch een meer geluidsarme oplossing moeten zijn. De bediening kwam ons ongevraagd tegemoet door het apéritief aan te bieden en met de aanbeveling de volgende keer, en die is er wat ons betreft zeker, een andere tafel te vragen.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prima ervaring en fantastische combinaties, heerlijke bouillabaise, kortom hele fijne avond gehad, met een hele kundige en prettige ad-rem bediening! Complimenten aan de keuken, bediening en het management!
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Ik schreef zojuist een recensie voor 3 september en toen ik op de publiceer-knop drukte zag ik dat hij werd verzonden als 13 september. In mijn recensie sprak ik de wens uit om snel te retourneren met mijn gezin. Nu een dag later is dit gelukt. Helaas viel ik buiten de Iens korting, maar dat mocht de pret niet drukken. Weer een prima avond. De bediening een tandje minder dan de avond voorheen, maar ook dit kan ons plezier niet bederven. Deze avond nam ik de kreeft. Ik durf kreeft niet overal te bestellen omdat de garing nauw komt. Deze kreeft was perfect. Nog melkachtig in de schaal en de hollandaise was ongeëvenaard. Het toetje kwam uit een andere dimensie. Zag er mooi uit, maar de smaak was ook top. Dit restaurant is wat mij betreft ster-waardig.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Super!