Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zondag 17:30 - 22:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op aanvraag
26 en 27 januari vanaf 22:00 Nacht van de Kreeft €24,50
Het hele jaar open!

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
In een prettige email conversatie al wat wensen aangegeven die vanavond meer dan wat afgesproken was waargemaakt werden. Alle drie mijn tafelgenoten dik tevreden. We mochten bijna alles van de kaart proeven en dat was duidelijk zichtbaar prettig voor Xander de eigenaar. De keuken vond dit denk ik ook, want het was echt top vanavond. Mooie wijnen geserveerd bij de gerechten!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben een heerlijk 4 gangen menu gegeten met verassende smaken. De ober legde goed ui waaruit de gerechten bestonden. We hebben een wijn arrangement er bij genomen, waarvan de wijnen goed afgestemd waren op de gerechten. Alleen decdessertwijn vonden we te sterk in verhouding met het gerecht. De bediening was vriendelijk en efficiënt. Kortom, wij hebben hier met veel plezier gegeten en zullen zeker een keer terug kome.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
4-gangen surprise was erg goed. prima wijnkaart en aardige/snelle bediening.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk hier gegeten samen met mijn zusje. We hebben gekozen voor een 4 gangen diner. Was de keuze van de kok. Top!!! Verbaasde me dat het zo rustig was. Kan dit iedereen die liefhebber van vis is aanraden. Mooi opgemaakte borden. Niets te veel of te weinig. Leuk geprijsd. Kom hier zeker spoedig nog terug.
David R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
eten redelijk; complex en erg machtig. Vis was niet gaar. Bediening goed en sfeer ook.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Dit was de eerste keer dat we hier hebben gegeten. Zowel het eten als de bediening waren uitstekend. Gerechten waren verrassend.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Dit was de tweede keer dat we bij Walkin Fish waren en het was weer net zo heerlijk als de vorige keer. Wat een beleving! We zijn echt dol op de keuzes van de chef: neem dus vooral het luxe Chefs Menu! De boulliabaise was goddelijk en de wijnen die er bij geschonken werden pasten precies en waren ook heel bijzonder. Ze weten veel van wijn spijs combinaties en er kwam behoorlijk wat bijzonders op tafel. Complimenten ook voor de attente bediening (herkenden ons nog van de vorige keer) en dachten mee naar wat onze smaak was. We komen nog wel eens bij goede restaurants maar deze is zeker favoriet!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ik nam mijn vrouw voor haar verjaardag mee naar dit restaurant. Voor ons een primeur. En een spannende ook, want ze was hoogzwanger. Daarover heb ik vooraf contact gehad met de Walk'in Fish en ze verzekerden mij ervan dat er alleen met verse producten wordt gewerkt en ze iedere menukeuze kunnen afstemmen op zwangeren.

We kozen voor het viergangen-luxe-verrassingsmenu van de chef en dat was een schot in de roos. De tijd tussen de gerechten was niet te lang en niet te kort, de bijpassende wijnen werden met zorg gekozen en met toelichting uitgeschonken. Onderdeel van de gerechten waren rillette van kabeljauw, poon, bouillabaisse met roze Argentijnse gamba, eendenlever, langoustine (Noorse) kreeft, verse zalm etc. We namen tussen gerecht 3 en 4 nog een kaasplankje dat eveneens een goede keus was: vier flinke porties met walnoten, dipje en stukjes verschillend brood. De complete rekening kwam uit op € 165 (zonder fooi). (Mijn vrouw dronk alcoholvrij)

Al met al een prettige beleving. We komen graag terug.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad , complimenten aan de kok en de bediening .
Tot snel ????????
Sjoerd M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
uitstekend gegeten. kwaliteit van het eten is hoog en origineel. vooral de creme brulee van champagne met witte chocolade-ijs en kaviaar was erg bijzonder (lekker!). aanrader.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Met tweede kerstdag hier gegeten, wij hebben super genoten van het eten, de lekkere wijnen en de uitstekende service! Ik zou het zelf een michelinster geven zo goed was het allemaal. Komen hier zeker nog een keer terug!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerst diner 6 gangen, heerlijk gegeten, ook een lust voor het oog, perfecte begeleiding uit gebreide uitleg over de diverse gangen. Mooie wijnen, zelfs alcoholvrij, genieten. 5 uur die wij niet gaan vergeten. Wij komen ons zeker nogmaals laten verwennen. Wat een top avond gehad.

Familie Schot
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Fijn uitgekozen 6 gangenmenu. Goede ruimtes tussen de diverse gangen. De wijn die we kozen was subliem. Bediening was prima met goede uitleg van wat er geserveerd werd.. Een heerlijke kerstavond op een prima locatie
pim B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
zes gangen voor het kerstdiner was misschien iets teveel zeker met de amuses en soepje vooraf
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Een smaak explosie op alle 6 de gerechten en perfecte keuze van de bijpassende wijn.
Komt niet vaak voor dat ik zo heerlijk heb gegeten. De bediening erg vriendelijk en goed op de hoogte van de geserveerde gerechten en wijnen.
Zeer relaxt en gezellig
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Uitstekend gekookt, er zijn professionals aan het werk.
Vriendelijke bediening. prettige sfeer.
Aan te bevelen.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hadden het 4 gangenluxemenu met bijpassende wijnen, waar degene die ons het inschonk veel vanaf wist .
Eigenlijk was alles dik in orde, zowel eten, wijn en bediening en prachtig opgemaakte borden. Complimenten aan de kok(s)! Al met al: je kunt je hier zeker laten verrassen. Goede zaak om nog eens naar terug te keren.
Niels Y.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Verrassend goed gegeten. Mooie gerechten, top ingrediënten. Als voorgerecht het Chefs assortiment genomen en was top. 4 heerlijke voorgerechten in een keer op tafel. (Met 2 P) Hoofdgerechten a la carte besteld en ook weer verrassend mooie combinaties, hadden gekozen voor de kabeljauw en de zeebaars. Als bijlage frietjes besteld, was niet nodig maar met afstand de beste frietjes ooit gegeten, knapperig, top smaak en kleur. Ambiance en bediening zeer goed. Aanrader. Uitgebreide wijnkaart. Gesitueerd in makkelijk bereikbaar deel stad. Dit is eten op ster niveau.
Jan Jansen J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten mooie gerechten met mooie wijnen. Leuk om te zien hoe gepassioneerd de eigenaar haar gasten mee neemt in de culinaire reis door vis land. Top!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
En heel leuk restaurant met heerlijk origineel eten en zeer vriendelijk personeel. Kom zeker een keer terug!