Bij the Walk’in Fish kun je binnenlopen voor zowel gewoon een hoofdgerecht als voor uitgebreid dineren met 6 gangen. Neem bij mooi weer plaats op het enorme terras, dat dankzij de parasols ook met iets minder weer nog goed toeven is. Je wilt hier de bouillabaise proberen en dat is dan ook een gerecht waar je nog eens voor terug wilt komen. Sowieso is het een goed idee om vaker bij the Walk’in Fish langs te gaan, want elke dag is er een catch of the day te bestellen die chef Danny Mouthaan met liefde voor je bereidt.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Hier kun je zo’n 90 wijnen per glas bestellen en er is altijd vlees voor de persoon aan tafel die niet zo’n vissige dag heeft.

Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zaterdag 17:30 - 22:30. Op zondag 16:30 - 21:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op donderdag en zondag van 12:00 tot en met 15:00
Het hele jaar open!

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Dick L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Heerlijke gerechten en wijn; zeer gastvrije bediening in een verrassende inrichting. Helemaal top!
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Verrassend lekker gegeten. Fijne rustige ambiance. Vriendelijk personeel. Niet goedkoop, maar absoluut het geld waard!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Beste visrestaurant ooit! Zeer lekkere smaakvolle gerechten. Perfecte bediening en hele goede prijs. Een must voor de visliefhebber!!!
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Er was slechts een klein deel van het kerstmenu nog mogelijk; a la carte kon niet worden gegeten. Alles was zo'n beetje op na de kerst (ook aperitieven!). Waarom de tent dan niet gesloten? Men beweerde iedereen te hebben gecontacteerd, mij dus niet.
Het gerecht: een tikje aan de laffe kant, zout werd er niet bij gegeven. Kon beter. Was ook nauwelijks genoeg. Koffie aan het eind van de maaltijd lauw. Voorgerecht in rokerige kom geserveerd, slaat op je keel.
De ruimte was echt veeeel te warm gestookt.
John D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Meer dan uitstekend en bijzonder goede bediening
Ido K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Briljante sfeer, laagdrempelig, maar topkwaliteit. Zowel eten, wijn als bediening was buitengewoon. Met kerst genoten, komen zeker terug!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Keuze menu is heerlijk en mooi geserveerd
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vier gangen werkelijk superieure visgerechten. Heerlijk vers, afwisselende en spannende smaken. Niet goedkoop maar de prijs absoluut waard. Vriendelijke professionele bediening en een heel prettige sfeer. Goede akoestiek.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Tja...echt helemaal niets op aan te merken! Fijne ontvangst, fijne bediening, goede gerechten (maar dan ook alle) goed gegaard, goed op smaak, vers, gewoon heel lekker! Complimenten!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Echt heerlijk gegeten bij The Walk in Fish, maar toch jammer dat de sfeer deels bedorven werd door de bediening. Het zijn vriendelijke mensen, zonder meer, maar ze vulden een leeg restaurant op door de 4 bezette tafeltjes gezellig dicht bij elkaar te placeren. Ons tafeltje, gezellig pratend, kwam daarbij per ongeluk naast een tafeltje terecht die daar schijnbaar last van hadden en hun beklag deden. Als bediening kun je dan in mijn ogen 3 dingen doen: 1. de klagers een rustiger tafeltje aanbieden (in een vrijwel leeg restaurant op zondagavond geen probleem), 2. Datzelfde doen met de beklaagden (ook geen probleem), 3. De beklaagden vragen of ze wat rustiger aan willen doen omdat anderen er last van hebben. (Optie 4: niks doen, is natuurlijk geen optie). Helaas kiest dit restaurant voor optie 3 waardoor wij bijna heel onze avond hebben op moeten letten dat wij het niet te gezellig kregen en daardoor wat harder gingen praten. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt.
Beste Aranka,

we vinden het erg jammer dat u het zo heeft ervaren.
Wij hebben met onze gasten van die avond gezocht naar de beste oplossing.
We wensen natuurlijk dat iedereen een prettige avond heeft, de verschillende tafels
die last van uw stemvolume hadden wensten niet ergens anders te zitten.
U bent heel beleefd benaderd op verzoek van onze andere gasten en ook uw
tafelgenoten waren het hier over eens.
De sfeer is voor iedereen anders maar we vinden het erg jammer
dat u geen begrip heeft voor uw mede mens.
Voor ons is ook uw avond belangrijk en we hopen dat u
het genieten van het eten in positieve gedachten zal houden.

Wij wensen u en uw familie hele prettige feestdagen

Met vriendelijke groet,
Team The Walk'In Fish
Willeke R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, fijn bediening die weten wat ze verkopen. Een top restaurant!!
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
heerlijk gegeten; top eten een top bediening!
Olivier P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk eten met fantastisch personeel.
André T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
De reservering was op 18:00, later (een paar dgn eerder) gewijzigd naar 18:30. Hierdoor was de restaurant in de waar. Ook als ik in mail beantwoord 1 dag van te voren, toch niet gelezen! De reservering werd zomaar geannuleerd, maar ik mag wel zitten. Jullie moeten beter administeren hierover!
Verder qua eten, de 4 vis gangen gerechten waren lekker. De bediening was vriendelijk. Sfeer was prima.
Beste Andre Tio,

Helaas verliep de communicatie van uw kant wat moeilijk.
Wij hebben u netjes een email gestuurd en ook ons best gedaan om uw reservering telefonisch te bevestigen.
Wij kregen van uw kant helaas geen bevestiging of antwoord op de vragen over uw reservering.
Volgende keer hopen we natuurlijk dat dit beter verloopt voor beiden.

Fijn dat u van het eten heeft kunnen genieten en tevreden bent over de service.
Hartelijk dank voor uw komst en graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Team The Walk'In Fish
Branko V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vis menu van de kok is een aanrader. Uitgebreide wijnkaart. Personeel is erg gemotiveerd , professioneel en heeft ook kennis van de wijnen.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Uitstekend gegeten! Tweemaal keuze menu. Voor de bouillabaisse en de ceviche. Als hoofdgerecht de zeebaars en de kabeljauw. Beide erg lekkere gerechten. Huiswijn is goed. Bediening attent, vriendelijk en kundig.
Minpuntje: geen kraanwater maar 'verplicht' een dure fles..
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een culinair feestje in een prettige sfeer met vriendelijk en ter zake kundig personeel.
Wat mij betreft een prima prijs prestatie verhouding.
Ik kom hier graag nog een keer.
Een absolute aanrader
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten met goede combinaties!
Beneden waar de keuken is keek je tegen rommel aan in de gang.
Ard O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer sfeervol ingericht restaurant, niet overvol met tafels. Vriendelijke, professionele bediening die bij iedere gerecht uitleggen wat er wordt uitgeserveerd. Geen erg uitgebreide, maar absoluut enorm goede kaart. Ieder gerecht word mooi opgemaakt en smaakt fantastisch.
Het is niet bepaald goedkoop, maar het is het geld absoluut waard naar mijn mening. Dit was de eerste keer bij The Walk'In Fish, maar komen hier zeker terug.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bijzondere gerechten en heerlijke klaargemaakt. Genoten.