Bij the Walk’in Fish kun je binnenlopen voor zowel gewoon een hoofdgerecht als voor uitgebreid dineren met 6 gangen. Neem bij mooi weer plaats op het enorme terras, dat dankzij de parasols ook met iets minder weer nog goed toeven is. Je wilt hier de bouillabaise proberen en dat is dan ook een gerecht waar je nog eens voor terug wilt komen. Sowieso is het een goed idee om vaker bij the Walk’in Fish langs te gaan, want elke dag is er een catch of the day te bestellen die chef Danny Mouthaan met liefde voor je bereidt.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Hier kun je zo’n 90 wijnen per glas bestellen en er is altijd vlees voor de persoon aan tafel die niet zo’n vissige dag heeft.

Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zaterdag 17:30 - 22:30. Op zondag 16:30 - 21:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op donderdag en zondag van 12:00 tot en met 15:00

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldig genoten#heerlijk
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hebben genoten van 6 gangen luxe verassingsmenu met wijnarrangement. Heel gevarierd, mooi opgemaakte gerechten en super lekker. Vriendelijk en goed personeel die weet welke wijnen geschonken moeten worden. Kortom: aanrader!
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Oesters waren erg klein. Brood met roomboter kwam toen de oesters al bijna op waren. Bediening was verder vriendelijk en vrij vlot

Eten smaakte goed. Prima witte huiswijn. Maar na 5 gangen en 2x brood hadden we nog een tikkie honger. Dus voor de prijs/kwantiteit niet zo geweldig, maar de smaak vd gerechten zijn uitstekend.

Ik zou hier graag vaker komen als t niet zo'n rib uit je lijf zou zijn en ze een vullend menu zouden hebben voor een meer modale prijs.
Het is dus echt voor een speciaal avondje.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Mooie restaurant. Wij warenhoer voor de tweede keer. Allergie wensen werden volledig ingevuld. Heerlijk voorgerecht met meerval en inktvis. Hoofdgerecht schol in de graat. De schol had wel wat gekruid mogen worden. Smaakbeleving saai. Dit gold ook voor de gamba's van mijn partner. Mooie gamba's maar weinig smaak aangebracht. Jammer. Presentatie en verzorging goed. Nu wel twijfel voor een derde keer.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten! De wijnen zijn perfect afgestemd op het eten, en ook met intoleranties wordt goed rekening gehouden. Onze favoriet was de onredelijk lekkere bouillabaisse! Daarnaast wordt over elk gerecht en elke wijn wat leuks verteld, een aanrader.
Ro-ell G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Smaakvolle kaart. Fris, netjes rustig restaurant, wel beetje formeel. Lekkere schol gegeten met heerlijk knapperig brood met afsluitend de choco mousse. Enige minpunt, de wijn: nadat glas was ingeschonken vroeg ik me af de hoeveelheid was om te proeven of dat dit daadwerkelijk de hoeveelheid van een glas servering was; de ober was zo vriendelijk wat bij te schenken. Achteraf bleek prijs van glas rose 8 euro; staat niet in verhouding tot de gemiddelde prijs van een hoofdgerecht. Beter gasten de wijnkaart te tonen bij dergelijke prijzen. Helaas dus niet voor herhaling.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Echt heeeerlijk gegeten !! Inrichting modern / service 8+/ wijnkaart 8+
De tafel van Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Too avond gehad goed eten en dito service thx!
M D.
Bediening maakt het verschil. Betrokken en deskundig. Een verademing.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de familie, gekozen voor het 5 gangen menu. Aanrader!
Eunizia S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik heb hier al 3 keer gegeten. Ben erg tevreden. Geen minpunten.

(Alleen een piep klein opmerking 'The Walk'In Fish' als naam klinkt niet echt upscale.)
Arna D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vanavond hier heerlijk gegeten! Heel aardige mensen, heerlijk eten en een fijne sfeer. Een aanrader wat ons betreft. Het gerecht met de coquilles was meer dan verrukkelijk!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hier kookt een topkok ( lekkerste bouillabaisse ooit) hier bedient een topteam ( kennis en gastvrijheid in evenwicht) en hier zit je comfortabel. Echt heel goed.
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Uitgebreide keuze. Alles was heerlijk en vriendelijke bediening.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten oa verse oesters uit de Loire en uit Normandie. Bediening was top en attent.
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastisch gegeten. Verrassende gerechten en erg lekker. Goede uitleg bij de gerechten en hele vriendelijke voorkomende en vrolijke bediening. Echte aanrader!
Irving K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten mooie wijnen gastvrije bediening. Prijs van de cava aan de hoge kant (10,00 per glas).
Kyla V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij vonden de smaak van de gerechten heerlijk. De service is goed. Goede prijs kwaliteit verhouding betreft het eten. De prijs voor een glas wijn is naar mijn mening wel aan de hoge kant. Ik ga hier zeker nog een keer eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Echt genoten! Leuke vriendelijke bediening en erg lekker eten.
We wisten niet dat dit er zat en kregen het van vrienden aangeraden, nou ze hadden gelijk!
Nu snap ik waarom het zelfs op een woensdag vol zit, tot snel!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hadden op grond van de recensies wellicht te hoge verwachtingen van. Gemiddeld bistro eten
Beste Harry Vink,

wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren.
Zou u misschien contact met ons kunnen opnemen om de ervaring persoonlijk te delen?
Ik snap dat u naar aanleiding van de recensies hoge verwachtingen heeft en die maken wij
ook graag waar. Indien er iets is fout gegaan leren wij daar graag van om uw ervaring en die van
andere te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Xander Rodrigues
Eigenaar en Sommelier
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten op het terras onder de luifel. Mooie gerechten en verrassende smaakcombinaties en heel fijn dat ze ruime keus hebben uit wijnen per glas. Goede en vriendelijke bediening met passie voor het vak! Een aanrader als je vis wilt eten in Rotterdam.