Restaurant The Walk'In Fish

Schiedamse Vest 14 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zondag 17:30 - 22:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op aanvraag
24,25,26 en 27 december serveren wij een kerstmenu u kunt nu al reserveren.
Het hele jaar open

• Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Geniaal!!
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke combinaties met veel aandacht gemaakt en met passende wijnen.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben het vier gangen verrassingsmenu gegeten. Het was heerlijk: lekkere en soms verrassende combinaties van ingrediënten. Verder zorgde de bediening ervoor dat ons niets te kort kwam. De sommelier was enthousiast en had verstand van zaken. Daarnaast werden ook goede non-alcoholische cocktails geschonken. We hebben een superavond gehad: een aanrader!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke gerechten, verrassende smaakcombinaties, uitstekende wijnsuggestie en prima bediening! Aanrader!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke uitnodigende omgeving. Aanrader.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Op 11-11-2017 aten we met vrienden bij de Walk’In Fish en het was heerlijk!
Er ging iets mis met de reservering maar dat werd prima opgelost.
Het restaurant ziet er prachtig uit; mooie boom midden in de zaak, beetje Scandinavisch met grijs beton, warm houten tafels met prachtige accessoires en comfortabele stoelen.
We kozen voor het drie gangen menu van de chef (drie maal vis en een maal vlees) inclusief wijn.
Het was tot in de puntjes geregeld allemaal, zag er prachtig uit en smaakte verrukkelijk.
De wijn die erbij geserveerd was soms verrassend maar heerlijk en het was fijn dat je kon kiezen voor halve glazen.
De bediening was helemaal goed; attent, zorgzaam en met passie voor hun vak.
Wij gaan zeker terug!
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk, vooral de voorgerechten sprongen er uit. Enkele bijzondere wijnen geproefd, kortom we komen graag nog eens terug.
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wat een geweldige tent is dit zeg! Prachtige inrichting, mooie kleuren, lekkere stoelen en voldoende ruimte tussen de tafels. En het eten! Fantastisch. Alles geweldig op smaak, verrassende combinaties. We aten bijvoorbeeld een wonton met kreeftvulling overgoten met een heerlijke visbouillion, een heerlijk dikke moot heek met verrukkelijk romige puree, een sausje met balsamico en een klein stukje eendenlever. Orgineel, allemaal zeer goed op smaak. Wijnkaart ook dik in orde. Ook de bediening was erg goed. Professioneel, betrokken, vriendelijk en snel. We zijn erg enthousiast en komen snel terug!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten! Maar de prijs kwaliteit verhouding is minder. De rekening wordt al snel hoog omdat er alleen hele dure wijnen op de kaart staan. Ook probeert het personeel je telkens van alles aan extra's aan te smeren. Jammer want het eten is kwalitatief goed.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het is hier heerlijk vis eten! Daarbij ook nog een vriendelijke en correcte bediening. Verder is de zaak behoorlijk fraai. Ik ga hier zeker nog eens eten.
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gerechten waren heel mooi opgediend en zeer smakelijk en verrassend. Echt genoten. Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Hier komen we zeker terug. Als je van vis houdt moet je hier zeker een keer gaan eten. Zeer uitgebreide kaart.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer bijzonder lekker gegeten bij dit leuke restaurant. Verfijnde smaken en goede combinaties. Ook de sfeer is prima, al zit je in het restaurantgedeelte naar mijn smaak gezelliger dan beneden. Goed en vriendelijk personeel, vrolijk maar niet té amicaal. Er werd nog wel een foutje gemaakt, maar dit werd meteen en op een keurige manier opgelost. Mijn enige aanmerking betreft de wijn in het arrangement, die wordt wel heel zuinigjes ingeschonken...
Guus T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, top voor visliefhebbers. Bediening was hartelijk deskundig en gastvrij. Sfeervol, gezellig en met stijl. Wij hebben a la carte gegeten waarbij de aanvulling op het basismenu zeer goed beviel. Ook in wijn verrassend goed. Wij begonnen met oesters. Aansluitend paling op buikspek, mosselen met gember en de gepekelde zalm. Hoofdgerecht griet op de graat. Dit gecombineerd met een ziltige Portugees en een straffe Hongaar. Prima opvolger van het briljante Savage.
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg genoten van het 4 gangen menu. Direct weer gereserveerd!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten en zeer gastvrij! Een minpuntje dat het water bij het diner vrij duur is.
heleen E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten, prettige bediening en sfeervol restaurant.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gelegenheid: met partner, met vrienden, bij een bijzondere gelegenheid met familie (maar dan zonder - jonge - kinderen) en zakelijk.
No waste just taste karakter meer naar voren laten komen.
Heerlijk gegeten!
Meike L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een maandagavond.
Rens M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede bediening, lekkere wijn, voldoende grote porties. Gezellige ambiance en lekkere smaakcombinaties. We komen er zeker terug