Bij the Walk’in Fish kun je binnenlopen voor zowel gewoon een hoofdgerecht als voor uitgebreid dineren met 6 gangen. Neem bij mooi weer plaats op het enorme terras, dat dankzij de parasols ook met iets minder weer nog goed toeven is. Je wilt hier de bouillabaise proberen en dat is dan ook een gerecht waar je nog eens voor terug wilt komen. Sowieso is het een goed idee om vaker bij the Walk’in Fish langs te gaan, want elke dag is er een catch of the day te bestellen die chef Danny Mouthaan met liefde voor je bereidt.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Hier kun je zo’n 90 wijnen per glas bestellen en er is altijd vlees voor de persoon aan tafel die niet zo’n vissige dag heeft.

Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zaterdag 17:30 - 22:30. Op zondag 16:30 - 21:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op donderdag en zondag van 12:00 tot en met 15:00
Het hele jaar open!

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Ard O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer sfeervol ingericht restaurant, niet overvol met tafels. Vriendelijke, professionele bediening die bij iedere gerecht uitleggen wat er wordt uitgeserveerd. Geen erg uitgebreide, maar absoluut enorm goede kaart. Ieder gerecht word mooi opgemaakt en smaakt fantastisch.
Het is niet bepaald goedkoop, maar het is het geld absoluut waard naar mijn mening. Dit was de eerste keer bij The Walk'In Fish, maar komen hier zeker terug.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij hebben genoten van het 4 gangen verrassingsmenu met goed bijpassend wijnarrangement.
Vriendelijke service en duidelijke uitleg van de gerechten en wijnen.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was voortreffelijk zij het dat de portie als hoofdgerecht te weinig is en in verhouding met de prijs veel te duur De prijzen kloppen niet buiten op het bord staan andere prijzen vermeld dan binnen op de menukaart.Op de menukaart was het €6 duurder. Ook vond ik het niet kunnen dat wanneer je gewoon een kopje koffie besteld dat je er automatisch 3 kleine bonbonnetjes bij krijgt en je koffie €10 kost. Misleidend en niet klantvriendelijk
Beste Anja,

bedankt voor uw recensie helaas licht u uw ervaring niet helemaal naar waarheid toe.
De catch of the day was op dat moment inderdaad duurder dan geadverteerd buiten omdat wij het
gerecht graag met een mooie langoustine wilde serveren. Dagvangst kan zoals het al zegt per dag verschillen. Helaas licht u niet toe dat u niet de € 6,- meer hoefde te betalen maar wel heeft kunnen genieten van de extra langoustine. We vonden het niet gastvrij om hierover met u in discussie te gaan, het ging ons erom dat u kon genieten van uw avond uit eten. Wij zijn wel genoodzaakt om te reageren als iets niet feitelijk is. U betaald ook geen € 10,- voor de koffie bij ons. Een koffieservies is bij ons is het volgende: 3 huisgemaakte bonbons die iedere dag worden gemaakt en daarbij 2 rondjes koffie voor € 4,95
Indien u hier niet tevreden over was hadden we dit liever van het huis gegeven. Uw recensie is misleidend voor andere en we hopen dat u dit kan begrijpen.

Met vriendelijk groet,
Team The Walk'In Fish
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Last minute hier een reservering gemaakt. Blij dat we nog terecht konden, want het restaurant was in de loop van de avond helemaal vol.
We hebben de 4 gangen luxe verassingsmenu genomen.
De gerechten zien er prachtig uit, met veel zorg opgemaakt. En dan de smaak, wow....nog nooit zulk lekkere visgerechten gegeten, wat een creativiteit en smaaksensatie. De bediening weet waar ze het over hebben. Geen praatje uit het hoofd geleerde informatie waar je mee overspoelt wordt, maar kennis van de kaart, het eten en de wijnkaart. Prima adviezen gekregen over de wijnen, waarvan er velen per glas te krijgen zijn. Wat een luxe en genieten is dat! Bij de uitleg van de gerechten merk je dat de bediening plezier hebben in hun werk. We voelden ons direct welkom en ook bij vertrek wordt je met aandacht behandeld. Als je even weg liep van de tafel, kwam je terug en is je servet netjes gevouwt en ie stoel aangeschoven. Het is een klein detail, maar ook dit laat zien dat er aandacht is voor de klant.
Wij gaan zeker terug en is een van onze favoriete restaurants vanaf nu.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goed eten, prettige en kundige bediening en de kok die uitleg geeft bij de gerechten.
Leuke wijnkaart.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Jammer dat het eten niet in balans was.
- tonijn door de gehaktmolen was zonde
- schol werd volledig weggevaagd door de begeleidende rooksmaak. We waren blij toen we de laatste happen namen
- mangopanna cotta. Had een goedkope smaak en was veel te zuur.

Gelukkig waren de wijnen lekker
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Genoten van een een uitstekende business lunch met verrassende gerechten die fantastisch smaakten , met een keurige bediening. Het hele interieur ziet er heel verzorgd en gezellig uit. Mijn complimenten !
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en aardige bediening
Wmstempher S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening! We hebben het menu genomen en dat was uitstekend.
Melinda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een juweel van een restaurant! Kundig en vriendelijk bediening, vers en overheerlijke vis gegeten op creatieve wijze geserveerd, en onze vraag naar avontuurlijke wijnen heeft onze wensen overtroffen.
Melinda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een geweldig avond gehad met vriendelijk en kundig bediening, heerlijke verse oesters, tonijn tartaar en coquilles, en op onze vraag naar avontuurlijke wijnen erbij kregen wij de ene juweeltje na de andere, super! Wij hebben een onvergetelijke avond gehad!
Martyhendriks H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Eten uitstekend ! Ik had de ganzenlever (super) en de vangst van de dag - die was vers en smakelijk. Mooie wijnkaart met veel keus in elk segment. Bediening was vriendelijk maar had het te.druk en daardoor duurde het te lang tussen voor - en hoofdgerecht. Uiteindelijk naar de balie gelopen om bestelling te plaatsen voor de koffie.
Evi D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Ik heb met mijn verjaardag geweldig ge eten
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heb maandag fantastisch gegeten met een aantal klanten bij The Walk'In Fish. Ontzettend lekker eten, een geweldige bediening die echt de tijd voor je neemt en mooie afstemming tussen gerechten en wijnen. Absoluut een aanrader!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed eten prima prijs. Wij hadden 3 gangen menu en dat was goed. Ravioli pecorino wel erg veel olie en te pittig overigens.maar smaakte rijk en vol. Inrichting kan sfeervoller.
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke mensen en een leuke sfeer. Kortom, aanrader en wij komen zeker terug!!
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldig genoten#heerlijk
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hebben genoten van 6 gangen luxe verassingsmenu met wijnarrangement. Heel gevarierd, mooi opgemaakte gerechten en super lekker. Vriendelijk en goed personeel die weet welke wijnen geschonken moeten worden. Kortom: aanrader!
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Oesters waren erg klein. Brood met roomboter kwam toen de oesters al bijna op waren. Bediening was verder vriendelijk en vrij vlot

Eten smaakte goed. Prima witte huiswijn. Maar na 5 gangen en 2x brood hadden we nog een tikkie honger. Dus voor de prijs/kwantiteit niet zo geweldig, maar de smaak vd gerechten zijn uitstekend.

Ik zou hier graag vaker komen als t niet zo'n rib uit je lijf zou zijn en ze een vullend menu zouden hebben voor een meer modale prijs.
Het is dus echt voor een speciaal avondje.