Over het restaurant Restaurant The Walk'In Fish

Op de locatie van het Restaurant Savage opent begin augustus het nieuwe restaurant The Walk'In Fish! Ze zijn er dus nog wel maar dan met een nieuw concept! De nieuwe kaart bestaat 90% uit mooie duurzame vis en kan dagelijks wisselen omdat zij ook regelmatig met bijvangst zullen werken door een top samenwerking met Schmidt Zeevis. Er zullen voor de vegetariër of juist de carnivoor ook mooie gerechten zijn want de gerechten zijn voornamelijk ala carte te bestellen. Binnenkort kunnen zij u voorstellen aan de nieuwe Chef Danny Mouthaan die voorheen werkzaam was bij Restaurant Zeezout, Oud Sluis, Juuls en Vineum. Samen met zijn Sous Chef Mike Winchester maken zij prachtige en vooral lekkere gerechten.

Ze blijven dus op dezelfde locatie, zelfde sfeer, in het natuur geïnspireerde interieur met de service en kwaliteit die je van ons kan verwachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Walk'In Fish

• : Parkeergarage west-blaak in de Hartmanstraat

Diner maandag t/m zaterdag 17:30 - 22:30. Op zondag 16:30 - 21:30 (wilt u eerder dan 17:30 dineren neem dan telefonisch contact met ons op over de mogelijkheden)
Lunch op donderdag en zondag van 12:00 tot en met 15:00

Willem F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lola H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, naam van het restaurant is misleidend want je denkt dat het een simpel visrestaurant is maar dat is het zeker niet! Verfijnde smaken, met veel liefde en passie gemaakt en de bediening is zeer vriendelijk en authentiek.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Top kaart en top wijnen! Fijne gastheer die veel kon vertellen over de wijnen.
Het menu van de chef genomen wat zeker de moeite waard was, zeer verrassend!
We komen binnen kort weer eten met vrienden, die eten geen vlees dus perfect.
Susan J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bediening goede inzet echter traag en weinig aandacht voor bestek en goed zitten
Hester A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooie gerechten, lekkere wijnen, prima bediening. Wij hebben genoten!
Khing N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wat een feestje! Mooi opgemaakte borden en zooo lekker! Alles op je bord draagt bij aan de smaak en het mondgevoel. Geen frutsel teveel. Zacht gegaarde pulpo is een topper. De zeebaars precies goed en aan de overkant een prachtige moot heek. Wijnkaart en wijnkennis is uitmuntend. Bediening vriendelijk, relaxed en attent. Heerlijke avond op het terras. Wat wil een mens nog meer?
Giljam A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
prima restaurant met heel veel wijnkeuzes, zij het dat de glazen maar bescheiden worden gevuld
Maurice G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijke hapjes en mooie bijpassende wijnen. Je kunt zien dat het personeel geniet van het serveren van deze prachtige combinaties.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk eten en een goede
Vriendelijke service.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Uitstekend gegeten en goede bediening. Aparte combinatie van smaken, heel verzorgd en lekker!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Fantastich genoten bij The Walkin Fish. Bij het lezen van de kaart liep het water ons al in de mond. Prachtige gerechten met heerlijke smaakcombinaties. Fijne ongedwongen sfeer waarbij we ons echt verwend voelde door de restauranteigenaar Xander die ook in de bediening liep. Ruime wijkaart met goed advies. Wij komen zeker terug!!
Ayla A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Prachtige zaak, mooie gerechten met uitstekende producten en verassende combinaties, heerlijke wijnen en bediening met passie. Zeker aan te raden: 4 gangen luxe menu.
Heerlijk buiten op het terras gezeten, maar ook binnen een fantastische aankleding.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Op een mooie warme zomer avond voor de tweede gekozen om voor vis gerechten te gaan. Aangezien het eerste bezoek voor herhaling vatbaar was weer voor de Walkin Fish gekozen. Iedereen ging voor het verassings menu icm bijpassende wijn. De eerste (koude) gang vond ik kwa smaak niet erg bijzonder of lekker. Laat ik het zo zeggen ik zou het niet nog maals nemen. Maar dit is mijn persoonlijke smaak. De overige vier gangen waren wel allemaal net even iets anders en smakelijk. De gekozen wijnen heerlijk, inclusief het verhaal erbij werd aandachtig aangehoord. Enige minpunt was dat we buiten zaten naast een ander restaurant waar weinig werd gegeten maar erg veel gerookt. De ene na de andere sigaret werd opgestoken wat onze kant opwaaide. Ik vind dat mensen mogen roken (heb het zelf ook gedaan) maar de rokers realiseren zich niet hoe vies dit voor anderen is zeker als ze zitten te eten en hun niet. Door deze rook was de beleving van het eten een stuk minder. Voor de rest was het een gezellige en geslaagde avond.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Als voorgerecht de proeverij genomen. Zag er mooi uit allemaal maar bij zoveel smaken op 1 bordje proef je op sommige bordjes niet meer dat je vis eet. Hoeveelheid erg karig voor 2 personen. Als hoofdgerecht de coquilles besteld. Borden waren niet verwarmd en daardoor de coquilles lauw. Smaak was echter wel goed. Anderen uit ons gezelschap kozen voor de zeebaars met als garnituur o.a. ansjovis. Geen idee dat dit ansjovis was, smaakte überhaupt niet naar vis. De zeebaars was te lang gebakken maar wel goed van smaak. Als nagerecht de champagne crème brûlée. dit was echt een mooi opgemaakt en smaakvol gerecht. De witte wijn die werd geserveerd was lauw en er mag voor deze prijs best wat meer in een glas.
Kortom, matig gegeten voor een pittige prijs. De intentie is goed maar een 9,1 zoals weergegeven op de Iens komt bij lange na niet in de buurt!
Tof D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
verrassingsmenu van de Chef. 4x een voltreffer.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk en spannend gegeten in smaakvol ingerichte zaak,
Georg K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Perfect visrestaurant. Prijs kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. oester aan de kleine kant. Perfect gegaarde vis en een uitstekende bouillabaisse .
Hooiringjunior .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Het leven verdient soms een traktatie, deze kan je vinden op het witte de Withplein aan de Schiedamse vest. Walk’in fish is een restaurant waar alles klopt.

We begonnen met een aperitief, ik nam de cava, die vers uit de Magnum werd geschonken en mij heel gelukkig maakte. Aangevuld met wat brood en 4 Zeeuwse platte, begonnen wij aan onze avond.

We besloten om voor het 4 gangen luxe te gaan met een uitbreiding van 1 gang.

Vooraf kregen we een uitstekende tartaar van YellowFin tonijn met knoflookmayonaisse, een poeder van zwarte olijf en een krokantje van lasagne. Hier kregen wij een Spaanse witte wijn bij, de naam is mij even ontschoten, die was perfect. Deze wijnspijs combinatie was een 10.

Na het entree kregen we de bouillabaisse, vergezeld met een wilde gamba, kabeljauw, makreel, rouille en heek. Hierbij dronken we een riesling, weer een schot in de roos.

Na de bouillabaisse kregen we, soft shell crab (zeer smakelijk), polenta, avocado, zeebaars en een klein beetje bisque. De wijn bij dit gerecht was weer subliem, we kregen een prachtige houtgelagerde verdejo, die door de mâitre sommelier, zeer goed werd uitgelegd.

Als piece kregen we asperges, beurre blanc, spinazie, kabeljauw, coquille en een hele lekkere puree waar de naam van mij ontschoten is. De wijn was een pinot noir, je zal het wel raden, weer perfect.

We wilden eigenlijk, voor het dessert toch nog even een plakje eendenlever en zwezerik nuttigen, ook dit was geen probleem. De zwezerik kregen we met een coating van knapperige quinoa, geweldige sjalotjes met bruine suiker en aceto balsamico en natuurlijk de eendenlever. Hierbij dronken we een Italiaanse wijn, fantastisch.

Als dessert kregen we een crème brulee van champagne, witte chocola en kaviaar. Dit was een zeer verrassende combinatie, de mâitre-sommelier vertelde over de fout die een keer gemaakt werd, er was kaviaar te veel en een dessert verkeerd besteld. Terwijl dat op de pas staat, begint het personeel smakelijk te genieten van de crème brulee en de kaviaar. Ook samen proeven dus, en zo is het dessert ontstaan. Hierbij dronken wij overigens een prachtige champagne.

Nog een plankje kaas gedeeld met het gezelschap, verwend met niet 1 maar 2 prachtige port. Een witte port voor de eerste twee kazen en een rode vintage voor de laatste twee, als u moet begrijpen begon ik tijdens het dessert al dubbel te zien, laat staan na deze twee port.

Om af te sluiten, een goede espresso en een geweldige rum, als kers op de taart, zette hij nog wat huisgemaakte friandises op tafel.

Zoals je kan lezen hebben wij een onvergetelijke avond gehad, het eten was goed, de wijn perfect en de ambiance subliem. Petje af voor de Maître-Sommelier en zijn team, en chapeau voor het keukenteam.

Kortom wil je lekker eten, hou je van vis en ben je gek op wijn, ga dan naar restaurant The Walk’in Fish.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten. We bestelden het verrassingsmenu en werden bepaald niet teleurgesteld.
Rhea D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018