Restaurant The Village Lounge

Herenstraat 177 2271 CE Voorburg Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant The Village Lounge

Passie voor lekker eten

Volgens het restaurant moet een goede maaltijd tenminste uit deze ingrediënten bestaan: een gedreven chef en een goede leverancier. De kaart laat zich leiden door mediterrane smaken en het seizoen. Dit levert heerlijke gerechten op, je proeft dat er met kennis en passie wordt gekookt. De gastvrije eigenaar en het attente personeel maken dit culinaire plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Village Lounge

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ook met de actie 2e diner gratis ie het zeer goed eten vriendelijk personeen ook in de zomer op het terras super gezellig
Matje2702 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was lekker eten, en medewerkers waren allemaal erg vriendelijk.
Zeker een aanrader. Ook al was de keuken bijna open, er waren totaal geen etensluchten/ bakluchten in het restaurant zelf. TOP DUS
Wijden .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met de wens voor een rustig tafeltje was helemaal rekening gehouden bij de reservering. Als voorgerecht de gemarineerde tonijn genomen. Voor de kwaliteit, de smaak en de presentatie verdient de kok een 10!
Jacques19 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met AH-actie gegeten. Vrije keuze uit menu-kaart. Alle gerechten waren uitstekend van kwaliteit en zorgvuldig klaargemaakt. Kortom veel waar voor je geld. De akoestiek van het restaurant laat enigszins te wensen over. Het was halfvol maar van andere tafels was nogal wat geluidsoverlast. Dat lag wel deels aan het geluidsniveau dat de gasten produceerden. De treinen die boven je hoofd passeren veroorzaken geen storende overlast. Het deed wat denken aan Parijs waar in veel hotels de metro te horen is.
Al met al een geslaagde avond.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een beperkte kaart met heerlijke gerechten. Geen hoogstandjes, maar die pretenties heeft het restaurant ook niet en de prijzen zijn er ook naar. Tevreden vertrokken.
Het Wapen V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, warme sfeer en lekker gegeten. Mag iets meer groente bij geserveerd worden de rest is helemaal okay.
N F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten bij the village, bord opmaak vind ik wat rommelig en de aandacht voor de gasten kan een stuk beter, geen verkeerde beleving en we komen zeker nog een keer terug.
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed en gezellig eten, aardige bediening. Veel keus op de kaart en aparte dingen. Locatie is ook prettig . Betaalbaar met Albert Heijn actie.
Hennyenharry .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en goede ontvangst. Het was prettig dat met de AH actie uit de hele menukaart kon worden gekozen. Er werd prima rekening gehouden met mijn dieet.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Beetje teleurstellend. Niets mis met eten, maar we misten de amuses, salade moest worden bijbesteld en de lamsrack ( 3 koteletjes) miste de grilsmaak. Voorgerechten ( garnalenkroket en steak tartare) waren goed. Bavette was lekker. Sfeer en geluidsniveau (herrie) waren niet uitnodigend. Niet direct herhaling waard, jammer.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat ik en mijn vriendin alleen in het restaurant aanwezig waren. Er was veel personeel op de been. De gerechten werden daardoor snel geserveerd, terwijl wij juist voor de bestelling lang moesten wachten. De kwaliteit van het eten was overigens heel goed. Wij hebben hier gegeten met de AH Restaurantactie. Kregen na afloop de kaart terug. Ik denk dat ze hoopte dat wij nog eens terug kwamen. Wat ik ook zeker van plan ben (in de hoop dat het dan wat drukker en gezelliger is)
Jeanette_Sprenger .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Bediening waren heel persoonlijk en stelde zich makkelijk in op al onze vragen en wensen. Zeker aan te bevelen, lekkere eten en mooie totale ervaring, ook met een groot groep
Laan .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een pareltje bij station Voorburg! Wij hebben heerlijk gegeten. Fijn was dat we een keuze konden maken uit de hele kaart. De gemarineerde tonijn en de garnalen kroketjes waren verukkelijk. De vleesgerechten waren mals en goed op smaak. Alle gerechten werden gepresenteerd op mooi opgemaakte borden. De jonge man die ons bediende was zeer attent en wist creatief om te springen met mijn lactose intolerantie! Wij gaan zeker een keer terug.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met de actie van AH geweest. Heerlijk dat je gewoon van de kaart kunt kiezen en dan van elke gang het goedkoopste gerecht gratis krijgt. Het is altijd heerlijk eten! Nog nooit teleurgesteld hier!
Eneskred .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
The Village Lounge is een gezellig restaurant en prima eten. De bediening was vriendelijk en snel. Het is een restaurant dat meer klandizie verdient dan de avond toen wij er waren. Elly
Willemijnvdlangkruis .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk en het personeel was heel vriendelijk.
Wij hoefde niet lang te wachten op ons eten. Wij vonden het een fijne plek om te eten
David V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk op het terras gezeten. Prima spot met mooi uitzicht. Je zou niet zeggen dat je onder het ns station voorburg zit.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Toen wij aankwamen en de tafels en stoelen zagen buiten ,vreesden wij het ergste ,maar na een flinke tijd gewacht te hebben voordat wij konden bestellen,waren wij aangenaam verrast .het eten was gewoon lekker.alleen jammer dat je bijna nooit kan kiezen tussen frites of gebakken aardappelen ,ik vind frites altijd zo'n gemakkelijke keus en ze zijn ook nog eens bijna nooit lekker.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Goede afwisselende kaart met ruime keuze. Kwaliteit was erg goed vooral in vergelijking met de prijs. Vlotte en leuke bediening. Hoewel het erg druk was op een mooie vrijdagavond liep alles gesmeerd.
Ton.vbl .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
de carpaccio was heerlijk/gerookte zalm/garnalen kroketten,iedereen was dik tevreden
de hoofdgerechten/pepersteak/runderbavette ook heerlijk en goed gebakken
prima op medium.complimenten aan de kok