Restaurant The Village Lounge

Herenstraat 177 2271 CE Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The Village Lounge

Passie voor lekker eten

Volgens het restaurant moet een goede maaltijd tenminste uit deze ingrediënten bestaan: een gedreven chef en een goede leverancier. De kaart laat zich leiden door mediterrane smaken en het seizoen. Dit levert heerlijke gerechten op, je proeft dat er met kennis en passie wordt gekookt. De gastvrije eigenaar en het attente personeel maken dit culinaire plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Village Lounge

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Village Lounge

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
We hebben heerlijk buiten gezeten.
De bediening was prima.
Op ons verzoek was er een verrassing voor de jarige.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Diverse keren hier gegeten. Ongeveer 10 maal. Heel goed gegeten.
Mooie aparte gerechten. kleinschalig restaurant, waardoor je rustig kan communiseren en dineren. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Olivia G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
De foto die op de uw site staat (qua interieur) klopt niet met hoe dit restaurant in werkelijk eruit ziet. Het is een oude foto. Op dit moment is interieur veel saaier. Aangevuld met niet geïnteresseerde en niet professionele personeel en ontzettend onvriendelijk. Ik raad dit restaurant niemand aan
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Op een zonnige dag heerlijk op terras gezeten en salade nicoise besteld. Nog geen uur na het nuttigen van de lunch zijn mijn vriendin en ik heel ziek geworden. Klacht ingediend bij the village en ik moest mijn gegevens achterlaten. Dan denk je, ik word teruggebeld met excuses en een oplossing. Maar dat gebeurde niet. Na 2 dagen contact opgenomen met the village. Ze vertelde dat ze de vis hadden laten keuren en dat er niets mis was... maar we zijn heel erg ziek geweest, allebei! Met veel moeite mijn geld terug gekregen, dat kon ik dan wel komen ophalen. Ook toen geen excuses, geen berouw, het maakt de baas blijkbaar niets uit dat je ziek wordt van het geserveerde eten. Slechte service!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Een Top restaurant in ALLE
opzichten!!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
In alle opzichten GAAN GAAN GAAN !
Eten, personeel, Alles TOP TOP !!
Het voorbeeld van een geweldige Aanrader !!
Erg gezellig ook, lekker muziekje , niet te hard ook.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Meerdere malen lekker gegeten. Geen verrassingen, maar gewoon prima bereid eten. O.a. de tonijnsteak en sliptongetjes waren goed van smaak. Voldoende frietjes of aardappelen erbij en doorgaans ook een prima hoeveelheid groente.
Erg vriendelijk personeel. Snelle bediening.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
gezellig en prima restaurant
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten. We werden vlot bediend, niet te opdringerig. We hadden het wild stoofpotje en dat was erg smakelijk! We waren de laatste gasten en er werd al opgeruimd en afgerekend, maar we mochten zo lang blijven zitten als we wilden.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het was super lekker gegeten ???? en de mensen waren ook aardig.
Ga er zeker nog eens eten???????? en zeker een dikke pluim voor de chef ????????????
Marjolijne S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
lekker gegeten met 4 vrienden goede en vriendelijke bediening, prima restaurant.
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Reservering was niet doorgekomen, er was gelukkig wel plek. Eten was goed, kwam wel erg snel achter elkaar. Wat groenten bij het eten zou fijn zijn.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Eten was heerlijk en bediening was vriendelijk.
De stoelen zijn mooi, maar je zit achterover en ver weg van de tafel. Zit dus wel lekker bij het natafelen alleen niet lekker tijdens het eten.
De muziek was echt ongepast. Na een uur stopt de muziek, dus is het ineens stil. Vervolgens wordt de muziek weer aangezet, maar exact dezelfde playlist als het eerste uur. Verbetering van de muziek zal goed doen voor de sfeer.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Echt super zo mooi helemaal verbouwd absoluut sfeervol en mooi ingericht. de gastvrijheid is allerhartelijkst . Het eten is heerlijk mooi opgediend en heel goed van kwaliteit . Puntje: er mag best wat meer vegetarisch op de kaart... Verder niets dan lof
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Super vriendelijk ontvangen in het mooie restaurant. Heel lekker gegeten. Aanrader!
Verrassende plek met van het terras schutters uitzicht op Hofwijck
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik hou niet van hoge stoelen, geeft mij een barkruk idee. De verlichting is niet sfeervol. De lamp scheen vol op de tafel. Soort Tl verlichting.
tellings .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Persoonlijk vind ik de tafeltjes aan de kleine kant, als je zoals in ons geval met 3 personen bent en je krijgt een tafeltje voor 2 toegewezen is dat erg krapjes.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Twee hoofdgerechten van uitstekende kwaliteit plus drankjes. Snelle en vriendelijke service. Bij het afrekenen gevraagd hoe het zat met de 1+1 actie waarover ik in de krant had gelezen. Had ik moeten reserveren maar uiteindelijk is het prima opgelost! Dik tevreden klanten en we komen snel nog eens!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Beetje vreemde ligging, treingeraas van bovenliggend spoor hoor je goed. Verder erg gezellig en classy intereur, de wc pal naast de open keuken is in het geheel echt niet wenselijk. Achteraf een creme brulee bestellen en chocolade mousse krijgen is ook niet juist. Was ook niet lekker als je vanille verwacht en niet zo van chocolade houdt.
Eigenaar was rustig en vriendlijk, service gerichten voldoende aanwezig.
Overige bediening was wat onoplettend en niet heel service gericht, moest meerdere keren herhalen wat ik had besteld.
Carpaccio rolls en garlic shrimps vooraf perfect en heerlijk vers! Hoofdgerecht heerlijk en eveneens alles vers!
Voor het eten komen wij zeker terug!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig modern ingericht restaurant op een centrale licatie in Voorburg waar je nog gratis of met pakeerkaart kunt parkeren.
De Oosterse salade was lekker met malse oseenhaas. Prima om even een hapje te eten.