Restaurant The Village Lounge

Herenstraat 177 2271 CE Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The Village Lounge

Passie voor lekker eten

Volgens het restaurant moet een goede maaltijd tenminste uit deze ingrediënten bestaan: een gedreven chef en een goede leverancier. De kaart laat zich leiden door mediterrane smaken en het seizoen. Dit levert heerlijke gerechten op, je proeft dat er met kennis en passie wordt gekookt. De gastvrije eigenaar en het attente personeel maken dit culinaire plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Village Lounge

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goed restaurant leuke en vlotte bediening. Kwaliteit van het eten was goed zij het dat er erg weinig groente bij het hoofdgerecht werd geserveerd. Bij de biefstuk alleen wat klein paddenstoeltjes. De biefstuk was niet slecht maar ook niet wat je van een kogelbiefstuk mag verwachten. Mijn stukje vlees was helemaal beurs geslagen om het mals te maken. Was ook te proeven. voor de rest was het geheel goed verzorgd.
Svetlana G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
gjlpostma .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Was een beetje moeilijk te vinden. Entourage is eenvoudig. Leuk, vrolijk en goede bediening. Het eten was prima. De bavettes waren heerlijk en mooi rood van binnen, complimenten voor de kok. Aan de salade was weinigtoegevoegd en niet aangemaakt. Ook nog even over de patat, deze was heerlijk krokant.
Het toetje chocoladelavacakewas heerlijk. Gaan er ook een lunchen.
wena.hestens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH spaarkaart hebben we van de menukaart alles kunnen kiezen. Lekkere zalm carpaccio, heerlijke hertenbiefstuk en de dame blanche. We waren nu niet duur uit. Het personeel was en we zaten lekker ruim.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier met vrouw en zoon voor het eerst gegeten.
Vooraf wel gereserveerd.

Kernwoorden tijdens ons bezoek:
- goede tafel en goed zittende stoelen;
- zeer goede en vlotte bediening;
- flexibele keuken;
- kwaliteit van de gerechten was goed.

Aandachtspunten:
- let op de juiste spelling van de namen van de ingrediënten/gerechten op de krijtborden, komt nu "wat onbeholpen" over. En laat de fouten niet staan maar verbeter deze svp !
- gebruik svp ook een echt hamburgerbroodje;
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles was lekker. Zag er goed verzorgd uit en was genoeg.
De bediening was heel prettig, rustig en keurig.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gereserveerd met de AH actie, prettige ontvangst, gelijk goede tafel toegewezen gekregen. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de vriendelijke en accurate service, de heerlijke witte Sauvignon en de smakelijke gerechten. Vooraf een carpaccio gerookte zalm, juiste temperatuur, mooi gepresenteerd en zeer goede kwaliteit. Daarna een spaghetti met gamba's en diverse groenten, ook zeer smakelijk en als dessert een creme brulée. Mijn vrouw had een punt peper met heerlijke vulling, een spaghetti met groene pesto en als dessert een dame blanche en ook dat was allemaal precies zoals men kan wensen. Al met al een restaurant om aan te raden, voor ons 10 minuten lopen van huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
Brian R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben een gehandicapte zoon. De toegang was goed en er was geen probleem zijn eigen maalltijd met te brengen. Het personeel was behulpzaam en aangenaam
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goed bereikbare locatie met prettige bediening. Creativiteit van de gerechten is wel voor verbetering vatbaar. Groente is hierbij wel schaars.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op zondag avond met familie hier gegeten. Prettige ontvangst. Men was nog druk bezig met de kerstversiering dus de jassen dan maar eerst even op de bank naast ons.
Gelukkig nog net de laatste 3 hertebiefstukje kunnen reserveren. De specials waren daarna op. Enige verwarring bij het voorgerecht (ook bij tafel naast ons ging het fout) maar daarna heerlijk gegeten. Voor een avondje ongedwongen en heerlijk eten zeker een aanrader. Prima prijs kwaliteit.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ook met de actie 2e diner gratis ie het zeer goed eten vriendelijk personeen ook in de zomer op het terras super gezellig
matje2702 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was lekker eten, en medewerkers waren allemaal erg vriendelijk.
Zeker een aanrader. Ook al was de keuken bijna open, er waren totaal geen etensluchten/ bakluchten in het restaurant zelf. TOP DUS
Wijden .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met de wens voor een rustig tafeltje was helemaal rekening gehouden bij de reservering. Als voorgerecht de gemarineerde tonijn genomen. Voor de kwaliteit, de smaak en de presentatie verdient de kok een 10!
jacques19 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met AH-actie gegeten. Vrije keuze uit menu-kaart. Alle gerechten waren uitstekend van kwaliteit en zorgvuldig klaargemaakt. Kortom veel waar voor je geld. De akoestiek van het restaurant laat enigszins te wensen over. Het was halfvol maar van andere tafels was nogal wat geluidsoverlast. Dat lag wel deels aan het geluidsniveau dat de gasten produceerden. De treinen die boven je hoofd passeren veroorzaken geen storende overlast. Het deed wat denken aan Parijs waar in veel hotels de metro te horen is.
Al met al een geslaagde avond.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een beperkte kaart met heerlijke gerechten. Geen hoogstandjes, maar die pretenties heeft het restaurant ook niet en de prijzen zijn er ook naar. Tevreden vertrokken.
Het Wapen V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, warme sfeer en lekker gegeten. Mag iets meer groente bij geserveerd worden de rest is helemaal okay.
n F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten bij the village, bord opmaak vind ik wat rommelig en de aandacht voor de gasten kan een stuk beter, geen verkeerde beleving en we komen zeker nog een keer terug.
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed en gezellig eten, aardige bediening. Veel keus op de kaart en aparte dingen. Locatie is ook prettig . Betaalbaar met Albert Heijn actie.
hennyenharry .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en goede ontvangst. Het was prettig dat met de AH actie uit de hele menukaart kon worden gekozen. Er werd prima rekening gehouden met mijn dieet.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Beetje teleurstellend. Niets mis met eten, maar we misten de amuses, salade moest worden bijbesteld en de lamsrack ( 3 koteletjes) miste de grilsmaak. Voorgerechten ( garnalenkroket en steak tartare) waren goed. Bavette was lekker. Sfeer en geluidsniveau (herrie) waren niet uitnodigend. Niet direct herhaling waard, jammer.