Restaurant The Village Lounge

Herenstraat 177 2271 CE Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The Village Lounge

Passie voor lekker eten

Volgens het restaurant moet een goede maaltijd tenminste uit deze ingrediënten bestaan: een gedreven chef en een goede leverancier. De kaart laat zich leiden door mediterrane smaken en het seizoen. Dit levert heerlijke gerechten op, je proeft dat er met kennis en passie wordt gekookt. De gastvrije eigenaar en het attente personeel maken dit culinaire plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant The Village Lounge

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The Village Lounge

Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Eten was heerlijk en bediening was vriendelijk.
De stoelen zijn mooi, maar je zit achterover en ver weg van de tafel. Zit dus wel lekker bij het natafelen alleen niet lekker tijdens het eten.
De muziek was echt ongepast. Na een uur stopt de muziek, dus is het ineens stil. Vervolgens wordt de muziek weer aangezet, maar exact dezelfde playlist als het eerste uur. Verbetering van de muziek zal goed doen voor de sfeer.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Echt super zo mooi helemaal verbouwd absoluut sfeervol en mooi ingericht. de gastvrijheid is allerhartelijkst . Het eten is heerlijk mooi opgediend en heel goed van kwaliteit . Puntje: er mag best wat meer vegetarisch op de kaart... Verder niets dan lof
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Super vriendelijk ontvangen in het mooie restaurant. Heel lekker gegeten. Aanrader!
Verrassende plek met van het terras schutters uitzicht op Hofwijck
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik hou niet van hoge stoelen, geeft mij een barkruk idee. De verlichting is niet sfeervol. De lamp scheen vol op de tafel. Soort Tl verlichting.
tellings .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Persoonlijk vind ik de tafeltjes aan de kleine kant, als je zoals in ons geval met 3 personen bent en je krijgt een tafeltje voor 2 toegewezen is dat erg krapjes.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Twee hoofdgerechten van uitstekende kwaliteit plus drankjes. Snelle en vriendelijke service. Bij het afrekenen gevraagd hoe het zat met de 1+1 actie waarover ik in de krant had gelezen. Had ik moeten reserveren maar uiteindelijk is het prima opgelost! Dik tevreden klanten en we komen snel nog eens!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Beetje vreemde ligging, treingeraas van bovenliggend spoor hoor je goed. Verder erg gezellig en classy intereur, de wc pal naast de open keuken is in het geheel echt niet wenselijk. Achteraf een creme brulee bestellen en chocolade mousse krijgen is ook niet juist. Was ook niet lekker als je vanille verwacht en niet zo van chocolade houdt.
Eigenaar was rustig en vriendlijk, service gerichten voldoende aanwezig.
Overige bediening was wat onoplettend en niet heel service gericht, moest meerdere keren herhalen wat ik had besteld.
Carpaccio rolls en garlic shrimps vooraf perfect en heerlijk vers! Hoofdgerecht heerlijk en eveneens alles vers!
Voor het eten komen wij zeker terug!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig modern ingericht restaurant op een centrale licatie in Voorburg waar je nog gratis of met pakeerkaart kunt parkeren.
De Oosterse salade was lekker met malse oseenhaas. Prima om even een hapje te eten.
AnneDH .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij The Village Lounge. Vriendelijke bediening, goed bereide gerechten. Rustig restaurant, je kunt elkaar goed verstaan aan tafel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Echte heerlijk op en top! super de aandacht niets is teveel.
Medewerkers zijn vrolijk en zeer gastvrij.
Wij eten hier geregeld en komen heel graag terug!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We komen hier regelmatig, het eten is altijd goed. Mooie verse ingredienten, wij bestellen vaak de salade nicoise met heerlijke perfect gegrilde tonijn. Gisteravond hadden we ook een pannetije lekkere mosselen. De 2 dames in de bediening moesten heel hard werken, maar ze deden het prima. We zaten lekker buiten met uitzicht op Hofwijck. We komen snel weer terug.
pas W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
lekker gegeten, vooral de nieuwe inrichting is prachtig om te zien! zomers zit je heerlijk in de zon op een net terras!!
Wouterr82 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Spijt van de keus om hier te gaan eten. Mooi ingericht pand, prima kaart, uitstekend eten. Maar wat een amateurisme... het meisje van de bediening leek eerst wat onervaren, wat natuurlijk kan. Het werd alleen niet beter; onhandig met menukaarten uitdelen en ophalen, veel navragen wat we hadden besteld en in het algeheel geen sympathieke en attente houding. Maar de tent zelf bleek ook ernstig te kort te schieten. Rond half negen hadden we het hoofdgerecht op en kwam ze langs of we nog wat wilden drinken. Nou, ik zou graag de dessertkaart willen zien. Oh, ja dat kon wel. Dessert uitgekozen, we wilden met z'n drieën een kaasplank. Duurde even voordat ze dat begreep maar dat zou in orde komen. Vervolgens verscheen de plank met van elke soort 2 stuks en 0 vorkjes en 0 toelichting. Best onhandig met 3 personen. Nagevraagd, weer een hoop onduidelijkheid over wat we nou bedoelden. Hele vage uitleg dat een kaasplankje meestal besteld wordt voor groepen van 4, waar we geen snars van begrepen. Maar goed, ze zou het navragen. Komt ze eerst terug om nogmaals na te vragen wat we wilden, vervolgens komt ze terug om schoorvoetend te melden dat de keuken zo dicht gaat en niet weet of het lukt met de kaas. Toen waren wij er wel klaar mee en wilden weggaan, alleen zouden ze al wel bezig zijn om een portie te maken. Die hebben we maar laten komen en opgegeten en zijn snel vertrokken. Bij het afrekenen beantwoordde ik netjes dat het eten goed was, maar dat het einde wel heel raar verliep. Daar werd geheel niet op gereageerd. Jammer, mooie tent, prima eten maar een bediening die die term niet waard is. En dat je op vrijdagavond om half negen de keuken sluit... tja. Begin dan geen restaurant of houd het bij een lunchroom.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wat een vette terleurstelling!!!!!
Om 18:00u online gereserveerd voor 19:30u! Reservering werd om 18:55u bevestigd! Onze Binnenkomst 19:25u
Buiten zaten wat mensen te roken en binnen 2 tafels bezet. Goedenavond zei ik...en zei..nou reserveren was niet nodig geweest! Nee zei de man die op ons afkwam...ik wilde net dicht gaan! ????
Ik heb de keuken ook net gezegd dat ze op mogen ruimen...ik zei, ik geb gereserveerd...ohhh niet gezien, zei hij..
Maar u mag wel gaan zitten hoor.....waarop ik zei: nou ik denk niet dat dat werkt als de keuken al aan het opruimen is..daar worden zij niet blij van, en wij denk ik ook niet...want we wilden gezellig uitgebreid tafelen...in de
vernieuwde Village Lounge! Dus dat leek mij geen goed plan, we zijn weg gegaan. Mijn gasten zeiden nog..dan hebben we volgende keer wel wat te goed? Ha zei hij moet u het maar even melden en dan krijgt u een kopje koffie!
Nou voor mij altijd een tweede kans..bij minder eten of slechte bediening...deze krijgt van mij nooit meer een kans..wat een slechte service en horeca man!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Op basis van een Groupon actie zijn we bij The Village Lounge terecht gekomen. Ik kende de zaak wel van zakelijke lunches maar was er nog nooit geweest voor een diner. Recent verbouwd en het is er prettig vertoeven. Vriendelijke, behulpzame bediening.
De gerechten die we hebben gegeten (gamba en beef tataki vooraf, tonijn en entrecote hoofd) waren echt uitstekend; de Gamba's waren de topper. Een foutje met de tonijn werd zonder mankeren opgelost. Al met al een prima ervaring en voor herhaling vatbaar. Prijzen zijn redelijk en marktconform. Wijn een beetje aan de dure kant.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening en groot voordeel dat al was het een AH actie je van de hele menukaart kon kiezen. Wel vreemd dat koffie met Tia Maria niet gezien werd als een dessert. Ik neem nooit een dessert maar omdat het nu verplicht was met de actie nam ik Tia Maria met koffie wat neerkomt op een bedrag van 7,85, Dit werd echter niet als dessert gezien dus moesten we zowel de dame blanche van mijn man als de koffie en tia maria betalen. Als ik dat geweten had had ik het niet genomen.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH - actie kon uit de kaart gekozen worden (dus geen speciaal menu of verhoogde prijzen) wat aangenaam overkwam.
Jammer was wel, dat de rekening gecorrigeerd moest worden.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer goed gegeten de kogel biefstuk en de entrecote waren om te zuigen alles was ok op deze zeer mistige avond ga zo door.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goed restaurant leuke en vlotte bediening. Kwaliteit van het eten was goed zij het dat er erg weinig groente bij het hoofdgerecht werd geserveerd. Bij de biefstuk alleen wat klein paddenstoeltjes. De biefstuk was niet slecht maar ook niet wat je van een kogelbiefstuk mag verwachten. Mijn stukje vlees was helemaal beurs geslagen om het mals te maken. Was ook te proeven. voor de rest was het geheel goed verzorgd.
Svetlana G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
ik ben met mijn moeder en dochter geweest (2 per. met AH actie). De kwaliteit van de gerechten was lager dan de prijzen, waardoor prijs-kwaliteitsverhouding niet klopte. 80 euro voor 2 per. (3de gratis) zonder wijn is te veel voor simple menu. Sjalotjes in het sausje smaakten verbrand. Personeel was niet slecht, maar niet echt attend. Kortom, gewoontjes. Voor ons - niet te herhalen.