Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Heusdensebaan 7 5061 PM Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Omgeven door een tuin waarin eeuwenoude bomen genieten van de mooie omgeving, staat Hotel de Leijhof. Een pand dat sinds zijn bouw in 1874 al veel bestemmingen heeft gehad. Maar nog nooit kwam de sfeer zo goed tot zijn recht als bij zijn huidige eigenaar. Op loopafstand van het station van Oisterwijk en met volop gratis parkeergelegenheid is De Leijhof goed bereikbaar. Voor lunch of diner, maar het is ook een prachtige locatie om te trouwen, te feesten, te vergaderen of te overnachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Restaurant The George is gelegen op 5 minuten loopafstand van het treinstation van Oisterwijk.
  • : Bij Restaurant The George is er volop gratis parkeergelegenheid.

Maandag tot en met vrijdag 07.00 - 00.00 uur
Zaterdag en zondag 08.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Bob M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Recentelijk mijn diploma voor mbo behaald. Lekker gegeten met mijn familie! Dry Aged vlees van de Big Green Egg is ECHT een aanrader!!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Super leuke tafel en wat een goede keuken! Enorm genoten!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Chapeau ????????
E V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten en prima verzorgd. Goed en attent personeel.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vandaag serieus lekker gegeten met vrienden. Heerlijke en verrassende gerechten. Fijne sfeer en warme ambiance. Wij gaan hier heel graag nog eens terug!!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
vergeleken met een jaar geleden teleurstellend.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Onze reservering was niet verwerkt, we waren aan de bar gedropt. We hadden dat normaal gevonden voor even , maar de hele avond op dat hoge stoel zitten is echt niet aangenaam. Beeeeeetttjjjeee raar benaderd door onze ober waardoor mijn partner heel sagrijnig werd . Het eten was wat ons betreft te culinair op de lopende band niet echt lekker. Complimenten aan de koks voor de goede samenwerking.
Wilna V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hadden een topavond! De eerste gang liet vrij lang op zich wachten, daarna ging het prima. Morgen zijn we er weer! Met topkok Dylan.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten! Lekkere wijnen! En gezellige sfeer!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een aanrader voor wie van discodreunen houdt tijdens het eten. Veel te harde, onrustige muziek en niet afgestemd op het publiek. Op opmerkingen hierover wordt gezegd dat het 'policy' is en dat men een bepaalde uitstraling nastreeft. Met zichtbare tegenzin kan de muziek uiteindelijk wel een beetje zachter, Succes ermee zou ik zeggen.
TooN .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De ontvangst was zakelijk en gehaast. Voordat we onze jas hadden opgehangen was de gastvrouw al vooruitgesneld. Onze tafel was voor 1 persoon te weinig gedekt, en een stoel ontbrak. Kan gebeuren, maar het staat niet gastvrij, zeker als je gereserveerd hebt en niet alle tafels bezet zijn.
De gehaastheid van het personeel is kenmerkend voor de avond: de wijnen worden tijdens het inschenken kort toegelicht, en voordat je kan proeven, iets erover kan zeggen, is de ober alweer verdwenen. Het voelt allemaal niet alsof je onthaald wordt.

Het eten ziet er mooi uit, zoals in de meeste hedendaagse restaurants met ambitie. Echter, de smaken zijn vlak. De komt mede omdat er zelden een ingredient lekker gebakken is. De entrecote van het hoofdgerecht, gesneden in dunne plakken is zelfs ronduit taai. Bij ieder gerecht staat vlees of vis centraal. De vis is soms bijna koud, de groentes niet bijzonder van smaak. Het desert is weinig fantasievol.

En dan, tijdens het hoofdgerecht, rond 22.15uur, gaan de plafondspots, die voor de broodnodige verlichting zorgen ineens uit. En de muziek gaat harder. Niemand van het personeel reageert. Toen de borden werden uitgehaald was het antwoord op de vraag of het licht weer aan mocht: "dat is de nachtstand meneer, dat kan niet meer aan". Een andere ober voegde hieraan toe: "de eigenaar wil een clubgevoel". Ach zo. De meeste bezoekers van The George zijn 50 of 60+. Het kan natuurlijk een manier zijn om een jonger publiek aan te spreken... Gastvrij is het opnieuw niet. Nee, dit is geen aanrader zowel voor smaak als sfeer.
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wij komen hier graag. Bediening en sfeer is zoals gewoonlijk uit de kunst! Heerlijke wijnen ook! Meestal laten we ons verrassen door de chef. Dat is altijd een feest. Deze keer viel het menu ons wat tegen. Minder verfijnd en spannend als eerdere ervaringen. Maar dat kan ook onze smaak zijn, of we zijn tegenwoordig teveel verwend. Neemt niet weg dat het nog steeds héél goed is!!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Mooi restaurant, fijne sfeer/ bediening , mooie gerechten .
Dreamtwister .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Bijzonder prettige avond gehad in Oisterwijk. Prima maaltijd met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Erg voorkomend personeel. Het was er druk, maar dat had geen enkele invloed op de kwaliteit of de wachttijden. Heel professioneel.
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bovenverwachting goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Voor het eerst weer hier gegeten sinds de verbouwing. Het was al een toptent maar nu hebben ze zichzelf overtroffen!! Werkelijk ALLES klopt hier! Ga een complete avond uit 'beleven' hier want het is GEWELDIG!! Bedankt team George, voor een onvergetelijke verjaardag!
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Mooi sfeervol restaurant met een romantische sfeer. Goede bediening met verstand van zaken en super vriendelijk. Kwalitatief en creatieve gerechten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wederom een heerlijke Leijhof-avond gehad! Ditmaal in een soort pop-up versie omdat het restaurant verbouwd wordt. Bediening bestond uit een ervaren vaste kracht en 2 nieuwere medewerkers die duidelijk nog kennis en ervaring misten maar ze deden zeker hun uiterste best! We bestelden het 5-gangen menu van de chef en daar hebben we geen moment spijt van gehad! Alles smaakte perfect! We begonnen met gerookte zalm met biet. Toen griet met laurierschuim. Daarna rogvleugel met kimchi. Als hoofdgerecht longhaas met witlof en paksoi. En als toetje baba met bananenijs en saffraan. Daarbij een paar glazen heerlijke wijn om de beleving compleet te maken.

Eind maart gaat het nieuwe restaurant open: we zijn benieuwd!
Rien L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
de sfeer tijdens een eerder bezoek in een andere ruimte vonden wij beter.

de begeleiding na het eten was onder de maat.
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Goed ontvangst, mooie en rustige uitstraling.
We kozen voor het 4 gangen menu du chef, omdat het hotel in november zijn vierde hotelster heeft ontvangen kregen we het 4 gangen menu voor de prijs van drie gangen. We begonnen met een smaakvolle amuse van gemarineerde rode kool gevolgd door lekker knapperig brood van Robert van Beckhoven! Het voorgerecht was een lekkere frisse rilette van kabeljauw aangemaakt met limoen, hierbij wat kreeft. Als tussengerecht een zachte smaakvolle pompoen soep. Als hoofdgerecht hertenfilet met een shephardspie van gestoofde hert, alleen de gerookte spitskool was ons wat te bitter maar dat is persoonlijke smaak. Als nagerecht namen we de kaas en chocolade, prima afsluiter. Ook het bijpassende wijn arrangement viel goed in de smaak!