Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Heusdensebaan 7 5061 PM Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Omgeven door een tuin waarin eeuwenoude bomen genieten van de mooie omgeving, staat Hotel de Leijhof. Een pand dat sinds zijn bouw in 1874 al veel bestemmingen heeft gehad. Maar nog nooit kwam de sfeer zo goed tot zijn recht als bij zijn huidige eigenaar. Op loopafstand van het station van Oisterwijk en met volop gratis parkeergelegenheid is De Leijhof goed bereikbaar. Voor lunch of diner, maar het is ook een prachtige locatie om te trouwen, te feesten, te vergaderen of te overnachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Restaurant The George is gelegen op 5 minuten loopafstand van het treinstation van Oisterwijk.
  • : Bij Restaurant The George is er volop gratis parkeergelegenheid.

Maandag tot en met vrijdag 07.00 - 00.00 uur
Zaterdag en zondag 08.00 - 01.00 uur

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant The George (Hotel de Leijhof Oisterwijk)

Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Voor het eerst weer hier gegeten sinds de verbouwing. Het was al een toptent maar nu hebben ze zichzelf overtroffen!! Werkelijk ALLES klopt hier! Ga een complete avond uit 'beleven' hier want het is GEWELDIG!! Bedankt team George, voor een onvergetelijke verjaardag!
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Mooi sfeervol restaurant met een romantische sfeer. Goede bediening met verstand van zaken en super vriendelijk. Kwalitatief en creatieve gerechten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wederom een heerlijke Leijhof-avond gehad! Ditmaal in een soort pop-up versie omdat het restaurant verbouwd wordt. Bediening bestond uit een ervaren vaste kracht en 2 nieuwere medewerkers die duidelijk nog kennis en ervaring misten maar ze deden zeker hun uiterste best! We bestelden het 5-gangen menu van de chef en daar hebben we geen moment spijt van gehad! Alles smaakte perfect! We begonnen met gerookte zalm met biet. Toen griet met laurierschuim. Daarna rogvleugel met kimchi. Als hoofdgerecht longhaas met witlof en paksoi. En als toetje baba met bananenijs en saffraan. Daarbij een paar glazen heerlijke wijn om de beleving compleet te maken.

Eind maart gaat het nieuwe restaurant open: we zijn benieuwd!
Rien L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
de sfeer tijdens een eerder bezoek in een andere ruimte vonden wij beter.

de begeleiding na het eten was onder de maat.
leKKerBek1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Goed ontvangst, mooie en rustige uitstraling.
We kozen voor het 4 gangen menu du chef, omdat het hotel in november zijn vierde hotelster heeft ontvangen kregen we het 4 gangen menu voor de prijs van drie gangen. We begonnen met een smaakvolle amuse van gemarineerde rode kool gevolgd door lekker knapperig brood van Robert van Beckhoven! Het voorgerecht was een lekkere frisse rilette van kabeljauw aangemaakt met limoen, hierbij wat kreeft. Als tussengerecht een zachte smaakvolle pompoen soep. Als hoofdgerecht hertenfilet met een shephardspie van gestoofde hert, alleen de gerookte spitskool was ons wat te bitter maar dat is persoonlijke smaak. Als nagerecht namen we de kaas en chocolade, prima afsluiter. Ook het bijpassende wijn arrangement viel goed in de smaak!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeker een aanrader, goede parkeergelegenheid.
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren hier op zondagmiddag voor de lunch. Gastheer Jan zorgt altijd voor de juiste noot zodat je je op je gemak voelt. Vooraf begonnen we natuurlijk met brood van Robert van Beckhoven met boter, olijfolie en zout. Man had 2 gangen menu du chef: overheerlijke hertensukade; lekker mals en goed op smaak begeleid door andijvie, witlof, puree en laurierjus om er zelf naar believen over te schenken. Nagerecht bestond uit verschillende bereidingen van ananas en passievrucht: ijs, mousse, tartaar, gecombineerd met chocolade, super! Ik had de clubsandwich die erg lekker was, maar zo vullend dat ik de voorgenomen kaasplank als nagerecht heb omgewisseld voor een koffie compleet. Zoon had wagyu-hamburger (met zonder broodje), met gebakken eitje, met friet en begeleidende sla. Helemaal tevreden. Wij vinden het goed toeven bij de Leijhof en hopen er nog vaak, al dan niet met de AH actie, te komen.
De tafel van leontienvanbentum V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het eten en de bediening was voortreffelijk. Ook met mijn melkallergie werd keurig rekening gehouden. Er was wel iets te weinig licht in het restaurant maar na een opmerking van onze kant werd dit direct opgelost. Kortom een echte aanrader!!
Tineke B.
Te donker verder was het geweldig!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Beste restaurant van Brabant! Altijd TOP!!!
Bediening, eten en sfeer: alles klopt hier! Binnenkort weer eens reserveren, te lang geleden...;-)
dorienne D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We werden allerhartelijkst ontvangen en de bediening super. We hebben heerlijk gegeten. De eerste keer dat we hier waren. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Via AH-actie gereserveerd voor een lunch op zaterdagmiddag. We waren de enige gasten, maar door de gastvrije en professionele ober Jan voelden we ons toch op ons gemak. Heerlijk genoten van de steak tartare met gepocheerd kwarteleitje, zeebaars (helaas iets te hard gebakken op de velkant), maar vooral van de carrotcake met het huisgemaakte dragonijs. Al met al een gezellige ontspannen lunch gehad in een prachtige villa!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker gegeten in een gezellig ingericht restaurant.
Kan niks negatiefs verzinnen!
Enige minpuntje was dat de reserveringssite van tiens, een wel erg vroege tijd voor de lunch aangaf,nl 11.00 's morgens, andere tijd kon niet gekozen worden.......
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We werden welkom geheten door Jan, die ons met verve door ons 2 gangen-lunch begeleidde. Vooraf heerlijke sneeën brood van bakker Robèrt met zelfgemaakte aioli, olijfolie en roomboter en aan bijzonder amuse met o.a. een courgettemousse. Als voorgerecht kozen we zalm, gegarneerd door een heerlijke dressing en wat bloemetjes. Het hoofdgerecht was gefileerde zeebaars op de huid met een spinazie-roomsaus. Dit is geen volledige opsomming van alle lekkers, dat is gewoon niet te doen ;) Conclusie: ga er heen en beleef het zelf !
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij kwamen voor een zakenlunch op deze locatie eten.

De Wagyu hamburger die ik had besteld bleek - na 10 minuten - toch niet beschikbaar te zijn. Voor mij dus helaas geen 'Special' van de kaart. Daarna een carpaccio salade genomen. Deze was wat minimaal qua portie en werd geserveerd zonder brood/boter. Gezien ook de prijs van de carpaccio salade zodoende wat aan de magere kant.

Personeel was overigens vriendelijk, al hingen ze bij binnenkomst verstopt in een hoek van de bar.
machteldd .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk op terras genoten van het driegangenmenu, vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten. Wij komen nog eens terug
rent.ogier .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Verrassende gerechten. Lekker buiten kunnen zitten. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug. Het interieur en de verlichting van het restaurant zou lichter moeten zijn, maar we zagen, dat er een flinke verbouwing gaande is.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Donderdag 31 augustus rond lunchtijd gegeten bij De Leijhof Oisterwijk.
We werden hartelijk ontvangen en mochten kiezen uit de hele kaart.
Heerlijke en ook mooi gepresenteerde gerechten.
Ober Jan maakte het helemaal af!
Marij J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening, smaakvol en voldoende hoeveelheid omtrent de gerechten, goede wijn en advies hierover, zeker voor herhaling vatbaar en het bij familie, vrienden en kennissen aan te bevelen.
We wensen jullie heel veel succes en tot ziens!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wat een genot om hier te mogen eten! 3 gangen menu met daarbij een wijnarrangement gekozen waarbij alles klopte. Personeel bijzonder vriendelijk.
Wij waren hier al eerder geweest maar iedere keer weten ze zich te overtreffen.
Zéker een AANRADER!!
BenKolsteren .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
via de AH actie hadden wij al diverse malen gegeten bij Leyhof. Meestal tot tevredenheid maar de laatste tijd hadden we enkele negatieve signalen ontvangen. Dus de verwachtingen voor vanavond waren enigszins gespannen. We hebben een prima avond gehad; heerlijk gegeten en uitstekend bediend. Dus voor ons zeker niet de laatste keer dat wij de Leyhof zullen bezoeken.