Restaurant Thalassa

Bloemenmarkt 7-9 4701 JA Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Thalassa

Geïnspireerd door Griekse schoonheid

Thalassa betekent in het Grieks 'blauwe zee' en in de mythologie zelfs de oergodin van de zee. Chefkok Tasos Bacharidis en zijn team koken traditionele en creatieve Griekse en Mediterrane gerechten. Het restaurant is gedecoreerd met muurschilderingen, pilaren in blauw en wit en roze bloemen. Er staan heel veel gerechten op de kaart, dus iedereen in Roosendaal kan hier terecht!

Meer informatie over restaurant Restaurant Thalassa

Bus
  • : Parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17:00 -22:00

• Bar
Snelvis .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Reeds een aantal malen gedineerd in dit fijne restaurant. Prima Griekse maaltijden met ruime keuze voor een schappelijke prijs. Vlotte en attente bediening met een persoonlijke noot. Ruime
en goed verlichte zaak.
Tobias D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wezen dineren met mijn vriendin op de laatste avond van het carnaval. Na lang lopen, twijfelen en zoeken kwamen we uit bij het griekse restaurant Thalassa. Ik ben zelf full time kok en weet dus altijd de kritieke punten meteen te spotten en te beoordelen maar aangezien de knorrende maagjes van zowel dat van mij als die van mijn vriendin bijna in krmap oversloeg besloten we maar een gokje te gaan wagen..... tevergeefs! Bij binnenkomst waren de mensen zodanig verdeelt in het restaurant dat er totaal geen ambiance was, ook miste ik een lekker deuntje op de achtergrond om zo menige gesprekken over te nemen en zo niemand direct mee kan luisteren. Vervolgens had ik als voorgerecht de gebakken Feta kaas en mijn vriendin de Vitello Tonato en als extra de Tzatziki erbij besteld. Als hoofdgerecht had ik de Moussaka besteld en mijn vriendin spiesjes met gyros eraan. Van het eerste hapje van het voorgerecht tot aan het laatste bittere hapje van het hoofdgerecht was het 1 smaakloze, voorgemaakte, passieloze en vooral inspiratieloose drama! Zoals ik al zei ben ik van beroep kok en ik heb zelfs van een echte Griekse chef traditionele Moussaka leren maken maar wat ik voorgeschoteld kreeg was gewoon kan en klare moussaka even opgewarmt met een tomatensausje dat waarschijnlijk gewoon opgewarmde tomatensap of pomodori uit blik was.Het vlees van mijn vriendin d`r gerecht was compleet doorgeslagen en ook de voorgerechten waren niet om voor naar huis te schrijven. Enige pluspunt was dat als ik een Gin en Tonic bestelde of mijn vriendin een Bacardi Cola, dan kregen we onze glazen voor de helft gevuld met Gin en zij met Bacardi Rum..... Dit alles terwijl er gewoon daadwerkelijk Grieken werkte in de bediening maar als ik het zo optel dan leek het wel alsof het eten werd klaargemaakt door de bediening. voor de "drukte" die er was waren er naar mijn mening veels te veel personeel aan het werk in de bediening en zou het mij niets verbazen dat ze dan meteen de keuken er deels bijnemen met dit makkelijke opwarm voedsel. Zonde van mijn geld!
LoveFoodDrinks .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Een lunch gedaan met vrouw. Het blijft lastig een strandtent te beoordelen, ze halen het zelden bij een 'echte' tent, niet onlogisch gezien de drukte in de zomer. Echter, buiten de zomer om ligt er de kans om het beter te doen. Helaas was de service niet zo best. eten (uitsmijter en roerei) best lekker en goede hoeveelheid. Het uitzicht was natuurlijk prachtig. Omdat er in de winter toch niet veel strandtenten open zijn, komen we toch wel weer terug.
Josetteb .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Altijd lekker eten, heel verfijnd klaargemaakt. Deze keer genoten van menu van allerlei warme en koude gerechten, terwijl de kids genoten hebben van een driegangen keuze menu.
Kees1970 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
We zijn afgelopen dinsdag met zijn 3 een hapje komen eten in dit restaurant. Het eten was overheerlijk en de bediening was helemaal top! We hebben genoten, de sfeer was warm en gezellig. Wij komen hier graag terug! Een echte aanrader.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vorige week had men bij Thalassa een buffet/wijnavond. Onbeperkt eten van een grieks buffet met huiswijnen. Dus dit was een goede reden om eens een bezoekje te brengen. Bij binnenkomst werden we naar onze tafel gewezen. Geen uitleg, geen ouzo ?? Het buffet (grote naam voor een paar schaaltjes eten trouwens ) was zwaarbedroevend.
3 soorten salade met oude sneetjes wit/bruinbrood, 2 visgerechten en 6 vleesgerechten stonden op een tafel , als dessert griekse yoghurt en zoete koek dat was het !! Het is een rumoerig restaurant , waarin je lastig met elkaar kunt praten. Personeel heeft totaal geen interesse voor je . Jammer, slechte kennismaking dus.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Zeer nette gelegenheid vriendelijk en kundig personeel vele fantasie rijke variaties van de kok smakelijk en zeer zeker voldoende grote porties complete verzorging voor grote groepen mogelijk buffet vormen ook echt een aanrader wel ff reserveren smakelijk eten
Carmen L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
super restaurant, wij komen hier al vanaf het begin dat hij is geopend! goed eten altijd veel te veel! schotels voor meerdere personen is zeker aan te raden en onze dochter zweert bij de kipfilet! prima restaurant! en super bediening!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet en naar ons tafeltje gebracht.
Aan tafel kregen we eerst de traditionele ouzo.
Het eten was lekker maar de porties zijn aan de grote kant.
De bediening is zeer vriendelijk en professioneel . Ze hebben goed in de gaten wanneer iemand wat wilt bestellen.
Zal er zeker weer heen gaan als ik in Roosendaal ben.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013
In dit restaurant namen we voor slechts 19,50 euro een ,naar achteraf bleek, prima menuutje. Bij binnenkomst viel ons de mooie inrichting van deze zaak op. Een mooi licht interieur met leuke Griekse accenten zonder dat het oubollig wordt. Bediening was vriendelijk en had goed overzicht op de zaak. We begonnen met een lekkere viskuit-salade en de lekkere Griekse gehaktballetjes (Kleftedakia). Als hoofdgerecht voor ons beide gegrilde gyros ,een varkens-filet spies en een gevuld gehakt burgertje (biftecki ) Het vlees was lekker en goed gegrild. Hierbij werd een frisse salade geserveerd, tsatziki saus ( beetje overbodig maar goed is nu eenmaal vaste kost bij de Griek) en nogal droge frietjes.Als dessert een simpel maar lekkere vanille-ijsje met caramel-saus.Prijs-kwaliteits verhouding van dit menu hebben wij als prima ervaren en we komen zeker nog eens terug bij deze leuke Griek.
Stephannie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Prima restaurant, heerlijk eten prima bediening en een mooie moderne zaak. Prijs kwaliteit verhouding is erg netjes. Porties zijn wel erg ruim.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Lekker gegeten.
Ruime keus.
Goede kwaliteit.
Tzatziki en carpaccio worden geroemd door mijn tafelgenoten.
Ik had een perfect klaargemaakte eendefilet.
Salade eenvoudig.
Heerlijke frites.
Goede service, bediening hield goed overzicht.