Restaurant Thai Chili

6,9
Lang
Eduh .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met drie mensen hier even gegeten. Het restaurant oogt tamelijk ongezellig en lijkt meer gericht op afhalen. We waren alleen en moesten wonderbaarlijk een hele tijd wachten voordat de bediening klaar was met allerlei telefoontjes en brommertjes. Over het eten kan ik kort zijn. Niet goed en niet slecht en alles lijkt klaargemaakt te zijn in dezelfde kokossaus waardoor werkelijk elk gerecht hetzelfde smaakt. Als je even goedkoop en eenvoudig wilt eten dan kun je met dit restaurant prima uit de voeten.
Angel H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Net afgehaald, het ziet er super schoon uit. Keuken staat open en de medewerkers zijn netjes verzorgd en gekleed. Wij zijn behoorlijke kritische eters, maar het was wederom zalig! Aan te raden nr 18;pad phed rum mit echt super. Jammer genoeg bezorgen ze nog niet id Bilt. Bedankt dames het was echt heerlijk. Angelique
SRF .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten is fantastisch! Het wordt gemaakt door een Thai zelf, beter kan niet. Ik had de massaman pai, een heerlijke curry.

Het restaurant zou minder op afhaal/bezorging gericht moeten zijn, want het heeft echt potentie tot beste Thai van Utrecht. Natuurlijk kunnen ze het combineren maar misschien het restaurant in twee delen maken zodat je niet steeds naar de boze bezorger hoeft te luisteren die het niet eens is over het aantal bezorgingen in 1 keer, omdat hij daardoor te vaak heen en weer moest rijden.
M B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Heerlijk, vers Thais eten; gekookt door Thai. Wat mij betreft het beste in Utrecht. Het is m.i. in de eerste plaats een afhaal-restaurant en daarom geef ik een 8 voor decor. Je kunt daar prima eten; ze hebben het best gezellig gemaakt. Ik ben er al een paar maal geweest en als de kwaliteit zo blijft, blijf ik komen. In ieder geval echte Thaise koks en een zeer prettige, vriendelijke bediening. Een aanwinst in deze stad! Op drukke dagen zijn er soms wel 3 bezorgers in de zaak aanwezig, wat ietwat storend is als je daar zit te eten. Misschien kunnen ze daar een oplossing voor bedenken; dan zou het een beter restaurant gedeelte hebben...
VanAvermaet .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Net na vieren eten afgehaald, heel vriendelijk te woord gestaan. Het eten werd in twintig minuutjes vers bereid, terwijl ik wachtte aan een tafeltje in het restaurant en de koks aan het werk kon zien. Bij thuiskomst was ik blij verrast door de gerechten. Prima rijst, goede balans van smaken, lekker dikke saus, echt om te smullen. Goed pittig, zoals het hoort bij Thais eten. Ruim voldoende keus uit vegetarische gerechten. De groene curry met paddenstoelen, Thaise basilicum en groenten was verrukkelijk.
Agn .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Super lekker gegeten! Er worden verse ingrediënten gebruikt en ze kunnen echt koken.
Het decor is niet niet fantastisch, maar prima.
Voor mij is dit de beste Thai in Utrecht.
Anne030 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Inderdaad een aanwinst voor de buurt! Nu hoeven we niet meer naar het centrum om Thais te eten :) We hebben al een aantal keer heerlijk gegeten van de smaakvolle curries en soepen.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Aanwinst voor de buurt. Authentiek Thais met verse ingrediënten. Zo krijg ik de curries thuis niet voor elkaar. Bijzonder leuk vind ik dat er verse loempia's op de kaart staan. Gezond snacken? Ook voor Vega's is er voldoende keus. De bediening was vlot en vriendelijk. Ben blij met dit restaurant/ deze afhaal.