Restaurant Texel Airport

Postweg 124 1795 JS De Cocksdorp (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Texel Airport

Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Eten met bijna het mooiste uitzicht van Texel.
Het dak is van glas dus ze ziet de parachutisten landen . Prachtig uitzicht.

Heerlijke Caesarsalade gegeten. Wat jammer dat deze simpele maar o zo lekkere salade nog maar op zo weinig menukaarten is terug te vinden is.

Flyboy79 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Piri piri hete kip!! Hmmm... 's Avonds hoefde ik niks meer te eten, want de kip was meer dan genoeg :)
Hertog bier was niet lekker, want was de laatste uit het vat. Zonder morren meteen een nieuwe en die was super.
Bij mooi vliegweer veel vliegactiviteiten en para's.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Hier geluncht, grote heerlijke frisse salade met lekker vers brood erbij. Andere gerecht was kroketten met brood. Ook heerlijk vers brood en super goed gebakken kroketten. Ik gooide mijn Texels biertje per ongeluk om. Kreeg van het huis een nieuwe chateau!!

Mooie plek om te eten, vliegtuigen die landen en opstijgen een paar meter verder op. Absoluut een aanrader.