Restaurant Texas Steak

Westersingel 27 8601 GR Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Texas Steak

Nieuwe locatie Restaurant Texas Steak vanaf 21 april geopend! Sneek – De nieuwe locatie van restaurant Texas Steak is vanaf 21 april geopend aan de Westersingel 27 te Sneek, (naast het theater). Na een verbouwing van zowel de keuken als het restaurant is in geheel eigen stijl een sfeervol steakhouse opgebouwd. De vorige locatie aan de Wijde Noorderhorne 11 in Sneek bood niet meer genoeg zitplaatsen aan alle gasten. Met deze verhuizing verdubbelt de capaciteit naar bijna 100 zitplaatsen en krijgt Texas Steak een sfeervol en eigentijds interieur. Vanaf 21 april kunt u voortaan ook lunchen bij Texas Steak, zowel binnen als buiten op het terras aan het water. Met als hoogtepunt de ‘Texas Favorite Lunch’, de meeste uitgebreide lunch van Sneek. Verder kunt u als vanouds genieten van een heerlijk diner. Zowel voor als na een theatervoorstelling kunt u terecht voor een gezellige en smaakvolle avond. Want naast de lunch en het diner kunt u voortaan ook genieten van heerlijke hapjes voor bij de borrel. Onze chef bereidt alle gerechten van brood tot pulled pork geheel zelf. Geen gebruik van pakjes, zakjes of kant-en-klare producten. Vanuit de basis eerlijk, puur en lekker eten dat op de uitgebreide menukaart wordt aangeboden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Texas Steak

5 minuten loopafstand van Centraal Station Sneek, volg de borden Theater, wij zijn de rechterbuurman van het theater.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
9,1
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer vriendelijke en gezellige bediening, eten (alleen voorgerechten) in verband met bezoek theater waren bijzonder smakelijk , we komen zeker terug om van de hoofdgerechten te genieten.......????‍???? peter irma rita
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gisteravond lekker gegeten op de nieuwe lokatie aan de westersingel. Met 5 mensen het eten was weer als van ouds. Momi en Jannie ga zo door
Marielle E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ben redelijk “verliefd” op Amerika en Cracker Barrel is daarbij een favoriet restaurant. De sfeer, de vele gereedschappen die aan het plafond hangen in bijvoorbeeld de vestiging in Elkton, laten je steeds omhoog kijken. Alles zal toch wel goed vastzitten? Het belangrijkste is het eten en ja dan zoek je iets soortgelijks ook in Nederland en in dit geval in Sneek en wel bij “Texas steak” op een voor hun nieuwe locatie.

Tussen de Texaanse vlaggen, houten indianenbeelden en rijzadels bij de ingang, werd ik op weg naar het toilet tegengehouden door een 3-jarig jongetje. Bij het toilet staat een Amerikaans stoplicht en die stond op rood, dus ik mocht nog niet….. Gelukkig verspringt de kleur om de paar seconden. Wel een heel leuk idee wat vast wel weer ergens gekopieerd zal worden.

Dan het eten, want daar kom je voor. Heerlijk!! In een gezellige setting waarbij je niet automatisch deelgenoot bent van gesprekken van je buren omdat hier wel voldoende tussenruimte tussen de tafeltjes wordt aangehouden, kreeg ik mijn mosterdsoep. Een aanrader. Mijn zoon had Iberico vlees en gelukkig maakte hij gebruik van zijn mobieltje wat mij de gelegenheid bood tot “vorkje pik”. Dit voorgerecht staat voor mij de volgende keer bovenaan.

Nu hou ik van pittig en er stond een Wild West Pie onder een bladerdeegkorstje op het menu. Zo’n twee jaar geleden had ik in hun vorige restaurant al eens een uitstekende Beef Wellington gegeten en ik greep mijn kans. De Wild West Pie was echt smaakvol en door de (scherpe) kruiden voldeed hij ruimschoots aan mijn verwachting terwijl mijn zoon zichtbaar genoot van een smoked steak van aanzienlijke omvang. Terwijl hij daarna nog aan de zelfgemaakt cheescake ging, genoot ik van nog een glaasje Israëlische rode wijn die ook in dit restaurant geschonken wordt.

Al met al een heerlijke avond met voortreffelijk eten en een herhaald bezoek zeker waard.
Marianne Lysanne H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
29 april heerlijk gegeten met mijn vriend van bij Texas Steak. Na lang wachten eindelijk open op nieuwe locatie. Na en warme welkomst heerlijk genoten van het heerlijke eten. Vooraf een lekker broodplankje. Fijn dat je niet lang hoeft te wachten op je eten. Ik een smokey steak en mijn vriend spare ribs. Na nog een heerlijk toetje toe. Heerlijke suikerbrood met ijs en slagroom. Zelf gemaakte suikerbrood is mij vertelt. Mijn vriend en heerlijke dame blanche. Nog een lekkere kop koffie toe. Een zeer geslaagde avond. Voor ons zeker een 2,3 en zeker nog vaker een uitdaging om naar toe te gaan. Staan nog genoeg lekkere dingen op het menu.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten, super mals vlees!! Volle bak op de donderdag avond en een hele fijne sfeer in het nieuwe pand! Wel een heel tijdje tegen de lege glazen aangekeken terwijl we toch best dorst hadden...
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten. Een prima locatie, veel beter dan hun vorige adres.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker eten snele service
F.A. S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Niet de eerste keer dat we er zijn geweest, al was het eerder nog in het oude pand. We werden niet teleurgesteld in het restaurant op zichzelf, het eten was prima. De wachttijd op het bestelde kan m.i. wel iets korter, al ben ik mij er van bewust, dat het erg druk was (vol!). Zal er in de toekomst wel weer naar toe gaan.
nhawk700 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij zijn op zondag jl opnieuw gaan eten in Texas Steak house Sneek nadat ze zijn verhuist na een nieuwe locatie in Sneek.
Wij waren zeer verrast door de mooie en vooral goed ingerichte zaak waar het al vrij druk was.
We kregen een mooie tafel toegewezen en konden al vrij snel bestellen. het broodplankje van het huis was zoals altijd erg lekker en al vrij snel ook kwamen de biefstukken die zoals altijd weer perfect waren bereid. We hebben dan ook net als de vorige keren heerlijk gegeten. Vooral mijn partner die erg kritisch is was zeer onder de indruk. Wij kunnen daarom dan ook dit restaurant een ieder aanbevelen.
PS. het nagerecht( cheese cake met vruchten, ijs en slagroom was subliem! Eet smakelijk :) Nik en Karel
Karst D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Toprestaurant in Sneek. Ben benieuwd naar nieuwe locatie van Texas steak.
Sytze H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Matig eten en veel te kleine porties
Bedankt voor uw recensie. Wat had u precies besteld? Wij geven denk ik de meest grote porties van Sneek en omstreken. U krijgt daarbij ook nog eens veel bijgerechten en u krijgt ook nog eens huisgemaakt brood plus tapas gratis. Mocht u een ladies steak hebben besteld. Dat kan kloppen dat deze kleiner is (Staat ook vermeld op de menukaart en daar is de prijs ook naar). Heeft u een foto of iets meer informatie dan kunnen wij kijken of er iets te verbeteren valt. Alles is bij ons huisgemaakt en wij staan voor kwaliteit!

Met vriendelijke groet,

Team Texas Steak.
Jeannet S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten met mijn 2 (volwassen) kinderen. Heel bijzonder, op de geboortedag van hun (onlangs overleden) vader en mijn echtgenoot. Eerlijkheid gebiedt dat ik dacht een mexicaans (!) steakhouse in Sneek te boeken, maar bleek Texas Steakhouse (met veeeeel vlees, terwijl mijn dochter en ik flextariër zijn) . Echt wel dom hè? We hebben alledrie een verschillend vlees- visgerecht besteld en samen gedeeld : wauw en alles was zo heerlijk! Echt top!
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Samen met mijn vrouw gegeten ontspannen sfeer goed en echt genoeg eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Restaurant gekozen vanwege de goede beoordeling op tripadvisor.
Het maakte de hooggespannen verwachting meer dan waar. Lekker vlees, lekkere bijgerechten. Ook het brood vooraf was heerlijk.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijke avond gehad waarbij van begin tot het koekje bij de koffie goed rekening werd gehouden met een allergie. We komen zeker weer, maar dan op jullie nieuwe plekje.
Debbie A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten ! Groetjes Ons
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten en zeker voldoende voor de grote eters!
Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Porties zijn precies goed. Zo hoeft er bijna geen eten weg gegooid te worden. We zullen zeker nog eens komen, en dan in het nieuwe pand.
Lolke S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ze gaan verhuizen naar een groter pand. Ik ben benieuwd hoe dat wordt.