Restaurant Texas Steak

Westersingel 27 8601 GR Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Texas Steak

Nieuwe locatie Restaurant Texas Steak vanaf 21 april geopend! Sneek – De nieuwe locatie van restaurant Texas Steak is vanaf 21 april geopend aan de Westersingel 27 te Sneek, (naast het theater). Na een verbouwing van zowel de keuken als het restaurant is in geheel eigen stijl een sfeervol steakhouse opgebouwd. De vorige locatie aan de Wijde Noorderhorne 11 in Sneek bood niet meer genoeg zitplaatsen aan alle gasten. Met deze verhuizing verdubbelt de capaciteit naar bijna 100 zitplaatsen en krijgt Texas Steak een sfeervol en eigentijds interieur. Vanaf 21 april kunt u voortaan ook lunchen bij Texas Steak, zowel binnen als buiten op het terras aan het water. Met als hoogtepunt de ‘Texas Favorite Lunch’, de meeste uitgebreide lunch van Sneek. Verder kunt u als vanouds genieten van een heerlijk diner. Zowel voor als na een theatervoorstelling kunt u terecht voor een gezellige en smaakvolle avond. Want naast de lunch en het diner kunt u voortaan ook genieten van heerlijke hapjes voor bij de borrel. Onze chef bereidt alle gerechten van brood tot pulled pork geheel zelf. Geen gebruik van pakjes, zakjes of kant-en-klare producten. Vanuit de basis eerlijk, puur en lekker eten dat op de uitgebreide menukaart wordt aangeboden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Texas Steak

5 minuten loopafstand van Centraal Station Sneek, volg de borden Theater, wij zijn de rechterbuurman van het theater.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Texas Steak

Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super goed gegeten de gerechten waren mooi speels opgemaakt,smaak was ook grandioos.
Zeer snelle bediening hebben niet zonder drinken gezeten helemaal top zoals het hoort.
M.v.g de twee dames.
Rutmer L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten, restaurant mooi aangekleed en behulpzaam personeel. Zeker aan te bevelen bij vrienden en familie en snel weer eens heen.
l L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wat een teleurstelling, vlees was goed maar de rest niet best. Bediening was ook helemaal niks !!! Voor ons nooit meer!!
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar.
anno V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was al uitstekend op de vorige locatie, het is nu nog beter. Een topper in Sneek. Geweldige bediening door Richard, warme ontvangst, hier weten ze echt wat gastvrijheid en klantvriendelijkheid is.
En dan het eten, als er een kok in Sneek is die zijn vak verstaat dan is het de kok van dit restaurant wel. Komt een prima prijs/kwaliteits verhouding bij, dus als je hier niet geweest bent heb je het beste restaurant van Sneek gemist. Aanrader van de eerste orde. Tot 30 december
Gert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede sfeer en zeer prettige bediening. Eten was erg heerlijk en zeer goed verzorgd.
Hester M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ik mis bij de wachttijd het antwoord 'goed'. Verder smaakte het eten heerlijk. Als je een hoofdgerecht neemt krijg je een broodplankje van te voren. Een voorgerecht nemen is dan eigenlijk te veel (voor mij in ieder geval).
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Was top
Kristas_tassen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Laatst weer met een vriendin gegeten op woensdagavond waar we het laatste tafeltje hadden - niet verwacht dat het zo druk zou zijn! We hebben heerlijk gegeten, de cowgirlsteak was prima en mijn diamanthaas (ze hebben gerechten naast de kaart) was heerlijk mals en sappig. Alleen de parijse worteltjes leken qua smaak meer op peertjes door het vele steranijs (en kaneel?). Toetje was ook lekker (ijskoffie had wat mij betreft iets zoeter gemogen :) maar smaken verschillen. Alertheid qua bediening zou iets beter kunnen (afruimen borden en drinken aanbieden). We konden met een flink gevulde maag naar theater
Jurjen H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Erg vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het was voor de eerste keer dat ik in het nieuwe onderkomen heb gegeten. Super gastvrije gastvrouw dat valt altijd gelijk op. Ze ziet alles. De bediening kan ik ook een compliment maken, ze hebben productkennis en weten waar ze het over hebben, daar houd ik van. Ze zijn attent en vriendelijk. De keuken vind ik supergoed, ik eet hier altijd heerlijk, mijn complimenten. Dat ik nu pas hier gegeten heb, kwam omdat het altijd vol zat als ik belde of on line probeerde. Het was het wachten waard. Van mij een dikke 10
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
we kregen niet de kans om rustig ons eerste wijntje te drinken want toen was de menukaart er al.
En we waren nog niet klaar met het broodplankje of daar was het hoofdgerecht al. Maar dit is niet een reden om niet terug te komen bij Texas Steak. Heerlijk eten en gezellige sfeer
Sven M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima restaurant met aardig personeel!
Tjitske J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het vlees was heerlijk mals en goed van formaat.
Hein L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Regelmatig gaan wij uit eten in Sneek tijdens vakanties, en nu voor de eerste keer in het Texas Steak House, mede door de goede waardering op IENS. Het eten was op zich in orde, maar de waardering van bijna een 9 vonden wij het zeker niet waard. De bijgerechten waren overdadig, maar absoluut niet bijzonder. En de gorgonzolasaus was waterig. Het vlees zelf was goed, maar overtrof onze verwachtingen zeker niet.
Ronnie P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Was weer super Momi en de rest van het team.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De wachttijden tussen de gangen waren wat ons betreft steeds toch zo'n 10 minuten te lang. De porties zijn erg groot, maar dat zal door de stevige eters onder ons vast erg gewaardeerd worden.
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Mooi ingericht restaurant en de gerechten pasten er feilloos bij. Het vegetarische hoofdgerecht was erg verrassend en de paddestoelen met kaas verrukkelijk.
Leuk zo aanhet water
Hidde D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en snelle goeie bediening ,kortom perfect
É.R. T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Was zeer lekker jammer dat we wat op het drinken moesten wachten maar het was top en mijn complimenten aan de bediening de dames blijven vliegen top respect en het vlees lekker ????????