Restaurant Texas Steak

Westersingel 27 8601 GR Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Texas Steak

Nieuwe locatie Restaurant Texas Steak vanaf 21 april geopend! Sneek – De nieuwe locatie van restaurant Texas Steak is vanaf 21 april geopend aan de Westersingel 27 te Sneek, (naast het theater). Na een verbouwing van zowel de keuken als het restaurant is in geheel eigen stijl een sfeervol steakhouse opgebouwd. De vorige locatie aan de Wijde Noorderhorne 11 in Sneek bood niet meer genoeg zitplaatsen aan alle gasten. Met deze verhuizing verdubbelt de capaciteit naar bijna 100 zitplaatsen en krijgt Texas Steak een sfeervol en eigentijds interieur. Vanaf 21 april kunt u voortaan ook lunchen bij Texas Steak, zowel binnen als buiten op het terras aan het water. Met als hoogtepunt de ‘Texas Favorite Lunch’, de meeste uitgebreide lunch van Sneek. Verder kunt u als vanouds genieten van een heerlijk diner. Zowel voor als na een theatervoorstelling kunt u terecht voor een gezellige en smaakvolle avond. Want naast de lunch en het diner kunt u voortaan ook genieten van heerlijke hapjes voor bij de borrel. Onze chef bereidt alle gerechten van brood tot pulled pork geheel zelf. Geen gebruik van pakjes, zakjes of kant-en-klare producten. Vanuit de basis eerlijk, puur en lekker eten dat op de uitgebreide menukaart wordt aangeboden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Texas Steak

5 minuten loopafstand van Centraal Station Sneek, volg de borden Theater, wij zijn de rechterbuurman van het theater.

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Texas Steak

J. B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geweldig wij komen hier vaker, t'was als vanouds HEERLIJK.
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Geweldig gegeten. Alles vers gemaakt (brood, tapenade, kruidenboter, frites en sausjes). Verrassende groente (Nectarine op wijze van stoofpeer). Vriendelijk personeel.
Absolute aanrader
Jacko V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De chateaubriand is van reguliere biefstuk i.p.v. biefstuk van de haas en komt al gesneden en met (veel te veel stroganoffsaus), zonde het vlees is prima en heeft die zware saus niet nodig.
Beperkte bierkaart, bediening weet er weinig van en niet alles wat op de borden staat is voorradig.
Spareribs zit lekker veel vlees aan maar ietwat droog gekookt.
Prima sfeer voor groepen e.d. daar het een beetje een vreetschuur idee is (niet raar als de focus op grote stukken vlees ligt)
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel goed verzorgd en zeer goed eten.....zeker voor herhaling vatbaar..
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten, de sfeer en het personeel was weer eens prima. De familie geeft je het gevoel.welkom te zijn. We rijden iedere keer graag 250 kilometer om hier onze steak te eten.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prijs kwaliteit viel tegen kleine bakjes groente en friet, worteltjes die erg gaar zijn en erg zoet.
Vlees smaakte goed maar in verhouding klein van stuk.
zinnia V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer, raadt het zeker anderen aan.
Sjaak H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Zeker een aanrader en we komen zeker terug!
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig en warme uitstraling waardoor het tafelen een ware beleving wordt. Het is meer als uit eten gaan. Super Texas Steak dank je wel.
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige sfeer en het eten was heerlijk.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Vriendelijk en gastvrijheid,goed eten wat met zorg is bereid.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellige plek, goed (en veel) eten. Leuke presentatie van de gerechten, voegt echt iets toe. Moesten wel redelijk lang op ons hoofdgerecht wachten (ten opzichte van andere gasten), maar de sfeer en het drinken zorgde voor een prima afleiding.
danny S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
het eten was goed, en vooral heel veel, bijna te veel. en dat voor een niet te hoge prijs.
ook was er een hele snelle service, we waren nog met het broodplankje bezig en toen waren de hoofdgerechten er al.
leuke avond gehad
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fijn restaurant, al meerdere keren geweest en altijd goed. De chateaubriand is een aanrader.
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een 24 uurs gestoofd stuk vlees kreeg ik koud op mijn bord, betekent dus dat het niet net gestoofd is. Werd gecorrigeerd door even in de magnetron te doen gezien de snelheid waarmee het opnieuw geserveerd werd. Een beetje gepassioneerde kok gebruikt geen magnetron. Minimale hoeveelheid aan bijgerecht/salade; hoeveelheid voor 1 persoon waar we met z'n zessen van moesten eten. Bovendien sommige bijgerechten erg zoet. Van frites werd iets meer geserveerd, zat een vleugje aan kruiden op. Ambiance was verder wel goed.
anno V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Voor de zoveelste keer fantastisch gegeten, en we blijven komen, want het plaatje is perfect. Super prijs / kwaliteit verhouding, een bediening waar weinig restaurants tegen op kunnen. Persoonlijk, en gastvrij, ze denken hier met de gasten mee. Voeg daarbij een chef-kok die zijn vak verstaat, en de heerlijkste gerechten weet te maken, en je hebt de perfecte formule. Als je in Sneek bent geweest, en je hebt hier niet gegeten, heb je Sneek gemist
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Brood en smeerseltjes was een verrassing.
Hoofd en bij gerechten waren eveneens heerlijk , goed op elkaar afgestemd en goed passend bij een Texas restaurant.
Een aanrader
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wij hebben het lekkerste steakhouse van NL gevonden: Texas Steak in Sneek. Zeer gastvrij en heel gezellig. De gastheer komt zelfs asn tafel met een kist met daarin alle soorten vlees waaruit je kunt kiezen. Veel eigen recepten worden er gebruikt, er lekker!! Zeker tot een volgende keer. Wij verheugen ons er nu al op.
Groetjes vanuit IJsselmuiden, Jan-Peter en Jacqueline de Maar.
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super goed gegeten de gerechten waren mooi speels opgemaakt,smaak was ook grandioos.
Zeer snelle bediening hebben niet zonder drinken gezeten helemaal top zoals het hoort.
M.v.g de twee dames.