Restaurant Terroir

Slachthuislaan 31 2316 DE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Terroir

De oorsprong van het product

Dit is niet zomaar een steakhouse; hier stralen naast steaks gerechten als brioche paling, poussin en zwezerik op de kaart. Ook valt de uitgebreide kaas-kaart in het oog. Aandacht voor detail vormt de kern bij het eten, maar ook van de service. Het interieur bestaat uit hippe stoelen, muurtekeningen en overal hanglampen. Elke woensdag is het mogelijk om je eigen fles wijn mee te nemen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Terroir

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Terroir

Karen V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten, fijne bediening.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Leuke spontane bediening onder leiding van een zeer enthousiaste vakkundige eigenaar. Top kwaliteit chateaubriand , zeer goed bereid. Heerlijk in combinatie met de gegrilde mergpijp. De bijbehorende salade was wat basic... Zaanse mayo uit de fabriek? Uitgebreid kaas plateau met geweldige kazen.
Uitstekende wijnen. Wel wat rumoerig toen het drukker werd, konden alleen nog met stem verheffing praten...
Maar we komen zeker terug!!
Hayo H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het valt steeds op bij Terroir dat de bediening niet goed gecoordineerd is. Dit is onze derde ervaring nu al weer. Lang wachten tot iemand je vraagt iets te drinken. De bestelling wordt niet goed weergegeven aan de keuken. Men werkt langs elkaar heen. Je merkt dit ook aan andere tafeltjes.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Normaliter is het eten goed, maar onlangs hadden we 1 kg entrecote besteld en tussen het vet en het vlees zat er een heel dik stuk zenuw. Deze moesten we van de serveerster niet opeten, maar ik vraag me af of op een goed stuk vlees waar je €14 p/kg voor betaald wel een stuk zenuw hoort te treffen. Deze kon niet doorgesneden worden en zat op een vervelende plek waar je het vet en het vlees niet gezamenlijk kon snijden. Online lees ik dat het vlees dan niet goed is. €140 voor vlees met zoveel zenuwen was zeker niet ons verwachte avond... hopelijk gebeurd dit de volgende keer niet meer.
S L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goede punten: onze jassen werden voor ons opgehangen en main dish steak waarvoor we kwamen was heerlijk!

Slecht: De kwaliteit van de bediening!
Zelf ons bestek moeten aanvragen nadat het eten op tafel is gezet. Bij de eerste twee gangen was dit het geval.

2 prachtige glaasjes rode wijn besteld waarvan de bediening voor het inschenken ons de fles niet heeft laten zien en ons geen mogelijkheid gaf om het voor te proeven. In mijn glas was te weinig wijn ingeschonken en die van een vriend van mij nog minder. Ik riep de bediening terug en zei dat dit zeker niet OK is. Gelukkig deden ze niet moeilijk over en schonken ze het netjes bij.

Er is geen intentie geweest voor het leveren van gewone service zoals het navragen of we meer of iets anders wilden drinken, en navragen of wij op het einde nog een toetje wilde. Wij hadden het gevoel dat we in een self- service restaurant zaten. Mijn beste poging voor een wenkgebaar waardoor mijn schouder bijna van uit de kom ging, werd evengoed niet opgemerkt. De onoplettendheid en traagheid van de bediening maken het voor ons niet aantrekkelijk om het eten af te gaan sluiten met een toetje. Wederom hadden wij zelf om een menukaart moeten vragen.

Dan maar Spanish koffie dachten we.... Kennlijk moet die van ver komen, uit het land Spanje zelf. Voor kopjes koffie met liqueur en wat slagroom heeft het de bediening uiteindelijk 30 min gekost om het bij ons te brengen. En geloof me het was niet druk. Het was al rond 22.00 uur toen we de laatste bestelling deden.

Jammer van de bediening maar over het eten was ik erg tevreden. Ik mag hopen dat dit niet een drukke zaterdag is waarop er on-gepassioneerde oproepkrachten bij elkaar zijn verzameld om de bediening te doen. Geen passie, geen service, geen klantenbinding en snel hier weer komen eten? Nee! Ik raad het zeker ook niet aan!
Jurgen S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was heerlijk alleen de bediening liet wel op zich wachten. Als je voor een snel dinner gaat is dit misschien niet de plek voor jou.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
De entourage is top en bediening goed. Op het eten is ook niets aan te merken, alleen de prijs is wel aan de hoge kant voor hoe "speciaal" de (bij) gerechten zijn.
Amy S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Mijn partner en ik bleven na ons bezoek bij Terroir maar praten over hoe lekker we gegeten hadden.
Alles klopte gewoon van a tot z.
Bediening heel vriendelijk en volop uit leg gekregen over het eten en de wijnen.
Goede hulp bij het maken van onze keuzes ook. We voelde ons thuis.
De smaken van het eten waren zo goed en puur !!! .

Inrichting maakte de finishing touch en het parkeren wat ook heel makkelijk ging.

Wij komen terug.

Groetjes Amy en Harrie
Mirna G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Zeer lekker eten en hele goede service!
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten!
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Service prima maar wachttijd uitserveren eerste gerecht te lang, niet alleen bij ons maar bij iedereen... als het te druk is, geef het dan aan. Verder heerlijk gegeten, prijs-kwaliteit prima in verhouding.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Fantastisch gegeten. Ontspannen sfeer en heel vriendelijk personeel!
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
In een steakrestaurant een heerlijk visje van de grill gegeten. Gezellige plek, zeer goede bediening.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
We komen met enige regelmaat bij Terroir en iedere keer worden we weer aangenaam verrast door, ja, eigenlijk door alles!
JW B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voor een steakrestaurant zijn de porties vlees klein. Zeker qua prijs verhouding. De borden zijn niet opgemaakt. Vlees is wel goed.
Lauréan D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Geweldige sfeer. Het eten was een ware smaaksensatie.
K. I.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We werden super ontvangen en wat een heerlijke wijnen (en wat een keus!) maar naar mate dat het drukker werd duurde het helaas wel net even te lang allemaal en werden wat dingetjes vergeten of weinig aandacht aan gegeven, jammer. Verder was het eten heerlijk waarbij je goed het verschil tussen de verschillende vleessoorten proeft. Wel met een behoorlijke rooksmaak. We komen hier zeker terug om nog meer van de kaart te ontdekken!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuk restaurant dat net even andere dingen op de kaart heeft heeft staan dan de meeste restaurants. Heerlijke hammen als tapas en heerlijk vlees als hoofdgerecht. Eten was echt goed! Moet wel eerlijk zeggen dat het best prijzig was en dat de bediening overduidelijk de duurdere wijnen en gerechten probeert te verkopen.
Teresa L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We gaan zeker terug!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Weer prima gegeten, bediening is top, nemen de tijd voor je. Bitterballen zijn echt een aanrader. Vlees perfect, prima avond gehad!