Restaurant Tearoom De Grens

Rijksweg 18A 4529 JC Eede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Tearoom De Grens

Altijd zon op de grens

Vlakbij de Belgische grens zit het toepasselijk genaamde restaurant De Grens. Met terrassen aan voor- en achterkant zit je hier altijd in de zon. Kinderen kunnen zich buiten vermaken op de trampoline of binnen in het speelhoekje. Klassieke gerechten zoals tournedos, zeetong, chocolade moelleux zijn de grote winnaars!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tearoom De Grens

• : Ruime eigen parking

Maandag 10:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

Dgeert .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben een zeer verzorgde en vlotte bediening gehad
het eten was voortreffelijk in een gemoedelijke sfeer
zeker aan te bevelen
Garage.bvbadevosd .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten is goed , de bediening is goed wel zou als er veel mensen zijn er nog een persoon mogen zijn om te helpen . Het is niet zo gemakkelijk om aan personeel te geraken voor al in de weekends ( veel mensen die niet meer willen werken op het weekend )
Voor de mensen die daar werken veel respect ze doen hun werk zeer goed en vriendelijk .
Ook voor de kok een pluim .
Er kan altijd iets of wat verbeteren , dit geld voor een sterren restaurant ook zo .
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Goeie prijs kwaliteit verhouding, we hebben er lekker gegeten en met een grote groep. Alles verliep naar wens, ons vlees was erg lekker de soep voldoende.
Marian13 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Wij waren hier al een keer eerder geweest voor een lunch. Dit was goed bevallen, zodoende deze keer voor een diner gekomen. We hadden de kabeljauw en de spareribs. Beide gerechten waren uitstekend. Voor de desserts hebben we gekozen voor het dessert dat bij het najaarsmenu zat, de mousse van limoncello en het dessert van de grens, wat die avond bestond uit een dun pannenkoekje gevuld met rood fruit uit de oven en een bolletje ijs. De desserts waren erg lekker en mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening die goed in de gaten hield of alles naar wens was.