Restaurant Taverne

Burgemeester J. Schipperkade 8 8321 EH Urk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Proeverij van 4 verschillende desserts
      Proeverij van 4 verschillende desserts

Over het restaurant Restaurant Taverne

Genieten aan het water

Restaurant Taverne ligt op een unieke locatie in de haven van Urk. Aan de achterkant geniet je van een prachtig uitzicht over het IJsselmeer en vanaf het terras aan de voorkant kun je eindeloos turen naar de bedrijvigheid in de passantenhaven. Je bent hier aan het juiste adres voor een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverne

• Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlik gegeten !
Trienke W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
super goed geregeldmet de zegels van ah.
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Bediende was net in dienst dus die kom je niets kwalijk nemen . Maar vind het niet kunnen dat je als eigenaar je huilende baby in het restaurant hebt staan en dat de bediende tussendoor die moet sussen!!!!! Heel jammer!!!
C H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima rest. al verschill.keren geweest...altijd in orde..vlotte bediening...kan iedereen aanraden!...........goede kwaliteit ..
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het wildmenu is anders als het wildmenu op de Veluwe. Minder intens qua smaak.
De hutspot was wat flauw en bestond alleen maar uit wortelen en puree. Ik ben zelf gewend dat er stukjes spek/ vlees tussendoor zit!
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
C.A. G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
de bospaddestoelensoep is heerlijk
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
23/11 Helaas moeten we melden dat het eten smakeloos was.
Urker Vispalet zalm te doorgebakken waardoor te droog , slibtong die echt smakeloos was zag er niet echt fris uit .
Mijn disgenoot ook de slibtong maar van het zelfde laken een pak
smakeloos en niet echt vers.
kortom veel geld uitgegeven , weinig waar en doorlooptijd was ook aan de hoge kant.
Voor niet meer herhaling vatbaar
Dinie G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima gegeten met AH, voor, hoofd en nagerecht waren prima van smaak , en ruim voldoende.
Vriendelijke bediening. We komen zeker nog weer eens terug.
A.van.veldhuisen V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Zeer goed komen hier graag
Jessey H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gereseveerd via Iens zelf. Vervolgens gebeld of we wat eerder konden komen. Geen probleem, ze gingen er vanuit dat we hadden gereserveerd voor de AH actie wat niet zo was. Voorgerechten waren prima. Als hoofdgerecht hadden we de pasta met gamba en roomsaus. De saus was niet op smaak en de gamba’s te ver door gebakken. Ook hadden wij een tournedos medium rare. Die was net goed gebakken helaas was het vlees ook niet goed op smaak. Ook jammer dat er geen saus bij het vlees zat. Vond het erg jammer dat we er €70.- aan kwijt waren.
Geti.slagter S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het eten was van hoge kwaliteit en heerlijk. De bediening was erg vriendelijk. Leuk en gezellig restaurant. Kortom perfect allemaal. We gaan zeker nog een keer terug.
Minsje V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Fijne bediening
Komen zeker nog een keer terug!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Het eten was erg lekker en we hadden een hele leuke, gezellige serveerster. Zeker aan te raden en we komen zeker nog een keer terug!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben met zijn vieren het ah menu genomen. We kozen vooraf tomatensoep en mosterdsoep. Erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we varkenshaas (precies goed!) en zalm (vers en ook precies goed) met lekkere bijgerechten. Het toetje was geweldig: een proeverij van chocolademousse, parfait, panna cotta met bosvruchten en slagroom. Heerlijk! Mooie inrichting, lekker ruim en keurige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Schitterende locatie, fijne bediening, gastvrij met humor, en het eten was veel en heel erg lekker!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Via Groupon een voucher gekocht voor een driegangenmenu voor 2 personen. Na de recensies te hebben gelezen, was ik een beetje sceptisch. Maar dit was helemaal nergens voor nodig. Het eten was heerlijk en het zag er erg leuk uit! De serveersters waren bovendien erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goed eten vriendelijke bediening
Marreteje B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten, tomatensoep leek vers lekker, hoofdgerecht top en nagerecht ook. Prijs- kwaliteit: uitstekend en een goed glas wijn erbij.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening prima en mooie locatie. Kortom: we komen vast nog terug!