Restaurant Taverne

Burgemeester J. Schipperkade 8 8321 EH Urk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Taverne

Genieten aan het water

Restaurant Taverne ligt op een unieke locatie in de haven van Urk. Aan de achterkant geniet je van een prachtig uitzicht over het IJsselmeer en vanaf het terras aan de voorkant kun je eindeloos turen naar de bedrijvigheid in de passantenhaven. Je bent hier aan het juiste adres voor een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverne

jokedaudey .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
S. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening erg aardig, was al met al heel goed. KOmen zeker een keer terug.
Jammer dat we niet buiten konden zitten. Te koud!!!
hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten snel op elkaar . graag wat langere tijd ertussen.
Heel erg snel met het afruimen. Geen tijd om je eten even te laten zakken. je moet snel dooreten .
mailgdejong .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gegeten met AH actie. Special menu a 34,95:soep hoofdgerecht en toetje. We bestellen de kippesoep, ik vraag de ober of deze niet te zout is, anders nemen we wat anders. Krijgen de soep: echt zout, uitgeschoten met de Knorr instant. We laten het staan, de ober gaat niet in op onze klacht. De Schnitzel was taai en niet crocant, toetje wel weer goed. We hebber er in totaal meer als 2uur gezeten, na zo'n zeer zoute soep moesten we kennelijk consumpties bestellen, hun verdienmodel, zo pakken we die AH sukkels terug.Jammer van onze avond.
GEORGE.A.C R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima en keurig restaurant. Bediening vriendelijk en netjes. Diner smakelijk en goed verzorgd. Compliment voor de kok. Kom zeker terug !
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Alles volgens onze verwachting, bediening vlot en vriendelijk. De kwaliteit van voor en nagerecht was erg goed. he nagerecht, de grand dessert, was top.
wilmalulofs.huizen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het is sfeer vol en het is een hele fijne bediening .Kwaliteit is er erg goed. Het is er een om nog terug te keren .Ook eeen om aan te raden
C V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gister 20 mei wezen eten met gezin, de wachttijd was erg lang, lang wachten op eten en drinken. maar was ook groot gezelschap aanwezig .
Dikke pluim voor de kok, die heeft super lekkere gerechten neergezet, personeel was ook zeer vriendelijk.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lang gewacht op eerste drankje .
Had tong besteld maar kreeg schol en omdat mijn vrouw haar eten al had het maar zo gelaten want anders had mijn vrouw haar eten al op voordat
Kon geen koffie krijgen ipv toetje die door hun werd bepaald
Hartelijk dank voor uw recensie, uiteraard is dit niet onze service en de gang van zaken in ons bedrijf wij zullen dit zeker meenemen in ons team overleg, Het menu wat u bestelde is inderdaad een vast staand menu waarin wij wel degelijk keuze geven in voorgerecht en hoofdgerecht ons nagerecht bestaat uit 3 kleine gerechtjes en staat vast. Veranderen naar koffie is bij ons altijd wel mogelijk voor de luxere koffie[ irish koffie] geld wel een meerprijs wellicht lag hier de fout?
K S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de 2e maal in dit restaurant met hetzelfde gezelschap. Opnieuw heel goed. Ook het AH-keuze menu .Kunnen dit restaurant aan ieder aanbevelen.
ruik .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Welkom geheten en jas aangenomen.
Bediening zeer vriendelijk en vlot.
Gerechten zagen er verzorgd uit en de smaak was prima.
mike V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
we hebben van de actie AH zegels gegeten . is ons zeer goed bevallen ook de bediening en koks,
reden om zeker een keer terug te komen. even een positief kritiek puntje is............ voort durend een gevecht met de tafelloper die voort durend weg schuift . En nog een positief pluspunt ..... bij de boeking hadden we een verzoek of de verwarming hoger kon i.v.b .met stoornis bloedsomloop, dit was geen probleem het was er warm.

met vriendelijke groet Fam. Valk Biddinghuizen
Hartelijk dank voor uw fijne woorden en dank voor deze recensie. Tot de volgende keer.

Team Taverne
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we hebben een heerlijke avond gehad met lekker verzorgd eten. We zaten al in de auto om weg te rijden toen de ober aan kwam rennen met mijn leesbril.. vergeten.. snelle reaktie van het goede personeel.. UITMUNTEND!!!
appiedr .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
heerlijk gegeten. pure smaken en mooie hoeveelheid, alleen een beetje weinig groente/salade. goede vriendelijke bediening.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening
Het enige minpuntje zijn de frietjes. Waren heel erg vet. Ik denk diepvriesfrites. Jammer en niet nodig.
Vannessa K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren hier vanavond wezen eten alles was Super goed ???? het vlees was Super mals , goed klaar gemaakt ????
Alles was gwn Super lekker bediening is ook Super vriendelijk en aardige en spontaan ????
Dank voor uw recensie en uw mooie woorden.

Team Taverne
reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goed eten maar het was wel heel erg rustig, dat was jammer. Ook was het erg koud in het restaurant. Voor sauzen en mayonaise etc. moest bijbetaald worden en voor 2 personen terwijl het toch het 2e menu gratis is. Dat heb ik echt wel anders meegemaakt, namelijk dat je ook dan slechts voor 1 persoon betaalt.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was prima. De ontvangst goed. De bediening was goed en vriendelijk. Aan onze wensen was gehoor gegeven. Het desert was een gezellige verrassing. de sfeer was goed.
Schildertjen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De ontvangst was rommelig, konden de reservering niet vinden. Hadden via AH kortingsbon geboekt. Gelukkig was er wel een plekje voor ons. De prijs van het AH menu hebben we op het menu kunnen vinden. We hebben extra carpacchio bijbesteld, die was lekker. Al met al voldoende gegeten maar niet bijzonder. Vind het altijd wel jammer dat wanneer je via een kortingsbon besteld er (bijna) altijd haken en ogen aan zitten.