Over het restaurant Restaurant Taverne

Genieten aan het water

Restaurant Taverne ligt op een unieke locatie in de haven van Urk. Aan de achterkant geniet je van een prachtig uitzicht over het IJsselmeer en vanaf het terras aan de voorkant kun je eindeloos turen naar de bedrijvigheid in de passantenhaven. Je bent hier aan het juiste adres voor een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverne

• Kom je met de auto?
    haven terrein

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Taverne

Cora V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellige avond gehad.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Onze uiterst vriendelijke en professionele ober bediende ons zoals het hoort. Het 4 gangen diner (maandmenu) was mooi gebalanceerd. Uitstekende kwaliteit en gevarieerd.
Wij genoten ervan en kwamen voor het eerst door de Iens november actie. Maar we komen zeker terug vanwege de kwaliteit.
Hier wordt altijd goed voor je gekookt.
Nathasha V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voorgerecht mosterdsoep en kippensoep besteld. Soep was redelijk lekker. Scholfilet als hoofdgerecht was vettig en zompig. Nagerecht bestaande uit proeverijen. Niet heel bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar. Geen aanrader!
m D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten en attente bediening. Een aanrader.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en dank voor uw waardering,
Tot een volgende keer,

JWAEFLAAW .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
hebben het idee dat de prijs voor de AH aan gepast is en drinken veel te duur 1 pils € 3,95 absurd.... en spa rood bij een ander € 1,75 hier €2,45 eten was goed..... hadden geen varkenshaas meer kregen we voor de dezelfde prijs biefstuk.....die had wel wat dunner gemogen. JW.A.
Hartelijk dank voor uw recessie even een kant tekening aan uw opmerking over het biertje, een normaal biertje 0,2 cl kost € 2,85 u heeft de grotere variant van 0,3 cl gehad en die kost i.d € 3,95 wat ook overigens een normale prijs betreft.Wij draaien ook voor AH de normale a la carte prijzen die door iedere gast betaald word en hebben zoals u aangeeft niet de prijzen voor deze aangepast dat zou een zeer verkeerde keuze zijn.
Wellicht tot een volgende keer,

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van het AH menu. Eén persoon was bekend met een eetprobleem. Dat hadden we bij de reservering aangegeven. Knap hoe hier mee werd omgegaan en mooi hoe we tips kregen zodat hij ook heerlijk heeft gegeten! We komen hier zeker terug!
Hartelijk dank voor uw waardering en uw feedback,
Tot een volgende keer,

cor.grootjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en goede ligging.
Ook op zondag open, de meeste eetgelegenheden zijn dan gesloten.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardering en tot een volgende keer,

sibrand W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
je kunt er lekker zitten en praten niemand die je stoort ,heerlijk gewoon lekker ontspannen eten ,dat is toch wat je wil.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardering en wellicht tot een volgende keer,

ferrarirobf40 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op vrijdagavond was het gezellig druk, had s' morgens rozen besteld en die stonden keurig op tafel. Eten en bediening was prima dus zeker aan te bevelen.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw mooie waardering en tot een volgende keer,

geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH-actie goed gegeten. Als starter twee soepen, tomaten- en bospaddenstoelensoep. De soepen waren gewoon goed. Als hoofdgerecht varkenshaas en scholfilet. De varkenshaas was goed en de scholfilet was redelijk, maar niet bijzonder. Het dessert, bestaand uit vier kleine potjes, was geweldig. Tenslotte de witte huiswijn, sauvignon blanc uit Chili, was droog maar niet geweldig.
wil R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons etentje bij restaurant de Taveerne op Urk was prima. Zeker een aanrader. Ze hebben de AH menukaart Wil Roskam.aangepasr met extra opties, tegen bijbetaling,zodat de keuze groter is. Een heel goed idee.

Wil Roskam.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardering en uw uitleg omtrent menu tot een volgende keer,

Auke K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed gezellig en juiste prijs kwaliteit, eten was goed en dat geldt ook voor de bediening.
het was er lekker druk met veel gasten maar niet hinderlijk.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. De bedieñing was vlot en correct. De enrourage was ook gezellig en netjes.
Gerraldine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was veel teveel. Men kan beter de puntjes op de I zetten. Schitzel lag onder de uitjes en was daardoor niet knapperig maar zacht en week. De vis kwam volgens ons uit de diepvries.

Jammer want ze doen echt wel hun best.
grietje D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening is vriendelijk en er is een gezellige sfeer, top restaurant.

Trijny R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Als je om 18.30 aanwezig bent verwcht niet het hoof

Als je om 18.30 aanwezig bent verwacht je niet het veel te zoute (kippensoep met 3 stukjes kip) om 18.50 en het ene veel te gare schol en de te droog gebakken zalm 0m 20.30. Daarna het dessert om 21.20. Terwijl bijna alle gasten al lang waren vertrokken en de bediening zich bezig hielden met tafeltjes schoonmaken. Voor deze actie beslist niet meer opnemen. Vorig jaar was het ook al zo beroerd. We gunden hen dit jaar het jaar van de twijfel. We komen er nooit weer. We kennen beter voedsel voor 34,95.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Onbeperkt slibtong eten. Nou echt niet onbeperkt. Ze waren er heel zuinig mee. Tussen de eerste gang en de tweede duurde erg lang. Ze brachten ook steeds minder. Er kon nog een derde keer af maar niet van harte. Je mag maar twee uur eten dus lekker rekken dan hoef je niet zoveel slibtongetjes te serveren. Jammer. Daardoor hadden we ook geen zin meer in een dessert. We voelden ons niet welkom. Doe dan niet aan zo'n aktie mee.
Hartelijk dank voor uw recensie, het is altijd spijtig om te lezen dat er andere bevindingen zijn dan bedoeld. Onbeperkt sliptong is bij ons altijd onbeperkt ,bij iedere ronde hoort gevraagd te worden wat er nog nodig is en worden standaard 2 tongetjes per persoon steeds bij geserveerd. Dit is bij ons een standaard methodiek om dit soort problemen te voorkomen . Wat hier jammer genoeg is misgegaan is helaas niet meer te achterhalen en had beter even gemeld kunnen worden bij een leiding gevende die had hier zeker wat mee gedaan en opgelost. Wellicht tot een volgende keer,
Team taverne

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening en uitstekende gerechten voor een redelijke prijs.
Marijna H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goed gevarieerd menu voor de AH aanbieding. Personeel erg vriendelijk en goede aandacht. Eten smaakte uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Op een bij verkeerde gast gesrveerd gerecht na, was het eten heerlijk en goed verzorgd! Iedereen tevreden.