Restaurant Taverne

Burgemeester J. Schipperkade 8 8321 EH Urk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Taverne

Genieten aan het water

Restaurant Taverne ligt op een unieke locatie in de haven van Urk. Aan de achterkant geniet je van een prachtig uitzicht over het IJsselmeer en vanaf het terras aan de voorkant kun je eindeloos turen naar de bedrijvigheid in de passantenhaven. Je bent hier aan het juiste adres voor een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverne

• Kom je met de auto?
    haven terrein

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Taverne

iris M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ons eerste ervaring is erg goed bevallen! Een leuke omgeving aan het water. Super vriendelijk personeel, en het eten was meer dan geweldig! Gezellige sfeer, en zeker een restaurant om te onthouden!
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een "high tea deluxe" gehad bij dit restaurant (€ 40 voor 2p), wat inhoudt dat bijna elk product kant-en-klaar is. Het betreft een gewone high tea + een glaasje prosecco. Als je een andere high tea kiest, krijg je er extra producten zoals vers fruit bij. Wat dus het deluxe-element van de high tea moest zijn was ons onduidelijk. Toen we dit navroegen, ging de eigenaresse uit haar dak. Absoluut een gênante vertoning, klantonvriendelijk en naar ons idee uitermate ongeschikt voor de horeca. Wij raden een high tea ten zeerste af, de producten hebben geen goede kwaliteit en het personeel is onvriendelijk. Besteedt je geld alsjeblieft aan een ander restaurant!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
sibrand W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
met een paar man eten is het heel gezellig
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Erg teleurstellend. Niet vriendelijk personeel die er volgens ons met tegenzin staat. Kregen een andere high tea dan we verwachten. Daarbij is ons geen 1 keer gevraagd of alles naar wens was. Zelf niet toen we weg gingen! Kortom slechte service en zeer slechte prijs/kwaliteit.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gegeven de positieve beoordelingen en het prijs niveau viel de avond tegen. Bestelling kwam niet foutloos op tafel, bijbetalen voor wat mayonaise, fors bijbetalen voor saus bij de varkenshaas... Desert bestond vooral uit slagroom met wat ijs. Prijs/kwaliteit niet okay
Wilko B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Grote porties en lekker eten.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellige avond gehad.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Onze uiterst vriendelijke en professionele ober bediende ons zoals het hoort. Het 4 gangen diner (maandmenu) was mooi gebalanceerd. Uitstekende kwaliteit en gevarieerd.
Wij genoten ervan en kwamen voor het eerst door de Iens november actie. Maar we komen zeker terug vanwege de kwaliteit.
Hier wordt altijd goed voor je gekookt.
Nathasha V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voorgerecht mosterdsoep en kippensoep besteld. Soep was redelijk lekker. Scholfilet als hoofdgerecht was vettig en zompig. Nagerecht bestaande uit proeverijen. Niet heel bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar. Geen aanrader!
m D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten en attente bediening. Een aanrader.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en dank voor uw waardering,
Tot een volgende keer,

JWAEFLAAW .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
hebben het idee dat de prijs voor de AH aan gepast is en drinken veel te duur 1 pils € 3,95 absurd.... en spa rood bij een ander € 1,75 hier €2,45 eten was goed..... hadden geen varkenshaas meer kregen we voor de dezelfde prijs biefstuk.....die had wel wat dunner gemogen. JW.A.
Hartelijk dank voor uw recessie even een kant tekening aan uw opmerking over het biertje, een normaal biertje 0,2 cl kost € 2,85 u heeft de grotere variant van 0,3 cl gehad en die kost i.d € 3,95 wat ook overigens een normale prijs betreft.Wij draaien ook voor AH de normale a la carte prijzen die door iedere gast betaald word en hebben zoals u aangeeft niet de prijzen voor deze aangepast dat zou een zeer verkeerde keuze zijn.
Wellicht tot een volgende keer,

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van het AH menu. Eén persoon was bekend met een eetprobleem. Dat hadden we bij de reservering aangegeven. Knap hoe hier mee werd omgegaan en mooi hoe we tips kregen zodat hij ook heerlijk heeft gegeten! We komen hier zeker terug!
Hartelijk dank voor uw waardering en uw feedback,
Tot een volgende keer,

cor.grootjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en goede ligging.
Ook op zondag open, de meeste eetgelegenheden zijn dan gesloten.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardering en tot een volgende keer,

sibrand W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
je kunt er lekker zitten en praten niemand die je stoort ,heerlijk gewoon lekker ontspannen eten ,dat is toch wat je wil.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardering en wellicht tot een volgende keer,

ferrarirobf40 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op vrijdagavond was het gezellig druk, had s' morgens rozen besteld en die stonden keurig op tafel. Eten en bediening was prima dus zeker aan te bevelen.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw mooie waardering en tot een volgende keer,

geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH-actie goed gegeten. Als starter twee soepen, tomaten- en bospaddenstoelensoep. De soepen waren gewoon goed. Als hoofdgerecht varkenshaas en scholfilet. De varkenshaas was goed en de scholfilet was redelijk, maar niet bijzonder. Het dessert, bestaand uit vier kleine potjes, was geweldig. Tenslotte de witte huiswijn, sauvignon blanc uit Chili, was droog maar niet geweldig.
wil R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons etentje bij restaurant de Taveerne op Urk was prima. Zeker een aanrader. Ze hebben de AH menukaart Wil Roskam.aangepasr met extra opties, tegen bijbetaling,zodat de keuze groter is. Een heel goed idee.

Wil Roskam.
Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardering en uw uitleg omtrent menu tot een volgende keer,

Auke K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed gezellig en juiste prijs kwaliteit, eten was goed en dat geldt ook voor de bediening.
het was er lekker druk met veel gasten maar niet hinderlijk.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. De bedieñing was vlot en correct. De enrourage was ook gezellig en netjes.