Restaurant Taverne

Burgemeester J. Schipperkade 8 8321 EH Urk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Taverne

Genieten aan het water

Restaurant Taverne ligt op een unieke locatie in de haven van Urk. Aan de achterkant geniet je van een prachtig uitzicht over het IJsselmeer en vanaf het terras aan de voorkant kun je eindeloos turen naar de bedrijvigheid in de passantenhaven. Je bent hier aan het juiste adres voor een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverne

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Taverne

sibrand W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
je kunt er lekker zitten en praten niemand die je stoort ,heerlijk gewoon lekker ontspannen eten ,dat is toch wat je wil.
ferrarirobf40 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op vrijdagavond was het gezellig druk, had s' morgens rozen besteld en die stonden keurig op tafel. Eten en bediening was prima dus zeker aan te bevelen.
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH-actie goed gegeten. Als starter twee soepen, tomaten- en bospaddenstoelensoep. De soepen waren gewoon goed. Als hoofdgerecht varkenshaas en scholfilet. De varkenshaas was goed en de scholfilet was redelijk, maar niet bijzonder. Het dessert, bestaand uit vier kleine potjes, was geweldig. Tenslotte de witte huiswijn, sauvignon blanc uit Chili, was droog maar niet geweldig.
wil R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons etentje bij restaurant de Taveerne op Urk was prima. Zeker een aanrader. Ze hebben de AH menukaart Wil Roskam.aangepasr met extra opties, tegen bijbetaling,zodat de keuze groter is. Een heel goed idee.

Wil Roskam.
Auke K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed gezellig en juiste prijs kwaliteit, eten was goed en dat geldt ook voor de bediening.
het was er lekker druk met veel gasten maar niet hinderlijk.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. De bedieñing was vlot en correct. De enrourage was ook gezellig en netjes.
Gerraldine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was veel teveel. Men kan beter de puntjes op de I zetten. Schitzel lag onder de uitjes en was daardoor niet knapperig maar zacht en week. De vis kwam volgens ons uit de diepvries.

Jammer want ze doen echt wel hun best.
grietje D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening is vriendelijk en er is een gezellige sfeer, top restaurant.
Trijny R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Als je om 18.30 aanwezig bent verwcht niet het hoof

Als je om 18.30 aanwezig bent verwacht je niet het veel te zoute (kippensoep met 3 stukjes kip) om 18.50 en het ene veel te gare schol en de te droog gebakken zalm 0m 20.30. Daarna het dessert om 21.20. Terwijl bijna alle gasten al lang waren vertrokken en de bediening zich bezig hielden met tafeltjes schoonmaken. Voor deze actie beslist niet meer opnemen. Vorig jaar was het ook al zo beroerd. We gunden hen dit jaar het jaar van de twijfel. We komen er nooit weer. We kennen beter voedsel voor 34,95.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Onbeperkt slibtong eten. Nou echt niet onbeperkt. Ze waren er heel zuinig mee. Tussen de eerste gang en de tweede duurde erg lang. Ze brachten ook steeds minder. Er kon nog een derde keer af maar niet van harte. Je mag maar twee uur eten dus lekker rekken dan hoef je niet zoveel slibtongetjes te serveren. Jammer. Daardoor hadden we ook geen zin meer in een dessert. We voelden ons niet welkom. Doe dan niet aan zo'n aktie mee.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening en uitstekende gerechten voor een redelijke prijs.
Marijna H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goed gevarieerd menu voor de AH aanbieding. Personeel erg vriendelijk en goede aandacht. Eten smaakte uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Op een bij verkeerde gast gesrveerd gerecht na, was het eten heerlijk en goed verzorgd! Iedereen tevreden.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed restaurant voor redelijke prijs. Eten zeer goed. Bediening vriendelijk en vlot. Rustig restaurant met ook een goed kindermenu.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben prima en gezellig gegeten bij Taverne op Urk. Prijs / kwaliteit zeker goed en op het terras was het heerlijk vertoeven. Het enige wat enigzins te lang duurde was de tijd tussen het hoofd- en nagerecht. Dit kwam begreep ik door onderbezetting in de keuken maar dit hoef ik als klant niet te weten. Het werd overgens sympathiek opgelost. Mochten we nog eens naar Urk gaan dan zou ik zonder problemen hier weer kunnen gaan eten.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Over het menu viel niet te discussiëren. We wilden liever geen soep, konden niet iets anders kiezen, alleen carpaccio maar daar moest je € 8,50 voor bijbetalen! De gebakken schol was flauw en zacht, de onderkant was vettig en slap. De zalm van m'n vriendin was goed. Toen kwam de bediende afruimen en vroeg hoe het eten was, zei ik dat het niet geweldig was, en dat lag meer aan ons dan aan het eten. Het was werkelijk onbehoorlijk hoe hij ons te woord stond. De prijs van € 34,95 voor het menu is echt veel te veel voor wat je krijgt voorgeschoteld!
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij waren met zijn vijven kregen een goede tafel de gerechten waren heerlijk mooi opgemaakte Borden personeel was vriendelijk het retaurant is een aanbeveling
irsj K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker High tea op Urk( jammer dat we niet de luxe versie hebben gedaan:( )
Wederhelft eerder deze week al eens geweest voor diner en kwam enthousiast terug en daarom maar de High Tea genomen.
Vriendelijke gast heren en vrouwen. Leuke zaak binnen , groot terras voor met uitzicht op de passanten haven. De High Tea bestond uit Jus d'orange koffie of thee, div belegde luxe bolletjes en veel heel veel zoetigheid.
Tijdens de na bespreking ons voorgenomen om morgen de onbeperkte slibtongentjes te gaan proberen..we zijn benieuwd.
jokedaudey .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
eten , kwaliteit en presentatie, waren uit de kunst, mijn zus en ik wilden thee als toetje, geen probleem, mijn man had graag zelf toetje uit willen kiezen, maar daar was verder geen keuze in, een dikke 9 van ons.
Hans en Joke
S. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening erg aardig, was al met al heel goed. KOmen zeker een keer terug.
Jammer dat we niet buiten konden zitten. Te koud!!!