Restaurant Taverne

Burgemeester J. Schipperkade 8 8321 EH Urk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Proeverij van 4 verschillende desserts
      Proeverij van 4 verschillende desserts

Over het restaurant Restaurant Taverne

Genieten aan het water

Restaurant Taverne ligt op een unieke locatie in de haven van Urk. Aan de achterkant geniet je van een prachtig uitzicht over het IJsselmeer en vanaf het terras aan de voorkant kun je eindeloos turen naar de bedrijvigheid in de passantenhaven. Je bent hier aan het juiste adres voor een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverne

• Kom je met de auto?
    haven terrein

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Taverne

Jessey H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gereseveerd via Iens zelf. Vervolgens gebeld of we wat eerder konden komen. Geen probleem, ze gingen er vanuit dat we hadden gereserveerd voor de AH actie wat niet zo was. Voorgerechten waren prima. Als hoofdgerecht hadden we de pasta met gamba en roomsaus. De saus was niet op smaak en de gamba’s te ver door gebakken. Ook hadden wij een tournedos medium rare. Die was net goed gebakken helaas was het vlees ook niet goed op smaak. Ook jammer dat er geen saus bij het vlees zat. Vond het erg jammer dat we er €70.- aan kwijt waren.
Geti.slagter S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het eten was van hoge kwaliteit en heerlijk. De bediening was erg vriendelijk. Leuk en gezellig restaurant. Kortom perfect allemaal. We gaan zeker nog een keer terug.
Minsje V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Fijne bediening
Komen zeker nog een keer terug!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Het eten was erg lekker en we hadden een hele leuke, gezellige serveerster. Zeker aan te raden en we komen zeker nog een keer terug!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben met zijn vieren het ah menu genomen. We kozen vooraf tomatensoep en mosterdsoep. Erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we varkenshaas (precies goed!) en zalm (vers en ook precies goed) met lekkere bijgerechten. Het toetje was geweldig: een proeverij van chocolademousse, parfait, panna cotta met bosvruchten en slagroom. Heerlijk! Mooie inrichting, lekker ruim en keurige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Schitterende locatie, fijne bediening, gastvrij met humor, en het eten was veel en heel erg lekker!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Via Groupon een voucher gekocht voor een driegangenmenu voor 2 personen. Na de recensies te hebben gelezen, was ik een beetje sceptisch. Maar dit was helemaal nergens voor nodig. Het eten was heerlijk en het zag er erg leuk uit! De serveersters waren bovendien erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goed eten vriendelijke bediening
Marreteje B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten, tomatensoep leek vers lekker, hoofdgerecht top en nagerecht ook. Prijs- kwaliteit: uitstekend en een goed glas wijn erbij.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening prima en mooie locatie. Kortom: we komen vast nog terug!
Jannette V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Muziek niet afgestemd op de sfeer, veel te hard en keuze niet stijlvol.
Bediening heel vriendelijk maar niet opgeleid.
G K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Hele slechte bediening! Lang moeten wachten en totaal niet vriendelijk.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Bij aankomst in het restaurant hebben we toch wel even staan wachten totdat er iemand ons te woord stond, maar de goede vriendelijke bediening en service daarna maakte dat weer goed!
T.H. K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellige sfeer. Tussen de gerechten (gangen) genoeg tijd om rustig van het gerecht te genieten. Zeker een aanrader.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De zeekraal was wat houterig dit ook doorgegeven aan de bediening zij heeft dit gemeld in de keuken maar deze vertelden dat ze er niets aan kunnen doen het ene stukje is goed en het andere stukje is wat houterig. Verder was de bediening goed en correct.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar.
Foekje B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten was goed alleen jammer dat je de sausjes apart moet betalen en aan de prijzige kant is.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Eten smaakte heerlijk en een goede vriendelijke bediening
Ctorenstra T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Oud linnen goed, de servetten waren gescheurd.
En de sla kon wel wat verser.
Warner M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vreselijk “kruideniersgevoel” aan over gehouden daar waar het meerprijzen voor bijv. Carpaccio, sauzen of mayo betreft.