Restaurant Taverna Panagiotis

Meer informatie over restaurant Restaurant Taverna Panagiotis

• Per boot te bereiken , Terras
Langosta1970 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Na lange tijd op de Griekse keuken te zijn uitgkeken, omdat de kwaliteit ver te zoeken was, ben ik nu toppie terecht gekomen bij Panagiotis. Mijn man Paul en ik zijn fijnproevers als het om eten gaat. Hier, bij Panagiotis verloopt alles naar wens. Dit restaurant krijgt van ons dan ook geen 10, maar een 10+. Gewoon: \"As Greek As It Gets\".
Ik verheug me al op de volgende keer.
Thanks aan Effi, Sakis en Daisy!-)
PS Vraag ook naar de keuken buiten de menu-kaart. Alles is mogelijk bij Sakis en Effi!!!
Vera R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Heerlijk gegeten vanavond voor mijn 18e verjaarsag!!
Genoten van een heerlijk wijntje, souflaki, een dameblanche en top personeel!! In een woord, super!! Zeker voor herhaling vatbaar!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Het eten was erg smaakvol. Zowel de gyros, de souvlaki, de suzuki en de steak waren prima gegaard en juist gekruid. Ook de aangeraden wijnen (imiglikos en samos) waren juist van temperatuur en smaak. Over de bediening kan ik kort zijn, die was subliem. Je wordt op een uitermate vriendelijke en zorgzame manier behandeld.
Ook de inrichting van het etablissement is erg smaakvol; nu eens niet het reguliere blauw wit zoals zo veel Griekse restaurants.
In één woord een aanrader.
Alegandro .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
alegandro,fijn proever griekse keuken!
daar ik voor mijn job als proever de hele benelux heb afgeschuimd,kan ik maar een plaats op alle vlakken een dikke tien geven-panagiotis!een dikke proficiat,dit is nu eenmaal grieks eten op een voortreffelijke wijze gebracht.
een superbediening,een zeer vriendelijke eigenares,hier voel je je onmiddelijk thuis!!
dank je wel!!
Edo R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Met 18 collega's een griekse avond genoten, iedereen gaf aan dat dit ze zelden zo lekker grieks hebben gegeten. Veel variatie in de gerechten, goed op smaak gebracht en niet droog.
Bediening is soms wat nors en mag wat oplettender zijn. Het zaakje is mooi ingericht en de plekken zijn ruim. Ook hebben ze gekozen voor fijne stoelen zodat je lang kan blijven zitten.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
We komen al langer bij panagiotis
Jammer dat de gerechten niet meer de kwaliteit hebben als in het begin
Porties worden kleiner en vooral duurder
De eigenaren zijn aardig en hebben aandacht voor de klanten
Eten is nog altijd goed en lekker, maar uit ervaring weet ik dat ze beter kunnen
Jacques F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Wij hebben diverse kleine voorgerechten genomen met wat frietjes en een karafje rode wijn. Eten was prima en smakelijk opgediend. De dames waren uiterst vriendelijk. We konden in de half open keuken kijken en daar liep alles op rolletjes ondanks dat het restaurant vol was. Na afloop nog een wijntje gedronken. Top avond.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Eten was smaakloos/flauw en veel te vet.
Het woord klantvriendelijkheid kennen ze niet. Ze komen niet aan je tafeltje om te vragen of je drinken wilt of ze vergeten de bestelling. Als je dan kritiek uit, krijg je een grote mond terug. De tijd tussen 2 gangen duurt veel te lang (een uur!). We zijn uiteindelijk na 2 van de 4 gangen opgestapt. We zaten er al 2,5 uur. Uiteindelijk wel de 4 gangen moeten betalen.
Er is niks Grieks aan.
Robert-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Afgelopen weekend hier wezen eten met mijn vriendin met de social deal actie. Het eten was prima maar niet erg goed. Daarnaast was de bediening matig. de eigenares (denk ik) was niet erg vriendelijk en had er duidelijk geen zin in. De 2 jongedames waren wel erg attent maar misten een beetje kennis en ervaring. Voor een social deal actie prima, maar niet voor herhaling vatbaar. Wel een mooie zaak.
Karel_de_Boer .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Ik heb heel wat griekse restaurants bezocht door het hele land ivm met mijn werk.
Dit restaurant staat nu hoog op mijn lijstje.
Bediening zeer vriendelijk,je kunt ze letterlijk alles vragen.
Het eten (ook belangrijk) is gewoon goed.

In mijn opinie zeker een bezoekje waard !
Kimmichele .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Simpele inrichting, in de eerste instantie ok bediening. De zalm was veel te droog en niet lekker. Het vlees droop in het vet. Helaas werd een klacht over het eten niet serieus genomen. Niet de manier waarop je je klanten behandelt.
Beanbean .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Vandaag zijn we weer gaan eten in dit restaurant, zoals het al bijna 5 jaar is was het ook nu weer prima. Je kunt hier heerlijke mezedes (kleine griekse gerechten) eten net zoals in Griekenland, maar ook de schotels zijn aan te bevelen. Tevens organiseren ze regelmatig Griekse-Avonden met live muziek, een echte aanrader en super gezellig, er wordt goed gegeten en gedanst. De inrichting is strak en schoon net als een grieks eethuis. Niets is deze mensen te veel je hoeft maar te vragen en het is er, ook dit is net zoals in Grienkenland.
Kortom: voor ons de beste Griek in Maastricht!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Het decor was prachtig toen wij hier aten. Gezeten aan het raam stak de skyline van Maastricht prachtig af tegen de wolken. De inrichting is modern en strak. De bediening was ook strak en plichtmatig. Geen hartelijk welkom. Toen wij uiteindelijk wilden plaatsnemen bleken alle tafels op 2 na gereserveerd. Was alleen niet zichtbaar voor ons. Uiteraard wel een glaasje Ouzo van het huis voor de volwassenen, aan onze twee kinderen werd geen aandacht besteed.
Kaart bevatte alle traditionele Griekse gerechten. Wij kozen voor Pikilia, kalamaria en grillschotels. De kinderen hadden beide een ander kindermenu.
Eten werd vlot gebracht met lekker warm stokbrood. Er was echter veel mis met het op smaak brengen, grillgerechten zonder uitzondering te zout en veelal te droog. Kalamaria, rijst en pasta juist weer heel flauw.
Opmerkelijk verder, voor het eerst een grillschotel zonder tzatziki en wat salade.
Conclusie: restaurant op een prachtige plek maar was qua eten wat ons betreft een misser.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Tweemaal hier gegeten, gisteren en anderhalf jaar geleden, beide malen heerlijke Griekse keuken en vriendelijke en prettige bediening in een moderne setting, absolute aanrader!