Stap de Zuid- Europese keuken van Tasca in en waan je aan de Atlantische kust van dit culinair prachtige deel van de wereld. Portugal, Baskenland, zuidelijk Frankrijk, je krijgt de smaken uit deze keukens allemaal op je bord.
Of je nu kiest voor een selectie aan petiscos (kleine voorgerechtjes) of een keuze maakt uit het dagverse à la carte menu, het is allemaal puur en zo ongelofelijk lekker! Bij Tasca wordt alleen wilde vis gebruikt (nooit kweek), is het vlees biologisch en proef je de liefde voor lekker eten.
Die voel je ook in de hartelijke bediening, de gastvrijheid van broer en zus en zie je terug bij de vele vaste gasten die het restaurant heeft. Ook voor gasten met beperkingen qua dieet weet chef Ilse de mooiste gerechten op tafel te zetten.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: Dit is het type restaurant waar je je zonder probleem kunt overgeven aan het verrassingsmenu en vooraf toch al zeker weet dat je culinair volledig in de watten wordt gelegd.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Tasca

tram 1 en bus 22 stoppen voor de deur
  • Kom je met de auto?
    voor GPS gebruik adres Juriaan Kokstraat 1 anders wordt u door heel oud Scheveningen gestuurd

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1
wianne .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Leuk, klein restaurant, doet huiskamerachtig aan. We hebben er heerlijke cataplana gegeten. Bij dit Portugese gerecht hebben we dus ook een heerlijke wijn uit Portugal gedronken. Was nog moeilijk kiezen, want ze hebben er verschillende op de kaart staan. Kraanwater erbij is geen probleem. Aardig, attente bediening. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders kwamen we hier vast vaker.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Is altijd weer heerlijk om bij de lieve en gastvrije medewerkers van Tasca te komen eten.
Zo gezellig net een huiskamer en heerlijke verse gerechten.
Zeker nu na een zware operatie hebben ze ons enorm ondersteund en verwent.
Zelfs een speciaal plekje met bankje waar mij zere been op kon liggen.
Lieve schatten bedankt voor de heerlijke avond die mijn nicht Ingrid en ik bij jullie mochten beleven xxx Jolanda.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We werden bij binnenkomst meteen begroet met onze naam. Bij de reservering hadden we aangegeven dat we alledrie vegetariërs zijn en daar werd dan ook meteen rekening mee gehouden. Men werkt niet met een kaart, maar met dagverse producten. Het eten was werkelijk verrukkelijk en ook de ambiance is goed. We kunnen het iedereen aanraden om hier te gaan eten - het wordt absoluut geen teleurstelling!
akp2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was fantastisch!!!!! Heerlijk eten heerlijk wijn, een compleet verwennerij en dan nog met live piano ..en super service! Echt een aanrader !
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Klein en gezellig restaurant. Goede producten. Niet te veel, niet te weinig. Maar dat kan door het speciale AH menu komen.
Aad-Patty A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gastvrij gezellig gegeten met 4 personen. Met de AH kaarten een heerlijk menu voorgeschoteld en opgediend gekregen. Kaasplankje na met vier glazen port, leidde toch tot een rekening van 154 euro. We waren hier al eerder, gaan zeker terug maar vragen dan wel om kraanwater want 6 euro voor een flesje water is wat 'over the top'. Dat is eigenlijk meteen de enige bemerking. Ilse en haar crew doen hun best en geven de gasten het gevoel dat ze gast zijn. Hulde voor dit leuke restaurant dat ook in Lissabon had kunnen staan.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie. Wederom een restaurant wat een aangepast AH menu serveert : keuze uit vlees, vis of vega. Vis menu bestond uit voorgerecht scheermessen op mediterrane wijze bereid. Lekker, maar beperkte hoeveelheid. Hoofdgerecht was zeebaars op bedje parel couscous met wat groenten. Prima bereid, maar persoonlijk hou ik van een krokant op de huid gebakken vis, maar deze was erg bleek een week. Prima van smaak, maar wederom kleine portie. Vlees menu bestond uit carpaccio en parelhoen boutje op bedje van zuurkool (in Juni). Nagerecht keuze uit kaas of crèma catalana. Heel goede crème, maar in mini schaaltje.... Waarom doen restaurants mee aan deze aktie en serveren dan een karig keuze menu? Toch €35...., terwijl er een tig gangen proeverij menu op hun kaart staat voor ongeveer dezelfde prijs.... Al met al goed eten, niet speciaal met toch een teleurgesteld gevoel achteraf.
Fatma S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Dank je wel Ilse en team!
R. K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, dit keer met ah-actie. Prima driegangenmenu. Carpaccio/bonensalade, wilde dorade en kaasplank. En scheermessen, riso pasta met groenten en citroensorbet. Met goede wijn en vooraf natuurlijk de witte port met tonic. En de bediening is ook altijd aardig. Beslist een aanrader.
Laurette V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer smaakvolle gerechten, puur en natuur,
bediening zeer vriendelijk en gastvrij,
gezellige locatie, wij gaan zeker terug!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zelden kom je iemand tegen met zoveel passie voor koken, mooie producten en wijnen. Een heerlijke avond vol met gezelligheid, heerlijk eten en wijnen. Het is lang geleden dat ik zulke mooi bereide vongole heb gegeten. Een must om heen te gaan als je in Scheveningen bent. PS laat je verrassen. Wij komen zeker weer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, je hebt verassingsmenu of a la card. Dat moet wel even goed worden uitgelegd. Dat wordt ook gedaan en je kan het gerust nog een keer vragen. Het verassingsmenu kan je kiezen vlees of vis. Het eten lijkt een beetje op tapas maar is het niet. Eten is vers en echt heel lekker. Er speelt iemand op de piano, masr daar heb je geen last van. Wij zijn er eerder gekomen via de ah diner bonnen. En tien was het ook heel goed.
Het is klein en voor zaterdag altijd reserveren.
N V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeer lekker eten, hier kookt imand omdat ie er van houd mensen echt lekker eten voor te zetten. Heerlijke zuid europees achtige huiskamersfeer. Leuk!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een fijn intiem restaurant is het toch. Mooie gerechten, vriendelijke bediening. Deze zaterdag waren alle tafels bezet, vandaar iets langer gewacht op de voorgerechten dan normaal. We waren met een groep van 6. Maar toen het kwam, toen bleef het maar komen. Wat een hoeveelheid aan heerlijke gerechten in de proeverij. En ach, het is niet vervelend om bij Tasca wat langer te 'moeten' verblijven. Tot gauw weer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Alles was mogelijk, wij hebben met z'n allen genoten van een heerlijk avond eten met de familie. Jong en oud hebben allemaal genoten van lekkere en bijzondere klaargemaakte eten. en een zeer deskundig service van eigenaar en personeel. Top.
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De proeverij van voorgerechten was geweldig. Ook de hoofdgerechten vielen in de smaak. Met name de cataplana was geweldig. Heel royaal.
Izabela Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst en service was geweldig, professionel, kindgericht. Gerechten waren heerlijk. Inrichting en sfeer was gezellig, huiselijk. We komen zeker terug. Jullie restaurant is zeker een aanrader!!!
compagner777 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een verrassend goed restaurant Ik had gereserveerd om 19.30 met een AH bon, maar doordat we voor 21 uur weer in de stad moesten zijn even gebeld of dat allemaal wel ging lukken.
We konden meteen komen, bij aankomst om 18.30 werd er meteen afgestemd hoe wij het graag wilden hebben qua tijd. Doordat we merkten dat met onze tijdsdruk rekening werd gehouden was het voor ons geen tijdsdruk meer en konden we oprecht optimaal genieten!
En toen de gerechten.. we waren blij verrast door de creativiteit en de smakelijke gerechten die we voorgeschoteld kregen. De bijzondere combinaties van de gerechten, oa soep van vergeten groeten wauwww echt zo lekker.
Wij komen graag weer een keer terug!!
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat een topzaak. We lieten ons verrassen met kleine gerechtjes en elk gerecht was lekker en vers. De prijs viel reuze mee. We kunnen het zeker aanraden en we komen zeker nog eens terug!
Bart-Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gezellig avondje met vrienden en een heerlijk bordje zeebanket. Daar heb je je vingers bij nodig. Lekker grote servetten. :). Soep vooraf was heerlijk. De parelhoen vonden de tafelgenoten ook lekker.