Stap de Zuid- Europese keuken van Tasca in en waan je aan de Atlantische kust van dit culinair prachtige deel van de wereld. Portugal, Baskenland, zuidelijk Frankrijk, je krijgt de smaken uit deze keukens allemaal op je bord.
Of je nu kiest voor een selectie aan petiscos (kleine voorgerechtjes) of een keuze maakt uit het dagverse à la carte menu, het is allemaal puur en zo ongelofelijk lekker! Bij Tasca wordt alleen wilde vis gebruikt (nooit kweek), is het vlees biologisch en proef je de liefde voor lekker eten.
Die voel je ook in de hartelijke bediening, de gastvrijheid van broer en zus en zie je terug bij de vele vaste gasten die het restaurant heeft. Ook voor gasten met beperkingen qua dieet weet chef Ilse de mooiste gerechten op tafel te zetten.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: Dit is het type restaurant waar je je zonder probleem kunt overgeven aan het verrassingsmenu en vooraf toch al zeker weet dat je culinair volledig in de watten wordt gelegd.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Tasca

tram 1 en bus 22 stoppen voor de deur
  • Kom je met de auto?
    voor GPS gebruik adres Juriaan Kokstraat 1 anders wordt u door heel oud Scheveningen gestuurd

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Keuze was het verrassingsmenu . Bleek een driegangenmenu / proeverij te zijn met een start van koude gerechten geserveerd in kleine schaaltjes . Keuze te over maar simpel . Gevolgd door een groepje van warme voorgerechten met meer kwaliteit . Hoofdgerecht parelhoender met puree en witte kool was aardig maar geen sensatie , de vis van partner was smakelijk . Dessert okay . We waren na 2 uur de deur weer uit . Bediening was prima .
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig avondje uit met heerlijk eten en gezellige ambiance. Een aanrader
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten. We hadden het proeverij menu. Een hele reeks voorgerechtjes (misschien wel wat veel) die eigenlijk allemaal lekker waren en afwisselend. De hoofdgerechten waren ook prima. Ik had een hertenstoof en mijn vrouw makreel met gamba. Hoofdgerechten waren simpel maar erg lekker. Toetje kon eigenlijk niet mee maar toch tartetartin gedeeld, prima. De wijnen zijn goed en biet te prijzig. Al met al een zeer geslaagde avond gaan we zeker nog een proberen. O ja we hadden de 50% deal die het spotgoedkoop maakte maar de prijzen zijn ook zonder die korting prima.
Steven Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Ik ben geen tapas fan, maar dit restaurant is geweldig. Goede service, fijne sfeer en heerlijke wijn. Ik had de proeverij (verassing menu), maar dit vond ik zelf wat veel. Volgende keer kies ik gewoon a la carte.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg goed gegeten. Bijzonder lekker klaargemaakte gerechten en prima passende wijn. Wij komen snel weer terug!
ben O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
huiskamergevoel, heerlijk gegeten. Goede gastvrouw en heer. Gevoel als bij vrienden! kan wel doorkletsen tot 120 tekens maar niet toe te voegen
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Vanwege de 50% diner weken bij Tasca gegeten. Leuk restaurant, gemoedelijke stijl. Bediening zeer vriendelijk en goede uitleg. Wel misschien een beetje onderbezet, in het begin van de avond duurde het allemaal wel even. Later ging dat beter. Heerlijk gekruide gerechten. Nergens zo goede octopus gegeten. Goede wijnen geserveerd. Ik weet niet of ik normaal gesproken 2x zo veel zou betalen maar voor deze avond was de 50% deal het perfect.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede en heel vriendelijke bediening. Verrassingsmenu was heerlijk en ruim voldoende.
em.ohlsen O.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Hartelijke ontvangst, prima gegeten en prima bediening. Prijs zeer gunstig.
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was heerlijk verrassend het verrassend menu. Heerlijke kleine voorgerechten super relax en daarna een hoofdgerecht. Avond vullen met gezellige leuke bediening.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke gastvrouw, goede service, ontzettend lekker eten. Ook de wijnen zijn heerlijk. Een aanrader.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Altijd weer een feestje om bij Tasca te gaan eten! Lekker huiskamer sfeertje, goede muziek op de achtergrond zodat je een normaal gesprek kunt voeren, uitstekende keuken en heerlijke wijnen! Wat wil een mens nog meer?
Sybren D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen door het personeel. Verschillende heerlijke hapjes gekregen, eigenaresse voelde ons goed aan. Top!
Camillehauerderidder H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Door de griep epidemie ook hier personeel te kort maar dit hebben ze goed opgevangen en het maakte het eten er niet minder op.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een pianist die live muziek maakt, relaxte sfeer!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima eten, leuke keuze mogelijkheden als verrassingsmenu, goede wijn - spijs keuzes. Kortom prima!
Tot snel voor de vega gerechten!
suzanne F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Klein, gezellig en persoonlijk restaurant met een "Huiskamersfeer" waar je je meteen op je gemak voelt.
Heerlijk eten en goeie kennis van producten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voorgerechten waren heerlijk en maakt het eten zeer aangenaam. Hoofdgerecht was goed. Dranken in verhouding het duurste onderdeel van het tafelen, zoals veelal in de horeca. Hier mag wel eens een andere verhouding in aangebracht worden.
Prima avond gehad.