Stap de Zuid- Europese keuken van Tasca in en waan je aan de Atlantische kust van dit culinair prachtige deel van de wereld. Portugal, Baskenland, zuidelijk Frankrijk, je krijgt de smaken uit deze keukens allemaal op je bord.
Of je nu kiest voor een selectie aan petiscos (kleine voorgerechtjes) of een keuze maakt uit het dagverse à la carte menu, het is allemaal puur en zo ongelofelijk lekker! Bij Tasca wordt alleen wilde vis gebruikt (nooit kweek), is het vlees biologisch en proef je de liefde voor lekker eten.
Die voel je ook in de hartelijke bediening, de gastvrijheid van broer en zus en zie je terug bij de vele vaste gasten die het restaurant heeft. Ook voor gasten met beperkingen qua dieet weet chef Ilse de mooiste gerechten op tafel te zetten.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: Dit is het type restaurant waar je je zonder probleem kunt overgeven aan het verrassingsmenu en vooraf toch al zeker weet dat je culinair volledig in de watten wordt gelegd.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Tasca

tram 1 en bus 22 stoppen voor de deur
  • Kom je met de auto?
    voor GPS gebruik adres Juriaan Kokstraat 1 anders wordt u door heel oud Scheveningen gestuurd

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1
griek2 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Gisteravond bij Tasca gegeten met partner en vriendin. Onze verwachtingen waren hoog na het lezen van de recensies. Het viel echter tegen. Er werd gezegd dat kiezen voor alleen de selectie voorgerechten niet voldoende zou zijn. Dus gingen wij voor menu met vis, een met vlees en de derde voor vis +vlees. De selectie voorgerechten vonden wij zeer karig voor 3 personen. De visschotel bleek te bestaan uit een bord vol Clams, maar de schelpen bevatten niet veel en veelal helemaal geen "vlees"! De saus was waterig. Het vlees was lamsvlees, wat de geur had van schaap! Daarop gepresenteerd: 2 krielaardappeltjes gebakken en een toefje Spinazie. Mijn partner kon wel wat extra's wel gebruiken, na zijn visgerecht, dus heeft ook mijn vlees genomen. Het brood werd veelvuldig aangevoerd en ook de olijfolie. Mijn tafelpartners namen nog een nagerecht, wat ook erg tegenviel. Al met al teveel betaald voor het vullen van een holle kies! Jammer.
Veronine .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Op 2 december j.l. fantastisch gegeten. We hebben ons laten verrassen en het was ook één grote verrassing. We begonnen met een keur aan gerechten zoals Atlantische clams, zeeduivel, kwartels, super lekkere asperge roomsoep, salade met gegrilde baby octopus, chorizo uit Portugal, watermeloen met feta. Als hoofdgerecht hadden we supermalse shortrib (dit is het bovenste stuk vlees wat boven de sparerib zit). De gerechtjes werden allemaal op een leuke en kundige manier toegelicht door gastheer Addy.
Hierbij heerlijke wijn (Rioja Lan – aan te bevelen!!) gedronken en na vier uur (wat ging de tijd snel!) helemaal voldaan richting huiswaarts gegaan.

Bedankt voor een topavond, wij komen zeker terug voor deze eetbelevenis!

guusverhagen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Een echte aanrader! Allerlei lekkere hapjes vooraf, hoofdgerecht vis of vlees, of vis en vlees.
het was zo lekker dat we eigenlijk het toetje helemaal vergeten zijn.
Gezellige bediening ook.
Hier voel je je thuis!
Sonja Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
was weer heerlijk eten en wijn - en er was ook een hilarisch leuk pianist! clams met buikspek, gamba's, hertebiefstuk, yum yum yum:))) de piano begeleiding begon rustig maar bouwde zich op tot een volwaardige cabaret show:)
Marvin K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Dit restaurant is een absolute aanrader! De sfeer is het restaurant is zeer gastvrij, het eten is topklasse voor wie van Mediterraan eten houdt, en de bediening is zeer attent. Met flair en de nodige humor worden de meest smakelijke gerechten gereserveerd. Het leuke is, dat ze geen vaste kaart hebben. De kok maakt gewoon iets klaar wat de gast lekker vindt. En hoe ..! Bedankt, mensen van Tasca voor een GEWELDIGE belevenis.
jan willem B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Menu was een proeverij van allemaal kleine gerechtjes. Vooral veel vis. Allemaal eerlijk en puur van smaak. Bediening was wat (te) snel in het begin. Maar de wijnsuggestie was uitstekend. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
James B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Wij hebben net HEERLIJK gegeten bij Restaurant Tasca! Ilse de eigenaar en de kok is mijn nieuwe held. Wij hebben niets besteld, alleen doorgegeven wat we wel en niet lusten en zij doet de rest! We hebben 7 gangen gegeten en ze waren allemaal foutloos! Van de hors d'oeuvres tot clams tot zeeduivel tot gamba's. Alles was perfect en in een super gezellige sfeer met uitstekend bediening! Echt een aanrader dus... ????????????
Roos A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Heel leuk en lekker gegeten bij restaurant Tasca. Mooie entourage, fantastische tegeltjes op de muur tegen de keuken aan en een goede akoestiek. Gerechten waren goed, vooral de mousse van kabeljauwkuit, gamba en de zeeduivel vielen in de smaak. Hier en daar hadden de gerechten van mij net iets subtieler gemogen, de schelpjes waren naar mijn smaak net wat te bitter en het botersausje bij de zeeduivel had ook iets bitters. Desserts zijn lekker en leuk, niet bijzonder qua opmaak op het bord. De maître is er een in hart en nieren, houdt rekening met wat jij wilt en legt je echt in de watten. Al met al zeker een aanrader voor iedereen die eens richting Scheveningen gaat!
Eilard V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Heerlijk gegeten in Restaurant Tasca van Chef iLse Zwegers. De verscheidenheid van smaken maakt dat je bij ieder gerecht weer aandachtig proeft om te ervaren wat voor aangename verassing er weer op je bord ligt. Er worden bijzondere gerechten geserveerd zoals gerookte heilbot met bietjes, baby octopus en een combi van lams nek en lamsrack. Het was genieten. We gaan zeker terug om de kip priri piri en Cataplana te proeven.
Leuke ambiance en op vrijdag een pianist die de mooie hapjes omlijst met easy listening muziek.
Herodes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Wat een zaak! Eigenaresse staat super enthousiast zelf in de keuken, kookt mediteraans, puur en eenvoudig maar met SMAAK. De producten spreken voor zichzelf en daar doet ze geen concessies in. Geen kaart maar dagelijks nieuw, vers en betaalbaar. Wilde kwarteltjes met kikkerwten, reebout, gamba's piri piri, huisgemaakte mousse met kabeljauwkuit en crostini's. Wat een smaken! Er zijn weinig restaurant waar je iedere week naar toe wil gaan, maar Tasca ben ik afgelopen maand al drie keer geweest. TOP!
Tanja N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Na alle lovende berichten hebben wij bij Tasca gereserveerd. Gekozen voor het verrassingsmenu. En dat was het zeker, wat een heerlijk gevarieerd menu met heel veel verschillende smaken. En wat een leuke bediening. Begeleid door relaxte live piano muziek. Ook Ilse zelf nog gesproken , wat een leuke spontane dame. Geweldige kokkin! Zeker de moeite waard om nogeens terug te komen.
Groetjes Mark en Tanja
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Tasca heeft een dagmenu en een verrassingsmenu (geen kaart), wij hebben ons laten verrassen en daar hebben we geen spijt van. Alles is vers en dat poef je. Natuurlijk wordt er rekening gehouden met allergieën en voorkeuren. De wijn is prima, pluspunten voor een gewoon karafje kraanwater op tafel.
De inrichting is goed, mooi ingericht, akoestisch is het ook in orde (ofwel je kunt er een goed gesprek voeren). Bediening is zoals het hoort.
Omdat er geen vaste kaart en alles vers is, staan er elke dag andere gerechten op tafel, dat schept mogelijkheden!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Na alle lovende recensies, vielen ons de gerechten wat tegen. Vers zeker, maar wat (te) simpel en soms slordig opgemaakt en minder verfijnd van smaak. De service was ook niet altijd even attent. De live pianomuziek was gezellig en bleef op de achtergrond. De ambiance van het restaurant is bijzonder.
PJM81 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Perfect! Geweldig gegeten. 8 gerechten, allemaal super lekker. Geen vaste kaart, leuk verrast worden waar ze wel rekening met wensen en allergieën houden. De huiswijn is erg lekker en zeer vriendelijk geprijsd. Fijne attente bediening. Frisse, gezellige winkel. Goed parkeren. Hier kom ik zeker binnenkort weer terug. Echt een aanrader en aanwinst voor Den Haag. Bedankt voor de top avond afgelopen donderdag!
Theo78 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Hééérlijk!

Verrassingsmenu van gegrilde sardientjes, mini inktvisjes, waanzinnige osso-buco en nog veel meer! We begonnen de avond op een verwarmd terras, maar het was geen probleem om halverwege de avond naar binnen te verkassen.

Ik hoorde dat er morgen live muziek op de piano zou zijn, maar ze zitten jammergenoeg al vol!

ILSE Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
zuid-Europese gerechten - leuk concept, doordat alles dagvers wordt ingekocht en bereid is het aanbod steeds wisselend - goede balans in selectie vlees / vis en ruime keus voor vegetariërs - personeel is zeer verwelkomend en van hoog niveau - echt een aanrader!
Angel M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Wat een top restaurantje. We lieten ons verrassen door de chef met kleine gerechtjes en elk gerecht was heerlijk smaakvol en vers. De prijs viel reuze mee voor de hoeveelheid heerlijkheid die we voorgeschoteld kregen. Een absolute aanrader, kom zeker nog eens terug!
Fatma S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Al 2x gegeten bij Restaurant Tasca. Dagverse ingrediënten worden omgetoverd tot heerlijke culinaire verrassingen. De verrassingsmenu is gevarieerd en goed geproportioneerd. De laatste keer telde ik wel 7 gangen :) Ook vinden wij het concept helemaal te gek. Lekker zitten, niet nadenken over wat je wilt eten en je laten verrassen. Voor mensen die graag zelf willen kiezen is er ook de mogelijkheid om van de kaart te bestellen. Ik ga zeker binnenkort weer een avondje genieten bij Restaurant Tasca!!
HBorgman .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
De curry Mozambique was fantastisch, zelden zo malse draadjesvlees gegeten. De bediening: snel, vriendelijk, professioneel, echte vakmensen. Een echte aanrader!