Restaurant Tasca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

YdG .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Omdat wij in Den Haag het Mauritshuis wilden bezoeken, hebben wij "in de buurt" een restaurant uitgezocht. Met de AH kaart kregen wij een heerlijk 3 gangenmenu. Vooral het "stoofpotje" vis was een verrassing. Een bord vol heerlijke schelp- en schaaldieren en mooie stukken vis. Het op de huid gebakken parelhoen mocht er ook wezen. Prettige bediening en leuk aangekleed restaurant.
RV45 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Tasca serveert originele en smaakvolle gerichten. De wijnkaart is verrassend en heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant heeft een een geweldige sfeer. De bediening is alert en bijzonder klantvriendelijk.
Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Een fantastisch laatste diner van 2016. Met veel geluk kregen wij nog net een tafeltje voor oudjaarsavond. Nog nooit bij Tasca gegeten, maar helemaal om en het restaurant in de afgelopen week al bij meerdere mensen aangeraden. Ik kan niks negatiefs bedenken. Dit is een restaurant waar met passie wordt gekookt en bedient. Het was een feestje in het restaurant en op onze borden. Ik kom graag nog eens terug op een 'gewone' avond.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Net als de vorige keer heerlijk gegeten. Het was nogal lawaaiig, maar dat kwam door een erg luidruchtige klant die heel efficiënt uitzonderlijk snel werd bediend en daardoor halverwege ons etentje gelukkig verdween. Het vers gebakken verrassingsgebakje van de kokkin was een heel lief gebaar. We komen zeker weer terug.
Bartj E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuk, sfeervol restaurant met verfijnd eten. Hier wezen eten met de AH-actie, met bij elke gang de keuze uit minimaal 2 gerechten. Ook leuk was dat we met z'n vijven aan een ronde tafel konden eten, wel zo gezellig. Vriendelijke en prettige bediening.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in gastvrije en sfeervolle omgeving. Bediening en eten waren voortreffelijk. We wilden graag 3-gangen via een AH-keuzemenu en dat is op een relaxte manier goed gelukt binnen de beperkte tijd die we hadden. Absolute aanrader!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De hele beleving was prettig bij Restaurant Tasca.
Klantvriendelijkheid,service,eten ook super.en ook niet geheel onbelangrijk toilet was goed schoon .
Fijne gastvrouwen
Bedankt en tot ziens

Laura en Dennis
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Was super gezellig en lekker! Lekker gegeten, en was een gezellige sfeer .............,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;,,,,,,
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verrassingsmenu (proeverij) gekozen. Heerlijke gerechtjes. Een aanrader, zeker in combinatie met de te huur zijnde appartementen die boven het restaurant liggen. Een heel andere (zeer positieve) ervaring in het uit eten gaan.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fantastisch eten in een heel gezellige klein restaurant en aardige, persoonlijke bediening
Annika D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker gegeten met verrassende gerechtjes van de chef. Er hangt een fijne sfeer en je krijgt bij elke gang een uitleg van de chef wat ze gemaakt heeft.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een heerlijk restaurant, met prettig personeel, dito gasten, en bijzonder (en) lekker eten. Voelden ons heel erg welkom en komen zeker terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het is een bijzonder restaurant. Aparte sfeer, personeel en kok zijn zeer toegankelijke en geven veel uitleg. Het menu is verrassend en zeer smakelijk. Er heerst een ongedwongen amicale sfeer. De gerechten zien er goed uit en smaken prima. Niet teveel. Vooral het voorgerecht was een verrassing met veel variëteit. Zeker een aanbeveling voor de toekomst.
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aardige bediening, voorgerecht bestaat uit verschillende hapjes heerlijk eten keuze uit vis vlees vegetarisch.
Chef ook de bazin kwam na afloop praatje maken.
Leuk ingericht sfeervol restaurant echt aanrader.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
AH MENU. Leuke zaak. Parkeren waardeloos.
Voorafjes soort van tapas werd gezegd, uien, inktvis, tzaziki, bietjes. Alles koud, een beetje smakeloos, op de uien na, die waren lekker. Hoofdgerecht wilde doradefilet, deze was erg goed gebakken en erg goed van smaak. Nagerecht, crema catalan en kaasplankje, was niks mis mee, maar niet al te groot.
Brood en plat water, € 5,- en €6,-, da's weer jammer.
mik M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk sfeer maar een uitgekleed AH menu. Als je 2x het menu moest betalen dan was het helemaal buiten proporties duur. Van de voorgerechten waren 3 van de 5 tappas echt niet lekker en het er waren 4 visgerechten bij. Daar moet je van houden. Hoofdgerecht was wel lekker maar we misten de bijgerechten zoals warme en koude groente en aardappeltjes (er lagen een paar op het bord om het vlees heen) en ook het dessert was uitgekleed. Een klein schaaltje met een soort Spaanse creme brulee, dit terwijl anderen cheesecake of ijs konden kiezen. Jammer dat als je een AH bon hebt je dan echt een uitgekleed menu krijgt!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Tasca. Via de ah actie kwamen wij hier terecht. Eten was top, service was prima.
Het restaurantje is romantisch opgezet en er was zelfs een live gitarist/zanger met een hele prettige stem.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben er super lekker gegeten,we hadden voor het verrassing menu met vis gekozen. De bediening was erg goed, de wachttijden tussen de gerechten was ook goed. Hele aardige kokkin, nog gezellig na getafeld met een drankje van het huis. Hier komen we zeker nog terug. Een mailtje gekregen dat mijn handschoenen veilig bij Tasca liggen hoe leuk is dat. Al met al een hele geslaagde avond. Tot de volgende keer.
Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige, knusse sfeer. Wij kozen voor de proeverij met als hoodfgerecht vlees. Alles was heerlijk en van goede kwaliteit. Net als de wijnen. Aanrader!
Con N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Ook zonder deze actie komen we absoluut terug. Ontvangst zeer welkom, heel vriendelijk en prettig, erg leuk ingericht, olijfjes stonden al klaar op tafel en waren erg goed, hele fijne huiswijn, broodje vooraf zeer smakelijk en wat leuk en lekker met een geitenbotertje en aliekruikjes erbij, kleine attente details die het voor jou als gast zo'n fijne ervaring maken! Wij kozen voor het voorgerecht bestaand uit kleine hapjes, alles heel smakelijk en verrassend, hoofdgerechten erg goed en het dessert ook smullen, ik kan alles hier benoemen maar het beste is als je hier nog niet geweest bent, zo snel mogelijk te reserveren om je te laven in dit ontzettend fijne restaurant met goed en zeer attent personeel. Een echte aanwinst op Scheveningen! Het enige waar wij spijt van hadden is dat we hier in de 2 jaar dat Tasca bestaat niet eerder zijn geweest!