Stap de Zuid- Europese keuken van Tasca in en waan je aan de Atlantische kust van dit culinair prachtige deel van de wereld. Portugal, Baskenland, zuidelijk Frankrijk, je krijgt de smaken uit deze keukens allemaal op je bord.
Of je nu kiest voor een selectie aan petiscos (kleine voorgerechtjes) of een keuze maakt uit het dagverse à la carte menu, het is allemaal puur en zo ongelofelijk lekker! Bij Tasca wordt alleen wilde vis gebruikt (nooit kweek), is het vlees biologisch en proef je de liefde voor lekker eten.
Die voel je ook in de hartelijke bediening, de gastvrijheid van broer en zus en zie je terug bij de vele vaste gasten die het restaurant heeft. Ook voor gasten met beperkingen qua dieet weet chef Ilse de mooiste gerechten op tafel te zetten.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: Dit is het type restaurant waar je je zonder probleem kunt overgeven aan het verrassingsmenu en vooraf toch al zeker weet dat je culinair volledig in de watten wordt gelegd.

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Geroosterde wilde kwartel piri piri
      zoutwater wilde gamba’s al ajillo
      glas kreeften bisque
  • Hoofdgerechten
    • op de huid gebakken makreel filet | wilde spinazie | zeekraal | parel cous cous | tomaten reductie
      Gestoofde eendenbout | gefermenteerde spitskool | geroosterde kriel
      risotto van riso pasta | amandelen (V)
  • Nagerecht
    • vers gedraaide citroen sorbetijs
      Moelleux au chocolat
      Kaasplankje

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Tasca

tram 1 en bus 22 stoppen voor de deur
  • Kom je met de auto?
    voor GPS gebruik adres Juriaan Kokstraat 1 anders wordt u door heel oud Scheveningen gestuurd

maandag en dinsdag gesloten
woensdag t/m zondag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tasca

Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten! We hadden het AH-menu, daarbij konden we een wijnarrangemant kiezen. Dit is zeker aan te raden! Mooie wijn bij elk gerecht.
Wij komen zeker nog eens terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
In één woord: aangenaam.
Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Perfecte service, heerlijk eten en als extra verrassing live muziek!

We komen graag weer terug.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Zeer plezierig en gezellig restaurant. Het eten is top!
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heel goed gevarieerd menu van hoge kwaliteit met verse producten. Zeer smakelijk,
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Lekker gegeten, goede en leuke enthousiaste bediening. Goede wijnen. Leuke informele sfeer. Goede live jazz muziek. Wij k o men zeker terug.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goed te doen
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Wat een heerlijke avond. Een verrassend kerstmenu naar keuze. Kwaliteit hoog en erg origineel. De bediening zo aardig en persoonlijk. Voor ons is dit restaurant een topper in Scheveningen. Wat het extra fijn maakte is dat je in dit restaurant niet bovenop elkaar zit en daardoor niet gestoord wordt door andere tafels. Wij blijven zeker terugkomen. Klasse!!
T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Was ons niet bekend dat er alleen een kerstmenu zou zijn. 4 gangen vonden mijn ouders te veel. Restaurant had geen flexibiliteit om dit aan te passen wat we raar vonden?
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten - prijs/kwaliteit uitstekend - bediening niet opdringerig maar wel attent
Ivy J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
een rustige sfeervolle tent. Genoten van het heerlijke eten. ben er 2x geweest, fantastisch.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, ik kom hier zeker terug
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het bedienend personeel was vriendelijk en attent. Er werd gevraagd naar allergieën en of een gerecht door mocht komen.
Het eten was voortreffelijk. Echt een aanrader om bij Tasca te gaan eten.
Scipio V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijke garnalen, fijne vis, boterzacht vlees en bijzonder hazelnootgebak uit eigen keuken voor mij en prima mooi verzorgd kaasplanken voor partner, gecombineerd met fijne wijn en vriendelijke atmosfeer. Bijna weer in Portugal, ondanks het miezerige weer. Kortom: goed Sinterklaascadeau voor ons zelf :-)
F O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Voortreffelijk!!!
Henri P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Zoals gewoonlijk weer een fantastische avond gehad. Goede kwaliteit eten, uitermate prettige bediening en sfeer en fantastische ambiance.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer goede bediening, heerlijke wijnen die pasten bij de gerechten op ons bord, al waren de porties niet erg groot.
M.N.E. M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima bediening, efficient en heel vriendelijk en attent. alleen al daarvoor een 10. Eten erg lekker. De kok vond het niet erg rekening te houden met een ad hoc dieetwens. Dat smaakte voortreffelijk. Gezellige ambiance.
Anne-Marie G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke gerechten, prima service (we konden langer betaald parkeren op kosten van restaurant en ons diner rustig afsluiten!); we hebben meteen voor volgend diner gereserveerd.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super lekker gegeten!! Zeer vriendelijk onrvangst,,,parkeren op kosten van resaurant!!