Restaurant Tasca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

Aad-Patty .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gastvrij gezellig gegeten met 4 personen. Met de AH kaarten een heerlijk menu voorgeschoteld en opgediend gekregen. Kaasplankje na met vier glazen port, leidde toch tot een rekening van 154 euro. We waren hier al eerder, gaan zeker terug maar vragen dan wel om kraanwater want 6 euro voor een flesje water is wat 'over the top'. Dat is eigenlijk meteen de enige bemerking. Ilse en haar crew doen hun best en geven de gasten het gevoel dat ze gast zijn. Hulde voor dit leuke restaurant dat ook in Lissabon had kunnen staan.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie. Wederom een restaurant wat een aangepast AH menu serveert : keuze uit vlees, vis of vega. Vis menu bestond uit voorgerecht scheermessen op mediterrane wijze bereid. Lekker, maar beperkte hoeveelheid. Hoofdgerecht was zeebaars op bedje parel couscous met wat groenten. Prima bereid, maar persoonlijk hou ik van een krokant op de huid gebakken vis, maar deze was erg bleek een week. Prima van smaak, maar wederom kleine portie. Vlees menu bestond uit carpaccio en parelhoen boutje op bedje van zuurkool (in Juni). Nagerecht keuze uit kaas of crèma catalana. Heel goede crème, maar in mini schaaltje.... Waarom doen restaurants mee aan deze aktie en serveren dan een karig keuze menu? Toch €35...., terwijl er een tig gangen proeverij menu op hun kaart staat voor ongeveer dezelfde prijs.... Al met al goed eten, niet speciaal met toch een teleurgesteld gevoel achteraf.
Fatma S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Dank je wel Ilse en team!
R K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, dit keer met ah-actie. Prima driegangenmenu. Carpaccio/bonensalade, wilde dorade en kaasplank. En scheermessen, riso pasta met groenten en citroensorbet. Met goede wijn en vooraf natuurlijk de witte port met tonic. En de bediening is ook altijd aardig. Beslist een aanrader.
Laurette V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer smaakvolle gerechten, puur en natuur,
bediening zeer vriendelijk en gastvrij,
gezellige locatie, wij gaan zeker terug!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zelden kom je iemand tegen met zoveel passie voor koken, mooie producten en wijnen. Een heerlijke avond vol met gezelligheid, heerlijk eten en wijnen. Het is lang geleden dat ik zulke mooi bereide vongole heb gegeten. Een must om heen te gaan als je in Scheveningen bent. PS laat je verrassen. Wij komen zeker weer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, je hebt verassingsmenu of a la card. Dat moet wel even goed worden uitgelegd. Dat wordt ook gedaan en je kan het gerust nog een keer vragen. Het verassingsmenu kan je kiezen vlees of vis. Het eten lijkt een beetje op tapas maar is het niet. Eten is vers en echt heel lekker. Er speelt iemand op de piano, masr daar heb je geen last van. Wij zijn er eerder gekomen via de ah diner bonnen. En tien was het ook heel goed.
Het is klein en voor zaterdag altijd reserveren.
N V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeer lekker eten, hier kookt imand omdat ie er van houd mensen echt lekker eten voor te zetten. Heerlijke zuid europees achtige huiskamersfeer. Leuk!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een fijn intiem restaurant is het toch. Mooie gerechten, vriendelijke bediening. Deze zaterdag waren alle tafels bezet, vandaar iets langer gewacht op de voorgerechten dan normaal. We waren met een groep van 6. Maar toen het kwam, toen bleef het maar komen. Wat een hoeveelheid aan heerlijke gerechten in de proeverij. En ach, het is niet vervelend om bij Tasca wat langer te 'moeten' verblijven. Tot gauw weer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Alles was mogelijk, wij hebben met z'n allen genoten van een heerlijk avond eten met de familie. Jong en oud hebben allemaal genoten van lekkere en bijzondere klaargemaakte eten. en een zeer deskundig service van eigenaar en personeel. Top.
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De proeverij van voorgerechten was geweldig. Ook de hoofdgerechten vielen in de smaak. Met name de cataplana was geweldig. Heel royaal.
Izabela Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst en service was geweldig, professionel, kindgericht. Gerechten waren heerlijk. Inrichting en sfeer was gezellig, huiselijk. We komen zeker terug. Jullie restaurant is zeker een aanrader!!!
compagner777 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een verrassend goed restaurant Ik had gereserveerd om 19.30 met een AH bon, maar doordat we voor 21 uur weer in de stad moesten zijn even gebeld of dat allemaal wel ging lukken.
We konden meteen komen, bij aankomst om 18.30 werd er meteen afgestemd hoe wij het graag wilden hebben qua tijd. Doordat we merkten dat met onze tijdsdruk rekening werd gehouden was het voor ons geen tijdsdruk meer en konden we oprecht optimaal genieten!
En toen de gerechten.. we waren blij verrast door de creativiteit en de smakelijke gerechten die we voorgeschoteld kregen. De bijzondere combinaties van de gerechten, oa soep van vergeten groeten wauwww echt zo lekker.
Wij komen graag weer een keer terug!!
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat een topzaak. We lieten ons verrassen met kleine gerechtjes en elk gerecht was lekker en vers. De prijs viel reuze mee. We kunnen het zeker aanraden en we komen zeker nog eens terug!
Bart-Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gezellig avondje met vrienden en een heerlijk bordje zeebanket. Daar heb je je vingers bij nodig. Lekker grote servetten. :). Soep vooraf was heerlijk. De parelhoen vonden de tafelgenoten ook lekker.
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Persoonlijk, klein restaurant met vrolijke & zeer kundige bediening & keuken.
De kok houdt alles goed in de gaten, en haar collega's zorgen dat je aan niets te kort komt.
Obrigada Tasca!
YdG .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Omdat wij in Den Haag het Mauritshuis wilden bezoeken, hebben wij "in de buurt" een restaurant uitgezocht. Met de AH kaart kregen wij een heerlijk 3 gangenmenu. Vooral het "stoofpotje" vis was een verrassing. Een bord vol heerlijke schelp- en schaaldieren en mooie stukken vis. Het op de huid gebakken parelhoen mocht er ook wezen. Prettige bediening en leuk aangekleed restaurant.
Westerhof R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Tasca serveert originele en smaakvolle gerichten. De wijnkaart is verrassend en heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant heeft een een geweldige sfeer. De bediening is alert en bijzonder klantvriendelijk.
Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Een fantastisch laatste diner van 2016. Met veel geluk kregen wij nog net een tafeltje voor oudjaarsavond. Nog nooit bij Tasca gegeten, maar helemaal om en het restaurant in de afgelopen week al bij meerdere mensen aangeraden. Ik kan niks negatiefs bedenken. Dit is een restaurant waar met passie wordt gekookt en bedient. Het was een feestje in het restaurant en op onze borden. Ik kom graag nog eens terug op een 'gewone' avond.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Net als de vorige keer heerlijk gegeten. Het was nogal lawaaiig, maar dat kwam door een erg luidruchtige klant die heel efficiënt uitzonderlijk snel werd bediend en daardoor halverwege ons etentje gelukkig verdween. Het vers gebakken verrassingsgebakje van de kokkin was een heel lief gebaar. We komen zeker weer terug.