Speciale deals

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tasca

akp2015 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was buiten bijzonder lekker , de service was fantastisch, de wijn super goed uitgekozen, de muziek op het achtergrond top... rrestaurant tasca is echt is echt een topper!!!!
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie. De carpaccio kon naar smaak zelf van bijgeleverde garnituur voorzien worden. Bij het hoofdgerecht, tongschar, werd echter slechts een mix van zeekraal en spinazie geboden en geen aardappel, rijst o.i.d. Voor het prima kaasplankje werd geen toeslag berekend, zoals vaak elders plaatsvindt en ook de sorbet was van prima kwaliteit. De bediening was uitmuntend, zeer vriendelijk en alert. Minpuntje vonden wij de prijs van een glas sauvignon blanc, die 6 euro bedroeg.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben het Albert Heijn menu genomen en dat was goed klaargemaakt en lekker. De bediening was ook erg vriendelijk. De hoeveelheid was voor de mannen onder ons wat aan de karige kant.
Gunter G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Steeds weer een aanrader!
Marcella G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was super vriendelijk en snel. Omdat ze wisten dat we optijd naar een voorstelling toe moesten..
Bedankt.
Edward W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Echt een geweldige avond gehad. Goede en leuke bediening,mooi opgemaakte borden en geweldige gerechten. Laat de kok je verrassen.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Vriendelijke attente bediening. 3 keuzes qua voor-, hoofd- en nagerecht. Heerlijk gegeten. Kleine porties maar wel genoeg. De prijs van het menu, dat € 35,= moet kosten vind ik wel wat te hoog. Wijn ook aan de dure kant, € 7,= per glas. Erg lekker brood, helaas alleen wat geitenboter erbij, voelt wat karig. Maar gezien de kwaliteit van het eten en de fijne bediening kom ik zeker een keer terug om nog wat andere dingen te proeven.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg goede attente bediening. Eten en drankjes lekker, maar wel prijzig. Voorgerecht scheermesjes, hoofgerecht op huid gebakken vis, nagerecht kaasplank.
Locatie was prima.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten echt top .De witte huiswijn Chardonnay was heerlijk.En goede bediening en gezellige restaurant.
We komen zeker terug . Top
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer goede kwaliteit. Indien er keuze is/was in welke tafel men wilde dineren dan zou ik dat aanbieden. Het werd ons niet geboden.

Hoewel we geen last hadden van een huisdier dat met een gast meekwam, ben ik daar zelf geen voorstander van.
ajdriess .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zaterdagmiddag The Lion King bezocht. Het bezoek aan Tasca zou een mooie afsluiting zijn van een leuke dag. Prettige ontvangst, serveerster uiterst vriendelijk. AH - Iens menu keuze uit drie voor- en hoofdgerechten. Maar eerst een aperitief met (lekker) brood met olie - boter. De drankjes en het brood waren net geserveerd toen het voorgerecht al op tafel stond. Super carpaccio, maar had het niet even vijf minuten later gemogen? Ook het hoofdgerecht, Dorade, kwam heel snel door. Prima bereid, goed op smaak en lekker, maar wilde men ons weg hebben? Het dessert hebben we maar overgeslagen, we voelde ons niet welkom bij Tasca. We stonden binnen 5 kwartier weer op straat. Domper!
haringg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Iedere keer als wij bij Tasca gaan eten is het een feestje, een echt thuiskom gevoel.
Het restaurant doet daadwerkelijk zijn naam eer aan : Tasca staat voor stamtafel, dat klopt zeker.
Zowel de bediening en de SERVICE zijn van grote klasse, niets is teveel.
Het eten is zalig en echt weer eens iets anders als bij zoveel andere restaurants.
Mooie dagverse producten super goed bereid.
Wij komen graag zsm weer op herhaling, wij verheugen ons er nu al op.
Enorm bedankt voor de gezellige avond, was prachtig en dat speciaal omdat wij mijn lieve mama wilde eren en haar 89 ste verjaardag te gedenken, want helaas is zij in 2001 overleden.
Dankzij jullie lieve mensen hebben wij echt een top avond gehad en heerlijk genoten.
Tot spoedig en veel liefs en groetjes van jullie trouwe klantjes Raymond en Jolanda xxx
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Dit blijft een pareltje van Scheveningen, zo nèt achter de boulevard en nèt voor het grote drukke Kurhausplein. Het is in alle opzichten zalig en heerlijk om hier te vertoeven: de sfeer, het personeel, de service, de wijnen, de gerechten en de rekening: het is een compleet totaalplaatje voor een prettig avondje; dat zie je aan álle klanten die zichtbaar genieten van de gehele verwennerij.
Dit soort kwaliteit bewijst zichzelf, en houdt zichzelf in stand; dus heel graag volhouden alsjeblieft, want dan kom ik (weer) terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
gezellig druk op de vrijdagavond. desondanks toch aandacht en service aan de gasten. heerlijk gegeten met prima wijn en lekker dicht bij huis
jetbreukelman .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gegeten met de bon van de AH-restaurantactie. Leuk menu, lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Heel gemoedelijk. Een aanrader.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het was een goede voorziening waar je rustig de gelegenheid krijgt om te genieten van het voorgerecht. De vis is goed klaargemaakt, het was smullen. Het nagerecht met de kaas voldeed prima, evenals de crema met kersen.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de scheermesjes zijn super lekker.
En het ontvangst was zeer hartelijk, we voelde ons echt thuis komen.
Dank hier voor tot de volgende keer.
Marjorie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was weer heerlijk zoals altijd. Dit keer hebben wij alleen de hapjes genomen met verschillende wijnen. Genoten! De bediening is altijd leuk en correct en topkok Ilse in de keuken.......wat wil je nog meer?
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We zijn erg gastvriendelijk ontvangen. Lekker gegeten en leuke sfeer met live muziek. Iets aan de dure kant maar we hebben ook wel erg lekker gegeten.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekkere tapas, maar niet zeer bijzonder, gewoon goed. Extreem goede sfeer, dankzij het vriendelijke personeel en gastvrije chef. Gezellige, maar niet opdringerige live-muziek.