Meer informatie over restaurant Restaurant Tasca

Uitmuntend
9,1
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Dit blijft een pareltje van Scheveningen, zo nèt achter de boulevard en nèt voor het grote drukke Kurhausplein. Het is in alle opzichten zalig en heerlijk om hier te vertoeven: de sfeer, het personeel, de service, de wijnen, de gerechten en de rekening: het is een compleet totaalplaatje voor een prettig avondje; dat zie je aan álle klanten die zichtbaar genieten van de gehele verwennerij.
Dit soort kwaliteit bewijst zichzelf, en houdt zichzelf in stand; dus heel graag volhouden alsjeblieft, want dan kom ik (weer) terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
gezellig druk op de vrijdagavond. desondanks toch aandacht en service aan de gasten. heerlijk gegeten met prima wijn en lekker dicht bij huis
jetbreukelman .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gegeten met de bon van de AH-restaurantactie. Leuk menu, lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Heel gemoedelijk. Een aanrader.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het was een goede voorziening waar je rustig de gelegenheid krijgt om te genieten van het voorgerecht. De vis is goed klaargemaakt, het was smullen. Het nagerecht met de kaas voldeed prima, evenals de crema met kersen.
Marjorie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was weer heerlijk zoals altijd. Dit keer hebben wij alleen de hapjes genomen met verschillende wijnen. Genoten! De bediening is altijd leuk en correct en topkok Ilse in de keuken.......wat wil je nog meer?
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de scheermesjes zijn super lekker.
En het ontvangst was zeer hartelijk, we voelde ons echt thuis komen.
Dank hier voor tot de volgende keer.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We zijn erg gastvriendelijk ontvangen. Lekker gegeten en leuke sfeer met live muziek. Iets aan de dure kant maar we hebben ook wel erg lekker gegeten.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekkere tapas, maar niet zeer bijzonder, gewoon goed. Extreem goede sfeer, dankzij het vriendelijke personeel en gastvrije chef. Gezellige, maar niet opdringerige live-muziek.
nell N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben gezellig en heel smakelijk gegeten in deze gelegenheid. De dorade op een bedje van wilde spinazie was voortreffelijk!!
wianne .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Leuk, klein restaurant, doet huiskamerachtig aan. We hebben er heerlijke cataplana gegeten. Bij dit Portugese gerecht hebben we dus ook een heerlijke wijn uit Portugal gedronken. Was nog moeilijk kiezen, want ze hebben er verschillende op de kaart staan. Kraanwater erbij is geen probleem. Aardig, attente bediening. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders kwamen we hier vast vaker.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Is altijd weer heerlijk om bij de lieve en gastvrije medewerkers van Tasca te komen eten.
Zo gezellig net een huiskamer en heerlijke verse gerechten.
Zeker nu na een zware operatie hebben ze ons enorm ondersteund en verwent.
Zelfs een speciaal plekje met bankje waar mij zere been op kon liggen.
Lieve schatten bedankt voor de heerlijke avond die mijn nicht Ingrid en ik bij jullie mochten beleven xxx Jolanda.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We werden bij binnenkomst meteen begroet met onze naam. Bij de reservering hadden we aangegeven dat we alledrie vegetariërs zijn en daar werd dan ook meteen rekening mee gehouden. Men werkt niet met een kaart, maar met dagverse producten. Het eten was werkelijk verrukkelijk en ook de ambiance is goed. We kunnen het iedereen aanraden om hier te gaan eten - het wordt absoluut geen teleurstelling!
akp2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was fantastisch!!!!! Heerlijk eten heerlijk wijn, een compleet verwennerij en dan nog met live piano ..en super service! Echt een aanrader !
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Klein en gezellig restaurant. Goede producten. Niet te veel, niet te weinig. Maar dat kan door het speciale AH menu komen.
Aad-Patty .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gastvrij gezellig gegeten met 4 personen. Met de AH kaarten een heerlijk menu voorgeschoteld en opgediend gekregen. Kaasplankje na met vier glazen port, leidde toch tot een rekening van 154 euro. We waren hier al eerder, gaan zeker terug maar vragen dan wel om kraanwater want 6 euro voor een flesje water is wat 'over the top'. Dat is eigenlijk meteen de enige bemerking. Ilse en haar crew doen hun best en geven de gasten het gevoel dat ze gast zijn. Hulde voor dit leuke restaurant dat ook in Lissabon had kunnen staan.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie. Wederom een restaurant wat een aangepast AH menu serveert : keuze uit vlees, vis of vega. Vis menu bestond uit voorgerecht scheermessen op mediterrane wijze bereid. Lekker, maar beperkte hoeveelheid. Hoofdgerecht was zeebaars op bedje parel couscous met wat groenten. Prima bereid, maar persoonlijk hou ik van een krokant op de huid gebakken vis, maar deze was erg bleek een week. Prima van smaak, maar wederom kleine portie. Vlees menu bestond uit carpaccio en parelhoen boutje op bedje van zuurkool (in Juni). Nagerecht keuze uit kaas of crèma catalana. Heel goede crème, maar in mini schaaltje.... Waarom doen restaurants mee aan deze aktie en serveren dan een karig keuze menu? Toch €35...., terwijl er een tig gangen proeverij menu op hun kaart staat voor ongeveer dezelfde prijs.... Al met al goed eten, niet speciaal met toch een teleurgesteld gevoel achteraf.
Fatma S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Dank je wel Ilse en team!
R K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, dit keer met ah-actie. Prima driegangenmenu. Carpaccio/bonensalade, wilde dorade en kaasplank. En scheermessen, riso pasta met groenten en citroensorbet. Met goede wijn en vooraf natuurlijk de witte port met tonic. En de bediening is ook altijd aardig. Beslist een aanrader.
Laurette V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer smaakvolle gerechten, puur en natuur,
bediening zeer vriendelijk en gastvrij,
gezellige locatie, wij gaan zeker terug!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zelden kom je iemand tegen met zoveel passie voor koken, mooie producten en wijnen. Een heerlijke avond vol met gezelligheid, heerlijk eten en wijnen. Het is lang geleden dat ik zulke mooi bereide vongole heb gegeten. Een must om heen te gaan als je in Scheveningen bent. PS laat je verrassen. Wij komen zeker weer!