Restaurant Tasca

Paul N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aardige bediening, voorgerecht bestaat uit verschillende hapjes heerlijk eten keuze uit vis vlees vegetarisch.
Chef ook de bazin kwam na afloop praatje maken.
Leuk ingericht sfeervol restaurant echt aanrader.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
AH MENU. Leuke zaak. Parkeren waardeloos.
Voorafjes soort van tapas werd gezegd, uien, inktvis, tzaziki, bietjes. Alles koud, een beetje smakeloos, op de uien na, die waren lekker. Hoofdgerecht wilde doradefilet, deze was erg goed gebakken en erg goed van smaak. Nagerecht, crema catalan en kaasplankje, was niks mis mee, maar niet al te groot.
Brood en plat water, € 5,- en €6,-, da's weer jammer.
Mik M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk sfeer maar een uitgekleed AH menu. Als je 2x het menu moest betalen dan was het helemaal buiten proporties duur. Van de voorgerechten waren 3 van de 5 tappas echt niet lekker en het er waren 4 visgerechten bij. Daar moet je van houden. Hoofdgerecht was wel lekker maar we misten de bijgerechten zoals warme en koude groente en aardappeltjes (er lagen een paar op het bord om het vlees heen) en ook het dessert was uitgekleed. Een klein schaaltje met een soort Spaanse creme brulee, dit terwijl anderen cheesecake of ijs konden kiezen. Jammer dat als je een AH bon hebt je dan echt een uitgekleed menu krijgt!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Tasca. Via de ah actie kwamen wij hier terecht. Eten was top, service was prima.
Het restaurantje is romantisch opgezet en er was zelfs een live gitarist/zanger met een hele prettige stem.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben er super lekker gegeten,we hadden voor het verrassing menu met vis gekozen. De bediening was erg goed, de wachttijden tussen de gerechten was ook goed. Hele aardige kokkin, nog gezellig na getafeld met een drankje van het huis. Hier komen we zeker nog terug. Een mailtje gekregen dat mijn handschoenen veilig bij Tasca liggen hoe leuk is dat. Al met al een hele geslaagde avond. Tot de volgende keer.
Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige, knusse sfeer. Wij kozen voor de proeverij met als hoodfgerecht vlees. Alles was heerlijk en van goede kwaliteit. Net als de wijnen. Aanrader!
Con N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Ook zonder deze actie komen we absoluut terug. Ontvangst zeer welkom, heel vriendelijk en prettig, erg leuk ingericht, olijfjes stonden al klaar op tafel en waren erg goed, hele fijne huiswijn, broodje vooraf zeer smakelijk en wat leuk en lekker met een geitenbotertje en aliekruikjes erbij, kleine attente details die het voor jou als gast zo'n fijne ervaring maken! Wij kozen voor het voorgerecht bestaand uit kleine hapjes, alles heel smakelijk en verrassend, hoofdgerechten erg goed en het dessert ook smullen, ik kan alles hier benoemen maar het beste is als je hier nog niet geweest bent, zo snel mogelijk te reserveren om je te laven in dit ontzettend fijne restaurant met goed en zeer attent personeel. Een echte aanwinst op Scheveningen! Het enige waar wij spijt van hadden is dat we hier in de 2 jaar dat Tasca bestaat niet eerder zijn geweest!
Myradelange .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik woon bij dit restaurant in de buurt en was er al vaak langsgelopen. Nu heb ik m'n AH spaarkaart gebruikt om eens binnen te kunnen kijken. Er was een speciaal menu voor AH klanten, dat prima samengesteld was. Mijn dochter en ik hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten waren prima op smaak en de combinaties, met name van de kleine voorgerechtjes waren verrassend! De sfeer is prettig en gezellig.
In tegenstelling tot andere commentaren vonden we de grootte van de porties precies goed.
Wij komen hier zeker nog eens terug, dit is een aanwinst voor Scheveningen!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen en daar zijn we heel blij mee. Dit is een restaurant waar we zeker nog eens gaan eten! Het verrassing voorgerecht was uit de kunst. Verschillende gerechtjes. Heerlijk van smaak. Wat we ook op prijs stelde dat de chefkok even langs kwam om te vragen of alles smaakte. En gaf ons verdere uitleg over de gerechtjes waar we geïnteresseerd in waren. Ze sprak met passie over haar vak. Het hoofdgerecht was superb. Je kan alles proeven dat het vers is. Heerlijk! Ondertussen was het drukker in het restaurant geworden maar er was nog steeds aandacht voor elk tafeltje. Doordat we zo enthousiast waren over het voor- en hoofdgerecht vonden we het dessert ietswat tegenvallen. Niet vanwege de smaak maar door de opmaak hiervan. Maar wederom qua smaak, heerlijk! Tasca is een aanrader en wij komen er zeker nog eens terug.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na twee jaar goede berichten gehoord te hebben, nu ook zelf bij Tasca gaan eten. Waarom zo lang gewacht?! Dit is een prachtig restaurant. Zeer gastvrije en kundige bediening, Heerlijke gerechten, mooie wijnen en een prima inrichting. Zeer smaakvol ingericht en ruim genoeg van opzet. Een mooi sfeer om te genieten van met liefde gemaakte gerechten. We moeten gaan inhalen wat we de afgelopen 2 jaar hebben misgelopen...
Hteunessen .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten, klein probleempje werd fantastisch opgelost en gezellige sfeervolle achtergrond muziek, heel verassend!
AgnesD .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mijn zoon en ik hebben er via de AH-actie gegeten. Leuk restaurant, maar de porties waren wel érg klein! Jammer als je het zo wilt compenseren, want wij zullen er niet snel meer terug komen.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer gastvrij en vriendelijke bediening en heerlijke wijn. De ruimte was erg leuk ingericht alhoewel ik het wel rumoerig vind. Het eten was erg lekker en ook genoeg.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Super lekker eten, goede wijnen en een hele leuke sfeer. We eten hier vaker en het is altijd een feestje. Als je een keer wat anders wil dan moet je bij Tasca eten
Aad-Patty .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit Europees-Mediterraans restaurant heeft ons vieren positief verrast. Een kordate, maar zeker niet opdringerige bediening, uitstekende gerechten (de dorade en de kaasjes als nagerecht sprongen er wat ons betreft uit) en dat alles in een gezellige, rustige ambiance, maakten onze avond tot een topavond. Kende de locatie als buurtkroeg, maar had niet verwacht dat op een doorgaans in de horeca rustige zondagavond bijna alle tafels bezet waren. De bediening was hierop goed ingespeeld: geen poespas of verkooppraatjes, goede informatie dus: Tasca is een aanrader.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg kleine porties, wel lekker maar niet bijzonder. 5 euro voor een mandje brood vind ik erg aan de prijs. Geen 35 euro waard.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige locatie, we werden vriendelijk onthaald. Het restaurant was gezellig ingericht en beschikt over een open keuken wat ik persoonlijk erg fijn vind. Toen wij er waren was er live piano muziek naast onze tafel. Dat was wat ons betreft niet echt een succes, we moesten vrij luid spreken on ons verstaanbaar te maken. Het eten was met zorg en liefde berijd en en dat proef je er wel van af, we hoefde ook niet heel lang te wachten. Een aanrader!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, we kwamen voor AH arrangement. Was goed en voldoende. Goede uitleg er bij. Ondanks dat het helemaal vol was toch op tijd bediend. Zeker een locatie waar wij nog een terug komen!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een ware aanrader, top restaurant met zalige en pure gerechten, zeer attente en service gerichte bediening en geweldige kokkin. Deze mensen snappen wat een goed testaurant dient te zijn en bezorgen je een heerlijke en bovenal lekkere avond.