Restaurant Tasca

Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
compagner777 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een verrassend goed restaurant Ik had gereserveerd om 19.30 met een AH bon, maar doordat we voor 21 uur weer in de stad moesten zijn even gebeld of dat allemaal wel ging lukken.
We konden meteen komen, bij aankomst om 18.30 werd er meteen afgestemd hoe wij het graag wilden hebben qua tijd. Doordat we merkten dat met onze tijdsdruk rekening werd gehouden was het voor ons geen tijdsdruk meer en konden we oprecht optimaal genieten!
En toen de gerechten.. we waren blij verrast door de creativiteit en de smakelijke gerechten die we voorgeschoteld kregen. De bijzondere combinaties van de gerechten, oa soep van vergeten groeten wauwww echt zo lekker.
Wij komen graag weer een keer terug!!
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat een topzaak. We lieten ons verrassen met kleine gerechtjes en elk gerecht was lekker en vers. De prijs viel reuze mee. We kunnen het zeker aanraden en we komen zeker nog eens terug!
Bart-Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gezellig avondje met vrienden en een heerlijk bordje zeebanket. Daar heb je je vingers bij nodig. Lekker grote servetten. :). Soep vooraf was heerlijk. De parelhoen vonden de tafelgenoten ook lekker.
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Persoonlijk, klein restaurant met vrolijke & zeer kundige bediening & keuken.
De kok houdt alles goed in de gaten, en haar collega's zorgen dat je aan niets te kort komt.
Obrigada Tasca!
YdG .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Omdat wij in Den Haag het Mauritshuis wilden bezoeken, hebben wij "in de buurt" een restaurant uitgezocht. Met de AH kaart kregen wij een heerlijk 3 gangenmenu. Vooral het "stoofpotje" vis was een verrassing. Een bord vol heerlijke schelp- en schaaldieren en mooie stukken vis. Het op de huid gebakken parelhoen mocht er ook wezen. Prettige bediening en leuk aangekleed restaurant.
RV45 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Tasca serveert originele en smaakvolle gerichten. De wijnkaart is verrassend en heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant heeft een een geweldige sfeer. De bediening is alert en bijzonder klantvriendelijk.
Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Een fantastisch laatste diner van 2016. Met veel geluk kregen wij nog net een tafeltje voor oudjaarsavond. Nog nooit bij Tasca gegeten, maar helemaal om en het restaurant in de afgelopen week al bij meerdere mensen aangeraden. Ik kan niks negatiefs bedenken. Dit is een restaurant waar met passie wordt gekookt en bedient. Het was een feestje in het restaurant en op onze borden. Ik kom graag nog eens terug op een 'gewone' avond.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Net als de vorige keer heerlijk gegeten. Het was nogal lawaaiig, maar dat kwam door een erg luidruchtige klant die heel efficiënt uitzonderlijk snel werd bediend en daardoor halverwege ons etentje gelukkig verdween. Het vers gebakken verrassingsgebakje van de kokkin was een heel lief gebaar. We komen zeker weer terug.
Bartj E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuk, sfeervol restaurant met verfijnd eten. Hier wezen eten met de AH-actie, met bij elke gang de keuze uit minimaal 2 gerechten. Ook leuk was dat we met z'n vijven aan een ronde tafel konden eten, wel zo gezellig. Vriendelijke en prettige bediening.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in gastvrije en sfeervolle omgeving. Bediening en eten waren voortreffelijk. We wilden graag 3-gangen via een AH-keuzemenu en dat is op een relaxte manier goed gelukt binnen de beperkte tijd die we hadden. Absolute aanrader!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De hele beleving was prettig bij Restaurant Tasca.
Klantvriendelijkheid,service,eten ook super.en ook niet geheel onbelangrijk toilet was goed schoon .
Fijne gastvrouwen
Bedankt en tot ziens

Laura en Dennis
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Was super gezellig en lekker! Lekker gegeten, en was een gezellige sfeer .............,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;,,,,,,
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verrassingsmenu (proeverij) gekozen. Heerlijke gerechtjes. Een aanrader, zeker in combinatie met de te huur zijnde appartementen die boven het restaurant liggen. Een heel andere (zeer positieve) ervaring in het uit eten gaan.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fantastisch eten in een heel gezellige klein restaurant en aardige, persoonlijke bediening
Annika D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker gegeten met verrassende gerechtjes van de chef. Er hangt een fijne sfeer en je krijgt bij elke gang een uitleg van de chef wat ze gemaakt heeft.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een heerlijk restaurant, met prettig personeel, dito gasten, en bijzonder (en) lekker eten. Voelden ons heel erg welkom en komen zeker terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het is een bijzonder restaurant. Aparte sfeer, personeel en kok zijn zeer toegankelijke en geven veel uitleg. Het menu is verrassend en zeer smakelijk. Er heerst een ongedwongen amicale sfeer. De gerechten zien er goed uit en smaken prima. Niet teveel. Vooral het voorgerecht was een verrassing met veel variëteit. Zeker een aanbeveling voor de toekomst.
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aardige bediening, voorgerecht bestaat uit verschillende hapjes heerlijk eten keuze uit vis vlees vegetarisch.
Chef ook de bazin kwam na afloop praatje maken.
Leuk ingericht sfeervol restaurant echt aanrader.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
AH MENU. Leuke zaak. Parkeren waardeloos.
Voorafjes soort van tapas werd gezegd, uien, inktvis, tzaziki, bietjes. Alles koud, een beetje smakeloos, op de uien na, die waren lekker. Hoofdgerecht wilde doradefilet, deze was erg goed gebakken en erg goed van smaak. Nagerecht, crema catalan en kaasplankje, was niks mis mee, maar niet al te groot.
Brood en plat water, € 5,- en €6,-, da's weer jammer.