Restaurant Tapasbar Toledo

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras
liesbeth55 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Na een dagje bridge. Heerlijke botervis gegeten.
Garnituur werd op verzoek aangevuld.
Vriendelijke bediening, lekkere wijn.
Zo kan t ook.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hebben hier met z'n tweeën gegeten op een vrijdagavond. Tapasmenu gekozen en heel lekkere afwisselende gerechten geproefd. Bediening was vlot en erg vriendelijk!
Theo_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Geen Spaanse tapasgerechten in deze Spaanklinkende restauran maar leuke kleine van-alles-wat gerechtjes in aardewerken schoteltjes opgediend, hoog snack gehalte maar wel smaakvol bereidt en leuk gepresenteerd. Het ziet er in de eerste instantie meer als een tapasbar uit met een klein maar gezellig zitgedeelte. De locatie is best wel vreemd te noemen; ergens in een nauwe doorgang tussen parkeerplaats en het centrum van Wageningen.

Het was een gezellige avond maar ik denk niet dat ik hier nog kom, vanwege de niet-Spaanse tapas.
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We schrokken een beetje toen wij hier aan kwamen. Het leek meer op een cafetaria dan een restaurant. Een zeer gehorige ruimte, simpele houten stoelen en tafels. Geplastificeerde kaart. Lambrisering en een plafond uit het jaar nul. Maar goed, dat hebben we overleefd en het eten was overheerlijk en de bediening was ook oké. Het was er overvol en dat zegt ook wel wat. Een renovatie is hard nodig maar dat is aan de eigenaar. Nee voor mij geen tweede keer. Alleen om de entourage .
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wij konden op het terras plaatsnemen, binnen was geheel gereserveerd. Al snel stonden de gerechten op de tafel, een vegetarische rijst, € 7,50, goed op smaak, maar heel weinig moestuin producten, garnalen in een tempura jasje,€ 8,50 niks mis mee . De estofado € 16,50, goed. Ossenhaaspuntjes met ui, bacon, paprika en champignons, € 20,50, te veel overheersende bacon. Bij de gerechten worden gefrituurde aardappels en een salade geserveerd. Geen verfijnde smaken maar toch een goede prijs kwaliteit verhouding. De porties zijn zeer ruim. De rode huiswijn wordt te warm geserveerd. Bediening attent.
JampieO .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Eten valt erg tegen. Niet echt Spaans en ook niet van hoogstaande kwaliteit. Te duur voor de gerechten die geserveerd werden. Wel vriendelijke bediening, maar totaal geeft een beetje goedkoop gevoel: "wel goed, maar simpel" Geen aanrader!
2511 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer, vriendelijke, gastvrije bediening, en prima eten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Chrrristof .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
We hebben vandaag 'onbeperkt tapas gegeten' bij Toledo. Een leuk idee, alleen jammer dat er ontzettend veel tijd zat tussen de verschillende gangen, en dat het eten niet lekker was. Nog afgezien van het feit dat een paar dingen aangebrand waren, en dat er wat zand in één van de worstjes was, had het eten gewoon te weinig smaak.

Het personeel was vriendelijk en ze waren bereid om eventueel de keuken langer open te laten, omdat de bediening erg langzaam was verlopen. Dat was sympathiek, maar in de keuken werd in elk geval deze avond weinig van gebakken.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Wauw! Dát is de moeite waard, zeg! Heerlijke tapas, attente vriendelijke bediening, prettige omgeving, aantrekkelijke geprijsd! Wat willen we nog meer? De porties zijn mooi van grootte, zodat we een keer extra konden proeven van al het lekkers! De knoflooksoep vooraf is aan te bevelen. Deze tapasbar willen wij zéker aan bevelen!
Ite S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
We hebben onbeperkt tapa's gegeten en we hebben genoten. De paprikasoep, spiesje met garnalen, wraps met zalm en kip piri piri kunnen we aanbevelen. Sommige gerechten waren wat minder, bv lamskoteletjes waren niet super mals, maar er was keuze genoeg. Als toetje bevelen we de torrone aan, zalig.
We waren op een vrijdag avond, het zat vol en de bediening is erg prettig, leuke mensen. We komen er graag terug.
Ploert .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
We aten hier buiten. Niet de meest florissante locatie in Wageningen, maar toch wel gezellig. De bediening is bijzonder vriendelijk. De huiswijn is voor verbetering vatbaar: wij schakelden snel over naar bier. Het eten is niet hoogstaand, maar daar zijn de prijzen ook naar. De dadels met roomkaas niet geweldig. waarom daar geen cabrales in zoals je in Spanje krijgt, maar een zoete veel te vette roomkaas? De heek daarentegen is heerlijk, evenals de manchego. Al met al heel redelijk gegeten, we komen vast nog wel een keer terug.
Mientje87 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Door de kok samengesteld menu gekozen van verschillende 5 koude en 5 warme tapas. Het eten was niet vies maar ook zeker niet bijzonder. Prijs/kwaliteit verhouding erg slecht. Wat ook erg jammer was, was dat we 5 warme vleestapas kregen in plaats van een aardappel of groente tapas erbij. Bediening was wel vriendelijk. Locatie is ook erg somber als je buiten gaat zitten met lekker weer. Je zit dan in een ongezellig steegje tegen een ander gebouw aan te kijken op 4 meter afstand. Al met al viel het ons erg tegen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Weer gegeten bij Toledo met de oude/nieuwe crew. Meer gericht op Tapagerechten. Smaken heerlijk supervers recht door zee. De luxe starters eendenham met sinaasappelsaus voor 3,- een vondst. Met een PedroX. Daarna verschillende tapa's oa wrap met iberico varken, de estofado en flan met groente. Superlekker
liesbeth55 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
voor de 2e keer geprobeerd hier te eten, na vorige tegenvallend bezoek.
Soep was waterig, vegetarisch menu karig, wel smakelijk. Lamskoteletten lauw, garnituur erg mager en matig.
Er werd serieus met onze klachten omgesprongen, soep werd door andere vervangen, die iets beter was.
Voor ons geen derde poging