Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Tamar S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten en bediening zeer goed jammer dat verwarming uitgevallen was.erg koud
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
het eten was heerlijk en van zeer goede kwaliteit, goede service en heel snelle bediening. de prijs kwaliteit is ook top!Tanuki is echt een aanrader :-)
Femia V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Een fijne avond gehad, heerlijk gegeten.
De binnenkomst was prettig, de bediening in het begin kwam moeizaam over, de ober was slecht verstaanbaar en erg gesloten. Dit heeft de avond niet bedorven, andere collega´s namen het over, en dat verliep ok.
Niet uitbundig maar dat is ook niet de sfeer die je verwacht.
Fijne avond!!
Tessa C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en leuke sfeer.
K D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Toppertje! Ik kan hier elke week wel eten. gewoon perfecte ontvangst, bediening en zeer smakelijk eten. japans biertje erbij.
CY M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten was goed. Alleen de bediening vonden wij tegenvallen. Er liepen wat serveerders rond die meerdere keren voorbij ons tafeltje liepen en niet af gingen ruimen, terwijl wij overduidelijk al heel lang uitgegeten waren. Er werd ook niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Er waren er misschien twee die wel goed waren, maar we zagen vooral de wat matige voorbij lopen.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na een paar jaar geleden een aantal keer goed gegeten te hebben op de oude lokatie in het stadshart van Amstelveen, een tijd na de verhuizing naar het Gelderlandplein uiteindelijk daar maar eens langsgereden. Goed te zien dat het menu, min of meer, hetzelfde gebleven is als op de eerste lokatie. Smaakvol gegeten, maar door het rappe uitserveren worden warme gerechten snel koud. De sfeer is daarbij niet ontspannen, maar is dat waar de toevoeging eetcafé voor staat? Jammer dat er, hoe de eigenaarsverhouding tussen de 2 zaken dan ook ligt, van 1 goede zaak 2 middelmatige zaken gemaakt zijn. Nu lijkt het qua bediening en sfeer helaas veel op een all-you-can-eat zaak.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
nel A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
heerlijke gerechten, het is wel moeilijk kiezen uit de te volle kaart. gaan zeker terug!
Momet A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We komen hier geregeld, en altijd goed eten en snelle bediening...............................................................top.
charlotteamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veel lekkerder dan al die all you can eat concepten. Ook wel iets duurder, maar dat is het zeker waard. Alles was lekker. En goede sfeer.
nrenzen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hadden het tastings menu, miso soep en sushi heerlijk. wij hoefden niet lang op het eten te wachten.
De spiezen die daarna het hoofdgerecht vormden vonden wij niet allemaal geslaagd. Het varkensvlees spiesje was keihard.. Het dessert was macha ijs.
K D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk japans eten in een leuke sfeer en gezellige bediening. Geen all you can eat maar gewoon van de kaart lekkere hapjes bestellen. Alles vers gemaakt in de open keuken en de wachttijden zijn niet te lang. al met al goedkoper dan all you can eat en je gaat met een voldaan gevoel naar huis! Super
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker gegeten, erg aardige bediening
Idsge P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zoals al vaker het geval was bij Tanuki. We komen zeker weer eens terug bij een volgende gelegenheid. Lekker buiten kunnen zitten. Reservering via de website was snel geregeld. Kortom, Tanuki is en blijft een aanrader.
Cica P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gerechten waren lekker. We zaten buiten omdat het mooi weer was. Dat was prima. Bediening was vriendelijk en voorkomend.
Gioza was zo lekker dat we een 2de portie hebben besteld. ;-)
jeannedees .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Na de eerste keer viel alles mij een beetje tegen: wel lekker eten, te snel achtereen opgediend, niet al te professioneel personeel.Toch gezellige avond gehad!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We waren eerder aangekomen dan gereserveerd, maar konden meteen plaatsnemen.
Het eten is van goede en verse kwaliteit. Veel beter dan wat bij onbeperkt Sushi eten restaurants wordt geleverd.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Als altijd weer heerlijke gegeten. Topten op een fijne locatie. Aanrader!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Blijft een heerlijk restaurantje. Veel kleine Japanse gerechtjes om lekker te combineren en te delen. Gegrilde zalm is een van mijn faves en ook de tonijn sashimi is top. Soms glipt er wel even een bestelling tussenuit, maar dat wordt ook weer snel rechtgezet. Sesam-ijs als dessert ziet er raar uit maar is een aanrader.