Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
els E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Bedienend personeel lijkt iets te weinig getraind nog. Het eten is lekker en door het mooie weer was het extra genieten; het terras is een aanrader.
Martina S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Er zouden grotere parasols kunnen staan want met mooi weer wil je buiten eten en dat kon echt niet
Dat was te heet in de zon
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Alles was prima met uitzondering van de miso soep, die was verleden keer lekkerder, deze was waterig the taste of no taste
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De sushi, sashimi en salades zijn geweldig! Zeker een aanrader. Wellicht dat de yakitori's iets minder lang/hard gegrild kunnen worden.
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Kwaliteit van ingrediënten en bereidingswijze is al jaren achtereen uitstekend.
bart N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten lekker. Prijzen fors. Service schandalig slecht vanavond. Ober had geen kennis van de drankenkaart. Op elke vraag kwam een irrelevant antwoord. Bijschenken wijn moesten we zelf doen. Bestelde drankjes werden niet gebracht. Tav nagerecht: vijf ijsjes, een kop thee en een koffie. Eerst werd de thee gebracht. Geen enkel bord werd afgeruimd. Meer dan een half uur tegen vieze borden aangekeken. Vervolgens twee ijsjes gebracht, de overige drie zouden direct komen met de koffie. Dit bleek ijdele hoop. Na beklag bleek de rest nog te moeten worden gemaakt. Bij vragen naar de rekening kwam sorry to keep you waiting. Niet de enige klanten die ontevreden vertrokken die avond. Nooit meer.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekker japans gegeten, veel in japan geweest dus kritisch. Jammer dat bereikbaarheid zonder auto,( drankje) vanuit Amstelveen, Keizer Karel Park, heel langdurig dus lastig is. Hun gesloten restaurant ,Japan Inn, in Amsterdam was zelfs voor mij met openbaar vervoer beter bereikbaar. Helaas
Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
VERSCHRIKKELIJK! Nog nooit zo slecht japans gegeten. Miso soep was geschift, yakitori en andere skewers flauw, sashimi niet vers en veelste dik gesneden. Mag hopen dat ik vanavond geen salmonella oploop. raad het iedereen af
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
zeer slecht, niet wat ik van tanuki gewend ben. Na 5 vijf uur zat ik tevens met maagklachten. Gerechten kwamen absurd snel achter elkaar, meeste gerechten droog of net niet lang genoeg bereid.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik ken Tanuki in Amstelveen al vele jaren, maar dit was de eerste keer op het Gelderlandplein. We hadden het lunchmenu. Heerlijk vers, razend snel en onbegrijpelijk goedkoop.
Erg lekkere koude Sake gedronkn. We waren super tevreden.
Yang O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Altijd top. Goed eten, vers en zuiver. Bediening is spontaan en weet waar ze het over hebben. We krijgen altijd de tafel die we reserveren. Dat is bij andere zaken wel eens anders.
BobbyC61 C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Er eten veel Japanse expats, en dat komt omdat het authentiek Japans eten is. Betaalbaar. Een echte aanrader!
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten van diverse sushi-gerechtjes. Bediening is zeer vriendelijk, maar er gingen wel wat dingen mis: het begon met een verouderde kaart, verkeerd gerechtje gekregen, tafel per ongeluk half afgeruimd tijdens de rookpauze, om een glas vragen en nooit ontvangen. Kleine dingen die na nogmaals vragen goed werden opgelost, maar de obers gaven (tot ons vermaak) elkaar de schuld. Niettemin zijn de gerechtjes echt heel erg lekker en ik blijf hier graag komen. Zolang alles met een glimlach wordt rechtgezet vind ik het oké.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten...
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk gegeten.
Een geslaagde avond en leuke bediening.
Zeker een plek om nog eens terug te komen. Ook leuk met kinderen.
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sushi en sashimi was uitmuntend . Warm erg lekker, alleen de éénen yakatori wat te droog
Giovanni G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super goed eten. Smaak sensatie is fenomenaal. Zeer goed bereide zalm Sushi met beste kwaliteit zalm. Miso soep en garnalen sushi is ook zeer goed. De koks zijn zeer kundig in hun vak. Redelijke prijzen. Echt genieten met hoofdletters. We love Japan en Tanuki brengt een stukje naar Nederland...!!
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben daar lekker gegeten. De bediening was goed wij komen zeker nig een keer daar terug. Jammer dat er gasten zijn die een baby ( hard brullen/ huilen) en een kleuter meenemen ! Storend,