Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na een paar jaar geleden een aantal keer goed gegeten te hebben op de oude lokatie in het stadshart van Amstelveen, een tijd na de verhuizing naar het Gelderlandplein uiteindelijk daar maar eens langsgereden. Goed te zien dat het menu, min of meer, hetzelfde gebleven is als op de eerste lokatie. Smaakvol gegeten, maar door het rappe uitserveren worden warme gerechten snel koud. De sfeer is daarbij niet ontspannen, maar is dat waar de toevoeging eetcafé voor staat? Jammer dat er, hoe de eigenaarsverhouding tussen de 2 zaken dan ook ligt, van 1 goede zaak 2 middelmatige zaken gemaakt zijn. Nu lijkt het qua bediening en sfeer helaas veel op een all-you-can-eat zaak.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
nel A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
heerlijke gerechten, het is wel moeilijk kiezen uit de te volle kaart. gaan zeker terug!
Momet A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We komen hier geregeld, en altijd goed eten en snelle bediening...............................................................top.
charlotteamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veel lekkerder dan al die all you can eat concepten. Ook wel iets duurder, maar dat is het zeker waard. Alles was lekker. En goede sfeer.
nrenzen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hadden het tastings menu, miso soep en sushi heerlijk. wij hoefden niet lang op het eten te wachten.
De spiezen die daarna het hoofdgerecht vormden vonden wij niet allemaal geslaagd. Het varkensvlees spiesje was keihard.. Het dessert was macha ijs.
K D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk japans eten in een leuke sfeer en gezellige bediening. Geen all you can eat maar gewoon van de kaart lekkere hapjes bestellen. Alles vers gemaakt in de open keuken en de wachttijden zijn niet te lang. al met al goedkoper dan all you can eat en je gaat met een voldaan gevoel naar huis! Super
pim S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker gegeten, erg aardige bediening
Idsge P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zoals al vaker het geval was bij Tanuki. We komen zeker weer eens terug bij een volgende gelegenheid. Lekker buiten kunnen zitten. Reservering via de website was snel geregeld. Kortom, Tanuki is en blijft een aanrader.
Cica P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gerechten waren lekker. We zaten buiten omdat het mooi weer was. Dat was prima. Bediening was vriendelijk en voorkomend.
Gioza was zo lekker dat we een 2de portie hebben besteld. ;-)
jeannedees .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Na de eerste keer viel alles mij een beetje tegen: wel lekker eten, te snel achtereen opgediend, niet al te professioneel personeel.Toch gezellige avond gehad!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We waren eerder aangekomen dan gereserveerd, maar konden meteen plaatsnemen.
Het eten is van goede en verse kwaliteit. Veel beter dan wat bij onbeperkt Sushi eten restaurants wordt geleverd.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Als altijd weer heerlijke gegeten. Topten op een fijne locatie. Aanrader!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Blijft een heerlijk restaurantje. Veel kleine Japanse gerechtjes om lekker te combineren en te delen. Gegrilde zalm is een van mijn faves en ook de tonijn sashimi is top. Soms glipt er wel even een bestelling tussenuit, maar dat wordt ook weer snel rechtgezet. Sesam-ijs als dessert ziet er raar uit maar is een aanrader.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Misverstand over hoeveelheden, sommige sushi worden per stuk aangeboden, andere dus ook per 6
Aantal sushi waren niet aan te dragen voor 2 personen, en kreeg daarom ook een behoorlijke rekening gepresenteerd. Zeer genant voor mij om dat ter plekke te zeggen, personeel had me moeten waarschuwen dat het veel te veel was. Graag contact hierover
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
eten was uitstekend,de bediening was matig,kan veel beter.moesten lang wachten,bij behorende saucen werden vergeten!
Drankjes kwamen te laat bij de gerechten,er heerste een onverschillige sfeer t.o.v de gasten.Jammer
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Sushi en sashimi was van hoog niveau, je proeft de versheid en kwaliteit.
Bediening was niet top. Personeel leek niet alle gerechten goed te kennen. Uiteindelijk werd de bestelling doorgegeven met nummers of je bij de plaatselijke chinees zit. Groot contrast met de kwaliteit van het eten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Is niet meer wat t was..... ze hebben t concept aangepast en ik vind dat jammer......
We hebben er (eerlijk is eerlijk) wel goed gegeten maar we gingen eigenlijk voor de traditionele Japans ryokan en dat is weg.....
Er is ins verteld dat ze het weer gaan doen zoals vroeger ..... we gaan over een half jaartje kijken of het zo is!
Geert L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer goede sushi, je proeft de versheid en kwaliteit.
Vriendelijke bediening, relaxte atmosfeer.

Prima adresje zo voor de woensdagavond.
Mathieu D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is heerlijk en wordt snel en vriendelijk opgediend. De moeite waard als je lekker Japans wilt eten of wat te vieren hebt.