Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten...
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk gegeten.
Een geslaagde avond en leuke bediening.
Zeker een plek om nog eens terug te komen. Ook leuk met kinderen.
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sushi en sashimi was uitmuntend . Warm erg lekker, alleen de éénen yakatori wat te droog
Giovanni G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super goed eten. Smaak sensatie is fenomenaal. Zeer goed bereide zalm Sushi met beste kwaliteit zalm. Miso soep en garnalen sushi is ook zeer goed. De koks zijn zeer kundig in hun vak. Redelijke prijzen. Echt genieten met hoofdletters. We love Japan en Tanuki brengt een stukje naar Nederland...!!
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben daar lekker gegeten. De bediening was goed wij komen zeker nig een keer daar terug. Jammer dat er gasten zijn die een baby ( hard brullen/ huilen) en een kleuter meenemen ! Storend,
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk lunchmenu voor 15 euro. Enorme stukken vis. Zeer nette prijs. Bediening lekker snel. Voor een zakelijke lunch ideale plek.
jeai-pierre M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
na vorige bezoeken met ons tweeën voor de vierde maal hier gegeten op zaterdagavond met vrienden. Helaas was de ontvangst niet erg persoonlijk en tijdens het diner lang wachten op de drankjes, vijf verschillende mensen van de bediening aan tafel gehad die soms niet begrepen wat wij vertelden , meerdere malen moeten vragen om drankjes die niet kwamen of wanneer de gerechten kwamen. Een rumoerige, ongeorganiseerde avond die niet in de smaak viel bij onze gasten en ons hebben doen besluiten om hier niet meer te gaan eten. Jammer, want de kwaliteit en het aanbod van de gerechten was voorheen normaliter altijd goed.
Roger M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Een kwalitatief goed eten en een goede locatie. Ik voelde mij weer even op vakantie in Japan met zeer verse producten. Het lunchmenu is een uitstekende menu.
Elize H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en het was lekker
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten! Echt een aanrader! De sashimi smelt in je mond en alle gerechten smaken versgemaakt het lekkerst.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Gezellige omgeving.. Lekker eten
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Elke keer als ik kom ben ik blij verrast dat er zo'n goed Japans restaurant in een buitenwijk van Amsterdam zit. Het eten is echt goed. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Wij zaten op eerste verdieping en hadden mooi uitzicht op het restaurantpubliek en alle verschillende food-koeriers die de heerlijke sushi kwamen ophalen.
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, snelle en vriendelijke bediening.
P.W. V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een aanrader voor een nadere kennismaking met de Japanse keuken.
Ira L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Super bediening. Dat was voor t eerst.. Meestal gaan er dingen fout. Deze keer hadden we mazzel met een topper. Hij gaat weg.. heel jammer. Eten blijft zalig.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten was van goeie kwaliteit. De bediening was vriendelijk en adequaat.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Op deze vrijdagavond zat Tanuku stampvol. Daardoor was het even wachten op aandacht van de bediening. Die was dan wel weer heel vriendelijk. Goeie sfeer, met veel Japanners onder de gasten, en natuurlijk het belangrijkste: een menukaart vol smakelijks. Agedashi tofu en een glas shochu on the rocks is een fijne combinatie.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij wisten niet dat de gerechten een voor een gebracht werden. zij gaan er vanuit dat alle gerechtern gedeeld worden. Ik zou het bijzonder prettige hebben om zelf de keuze te kunnen maken. Graag de klant inlichten,
Jose F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Koude airco boven onze tafel; werd op verzoek door dame uitgezet en daarna onverstoorbaar door Japanner weer aangezet: koude hoek beneden; het totaal ontbreken van slagroom bij dessert, is ook iets wat veranderd zou kunnen worden!
Lennard B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima restaurant, erg gezellig en zeer vriendelijke bediening.
Sommige sushi wat aan de zoete kant en de meeste "inside out" sushi valt uit elkaar als je het probeert op te pakken, de rijst is net niet kleverig genoeg.
Ondanks dat lekker gegeten en gezellige tijd gehad.