Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
6,9
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Blijft een heerlijk restaurantje. Veel kleine Japanse gerechtjes om lekker te combineren en te delen. Gegrilde zalm is een van mijn faves en ook de tonijn sashimi is top. Soms glipt er wel even een bestelling tussenuit, maar dat wordt ook weer snel rechtgezet. Sesam-ijs als dessert ziet er raar uit maar is een aanrader.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Misverstand over hoeveelheden, sommige sushi worden per stuk aangeboden, andere dus ook per 6
Aantal sushi waren niet aan te dragen voor 2 personen, en kreeg daarom ook een behoorlijke rekening gepresenteerd. Zeer genant voor mij om dat ter plekke te zeggen, personeel had me moeten waarschuwen dat het veel te veel was. Graag contact hierover
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
eten was uitstekend,de bediening was matig,kan veel beter.moesten lang wachten,bij behorende saucen werden vergeten!
Drankjes kwamen te laat bij de gerechten,er heerste een onverschillige sfeer t.o.v de gasten.Jammer
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Sushi en sashimi was van hoog niveau, je proeft de versheid en kwaliteit.
Bediening was niet top. Personeel leek niet alle gerechten goed te kennen. Uiteindelijk werd de bestelling doorgegeven met nummers of je bij de plaatselijke chinees zit. Groot contrast met de kwaliteit van het eten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Is niet meer wat t was..... ze hebben t concept aangepast en ik vind dat jammer......
We hebben er (eerlijk is eerlijk) wel goed gegeten maar we gingen eigenlijk voor de traditionele Japans ryokan en dat is weg.....
Er is ins verteld dat ze het weer gaan doen zoals vroeger ..... we gaan over een half jaartje kijken of het zo is!
Geert L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer goede sushi, je proeft de versheid en kwaliteit.
Vriendelijke bediening, relaxte atmosfeer.

Prima adresje zo voor de woensdagavond.
Mathieu D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is heerlijk en wordt snel en vriendelijk opgediend. De moeite waard als je lekker Japans wilt eten of wat te vieren hebt.
Anoushka R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Bedankt voor de gezellige avond.
R V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Kom hier geregeld en het is altijd goed. Wij kennen deze restaurateur vanuit Amstelveen.

Zelf vinden dat het eten net iets beter is in Amstelveen, toch is het hier ook het grote genieten. Verse sushi gewoon goed!!
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
kwaliteit van de rijst zou wel beter kunnen. zowel als bijgerecht als in Sushi's iets te droog en onvoldoende samenhang/plakkerig.
Angie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Altijd lekker eten bij deze Japanner. Ze hebben een nieuw concept waarbij je je eigen vlees grillt. Ook lekker, maar wel jammer dat niet elke tafel deze gelegenheid biedt en jammer dat oude klassiekers daardoor van de kaart verdwenen zijn.
Veel jonge meiden in de bediening, die niet de hele tijd bezig zijn met de service aan klanten. Dat was soms wel wat vervelend. Eén meisje steeg daar wel bovenuit, op het moment dat we haar aandacht hadden, was ze wel servicegericht, vriendelijk en attent. Maar het is wel een aandachtspunt.
Farida I.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Begin van de avond was het erg druk en weinig personeel. Het duurde heel lang voordat wij ons drankje hadden (sushi was veel eerder dan ons drankje).
Fles wijn werd dicht en zonder glazen op glazen op tafel gezet, zonder iets te zeggen was de ober was verdwenen.
Wij moesten zelf om wijnglazen gaan vragen.
Later op de avond toen het rustiger werd, ging het veel beter, alles werd snel en verzorgd gebracht.
We hoorden later dat de barman en een ober net werkte en dat iemand ziek was geworden. Dir kan gebeuren.!
Wij hebben uiteindelijk een gezellig avond gehad.
Bodil V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd een feestje als ik een hapje ga eten bij Tanuki. Het eten is zo vers en puur van smaak. Dit is echt een aanrader!!!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We zijn keurig ontvangen en bediend. Het eten was vers en we hebben heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Modern toegankelijk eetcafé met een (voor mij als niet Japanner) uitstekende keuken. Gelet op de vele buitenlanders moet het wel goed zijn. Prachtige sashimi, leuke menu’s en uitstekende individuele gerechten. Lastige leuze bij zoveel lekkers. Charmante service.
Enneke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gerechtjes, genoeg keuze en snelle bediening. Fijn dus, als je daarna een afspraak hebt!
Robert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, maar dat zijn we ook van ze gewend. Bediening keurig en niet heel erg aanwezig. Moderne maar wel Japans aandoende inrichting aan de rand van het opnieuw ingerichte winkelcentrum. Niet echt voor een romantisch diner. Wel wat prijzig, maar dat is goede sushi eigenlijk altijd wel.
Ira L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker no nonsense Japans, rustige setting en ok q-prijs. Goede plek!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zeer matige kwaliteit. En te duur. Sushi was niet vers. Bij menig all you can eat restaurant stukken beter gegeten. Bediening verder wel goed en atmosfeer prettig.