Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
6,9
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Is niet meer wat t was..... ze hebben t concept aangepast en ik vind dat jammer......
We hebben er (eerlijk is eerlijk) wel goed gegeten maar we gingen eigenlijk voor de traditionele Japans ryokan en dat is weg.....
Er is ins verteld dat ze het weer gaan doen zoals vroeger ..... we gaan over een half jaartje kijken of het zo is!
Geert L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer goede sushi, je proeft de versheid en kwaliteit.
Vriendelijke bediening, relaxte atmosfeer.

Prima adresje zo voor de woensdagavond.
Mathieu D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is heerlijk en wordt snel en vriendelijk opgediend. De moeite waard als je lekker Japans wilt eten of wat te vieren hebt.
Anoushka R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Bedankt voor de gezellige avond.
R V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Kom hier geregeld en het is altijd goed. Wij kennen deze restaurateur vanuit Amstelveen.

Zelf vinden dat het eten net iets beter is in Amstelveen, toch is het hier ook het grote genieten. Verse sushi gewoon goed!!
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
kwaliteit van de rijst zou wel beter kunnen. zowel als bijgerecht als in Sushi's iets te droog en onvoldoende samenhang/plakkerig.
Angie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Altijd lekker eten bij deze Japanner. Ze hebben een nieuw concept waarbij je je eigen vlees grillt. Ook lekker, maar wel jammer dat niet elke tafel deze gelegenheid biedt en jammer dat oude klassiekers daardoor van de kaart verdwenen zijn.
Veel jonge meiden in de bediening, die niet de hele tijd bezig zijn met de service aan klanten. Dat was soms wel wat vervelend. Eén meisje steeg daar wel bovenuit, op het moment dat we haar aandacht hadden, was ze wel servicegericht, vriendelijk en attent. Maar het is wel een aandachtspunt.
Farida I.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Begin van de avond was het erg druk en weinig personeel. Het duurde heel lang voordat wij ons drankje hadden (sushi was veel eerder dan ons drankje).
Fles wijn werd dicht en zonder glazen op glazen op tafel gezet, zonder iets te zeggen was de ober was verdwenen.
Wij moesten zelf om wijnglazen gaan vragen.
Later op de avond toen het rustiger werd, ging het veel beter, alles werd snel en verzorgd gebracht.
We hoorden later dat de barman en een ober net werkte en dat iemand ziek was geworden. Dir kan gebeuren.!
Wij hebben uiteindelijk een gezellig avond gehad.
Bodil V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd een feestje als ik een hapje ga eten bij Tanuki. Het eten is zo vers en puur van smaak. Dit is echt een aanrader!!!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We zijn keurig ontvangen en bediend. Het eten was vers en we hebben heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Modern toegankelijk eetcafé met een (voor mij als niet Japanner) uitstekende keuken. Gelet op de vele buitenlanders moet het wel goed zijn. Prachtige sashimi, leuke menu’s en uitstekende individuele gerechten. Lastige leuze bij zoveel lekkers. Charmante service.
Enneke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gerechtjes, genoeg keuze en snelle bediening. Fijn dus, als je daarna een afspraak hebt!
Robert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, maar dat zijn we ook van ze gewend. Bediening keurig en niet heel erg aanwezig. Moderne maar wel Japans aandoende inrichting aan de rand van het opnieuw ingerichte winkelcentrum. Niet echt voor een romantisch diner. Wel wat prijzig, maar dat is goede sushi eigenlijk altijd wel.
Ira L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker no nonsense Japans, rustige setting en ok q-prijs. Goede plek!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zeer matige kwaliteit. En te duur. Sushi was niet vers. Bij menig all you can eat restaurant stukken beter gegeten. Bediening verder wel goed en atmosfeer prettig.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Slechte bediening, jong onervaren personeel. Verkeerde gerechten, vervolgens eerst warm dan koud.
Erg veel rook in de zaal door slechte afzuiging van grillplaten aan de tafels.
Was vroeger veel beter.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik werd smorgens gebeld met de vraag of een lage tafel een bezwaar was. Ik vond dat juist fijn maar vond het heel correct dat ze er nog even over belde. Uiteindelijk bleken wij toch een gewone tafel te hebben gekregen, Deze was ook prima maar toch. De bestelling kwam op verschillende momenten niet goed door. Zo kregen wij teveel kofie en toetjes.
Johanneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel goed eten; prettige ambiance - helemaal voor n restaurant in een winkelcentrum. Bediening is ok.
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij komen al jaren bij Tanuki, eerst in Amstelveen, nu hier. De sushi is ongeëvenaard goed, bediening is verbeterd, maar er is nog ruimte tot verbetering op dit vlak