Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering
6,8
robbert B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Modern toegankelijk eetcafé met een (voor mij als niet Japanner) uitstekende keuken. Gelet op de vele buitenlanders moet het wel goed zijn. Prachtige sashimi, leuke menu’s en uitstekende individuele gerechten. Lastige leuze bij zoveel lekkers. Charmante service.
Enneke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gerechtjes, genoeg keuze en snelle bediening. Fijn dus, als je daarna een afspraak hebt!
Robert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, maar dat zijn we ook van ze gewend. Bediening keurig en niet heel erg aanwezig. Moderne maar wel Japans aandoende inrichting aan de rand van het opnieuw ingerichte winkelcentrum. Niet echt voor een romantisch diner. Wel wat prijzig, maar dat is goede sushi eigenlijk altijd wel.
Ira L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker no nonsense Japans, rustige setting en ok q-prijs. Goede plek!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zeer matige kwaliteit. En te duur. Sushi was niet vers. Bij menig all you can eat restaurant stukken beter gegeten. Bediening verder wel goed en atmosfeer prettig.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Slechte bediening, jong onervaren personeel. Verkeerde gerechten, vervolgens eerst warm dan koud.
Erg veel rook in de zaal door slechte afzuiging van grillplaten aan de tafels.
Was vroeger veel beter.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik werd smorgens gebeld met de vraag of een lage tafel een bezwaar was. Ik vond dat juist fijn maar vond het heel correct dat ze er nog even over belde. Uiteindelijk bleken wij toch een gewone tafel te hebben gekregen, Deze was ook prima maar toch. De bestelling kwam op verschillende momenten niet goed door. Zo kregen wij teveel kofie en toetjes.
Johanneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel goed eten; prettige ambiance - helemaal voor n restaurant in een winkelcentrum. Bediening is ok.
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij komen al jaren bij Tanuki, eerst in Amstelveen, nu hier. De sushi is ongeëvenaard goed, bediening is verbeterd, maar er is nog ruimte tot verbetering op dit vlak
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prettige sfeer,goede ontvangst en goed menu ,bediening correct
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Druk restaurant prijs - kwaliteit verhouding is goed, gerechten zijn zeer goed van smaak. Vriendelijke bediening . Ik vond alleen de kaart iets onduidelijk.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Tanuki is nog steeds niet op hun oude niveau. De dragonroll van 14,- was ijskoud en naar mijn mening dus voorgerold. Voor 14,- verwacht ik een verse bereiding. Sashimi was heerlijk. De rest van het lunchmenu ook.
Service was tov vorige keer zeer verbeterd . Snel, vriendelijk en accuraat.
Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eerste klas Japans eethuisje. Heerlijk eten en vriendelijke bediening! Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom echt een aanrader!!!
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was deze keer beduidend beter dan de vorige keren. De kaart is eindelijk weer zoals ik hem verwacht van Tanuki. De tafeltjes blijven wel erg klein om meer dan 5 stuks servies op te hebben staan. Tanuki is weer een solide keuze geworden.
Binnert R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijk gegeten met z'n tweeen. Mooi modern Japans ingerichte zaak waar ook Japanse bezoekers op afkomen. Dat geeft mij altijd het gevoel dat het authentiek is wat er uit de keuken komt. De gerechten zijn heerlijk, prima op smaak en temperatuur. Wij hebben een meun gegeten waardoor we van alles aangeboden kregen. Heerlijk. Bediening is nog wat jong of onervaren waardoor het soms wat rommelig is en omdat de rest strak loopt valt dat dat meteen op. De prijs is behoorlijk soepel, meestal geef ik twee maal zo veel uit op een avond. Aanrader, we komen nog eens terug.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bitter lemon smakeloos (de prik was op). 20 minuten wachten voordat je überhaupt een bestelling kan plaatsen terwijl het rustig was. Daarna nog lange op het moeten wachten. In de Spicy tuna maki was de tuna ver te zoeken. Voor de rest was het eten wel lekker echter door de beroerde bediening niet voor herhaling vatbaar.
a.g.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuk Japans Eetcafe, gerechten waren prima, rommelige indeling en geen bescherming van de zon, toilettenruimtes niet schoon
ellisd .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Voor een "hapje eten" kwamen we in Tanuki terecht. We hebben een combinatie van sushi, Edamame, een miso soepje en Gyoza gegeten. Het was heerlijk. Heel erg vers, snel geserveerd en de Gyoza was aan één kant krokant gebakken. We hebben heerlijk zitten smullen. Het enige lastige was de zeer uitgebreide kaart. We gaan binnenkort nog een keer smullen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik weet niet of wij de enige zijn maar dit is echt een heel slecht restaurant. Sushi is niet lekker en niet inspirerend.Bediening moesten wij steeds roepen. Sloom en afwachtend. De koffie is van Senseo , dat kan dus echt niet . Ergste was dat wij alletwee naar een keuken en baklucht stonken terwijl we nog naar een feestje moeten. Wat een gezellig avondje moest worden is nu aardig om zeep . Jammer