Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een aanrader voor een nadere kennismaking met de Japanse keuken.
Ira L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Super bediening. Dat was voor t eerst.. Meestal gaan er dingen fout. Deze keer hadden we mazzel met een topper. Hij gaat weg.. heel jammer. Eten blijft zalig.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten was van goeie kwaliteit. De bediening was vriendelijk en adequaat.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Op deze vrijdagavond zat Tanuku stampvol. Daardoor was het even wachten op aandacht van de bediening. Die was dan wel weer heel vriendelijk. Goeie sfeer, met veel Japanners onder de gasten, en natuurlijk het belangrijkste: een menukaart vol smakelijks. Agedashi tofu en een glas shochu on the rocks is een fijne combinatie.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij wisten niet dat de gerechten een voor een gebracht werden. zij gaan er vanuit dat alle gerechtern gedeeld worden. Ik zou het bijzonder prettige hebben om zelf de keuze te kunnen maken. Graag de klant inlichten,
Jose F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Koude airco boven onze tafel; werd op verzoek door dame uitgezet en daarna onverstoorbaar door Japanner weer aangezet: koude hoek beneden; het totaal ontbreken van slagroom bij dessert, is ook iets wat veranderd zou kunnen worden!
Lennard B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima restaurant, erg gezellig en zeer vriendelijke bediening.
Sommige sushi wat aan de zoete kant en de meeste "inside out" sushi valt uit elkaar als je het probeert op te pakken, de rijst is net niet kleverig genoeg.
Ondanks dat lekker gegeten en gezellige tijd gehad.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Goede kwaliteit japans eten, prijs is prima met wat je op tafel krijgt. We hadden een mooie ervaring die avond en we komen zeker terug !
Conor W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Traag en slordig bediening; een ober kon zelfs "karaage" met "chicken teriyaki" verwarren; serveerster had helemaal geen verstand van nihonsho ('sake') of shōchū! Inrichting is oké: er is een keuze tussen (nep) Japaansachtige tafels of ongezellige tafels. Ongeveer 15 verschillende gerechten geprobeerd, geen enkele was een aanrader. Rijst bij sushi gerechten was slecht voorbereid (smaak was redelijk maar niet beter dan dat). Kippevelspiesjes waren te lang doorgebakken (wel, te lang gefrituurd) met de resultaat dat een stuk karton net zo smakelijk zou zijn. Het was niet vies noch te prijzig maar ik heb geen behoefte om daar weer te eten.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten, alleen rommelige bediening
Hwie-Yang K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
zeer vers en goed
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Eten goed, maar bediening welwillend maar slecht getraind en chaotisch
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst, prettige en snelle bediening, eten van goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Een aanrader voor sushi liefhebbers.
Tamar S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten en bediening zeer goed jammer dat verwarming uitgevallen was.erg koud
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
het eten was heerlijk en van zeer goede kwaliteit, goede service en heel snelle bediening. de prijs kwaliteit is ook top!Tanuki is echt een aanrader :-)
Femia V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Een fijne avond gehad, heerlijk gegeten.
De binnenkomst was prettig, de bediening in het begin kwam moeizaam over, de ober was slecht verstaanbaar en erg gesloten. Dit heeft de avond niet bedorven, andere collega´s namen het over, en dat verliep ok.
Niet uitbundig maar dat is ook niet de sfeer die je verwacht.
Fijne avond!!
Tessa C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en leuke sfeer.
K D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Toppertje! Ik kan hier elke week wel eten. gewoon perfecte ontvangst, bediening en zeer smakelijk eten. japans biertje erbij.
CY M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten was goed. Alleen de bediening vonden wij tegenvallen. Er liepen wat serveerders rond die meerdere keren voorbij ons tafeltje liepen en niet af gingen ruimen, terwijl wij overduidelijk al heel lang uitgegeten waren. Er werd ook niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Er waren er misschien twee die wel goed waren, maar we zagen vooral de wat matige voorbij lopen.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na een paar jaar geleden een aantal keer goed gegeten te hebben op de oude lokatie in het stadshart van Amstelveen, een tijd na de verhuizing naar het Gelderlandplein uiteindelijk daar maar eens langsgereden. Goed te zien dat het menu, min of meer, hetzelfde gebleven is als op de eerste lokatie. Smaakvol gegeten, maar door het rappe uitserveren worden warme gerechten snel koud. De sfeer is daarbij niet ontspannen, maar is dat waar de toevoeging eetcafé voor staat? Jammer dat er, hoe de eigenaarsverhouding tussen de 2 zaken dan ook ligt, van 1 goede zaak 2 middelmatige zaken gemaakt zijn. Nu lijkt het qua bediening en sfeer helaas veel op een all-you-can-eat zaak.