Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Willem van Weldammelaan 41 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615400

Over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Oneindig veel Japan

Bij Tanuki, gelegen naast het Gijsbrecht van Aemstelpark in Amsterdam is dit de plek voor oneindig veel sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer. Tanuki betekent wasbeer en als padvinder komt deze terug in het logo. Tripadvisor gunde ze het certificaat van uitmuntendheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tanuki Gelderlandplein

Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
VERSCHRIKKELIJK! Nog nooit zo slecht japans gegeten. Miso soep was geschift, yakitori en andere skewers flauw, sashimi niet vers en veelste dik gesneden. Mag hopen dat ik vanavond geen salmonella oploop. raad het iedereen af
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
zeer slecht, niet wat ik van tanuki gewend ben. Na 5 vijf uur zat ik tevens met maagklachten. Gerechten kwamen absurd snel achter elkaar, meeste gerechten droog of net niet lang genoeg bereid.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik ken Tanuki in Amstelveen al vele jaren, maar dit was de eerste keer op het Gelderlandplein. We hadden het lunchmenu. Heerlijk vers, razend snel en onbegrijpelijk goedkoop.
Erg lekkere koude Sake gedronkn. We waren super tevreden.
Yang O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Altijd top. Goed eten, vers en zuiver. Bediening is spontaan en weet waar ze het over hebben. We krijgen altijd de tafel die we reserveren. Dat is bij andere zaken wel eens anders.
BobbyC61 C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Er eten veel Japanse expats, en dat komt omdat het authentiek Japans eten is. Betaalbaar. Een echte aanrader!
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten van diverse sushi-gerechtjes. Bediening is zeer vriendelijk, maar er gingen wel wat dingen mis: het begon met een verouderde kaart, verkeerd gerechtje gekregen, tafel per ongeluk half afgeruimd tijdens de rookpauze, om een glas vragen en nooit ontvangen. Kleine dingen die na nogmaals vragen goed werden opgelost, maar de obers gaven (tot ons vermaak) elkaar de schuld. Niettemin zijn de gerechtjes echt heel erg lekker en ik blijf hier graag komen. Zolang alles met een glimlach wordt rechtgezet vind ik het oké.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten...
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk gegeten.
Een geslaagde avond en leuke bediening.
Zeker een plek om nog eens terug te komen. Ook leuk met kinderen.
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sushi en sashimi was uitmuntend . Warm erg lekker, alleen de éénen yakatori wat te droog
Giovanni G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super goed eten. Smaak sensatie is fenomenaal. Zeer goed bereide zalm Sushi met beste kwaliteit zalm. Miso soep en garnalen sushi is ook zeer goed. De koks zijn zeer kundig in hun vak. Redelijke prijzen. Echt genieten met hoofdletters. We love Japan en Tanuki brengt een stukje naar Nederland...!!
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben daar lekker gegeten. De bediening was goed wij komen zeker nig een keer daar terug. Jammer dat er gasten zijn die een baby ( hard brullen/ huilen) en een kleuter meenemen ! Storend,
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk lunchmenu voor 15 euro. Enorme stukken vis. Zeer nette prijs. Bediening lekker snel. Voor een zakelijke lunch ideale plek.
jeai-pierre M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
na vorige bezoeken met ons tweeën voor de vierde maal hier gegeten op zaterdagavond met vrienden. Helaas was de ontvangst niet erg persoonlijk en tijdens het diner lang wachten op de drankjes, vijf verschillende mensen van de bediening aan tafel gehad die soms niet begrepen wat wij vertelden , meerdere malen moeten vragen om drankjes die niet kwamen of wanneer de gerechten kwamen. Een rumoerige, ongeorganiseerde avond die niet in de smaak viel bij onze gasten en ons hebben doen besluiten om hier niet meer te gaan eten. Jammer, want de kwaliteit en het aanbod van de gerechten was voorheen normaliter altijd goed.
Roger M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Een kwalitatief goed eten en een goede locatie. Ik voelde mij weer even op vakantie in Japan met zeer verse producten. Het lunchmenu is een uitstekende menu.
Elize H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en het was lekker
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten! Echt een aanrader! De sashimi smelt in je mond en alle gerechten smaken versgemaakt het lekkerst.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Gezellige omgeving.. Lekker eten
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Elke keer als ik kom ben ik blij verrast dat er zo'n goed Japans restaurant in een buitenwijk van Amsterdam zit. Het eten is echt goed. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Wij zaten op eerste verdieping en hadden mooi uitzicht op het restaurantpubliek en alle verschillende food-koeriers die de heerlijke sushi kwamen ophalen.
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, snelle en vriendelijke bediening.