Restaurant Tanuki Amstelveen

Pieter Lastmanweg 9 1181 XG Amstelveen Nederland Kaart
31-206454650

Over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Japans in ninja stijl

Tanuki betekent wasbeer in het Japans. In Amstelveen is het logo dan ook een wasbeer, in een soort ninja stijl. Japanse ballonnen verwelkomen je bij de ingang. zit je op licht houten kisten en bankjes omringd door Japanse bloemen en prachtig traditioneel servies op de tafeltjes. Het decor is opgemaakt uit veel zwart, en een beetje rood. Een uitgestrekt terras is heerlijk in de zomer. Op de oneindige menukaart zal het moeilijk kiezen zijn uit alle sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Barry G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
ontzetten lekker eten! vriendelijk personeel en ook leuk hoe ze met je omgaan! Misschien af en toe een klein foutje maar dat wordt op een creatieve en leuke manier opgelost! Voor herhaling vatbaar.
esenma .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuk en gezellig Japans restaurant. We waren met ons 6-jarige zoontje, en dat ging prima. We hadden vrij vrroeg gereserveerd, maar er waren nog meer families, maar ook 2 stelletjes en een Japanse vriendengroep. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We zijn vegetariers en er was een ruime keus. We hebben veel verschillende hapjes geprobeerd, met een Japans biertje erbij. De rekening viel ons erg mee. We gaan zeker nog een keertje terug.
Sco S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Voor de zoveelste keer hier gegeten, was weer heerlijk!!
David S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en super en snelle service. Ook qua prijs zeer goed.
C.W. P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Kom hier heel vaak met veel plezier!
Gertrud L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten met de familie. Kom graag weer terug!
gary J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk echt Japans eten in een gezellige typisch Japanse ambiance. Veel bijzondere gerechten die je anders nooit krijgt en alles heerlijk vers gemaakt. Vriendelijke bediening met goede uitleg. Top!
Sco S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
I kom hier geregeld en de sushi is hier gewoon t lekkerst!!!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten is heerlijk maar het duurde ontzettend lang voordat we het eerste drankje konden bestellen. Ook vreemd dat we Engels moesten praten............
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Onwijs lekkere sushi, sashimi etc. Om je stokjes bij af te likken! Soms het idee dat het personeel het te druk heeft om echt op te letten of er nog behoeftes zijn. Maar behulpzaam als je er om vraagt! Heerlijke avond gehad.
Ritza B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Weer erg genoten. Jammer dat de schuifdeur vaak opengelaten wordt waardoor er steeds een koude wind binnen komt. Maar wij blijven terugkomen.
Wybe K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Voor mij was het de eerste keer dat ik in een Japans restaurant at. Andere gerechten, andere smaken en een andere manier van eten. Een klein avontuur. maar een avontuur om nog een keer te beleven.
Melle H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super aardige en goede bediening!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Kwaliteit ingrediënten en gerechten erg hoog. Voor ieder wat wils. Heerlijk 'hapje eten', niet voor een romantisch etentje.
Ferdy P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Geweldig restaurant met goede bediening. Eten wordt op de juiste moment geserveerd!
Dagmar S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Maykel V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het sluit niet aan bij de verwachting die ik had nl. authentiek japans sushi eten.
- Het personeel is ongeorganiseerd, onzeker en weet niet wat de keuken te bieden heeft. Bijvoorbeeld: gasten naast ons vroegen aan de ober wat ik aan het eten was (dumplings), dit vereiste echter navraag bij de keuken..
- De gerechten zijn flauw qua smaak
- De sushi rijst is naar mijn beleving veel te warm
- Ik had een gerecht met miso soep en met zalm gevulde rijstballetjes.. Althans zo stond het in het menu. Ik kreeg twee biljartballen van hete rijst met een pietlullig kleine kern van gerookte zalm..
- Qua aankleding is het rommelig.
- Heineken bierfiltjes.. zo zonde.

- Er zitten wel ok gerechten bij maar ik heb lekkerder gegeten bij de plaatstelijke all-you-can eat sushi toko.
Radouane A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wederom lekker gegeten. Kom hier regelmatig. Wel jammer dat de houtskool grill er alweer een tijdje niet meer is. Vond die gegrilde gerechten erg lekker in het verleden. In plaats daar van zijn kleine grills beschikbaar per tafel, maar die hebben wij nog niet uitgeprobeerd.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Leuke sfeer en erg lekker eten, veel variatie.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima eten, leuke ambiance en een vlotte bediening! Echt TOP!