Restaurant Tanuki Amstelveen

Pieter Lastmanweg 9 1181 XG Amstelveen Nederland Kaart
31-206454650

Over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Japans in ninja stijl

Tanuki betekent wasbeer in het Japans. In Amstelveen is het logo dan ook een wasbeer, in een soort ninja stijl. Japanse ballonnen verwelkomen je bij de ingang. zit je op licht houten kisten en bankjes omringd door Japanse bloemen en prachtig traditioneel servies op de tafeltjes. Het decor is opgemaakt uit veel zwart, en een beetje rood. Een uitgestrekt terras is heerlijk in de zomer. Op de oneindige menukaart zal het moeilijk kiezen zijn uit alle sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Airconditioning , Catering , Engels gesproken
Rishi B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Altijd lekker, beste a la cart sushi van Amsterdam en omstreken
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel authentieke Japanse eetgelegenheid. Ze houden rekening met je wensen en adviseren je prima.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijke avond gehad!
Christel L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ik was hier de eerste keer op aanbeveling. Het eten was erg goed, we gebruikten de grill.
Met 6 personen hebben we dubbele porties besteld anders is het weinig.
Voor oudere mensenzijn de lage tafels minder comfortabel.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Sfeervol aangeklede locatie tegen het stadshart van Amstelveen aan. Eten erg smakelijk, bediening af en toe wat "rommelig". De eerste bestelling van drankjes kwam niet door, toen ons na enige tijd nogmaals werd gevraagd wat we wilden drinken werd dat wel snel opgelost.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekkere sushi. Goed van structuur, smaak en temperatuur. Snelle en vriendelijke service. Je betaald wel iets meer dan in een 'all you can eat' concept maar dat merk je ook aan de kwaliteit. Een aanrader!
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten dat de koks zelf maken is goed, maar er is ook de gelegenheid zelf aan tafel eten klaar te maken. Dit was rommelig (ze zouden ermee stoppen) omdat niet alle gerechten er waren, je verplicht werd op bakpapier te bakken (wat verbrandde en telkens verwisseld moest worden). Grillen aan tafel een afrader.
De bediening was erg druk met elkaar gezellig doen, klanten moesten de aandacht trekken om te bestellen.
Maickel O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een uur wachten op het eerste gerecht. Sinds de verbouwing bakken klanten hun eigen vlees aan tafel. Met als gevolg dat de hele tent gevuld is met een rooklucht. We hebben heimwee naar de Tanuki van voor de verbouwing
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten. Authentiek Japanse sfeer. Zeer uitgebreide kaart. Uiteindelijk voor een etentje van 6 personen 120 Euro afgerekend en dat vonden wij erg meevallen. De inktvis sushi en de St Jacobsschelpen vonden wij tegen vallen. Maar andere gerechten waren top, zoals de warme gemarineerde zalm. Tanuki is al tientallen jaren een begrip in Amstelveen, vooral onder de Japanse gemeenschap. Dat zegt genoeg. Gewoon doen dus.
nigge N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super gegeten bij Tanuki. Was redelijk rustig op maandagavond, maar leuke avond gehad. Enige minpuntjes voor mij waren oncomfortabele krukken en biefpuntjes yakitori waren iets te doorbakken. Andere gerechten waren super lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ernst-Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zijn hier meerdere malen geweest en het was ons altijd goed bevallen. Helaas was vandaag de bediening niet echt alert en hebben we vaak moeten wachten.

Ook het eten was altijd van de beste kwaliteit, nu hadden wij sushi met tonijn een paar keer besteld en de laatste keer was echt niet lekker.

Wel weer een hele goede service want we kregen de portie opnieuw aangeboden maar ook deze was weer niet lekker waarop we dit gerecht niet hoefden te betalen.

We zijn dus veel beter gewend van Tanuki hopelijk wordt kwaliteit weer beter.
David B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Echt eten op z'n Japans! Ook de inrichting. Bijzondere gerechten, echt fantastisch! Heel vers en met zorg bereid. Echt een aanrader!
Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het beste Japanse restaurant in Amstelveen e.o. Het concept is sinds enkele maanden veranderd. Er kan nu aan tafel gegrild worden. Alle ingrediënten zijn super vers. Aparte gerechten.