Restaurant Tanuki Amstelveen

Pieter Lastmanweg 9 1181 XG Amstelveen Nederland Kaart
31-206454650

Over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Japans in ninja stijl

Tanuki betekent wasbeer in het Japans. In Amstelveen is het logo dan ook een wasbeer, in een soort ninja stijl. Japanse ballonnen verwelkomen je bij de ingang. zit je op licht houten kisten en bankjes omringd door Japanse bloemen en prachtig traditioneel servies op de tafeltjes. Het decor is opgemaakt uit veel zwart, en een beetje rood. Een uitgestrekt terras is heerlijk in de zomer. Op de oneindige menukaart zal het moeilijk kiezen zijn uit alle sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Airconditioning , Catering , Engels gesproken
nigge N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super gegeten bij Tanuki. Was redelijk rustig op maandagavond, maar leuke avond gehad. Enige minpuntjes voor mij waren oncomfortabele krukken en biefpuntjes yakitori waren iets te doorbakken. Andere gerechten waren super lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ernst-Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zijn hier meerdere malen geweest en het was ons altijd goed bevallen. Helaas was vandaag de bediening niet echt alert en hebben we vaak moeten wachten.

Ook het eten was altijd van de beste kwaliteit, nu hadden wij sushi met tonijn een paar keer besteld en de laatste keer was echt niet lekker.

Wel weer een hele goede service want we kregen de portie opnieuw aangeboden maar ook deze was weer niet lekker waarop we dit gerecht niet hoefden te betalen.

We zijn dus veel beter gewend van Tanuki hopelijk wordt kwaliteit weer beter.
David B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Echt eten op z'n Japans! Ook de inrichting. Bijzondere gerechten, echt fantastisch! Heel vers en met zorg bereid. Echt een aanrader!
Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het beste Japanse restaurant in Amstelveen e.o. Het concept is sinds enkele maanden veranderd. Er kan nu aan tafel gegrild worden. Alle ingrediënten zijn super vers. Aparte gerechten.