Restaurant Tanuki Amstelveen

Pieter Lastmanweg 9 1181 XG Amstelveen Nederland Kaart
31-206454650

Over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Japans in ninja stijl

Tanuki betekent wasbeer in het Japans. In Amstelveen is het logo dan ook een wasbeer, in een soort ninja stijl. Japanse ballonnen verwelkomen je bij de ingang. zit je op licht houten kisten en bankjes omringd door Japanse bloemen en prachtig traditioneel servies op de tafeltjes. Het decor is opgemaakt uit veel zwart, en een beetje rood. Een uitgestrekt terras is heerlijk in de zomer. Op de oneindige menukaart zal het moeilijk kiezen zijn uit alle sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Radouane A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wederom lekker gegeten. Kom hier regelmatig. Wel jammer dat de houtskool grill er alweer een tijdje niet meer is. Vond die gegrilde gerechten erg lekker in het verleden. In plaats daar van zijn kleine grills beschikbaar per tafel, maar die hebben wij nog niet uitgeprobeerd.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Leuke sfeer en erg lekker eten, veel variatie.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima eten, leuke ambiance en een vlotte bediening! Echt TOP!
Gerdi D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten
Alice100 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt een aanrader! Eten is vers en heerlijk, de service is goed. Breed menu en ook betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Moest soms wat lang wachten op eten en vaak de aandacht van de bediening proberen te krijgen. Verder was het eten wel heel lekker!
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
zoals altijd was de kwaliteit en de versheid van het eten top! alleen de bediening was weer is een stuk minder dan de laatste keer dat ik bij Tanuki was. Het was inderdaad een erg drukke avond, maar ik heb zeker 10 min aan tafel gezeten voordat mijn andere tafelgenoten kwamen zonder dat er iemand naar mij toe kwam met de vraag of ik iets wilde drinken. ook bleven lege glazen weer lang staan en was het soms lang wachten op de gerechten. maar het blijft mijn favoriete restaurant!
Anoek D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Eten was lekker, alleen de service was passief. We moesten echt contact zoeken voordat men naar ons toe kwam en dat duurde lang.
Deborah K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten, veel verse producten en een grote variëteit aan smaken in een prettige, informele ambiance. Enig minpuntje is dat de tafels een ingebouwde wokunit hebben die niet gebruikt wordt, maar wel in de weg zit.
Naomi D.
Heerlijk gegeten!
Alexandra O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg leuk Japans restaurant. Je zit gezellig en de gerechten zijn heerlijk. Sashimi van st Jacobsschelpen is een echte aanrader.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mac van Dinther van de Volkskrant tipte ons dit restaurant en hij had gelijk. Bij binnenkomst waanden we ons weer in Japan ook omdat veel Japanners in Amstelveen hier eten. Ze hebben een menukaart met meer dan 200 gerechten (vlees, vis en vega) en daar kies je gewoon een aantal gerechten uit. We hebben per persoon in totaal 7-8 gerechtjes laten komen en dat is ruim voldoende. Zowel de vega als de vlees/vis gerechten waren uitstekend. Begeleid door goed gevulde glazen sake. Het is er schappelijk geprijsd. Kortom, we keren zeker nog een keer terug naar Amstelveen voor dit Japanse restaurant
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
ik ben zo blij dat Tanuki nog gewoon in Amstelveen zit, ben namelijk minder te spreken over Tanuki Gelderlandplein. ik kom veel liever in Amstelveen
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima eten!!!
bart N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk vers eten, prima prijs kwaliteit. vaak druk dus reserveren is aan te bevelen
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bij tanuki kun je altijd lekker eten.
Sco S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Bij Tanuki is het altijd goed! Sushi is heerlijk. Ik kom hier geregeld en is altijd goed!
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een aanrader. Authentiek eten, heelijk en gastvrij!
Tamas T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg goed!! Aanrader!!
Gilbert H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dit was tot een paar jaar geleden echt een van de allerbeste Japanse restaurants van Nederland. De formule is helaas veranderd. De verfijnde, eerlijke gerechten en menu's hebben plaatsgemaakt voor gortdroge sashimi en kapot gefrituurde hapklare brokken die het niveau van supermarkt sushi niet ontstijgen. Smakeloze eenheidsworst overgoten met sauzen en garnering die meer passen bij een snackbar dan bij dit eens zo sympathieke Japanse eetcafé. Alle specialiteiten die het vroeger zo goed maakten zijn van de kaart verdwenen. Geen groenten tempura meer, geen yakitori met lenteui en eendenlever, carpaccio van coquilles: allemaal verdwenen! Het was zo slecht dat we binnen 40 minuten weer buiten stonden. De bediening leek het allemaal niet te interesseren. Wat dood en doodzonde, want dit was altijd echt een aanrader. Nu helaas beter te vermijden.