Restaurant Tanuki Amstelveen

Pieter Lastmanweg 9 1181 XG Amstelveen Nederland Kaart
31-206454650

Over het restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Japans in ninja stijl

Tanuki betekent wasbeer in het Japans. In Amstelveen is het logo dan ook een wasbeer, in een soort ninja stijl. Japanse ballonnen verwelkomen je bij de ingang. zit je op licht houten kisten en bankjes omringd door Japanse bloemen en prachtig traditioneel servies op de tafeltjes. Het decor is opgemaakt uit veel zwart, en een beetje rood. Een uitgestrekt terras is heerlijk in de zomer. Op de oneindige menukaart zal het moeilijk kiezen zijn uit alle sushi, sashimi, yakitori, tempura, ramen, sake en zo meer!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tanuki Amstelveen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Engels gesproken
7,2
M.H. S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Hele goede keuken-vers, smakelijk en goed gepresenteerd. Een leuke avond uit.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bij de reservering duidelijk aangeven gebruik te willen maken van de BBQ. Moest er wederom expliciet om vragen. Daarnaast deed ze net alsof wij moeilijk deden over de tafel. Kreeg de indruk dat ze ons echt een plezier deed dat we aan de BBQ mochten gaan zitten die bedoelt was voor een "grote groep". Toen het vlees kwam voor de BBQ moesten we zelf vragen of de BBQ aangezet kon worden. Bediening is niet attent, wellicht door de jonge leeftijd. Ik zal wel teruggaan voor het eten, maar verwacht niet veel van de bediening.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijke gerechten, vlot geserveerd. Rond 22:00u sluit de keuken; dit beperkt het plezier en genoegen een beetje, hoewel tijdstip voor NL begrippen niet heel vroeg is. Liever genieten wij wat langer. Aan te raden verblijf!
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vandaag voor de eerste en laatste keer bij Tanuki gegeten.

De sushi's waren niet bijzonder. Van de chef's keuze waren 2 sushi's zelfs zo onaantrekkelijk dat we ze niet wilden eten. Het rauwe vel zat er nog aan.
Bediening deed er niets aan.

De stoelen zijn uiterst oncomfortabel.
Ik zat met mijn voet tegen een buis en met mijn knie tegen een plank.

De thee was om te huilen.
Zaken M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Jammer dat ze menu C niet meer hebben. Wij zaken mannen willen gewoon verwend worden en niet continue in de menukaart neuzen.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De sushis waren niets bijzonders.

Bij de keuze van de chef zaten zelfs 2 sushis waar we werkelijk geen trek in hadden: het vel zat nog op het witte vlees.
Wij zeiden hier iets van maar de bediening deed hier niets mee.

De krukjes zijn zeer oncomfortabel en mijn knieen kwamen tegen een plank en mijn voeten tegen een buis.

De Japanse thee service was om te huilen.

De ambiance van het restaurant is armoedig en de tuin is aan verzorging toe.

De rekening was buiten elke verhouding.

Kortom, als toch echte sushi-fan, moet ik een etentje bij Tanuki afraden.
Radouane A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wederom een gezellige avond en heerlijk gegeten. Erg jammer dat de grote grill momenteel niet in gebruik was, de jakatori en andere gegrilde gerechten waren altijd favoriet bij ons. Begreep wel dat de grill in de toekomst gelukkig weer beschikbaar komt.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heel lekker eten en vriendelijk personeel!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren met onze dochter van 4 gegeten bij Tanuki. Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en smakelijke gerechten. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellig en heerlijk traditioneel Japans restaurant met de heerlijkste sushi die je je maar kunt wensen!
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijke combinatie van sushi en doe-het-zelf bbq. Het smaakte weer voortreffelijk.
Atl V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten. Omdat de afzuigkap boven onze tafel niet werkte, konden wij niet bbq-en. Pas toen wij vroegen of dat bij alle tafels het geval was, kregen wij een andere tafel aangeboden. Ook altijd jammer dat na besteld te hebben je pas hoort dat er iets op is. Verder aardig geholpen en wat over was, zonder problemen voor ons ingepakt om mee te nemen.
Arva W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Sushi is velen malen beter dan een bij een all you can eat concept. Bediening mag wel iets vaker uit zichzelf langskomen om te vragen of we nog meer drinken willen.
Conchita S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We konden niet kiezen en hebben het aan de baas overgelaten. Hij heeft een heerlijke selectie gemaakt! Zeer redelijke prijs. Personeel vriendelijk maar lijkt niet helemaal op zijn/haar gemak.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De geadviseerde gerechten kende weinig variatie m.b.t. de garnering: koolsalade.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het is niet meer wat het geweest is. Jammer, dit was lang onze favoriete Japanse restaurant. Nieuwe eigenaar? Iig nieuw concept. Van ons had het niet gehoeven. Jammer.
Rishi B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Altijd lekker, beste a la cart sushi van Amsterdam en omstreken
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel authentieke Japanse eetgelegenheid. Ze houden rekening met je wensen en adviseren je prima.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijke avond gehad!
Christel L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ik was hier de eerste keer op aanbeveling. Het eten was erg goed, we gebruikten de grill.
Met 6 personen hebben we dubbele porties besteld anders is het weinig.
Voor oudere mensenzijn de lage tafels minder comfortabel.