Restaurant Tante Stoof

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vanavond met gezin super gegeten en genoten van de waarschijnlijkste laatste warme dag van dit jaar. Na het hoofdgerecht waren we zo vol dat we het toetje maar hebben gelaten voor wat het was.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Voor kinderen leuk! De bediening is prima.Ik had de pulled pork burger besteld. Koud en smakeloos helaas! Lijkt allemaal kant en klaar ingekocht voedsel dat alleen verwarmt hoeft te worden.
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooie locatie op een vakantiepark. Hier op zaterdagavond prima met vrienden gegeten. Opvallend het gemak van de bediening om met vragen om te gaan. Halve porties waren zelfs geen probleem. Verzorgde gerechten. De spareribs waren prima. De zalm uit de houtoven een topper. De combinatie van biefstuk en varkenshaas met toebehoren viel goed in de smaak. Al met al een genoeglijke avond.
Bub .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een restaurant op een vakantiepark. De gerechten zijn goed. Met name de ribeye was goed breid en erg lekker. De dames in de bediening waren vriendelijk.
Gezondetrek .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Afgelopen zondag, weer eens, gegeten bij Tante Stoof. Zoals altijd was het eten weer top! Dit keer de rib-eye gehad en die was perfect. Botermals heet dat geloof ik?

De kinderen hebben zich goed vermaakt in de speeltuin met springkussen.

De bediening vertelde nog even over de verschillende soorten bier in het assortiment waar wij er een paar van geprobeerd hebben. :D
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op Bevrijdingsdag hier gegeten, vooraf gereserveerd voor 18 uur. Het was volledig volgeboekt binnen en het terras zat ook vol vanwege het mooie weer. Daardoor inderdaad uitzonderlijk lang op het eten moeten wachten: 19.50 u stond het op tafel. Daarvoor hadden alleen de kinderen een bakje (blik)fruit als voorgerechtje gehad. Dat is al met al veel te lang, zeker als je vooraf hebt gereserveerd. Daarom ga ik niet hoger dan een zes voor service. En we waren zeker niet de enigen die zo lang moesten wachten, veel ouders van (kleine) kinderen hadden er een taak aan om hun kinderen tevreden te houden tot ze konden eten of naar bed mochten (ondanks kleurplaat). Heel jammer, want eten, bediening en entourage verdienen beter.
Maar goed. Het interieur is verzorgd, moderner dan de naam van het restaurant doet vermoeden. Verder is het goed mogelijk om glutenvrij te eten. Vooraf even met de kok overlegd (dat is vaak noodzakelijk, hier niet tenzij je bijvoorbeeld een pannenkoek zou willen bestellen); hij is goed op de hoogte.
De kinderen kozen voor een fantasieloos kindermenu van friet/frikandel/appelmoes, tot hun tevredenheid. Wij aten biefstuk en gerookte spareribs. Biefstuk was erg goed, de rooksmaak aan de spareribs vielen bij mij niet in de smaak, niet voor herhaling vatbaar. Bijgerechten niet bijzonder, gebakken aardappeltjes, rauwkostsalade en gekookte groenten (helaas met sausje erover waarin gluten zaten).
Koffie en desserts hebben we niet geprobeerd ivm de tijd. We waren €75,- kwijt (ex tip) voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Had een voorgerecht als hoofdgerecht genomen. Allerlei bereidingen van zalm en garnalen, zag er verzorgd uit en smaakte goed. Alleen de garnalen in bierbeslag waren een beetje vet. Mijn partner had een voorgerecht met eend (beetje taai). Er was (meer dan) voldoende friet en groenten, De groenten waren eerst vergeten maar dit werd snel hersteld. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Aardige ambiance, warme sfeer, prettige bediening.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Tijdens een verblijf op het naastliggende bungalowpark te gast geweest in dit restaurant. De hoofdgerechten (stoofvlees, spareribs) waren prima is orde en de nagerechten zelfs erg goed! De prijzen waren scherp.
De service was een stuk minder, want het duurde zo'n 45 minuten voordat we konden gaan eten en dat is voor deze gerechten niet nodig. Bovendien was het restaurant bij binnenkomst leeg. Ook het opnemen en serveren van het nagerecht duurde te lang.
Dennisiens .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant tijdens onze vakantie op het bijgelegen park. Het eten smaakte bijzonder goed, was goed mals. De kinder-porties waren qua hoeveelheid goed aangepast aan de kleine buikjes. Helaas 2 grote missers... "kinderen eten gratis op donderdag" staat op de kaart, maar merk je niet op de rekening, en een uur wachten voordat het voorgerecht op tafel komt, terwijl er kleine kinderen aan tafel zitten... onverkoopbaar (het hoofdgerecht duurde OOK lang, enige troost was dus wel dat het eten van goede kwaliteit was, maar voor de kinderen veel te laat). Het was niet bijzonder druk, dus waarom het zo lang moest duren..
Spaetgensguus .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
In onze fietsvakantie zijn wij bij Tante Stoof gaan eten.
De sfeer is heel persoonlijk en vriendelijk.
De locatie is ook heel apart.
De zalm was met parmaham uit de oven, super.
De vegetarische schotel van mijn vrouw was ook perfect.
Echt een aanrader!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Super lekker gegeten. De carpaccio was heerlijk maar iets te koud. De varkenshaas uit de houtskooloven was perfect. De Tournedos heb ik nog nooit zo lekker geproefd terwijl ik er toch al heel wat heb gegeten. Toetje (vanille en kaneel met caramelstukjes en stroopwafel) was echt heerlijk en maakte het geheel helemaal af. Restaurant is pas vernieuwd en zag er goed uit. Laat je niet afleiden uit door de stijl van de menukaart. Restaurant kan concurreren met menig veel duurder restaurant.
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Wat een fantastische tent!!! Aankomst gebouw verdient geen schoonheidsprijs maar als je binnenkomt in het restaurant dan waan je je door de inrichting en de heerlijke rokerige geur van de oude stenen oven in een huiselijke gezellige sfeer. Door de open keuken kan je volgen hoe je vlees gegrild wordt om daarna met de heerlijke bijgerechten geserveerd te worden. Ook kinderen hebben een ruime keuze en kunnen hier dus ook lekker smullen. Kortom een echte aanrader voor jong en oud!!!
BDijkman .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
De Duitse open oven geeft een aangename rookgeur door het hele restaurant waardoor
de sfeer en zin om heerlijk te gaan eten er meteen al is.
De bediening is keurig netjes en niet opdringerig .
Alles is erop gericht dat de gasten het naar hun zin moeten hebben.
Daarin zijn de wat ons betreft zeker geslaagd.
Het eten was werkelijk....Heerlijk !
Aan alles is duidelijk veel zorg besteed qua smaak en samenstelling...dat proef je !
Iedereen die van echt lekker klaargemaakt eten houd kan hier zijn hart ophalen.

Uitzonderlijk lage prijs voor ontzettend lekker en goed eten...daar kunnen heel veel
restaurants nog een voorbeeld aan nemen.

Carin B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Wij hebben hier vrijdag 29 augustus 2014 gegeten. De service was heel goed en de bediening was erg vriendelijk en het eten was overheerlijk.
We komen zeker terug. Voor iedereen een aanrader.