Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Gebruik gemaakt van de AH kortings bonnen actie. Zeer vriendelijk ontvangst van het personeel. Werd vantevoren uitgelegd dat de actie eruit bestond dat men een bepaald bedrag in mindering zou brengen (dus geen 2e 3 gangenmenu gratis). Was prima wat ons betreft. Vervolgens na het bestellen van een Port en een speciaal biertje, diverse Tapas vlees, vegetarisch en vis gerechtjes uitgekozen. We hoefde niet lang te wachten. De gerechtjes waren mooi opgemaakt en echt prima van smaak en heel afwisselend. Het personeel kwam regelmatig vragen of we tevreden waren. En dat waren we. Ze luisterden ook naar suggesties voor een andere smaakcombinatie bij een bepaald gerecht.
Dit restaurant is gewoon een zeer goede aanvulling voor Heemstede met een aangename prijs/kwaliteits verhouding.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Een gezellig restaurant met een fijne huiselijke sfeer, bediening heel vriendelijk, eten helaas erg flauw en niet erg verrassend.
Kielekiele .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Met de Albert Heijn actie (2e driegangen diner gratis) gegeten bij Tante Bep.
Wij hebben helaas 3/4 van de rekening moeten betalen en kregen slechts 21 euro,- korting op de rekening.
Met twee personen was de rekening 99,- euro inclusief 15,-, drank.
Dan kom je op een bedrag van 84,- euro exclusief drank. Delen door 2 personen is 42,- euro per persoon voor het eten. Later telefonisch contact opgenomen en werd geen gehoor gegeven aan de klacht. Helaas kan IENS oon niets betekenen. Als we nou nog hoogstaand gegeten zouden hebben, maar dat viel ons ook zeer tegen. Biefstuk reepjes waren taai, gamba's piri piri was een gamba's met een sambal en cocktailsausje.
Geen aanrader.
h.H. N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
't was goed omdat het niet erg druk was. Heel goed op dinsdag.................................................................................
theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Tante Bep is een heel gezellig restaurant en super vriendelijk personeel.
Wij konden alles van de kaart kiezen, ze geven een vaste korting van de ah actie, super.
Alles was heerlijk maar wij vonden de garnalen piri piri het lekkerst.
Het is zeker een aanrader als je tapas lekker vindt.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Met vriendelijke groet
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
ik vond tante bep een sfeervolle uitstraling hebben met allerlei gezellige tafeltjes
de bediening is erg vriendelijk en vlot
we hadden brood met aioli en tappenade als voorafje en alles was vers en lekker
ik vond de pasteitjes (gehakt met ui ) erg lekker
mijn dochter die vond de zalm wraps erg lekker maar de krokante gamba's waren ook super lekker
ik vond het er allemaal goed en heerlijk uitzien en het smaakte nog beter
ik ga zeker nog een keer bij tante bep eten ,echt een aanrader
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Helaas werd er bij tante bep geen rekening gehouden met allergieën. We hadden van te voren gebeld hadden om te vragen of het mogelijk was en alle details uitgelegd. Ons werd door de kok verteld dat hij daar rekening mee kon houden. Vervolgens ter plekken bleek dat de des betreffende persoon eigenlijk alleen 2 tapas kon eten, omdat de rest al van te voren bereid was. Toch hier gegeten. Ik ben zelf niet allergisch maar vond er ook vrij weinig aan, taai kalfsvlees en andere smaakloze hoofd ingrediënten, daarnaast geen merkbaar gebruik van kruiden. De bediening was vriendelijk en probeerde het nog enigszins te redden maar was door onderbezetting langzaam. Zeker geen aanrader.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
We hebben met ons vieren werkelijk een voortreffelijke avond gehad.
Door de buitentemperatuur was het binnen behoorlijk warm ondanks de pogingen van het personeel om de temperatuur wat naar beneden te krijgen; wij kregen een grote ventilator naast onze tafel zodat de temperatuur dragelijker werd.
De ontvangst was bijzonder hartelijk, het eten ( tapas) was ook echt voortreffelijk, evenals de wijn; de onderdelen van de kaart die we hadden uitgekozen (12 stuks) waren allemaal heerlijk.
Volgende keren kiezen we vast en zekere ook voor de andere producten van de kaart.
Een echte aanrader dus!!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Mede door de AH actie bij dit restaurant gegeten. Heerlijke Tapas, vriendelijke bediening en een gezellige inrichting! Wij komen zeker terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was heel vriendelijk en persoonlijk. Wij zaten buiten op het terras, het restaurant zag er ook gezellig en knus uit
José A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gezellig ingericht restaurant met heel vriendelijke bediening. Het eten echter was niet bijzonder, veelal gerechten die niet vers bereid leken in de zin van zelf voorbereid. Artikelen smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen bv
Herbert I.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
wij hebben gisteren voor de 8 keer bij tante Bep gegeten, en elke keer valt het ons op dat we voor zeer weinig geld, heerlijk hebt gegeten.
Wat wij in het bijzonder erg lekker vinden zijn de gamba's en calamares , daar beginnen we altijd mee.Ook de biefstuk met een champignonsaus is verrukkelijk .
meestal nemen we dan nog wat groente gerechten, en sluiten af met een kaasplankje, als we dan ,met nog eens 4 glazen wijn, maar €60,00 moeten afrekenen, gaan we zeer tevreden naar huis, en gaan we snel voor de 9e keer naar TANTE BEP in Heemstede.
Julius V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Zaterdag voor het eerst hier gegeten. Fantastisch! Van tevoren mijn pinda allergie doorgegeven, waar vervolgens zeer uitgebreid rekening mee werd gehouden. Er waren 's middags zelfs een paar gerechtjes speciaal voor mij voorbereid! Leuke en knusse omgeving, service is prima en alles lekker ongedwongen. Hier komen we zeker terug!!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Een lekkere lunch met ruime portie's in dit leuk ingerichte restaurant gegeten. De bediening is aardig en de tafels zijn met veel privacy opgesteld. Ook is er een open haardje met een zitje eromheen. De buitenkant van dit restaurant doet niet vermoeden hoe ruim en gezellig het binnen is.