Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gisteravond heb ik samen met mijn vrouw voor ongeveer de 6e keer bij Tante Bep gegeten. Het eten was weer zoals altijd voortreffelijk. De zalmbonbons, de varkenshaas met brie, gamba's piri piri, de geitenkaas- en spinazie/kaas kroketjes smaakten heerlijk! Deze keer hebben we voor het eerst de broodstengels met knoflookdip geprobeerd, ook een aanrader. Ondanks dat er best veel gasten waren, was de bediening snel en vriendelijk. We hebben al heel wat restaurants in de omgeving bezocht, maar nog nooit hebben we meegemaakt dat je gratis een karaf water op tafel krijgt, deze wordt zelfs nog bijgevuld ook. Het restaurant heeft een fijne, prettige sfeer, lekker eten en heeft redelijke prijzen.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gezellig restaurant met leuke formule: vaste en wisselkaart waarin vele gerechtjes naar ieders smaak. Met het AH Iens aanbod konden wij uit alles kiezen en kregen een vaste korting van € 21,50; daarvoor konden we minimaal 3 gerechten uitzoeken. De wildgerechten hadden onze voorkeur, alles heerlijk bereid, alleen de hertenbiefstuk was niet mals en had wat pezigs. Daarvoor bleken we niet te hoeven betalen, heel klantgericht! De rode huiswijn smaakte uitstekend en de bierkaart mag er ook zijn. Al met al een aanrader.
frank371 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten, ook de wijn was prima.
We waren echt uit en hebben ons lekker laten verwennen in een gemoedelijke sfeer.
We komen beslist terug en dan nemen we onze vrienden mee.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wij vonden alle gekozen gerechten heerlijk; daarnaast ook de zelfgemaakte brownies.
Het was gewoon " af" . Komen zeker terug.
Retty D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is goed. Het is een Tapas restaurant, maar de geproefde tapas zijn helaas een zwak aftreksel van wat in Spanje gebruikelijk is. Bij Patatas Bravas hoort een pittige rode saus , gambas piri piri horen niet zoet en romig te zijn, kip cajun hoort pittig te zijn, eventueel met een yoghurt sausje. Het vlees was goed, maar niet cajun. inktvisringetjes waren te dik gepaneerd. het zijn dus wel "nederlandse hapjes" ipv tapas.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
We waren hier 1 december. Het eten was in orde; geen uitschieters. Redelijk aan de prijs. De bediening was niet wat je noemt vlot. Verder zijn ze 1 ronde gerechten gewoon vergeten uit te serveren. De rekening was een domper: hij bevatte minimaal 3 onterecht in rekening gebrachte gerechten/drankjes. Daar mag dus nog wel het een en ander veranderen voordat we nog een keer teruggaan.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Leuke inrichting net een gezellige huiskamer. Vriendelijk bediening. Snelle service. Alleen bij het betalen had ik het idee dat ik met de AH bon 2e 3 gangen diner gratis toch genept ben. Bij aankomst werd vermeld alle gerechten daar de helft van maar bij het afrekenen bleek er maar een kwart af te gaan. Desondanks heerlijk gegeten en echt een aanrader om nog eens te gaan.
Annekebertus V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
was heel druk dus moest soms wat lang wachten.
Alles vond ik heerlijk maar vooral stoofpotje lamsvlees en garnalen piri piri
maar dat is kwestie van smaak. Het chocoladedessert was heerlijk! Verrassend.
Een aanrader dit restaurant.
MBteU .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Royale porties, royale glazen wijn, uitstekende vriendelijke bediening. Steeds vaker schijnt het voor te komen dat als je met de AH-kaart aankomt, je een ander (goedkoper) menu in de handen gedrukt krijgt, dan die waarvan de overige gasten kunnen kiezen. Niet bij tante Bep! 1 menukaart voor alle gasten. Wij komen zeker een keer terug!
Diana P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij aten met 4 personen en 2 AH bonnen bij Tante Bep. Wij mochten alle gerechten van de tapaskaart kiezen. Er werd in totaal, tegen inlevering van 2 kaarten, 43 euro van het totaalbedrag afgehaald. Dat kan natuurlijk alleen als je dat bedrag ook minimaal uitgegeven hebt. Zo kun je eten wat je wil en het net zo duur maken als je wil. Wij aten niet alle gerechten van de kaart, maar alles wat we aten was goed verzorgd en lekker. Neem vooral tante Beps chocotaaartje als dessert! Verrukkelijk! Wij komen zeker nog eens terug.
redcap .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Wat een leuk restaurantje. Zeer sympatieke bediening, alles kan en gerechtjes komen warm en snel op tafel.
Hebben hier een heel plezierige avond beleefd.
Komen hier zeker nog eens terug.
Han K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Tapas op zijn Hollands!! Leuk en erg lekker.
Wat ook prima is dat je gewoon gratis water krijgt. Daar kunnen vele restaurants nog van leren.
Loecky G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Zijn reeds meerdere keren geweest en het is een prima bedrijf wat goed bezig is.
Daar we van vis houden was elk gerecht uitstekend en we hopen er spoedig weer een avond door te brengen,

Vriendelijke groet,
L.Giesberts-Klepper
Lique B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gezellige zaak, vriendelijk personeel, goede tapas op smaak. Soms wel wat karig, garnalencocktail, iets te veel waterkers ten opzichte van garnalen. Maar wel allemaal lekker en vers.
Chocotaart dessert was goddelijk volgens dochter en appeltaart is ook erg lekker.

Heerlijke avond gehad.
CorineC .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Fijn restaurant. Erg vriendelijke bediening/eigenaresse en het eten is ook nog eens lekker. Vooral 's zomers op het terras een aanrader!
Mariandrontmann D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Zeer vriendelijke bediening, heerlijke tapas, vooral goede krokante aardappeltjes en kroketjes, warme entourage. Aan te bevelen!
Elaine C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Etentje met zijn tweeen met de AH actie bon. Er werd meteen uitgelegd dat omdat dit een ander concept is er een bedrag van 21.50 maximaal van de rekening werd afgetrokken. Het eten en alles erom heen was heerlijk. Goede bediening die snel doorhad dat je nog iets wilde bestellen of nog even wilde wachten. Als we weer hier een weekend in de buurt zijn, komen we zeker terug.
hp.kalkhoven12 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Weer erg gezellig en goed gegeten. Heerlijke geitenkaas salade en spinaziekaas kroketjes. Ook het toetje warme chocoladetaart was heel goed. De warme gesmolten chocolade droop eruit. De sfeer is lekker ontspannen en knus. Enige tip voor de bediening: ik had graag eerst een klein beetje wijn willen proeven. Kreeg direct een glas vol met de opmerking of het goed was?! Ja niet zo leuk om te zeggen dat ik liever een andere heb.
Ik kom zeker weer terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Dit restaurant is het terug komen waard, heerlijk eten, goed gevulde glazen heerlijke wijn, warme informele sfeer. Kortom alles klopt. Ook de warmte lampen buiten op het terras onder de markies nodigen uit om daar een glas wijn te drinken. Wel zo gezellig. Het enige min puntje, maar dat is zeer persoonlijk, is de eind afrekening die wij wat aan de hoge kant vinden.
Lennart P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Wat een leuke tent! Je voelt je gelijk thuis, erg gezellige, huiselijke sfeer! Leuke bediening en goede service. Eindelijk weer een tent waar je gewoon een gratis karaf water bij je eten kan bestellen :) Een echte aanrader is de champignons in witte wijn saus. Heerlijk