Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuk ingericht, informele sfeer. Prettige bediening, vlot en met aandacht voor de klanten. Gevarieerde kaart (Tapas) met ruime keuze. Alles goed op smaak. Mooi Duits biertje op tap. Redelijke prijzen.
liadejong1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Eten bijzonder goed alleen jammer dat de jonge serveerster geen idee heeft hoe je klanten op de juiste manier benaderd zodar ze hopelijk weer eens terugkomen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De sfeer is super gezellig. Het eten prima en de service erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad bij Tante Bep. Wij zaten wat langer (gezellig bijpraten) maar kregen absoluut niet het gevoel dat je werd weggekeken.
han D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke tappas gegeten! Jammer van de kleine kaart. Wij hebben hiet met onze shell coupons gegeten, 2e persoon gratis bestond uit een korting van 20 euro. Niet helemaal conform de aktie. Maar komen vanwege de ambiance en het prima eten graag terug.
ddewinter .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk eten in een gezellige huiselijke sfeer. Bediening was top! We voelde ons erg welkom door een bordje met onze naam op tafel.
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuke gezellige huiselijke sfeer, vlotte vriendelijke bediening en heerlijke royale tapas. Alles gemaakt van verse producten en dat was te proeven.
S-wem .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Goede sfeer in het restaurant, warm & gezellig. Een aanrader, ook als je met shell bonnen gaat eten. Je kunt gewoon alles kiezen van de kaart en krijgt een vaste korting van €19,95 op de totaalprijs.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig ingericht, zeer vriendelijk personeel en vooral erg lekkere tapas! Altijd een weekspecial, de beef teriyaki was zalig
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Redelijk gezellig ingericht. Aardige jonge bediening. Maar het eten is niet best. Ik begrijp de lovende recensies dan ook totaal niet. De prijzen liggen ook hoog in verhouding tot wat je krijgt. Kaas-spinazie kroketjes: kant en klaar van de groothandel en kraak nog smaak. Groentjetaartjes: klein maar o.k. Tomatensalade met ansjovis: een gesneden tomaat met wat uienringen en een fliedertje ansjovis. En dat voor 5,95. Na een klacht hierover werden wel meteen vier extra ansjovisjes gebracht. Krokante kippenpootjes: smaken naar smaakversterker en er zitten voor de krokantigheid wat mais(?)vlokken opgeplakt. De zalmbonbons zijn wel lekker, maar daar valt dan ook weinig aan te misdoen: gerookte zalm met daarin een stukje zachte kaas. De cheesecake was wel heel smakelijk maar had de structuur van een gladde kwarktaart. Al met al niet veel bijzonders dus en behoorlijk aan de prijs. Jammer.
raymond.hagemans .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Lekker gegeten. Tapas.
Mooie en gezellige sfeervolle aankleding.
Correct en vriendelijk personeel.
17 uur en nog bijna alleen in de zaak.
Gegeten met Shell bon, zonder de bon vondt ik het vrij prijzig voor hetgeen we genuttigd hadden.
Marco1974 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Sfeervol huiselijkgezellig lekker eten in een mooie ambiance.
Bij tante bep kan je heerlijk tapas eten.
De gerechten zijn van redelijk formaat en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Echt een aanrader.
stevenbleeker .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Een gezellig sfeer en heerlijk gegeten. Zeer attente personeel. Wij komen graag nog een keer terug. We hebben ervan genoten.
Jokeruigrok R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gezellig laag drempelig restaurant.
Beetje huiskamer achtig.
Heerlijke gerechtjes, met zorg bereid.
Vriendelijk personeel.
Echt een aanrader.
P H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Weer super lekker gegeten, heel vriendelijke mensen en erg gezellig.
Als je een geslaagde avond wil hebben reserveer dan bij tante Bep in Heemstede
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Super lieve mensen. Jas wordt netjes aangenomen. Eten is goed! Mooie porties. Ga hier zeker vaker heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij waren uitgenodigd om hier te komen eten en lieten ons dus verrassen.
Dit is een tapasrestaurant, maar dan niet Spaans. Het eten was erg lekker en zeer divers. De bediening was erg vriendelijk. Als bier liefhebber kwam ik goed aan mijn trekken. Ze hadden namelijk een bierkaart met diverse lekkere biertjes. Dit restaurant is voor iedereen aan te raden die eens een keer iets anders wil.
jbvankeulen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg over tapas.
Sfeer gezellig.
Gezellig etentje gehad. Voor herhaling vatbaar.
Eten was verrasend , en smakelijk.
Uarda D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wat een gezellig restaurant. Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, je wordt echt in de watten gelegd. De wildkaart was ook een leuke aanvulling en ze hadden verrassende tapasgerechten. Hier komen wij zeker een keertje terug!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten. Heerlijk ongedwongen sfeer. Vriendelijk en attent personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk eten, goede rustige gezellige sfeer, fijne bediening en goeie stoelen/bankjes. Kortom, leuke avond gehad. Alleen dessertkaart mag wat uitgebreider, is niet heel bijzonder.