Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
Tien Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig tapas-restaurant in de winkelstraat van Heemstede, makkelijk en gratis parkeren 's avonds. We hebben lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, zonder te vragen krijg je een karaf kraanwater op tafel die op verzoek steeds wordt bijgevuld (fijn!). Je wordt bediend door de eigenaars zelf die erg enthousiast en servicegericht zijn en op het bonnetje altijd iets vriendelijks schrijven. Echt leuk!
Kortom: zeer goede ervaring, we gaan zeker snel terug!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was goed op de 'hippe aardappetjes' na. Bediening was teveel op de achtergrond, moest je echt naar je toe zien te krijgen ook voor drankje tussendoor.
Gaude R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
heerlijk gegeten ...................eerlijk heerlijk...................................................................................................
decockbuning .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
voor de tweede keer kort na elkaar geboekt , wederom verrassend lekker, snelle en plezierige service , goede prijs. een aanrader !
E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een heel leuk en gezellig restaurant. Zeker een aanrader! Daar wil ik het bij laten, maar ik kan alleen een recensie achterlaten als ik meer dan 120 tekens typ. Nou....klaar dus.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
gezellig restaurant en lekker eten met diverse gerechten.
aanrader
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke kleine hapjes om te delen en te proeven in een huiskamerachtige sfeer. Personeel onervaren maar dat werd gecompenseerd door hun vriendelijkheid en welwillendheid.
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima
Cris G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Erg blij mee! Mooi concept, veel keus. Kleine gerechten, vindingrijk. Enige tip zou zijn een verbetering van de keuze van de rode wijn
Gerline D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening, hoog en ruim van opzet, aangename sfeer.
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super gastvrij en lekker eten. Ons favoriete restaurant met contante kwaliteit en leuke persoonlijke aandacht
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ik ben zeer tevreden! Ben met mijn zusjes geweest en heerlijk geluncht!!! Voor herhaling vatbaar!!
Corry Bakker van Leeuwen. Hoofddorp
jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Op verzoek ( want we moesten erna naar een voortelling) alle gerechtjes in 1 ronde besteld: en dat ging prima: salades, kroketjes, zalm, gevulde groenten in prima combinatie. Erg attente bediening, Fijne huiselijke sfeer met goede hoekjes voor iedereen. Prettig dat er indirekte, gezellige verlichting is en geen muziek. AAndacht voor het lekkere eten en drinken en elkaar. DAt was fijn!
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heel gezellig en sfeervol restaurant met hele vriendelijke bediening. Goede kaart met heerlijke gerechten (ook regelmatig wisselende gerechten en gerechten buiten de kaart om). Kortom, zeker een aanrader! Wij waren hier al vaker geweest en komen zeker weer terug!
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima en lekker, niets mis mee!
Klaartje V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel lekker gegeten. Verschillende gerechten uitgeprobeerd van spinaziekaaskroketjes tot biefstukpuntjes. Allemaal smakelijk. Goede prijs. Aardige bediening.
Tini B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hartelijke ontvangst. We hebben heerlijk gegeten. Leuk concept allemaal kleine hapjes die je over meerdere rondes kan spreiden en bestellen. Voldoende keuze voor vegetariër die in ons gezelschap aanwezig was.
We zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
Elske S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het restaurant is zeker een aanrader. Wij waren met z'n tweeën, maar het vast erg leuk om meer mensen te gaan: kun je meer gerechtjes delen. De sfeer was goed en de bediening in alle opzichten vriendelijk en attent.
EIJ .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gisterenavond gegeten met 4 personen. Goede kwaliteit, en duidelijke uitleg over gerechten die passen bij een glutenvrij dieet.

Veel mogelijkheden, eigenaresse (?) heeft ook allergie en vertelde over de menukaart. Zelfs welke gerechten eventueel sporen van gluten kunnen bevatten en dat er gewerkt kan worden met glutenvrije sojasaus.

Bediening van jonge kelner en eigenaresse heel attent en super aardig. De vrouwelijke jonge ober was totaal niet geïnteresseerd. Keek ons niet aan bij bestelling. En zette rekening op tafel zonder te kijken en liep direct weg. Ook tijdens het eten niet in ons geïnteresseerd. Zonder te kijken gerechten neerzetten en slecht gehumeurd.

Fijne avond gehad.
Everhard H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het was gewoon goed wisten niet dat dit restaurant er was, was een openbaring. Bediening heel vriendelijk en attent Hoefeden niet lang op gerechten te wachten. Een aanrader om even makkelijk wat te eten.