Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tante Bep

muntbaar .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een van mijn favorieten in Heemstede, de tapas kaart is erg uitgebreid, al moet ik wel bekennen dat we bijna alles wel geproefd hebben. Daarna zaten we drie dagen vol ;-) . Hele fijne bediening, een groot terras buiten wat in deze tijd een aanrader is.
Klaas Kremer
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Restaurant Tante Bep is super gezellig, het eten is goed, de bediening heel fijn en vriendelijk. Wij komen er met enige regelmaat en het is altijd goed
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
gezellig buiten gezeten, de bediening was perfect en het eten uitstekend.
voor herhaling wederom vatbaar.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Restaurant Tante Bep, is een prettig restaurant, fijne bediening en het eten is uitstekend.
Zowel binnen als op het terras is de sfeer erg prettig.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Geweldig restaurant; heerlijke tapas en super bediening!! Echt een 10 waard. Wij wonen om de hoek en komen dan ook graag en vaak!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vriendelijk personeel en gezellige inrichting
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een heel leuk en fijn restaurant, zeer vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit uitstekend
H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hadden gisterenavond een gezellige avond bij Tante Bep.
Net als voorgaande keren waren we ook nu weer zeer tevreden over de gerechten en de gezellige sfeer.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Enorme leuk en gezellig restaurant met vriendelijk personeel, je voelt je er welkom en zelfs een beetje thuis! Hoiden ook zeer goed rekening met je wensen!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Gsstvrije, aardige en atente bediening in een gezellige omgeving mrt lekker eten in een verrassend concept
Hedy H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima gegeten bij tante Bep: goeie tapas, best veel keuze. Lekkere wijn en een heel aardige bediening. Echt een plek om nog eens heen te gaan!
L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Tante Bep is een restaurant waaraan wat ons betreft alles deugt: de gastvrouw herkent de naam van degene die heeft gereserveerd, en op de gevraagde ronde tafel staat keurig een naambordje. De bediening is aangenaam en beleefd, en het ontbreken van muziek (of nog erger: muzak) maakt het normaal voeren van een gesprek mogelijk. Dat is op zich al een verademing. Bij Tante Bep is het mogelijk diverse kleinere gerechten te combineren. Plezierig, en we hebben het ons heerlijk laten smaken. Bij vertrek word je in je jas geholpen. Zeldzaam pareltje in de horeca. Leve Tante Bep!
S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening. Ontzettend Leuk concept en zeker een aanrader!
W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar de bediening erg vriendelijk is.
Leuke kleine gerechtjes die je wel of niet kunt delen met tafelgenoten.
Een aanrader voor een lunch of diner in ongedwongen sfeer en prettige ambiance.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super leuke tent en heerlijik gegeten. Maar toch een aantal kanttekeningen. Het personeel kwam wat rommelig over. Binnen 5 minuten werden we door 3 dames gevraagd of we al een keus hadden gemaakt, dit terwijl mijn moeder de kaart nog gewoon vast had...
Het geluidsnivo was goed, totdat er een luidruchtige groep naast ons werd neergezet. Wij konden elkaar nog maar zeer slecht verstaan.
Maar de klap op de vuurpijl was het betalen. De pinautomaat deed het niet. Getracht over te schrijven, ook dit ging niet. 20 minuten van onze avond leverde we in puur om te kunnen betalen. Hier had een betere oplossing voor kunnen zijn Tante Bep!
marco S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk concept, lekker gegeten, prettige ambiance
waarom M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was super. Vriendelijke ontvangst, zeer gastvrij, heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, zeer attente bediening en uitgeleide bij de deur (dat zie je niet vaak). Kortom: helemaal goed.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wederom lekker gegeten! Keuken is prima en het restaurant heeft een gezellige, knusse uitstraling. Erg fijn dat ook ons hondje welkom is.
De bediening is vriendelijk en ook al is een enkeling nog erg jong, ook daardoor werden we netjes geholpen. Enige minpuntje was dat we behoorlijk lang moesten wachten op de eerste ronde met gerechtjes. Met de daaropvolgende bestellingen was dit gelukkig niet meer het geval.

Tot de volgende ronde!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We zijn hier al meerdere keren geweest en iedere keer genoten! Het eten is erg lekker, personeel is gezellig en goed en de sfeer is ook top
Sigrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, goede bediening, snelle toebereiding, smaakt lekker, dine and share principe maakt het spannend voor iederen aan tafel. Zeker voor herhaling vatbaar.