Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tante Bep

Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Gezellig kleinschalig restaurant met een prettige persoonlijke benadering. Tapasconcept met gewone gerechten zoals biefstuk, zalm, gefrituurde aardappel en diverse salades. Heerlijk gegeten!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Super sfeer en geweldige service. We werden netjes ontvangen bij de deur, jassen aangenomen en naar onze tafel begeleid. Eten was heerlijk en goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier komen we zeker weer terug!
Kathleen E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
zoals altijd: heerlijk gegeten in een fijne ambiance
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Een heerlijke vaste plek om onze vakantie te starten. Altijd vriendelijk ontvangst en een gezellig praatje. Eten gewoon lekker en kwaliteit altijd prima. Geen poeha, maar hele gezin zit hier altijd lekker te smikkelen
K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Een erg leuk en goed restaurant. Heerlijk ontspannen gegeten.
De variatie van de kaart is voldoende. Een aanrader wat ons betreft.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten ! prima ontvangst. Tafelwater bij binnenkomst, kleine gerechtjes waren erg lekker en toe een geweldig chocolade taartje. Leuk dat er nog een "fijn weekend" bij was geschreven op de bon.
Justus V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima restaurant, gezellig, prettige service en lekker eten
Sanaa P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Het was alles van onze wensen.
Wij waren met z’n 15. Super service gehad en Heerlijk gegeten.
Hartelijk bedankt voor mooie avond
Hm V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gisteravond met de familie (15) heerlijk gegeten ,er is veel aandacht besteed aan de opmaak en smaak van de gerechtjes.
Bediening was gezellig en uitstekend.
Een echte aanrader
Elly
RCL .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima locatie, prima eten en prima bediening. Wat wil je nog meer? Heerlijke gerechtjes om samen te delen, te proeven. Kleine maar goede wijnkaart, voor ieder wat wils. Komen zeker terug!
Arlette T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Sfeervol , en bediening okk goed zo doorgaan
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We werden gastvrij ontvangen. Onze jassen werden voor ons opgehangen waarna we naar ons tafeltje werden begeleid. We begonnen met een glas Sancerre maar we twijfelden of dit wel een Sancerre was (ietwat smakeloos). Het betrof een fles die al ruim een dag geopend had gestaan waardoor de smaak aan kwaliteit had ingeboet. We kregen meteen een nieuw glas wijn aangeboden. Karafje water op tafel. We bestelden een viertal voorgerechten, de quesadilla’s, kerrie masala kroketjes, een geitenkaassalade en een mini-kaasfondue. Het betreft allemaal wat kleinere porties waardoor je ‘veel’ kunt proberen en proeven. Daarna bestelden we de spareribs en de Indonesische gehaktballetjes, ook hier weer mooie kleine porties. De spareribs hadden iets malser gemogen. Als dessert het kaasplankje met een klein glaasje port. Prima gerechtjes, mooi van smaak. De wachttijd tussen de verschillende bestellingen was niet te lang zodat je lekker een beetje door kunt blijven eten. Gezellige huiskamerachtige inrichting en fijne bediening.
Jorien W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker eten, gezellig warm tentje, vriendelijke bediening. Eén minpuntje... Soya saus echt te zout. Verder was alles prima.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
4x in periode van 6 maanden geweest. Zeer geschikt voor mensen die eigenlijk een kleine eter zijn in combinatie met familie die best wel wat wil eten. Ook vegetarisch deel is goed verzorgd.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gezellig verjaardagsdinertje met en voor onze 93-jarige tante. Heerlijke kleine gerechtjes en attente bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij kwamen van ver: 3 kwartier trein en half uur lopen, maar het was zeer de moeite waard! Het eten was heerlijk en zeker niet duur. De bediening was erg vriendelijk en de omgeving erg gezellig. Aanrader!
El V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Knus, lekkere hapjes en wijn. Gezellig gegeten met het team;)
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Elke keer weer top!!
Dinis D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Verrassend blij!
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een geweldig RESTAURANT! Heerlijk gegeten. Fijne bediening, warme ontvangst. Na 2 x goede ervaring worden wij wel vaste klant. En de naam...wat leuk. Tante Bep. Wij houden van katten. Prrrrrrrr....tante BEP! Tot volgende keer.