Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Wereldse tapas bij Tante Bep

Gelegen in de winkelstraat van Heemstede is dit restaurant gevestigd. Tante Bep is een echt familie bedrijf! Barry, Leslie en de kinderen heten je van harte welkom en zorgen voor een onvergetelijke lunch of diner. In een ongedwongen sfeer worden de lekkerste wereldse tapas (dus niet specifiek Spaans!) geserveerd. Ze doen ook catering of bezorgen jouw tapas gewoon thuis als jij daar zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tante Bep

Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Prettige bediening. IK geeft dit zeker door aan fam. vrienden en collega's. Daarbij is het prettig dat er makkelijk geparkeerd kan worden en gratis.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was heerlijk, maar het personeel zou wat beter moeten opletten of de klanten contact zoeken.
Ongeveer 25 minuten gewacht voordat het geld werd opgehaald om de rekening te betalen
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant, lekker eten. Alleen het eten werd erg snel opgediend. Maar zeker een aanrader om nog een keer terug te gaan!!!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer prima gegeten bij Tante Bep. Jammer dat niet al het personeel even passievol aan de gang is. De meesten gelukkig prima!!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben nu twee keer in het restaurant gegeten. Beide keren was een openbaring. Eindelijk een restaurant waar je elkaar kunt verstaan! Gecombineerd met een keur aan kleine gerechten die je desgewenst met elkaar kunt delen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, ook voor de (goede) wijn. Vriendelijke benadering. Wij willen nog vaak terugkomen.
Ilse1969 V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Knus restaurantje met huiskamersfeer. Tapas lekker, keus niet heel groot en ook niet expliciet Spaans. Maar graag wil ik iets kwijt over de buitengewoon goede service en grote gastvrijheid. Sowieso is de bediening heel enthousiast en betrokken. Maar het door ons overheerlijke dessert: het chocoladetaartje, was 'ingestort' voordat het werd uitgeserveerd. Qua smaak maakt mij dat niet zo uit dus ik had het best willen eten. Maar men wilde het perfecte taartje serveren en kwam ons netjes vertellen dat het nieuwe taartje in de oven stond en het nog 10 minuten duurde. Met excuus voor het wachten. Netjes! Maar tot onze grote verrassing werd ons koffie van het huis aangeboden voor het ongemak. We waren aangenaam verrast. Dergelijke gastvrijheid maakt dat je graag weer terugkomt! Bij het verlaten van het restaurant vriendelijk naar de deur begeleid. Het zijn de kleine dingen... Het personeel van Tante Bep verdient echt een dikke pluim!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Tante Bep is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en daardoor een prima sfeertje. We zijn er al een paar keer eerder geweest. Om iets bijzonders te eten moet je wel voor de specialties van de extra kaart of het gerecht van het krijtbord in het restaurant gaan. De smaken zouden wat meer uitgesproken mogen zijn, maar voor even een paar tapas is het goed genoeg.
dinysueters .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We zijn heel vriendelijk behandeld, bij mooi weer erg gezellig op het terras. De tapas is niet echt bijzonder, niet beter dan je het thuis ook kunt maken.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten bij Tante Bep was lekker. Leuke kleine hapjes en mooi geserveerd.
De bediening straalde niet veel uit. Er waren twee volwassenen en zij straalde niet veel plezier uit maar verveling. Een jong meisje dat daar werkte deed wel haar best, zij had plezier in wat ze deed. Het zou te maken kunnen hebben dat we met een Shell bon kwamen want dat betekent op het eten 50% korting wat een afspraak was echter had Tante Bep besloten deze afspraak aan te passen. De korting had een max van 19,50 euro. Verre van 50% dus. De fooi hebben wij aangepast aan deze regel en de bediening. De huiswijn, Charddonay, was lekker en we zaten buiten want de zon scheen. Het etentje was op donderdag 12 mei.
bartovergaauw .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wat een top plek voor een perfecte avond! Je proeft in alles dat het een familiebedrijf is en daardoor voel je je direct thuis! Service is perfect, veel aandacht voor de klant! Eten is heel goed, bier en wijn kaart zijn uitgebreid en een gevarieerde kaart met als afsluiting een heerlijk dessert! Wij komen zeker terug met familie en/of vrienden.
breuer177 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Leuke locatie, gezellige sfeer en goede bediening.
Lekker eten, vooral de geitenkaas kroketten. Ook de wraps zijn een aanrader.
michelleq .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een heel sfeervol en gezellig restaurant
Vriendelijk personeel en heerlijke tapas
Tante Beps chocotaartje is een zeer lekkere afsluiting !
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuk ingericht, informele sfeer. Prettige bediening, vlot en met aandacht voor de klanten. Gevarieerde kaart (Tapas) met ruime keuze. Alles goed op smaak. Mooi Duits biertje op tap. Redelijke prijzen.
liadejong1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Eten bijzonder goed alleen jammer dat de jonge serveerster geen idee heeft hoe je klanten op de juiste manier benaderd zodar ze hopelijk weer eens terugkomen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De sfeer is super gezellig. Het eten prima en de service erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad bij Tante Bep. Wij zaten wat langer (gezellig bijpraten) maar kregen absoluut niet het gevoel dat je werd weggekeken.
han.de.kooker .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke tappas gegeten! Jammer van de kleine kaart. Wij hebben hiet met onze shell coupons gegeten, 2e persoon gratis bestond uit een korting van 20 euro. Niet helemaal conform de aktie. Maar komen vanwege de ambiance en het prima eten graag terug.
ddewinter .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk eten in een gezellige huiselijke sfeer. Bediening was top! We voelde ons erg welkom door een bordje met onze naam op tafel.
brouwerbetty .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuke gezellige huiselijke sfeer, vlotte vriendelijke bediening en heerlijke royale tapas. Alles gemaakt van verse producten en dat was te proeven.
S-wem .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Goede sfeer in het restaurant, warm & gezellig. Een aanrader, ook als je met shell bonnen gaat eten. Je kunt gewoon alles kiezen van de kaart en krijgt een vaste korting van €19,95 op de totaalprijs.