Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tante Bep

Monique O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuke formule shared dining. Lekkere hapjes en wijn. Wij vonden het gezellig en goed.
Michelle A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk eten en een uitgebreide kaart. Fijne huiselijke en ongedwongen sfeer met een voortreffelijke bediening met goede kennis van het eten én drinken.
Joopie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Tante Bep. De bediening was super vriendelijk. We hebben een top avond gehad en komen snel weer terug.
Michelle A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk eten en uitgebreide kaart. sfeer is perfect en zowel binnen als buiten is het fijn zitten. Voortreffelijke bediening met kennis van zaken en een eerlijke advies geeft! Wij komen zeker nog eens terug!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten op zich goed, echter duurde veel te lang en pas na een uur hadden we ons eten. Mandje met brood en ayoli werd vergeten, moest ik nogmaals om vragen. Bediening bood wel excuus aan en drankje en broodje van het huis, maar daarna duurde het ook weer lang. Eten was wel lekker, maar het erg lange wachten maakt dat ik met een teleurgesteld gevoel naar huis ging.
Bernadette G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras !
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Restaurant Tante Bep is super gezellig, het eten is goed, de bediening heel fijn en vriendelijk. Wij komen er met enige regelmaat en het is altijd goed
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
gezellig buiten gezeten, de bediening was perfect en het eten uitstekend.
voor herhaling wederom vatbaar.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Restaurant Tante Bep, is een prettig restaurant, fijne bediening en het eten is uitstekend.
Zowel binnen als op het terras is de sfeer erg prettig.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Geweldig restaurant; heerlijke tapas en super bediening!! Echt een 10 waard. Wij wonen om de hoek en komen dan ook graag en vaak!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vriendelijk personeel en gezellige inrichting
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een heel leuk en fijn restaurant, zeer vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit uitstekend
H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hadden gisterenavond een gezellige avond bij Tante Bep.
Net als voorgaande keren waren we ook nu weer zeer tevreden over de gerechten en de gezellige sfeer.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Enorme leuk en gezellig restaurant met vriendelijk personeel, je voelt je er welkom en zelfs een beetje thuis! Hoiden ook zeer goed rekening met je wensen!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Gsstvrije, aardige en atente bediening in een gezellige omgeving mrt lekker eten in een verrassend concept
Hedy H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima gegeten bij tante Bep: goeie tapas, best veel keuze. Lekkere wijn en een heel aardige bediening. Echt een plek om nog eens heen te gaan!
L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Tante Bep is een restaurant waaraan wat ons betreft alles deugt: de gastvrouw herkent de naam van degene die heeft gereserveerd, en op de gevraagde ronde tafel staat keurig een naambordje. De bediening is aangenaam en beleefd, en het ontbreken van muziek (of nog erger: muzak) maakt het normaal voeren van een gesprek mogelijk. Dat is op zich al een verademing. Bij Tante Bep is het mogelijk diverse kleinere gerechten te combineren. Plezierig, en we hebben het ons heerlijk laten smaken. Bij vertrek word je in je jas geholpen. Zeldzaam pareltje in de horeca. Leve Tante Bep!
S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening. Ontzettend Leuk concept en zeker een aanrader!
W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar de bediening erg vriendelijk is.
Leuke kleine gerechtjes die je wel of niet kunt delen met tafelgenoten.
Een aanrader voor een lunch of diner in ongedwongen sfeer en prettige ambiance.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super leuke tent en heerlijik gegeten. Maar toch een aantal kanttekeningen. Het personeel kwam wat rommelig over. Binnen 5 minuten werden we door 3 dames gevraagd of we al een keus hadden gemaakt, dit terwijl mijn moeder de kaart nog gewoon vast had...
Het geluidsnivo was goed, totdat er een luidruchtige groep naast ons werd neergezet. Wij konden elkaar nog maar zeer slecht verstaan.
Maar de klap op de vuurpijl was het betalen. De pinautomaat deed het niet. Getracht over te schrijven, ook dit ging niet. 20 minuten van onze avond leverde we in puur om te kunnen betalen. Hier had een betere oplossing voor kunnen zijn Tante Bep!