Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tante Bep

Bij Tante Bep kunt u terecht voor "shared dining". Dit houdt in dat u diverse kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen en deze kunt delen met uw tafelgenoten of in meerdere rondes eigen gerechtjes kunt bestellen. Onze gerechtjes zijn gebaseerd op de wereldse keuken en samen met onze wisselende maandkaart proberen we altijd voor nieuwe en verrassende smaken te zorgen. Tante Bep is een echt familiebedrijf waar gastvrijheid en service normaal als vanzelfsprekend zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tante Bep

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super leuke tent en heerlijik gegeten. Maar toch een aantal kanttekeningen. Het personeel kwam wat rommelig over. Binnen 5 minuten werden we door 3 dames gevraagd of we al een keus hadden gemaakt, dit terwijl mijn moeder de kaart nog gewoon vast had...
Het geluidsnivo was goed, totdat er een luidruchtige groep naast ons werd neergezet. Wij konden elkaar nog maar zeer slecht verstaan.
Maar de klap op de vuurpijl was het betalen. De pinautomaat deed het niet. Getracht over te schrijven, ook dit ging niet. 20 minuten van onze avond leverde we in puur om te kunnen betalen. Hier had een betere oplossing voor kunnen zijn Tante Bep!
marco S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk concept, lekker gegeten, prettige ambiance
waarom M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was super. Vriendelijke ontvangst, zeer gastvrij, heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, zeer attente bediening en uitgeleide bij de deur (dat zie je niet vaak). Kortom: helemaal goed.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wederom lekker gegeten! Keuken is prima en het restaurant heeft een gezellige, knusse uitstraling. Erg fijn dat ook ons hondje welkom is.
De bediening is vriendelijk en ook al is een enkeling nog erg jong, ook daardoor werden we netjes geholpen. Enige minpuntje was dat we behoorlijk lang moesten wachten op de eerste ronde met gerechtjes. Met de daaropvolgende bestellingen was dit gelukkig niet meer het geval.

Tot de volgende ronde!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We zijn hier al meerdere keren geweest en iedere keer genoten! Het eten is erg lekker, personeel is gezellig en goed en de sfeer is ook top
Sigrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, goede bediening, snelle toebereiding, smaakt lekker, dine and share principe maakt het spannend voor iederen aan tafel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Al meerdere malen gegeten bij Tante Bep. Het was, zoals altijd, weer heerlijk. We komen zeker weer terug om te genieten van hun gerechtjes.
Muriel L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het zijn kleine gerechten en wij kregen ze allemaal tegelijk. Hierdoor werden de warme gerechten koud. We hadden van te voren moeten aangeven dat we de gerechten niet allemaal tegelijk wilden hebben. Wellicht is het handig als degene die de bestelling aanneemt, vraagt in welke volgorde de gerechten gebracht kunnen worden.
Ilone .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Dankzij goede kennis over coeliakie (glutenintollerantie) heerlijk kunnen eten. Erg vriendelijk personeel. Ik kom hier vaker.
C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Naar volle tevredenheid een paar gezellige uurtjes gehad met zeer smakelijke gerechtjes. We proberen binnenkort opnieuw te reserveren.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Leuk concept! Eten was lekker en er hing een gezellige sfeer.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellige sfeer, prettige bediening en lekker eten!
Tien Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig tapas-restaurant in de winkelstraat van Heemstede, makkelijk en gratis parkeren 's avonds. We hebben lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, zonder te vragen krijg je een karaf kraanwater op tafel die op verzoek steeds wordt bijgevuld (fijn!). Je wordt bediend door de eigenaars zelf die erg enthousiast en servicegericht zijn en op het bonnetje altijd iets vriendelijks schrijven. Echt leuk!
Kortom: zeer goede ervaring, we gaan zeker snel terug!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was goed op de 'hippe aardappetjes' na. Bediening was teveel op de achtergrond, moest je echt naar je toe zien te krijgen ook voor drankje tussendoor.
Gaude R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
heerlijk gegeten ...................eerlijk heerlijk...................................................................................................
decockbuning .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
voor de tweede keer kort na elkaar geboekt , wederom verrassend lekker, snelle en plezierige service , goede prijs. een aanrader !
E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een heel leuk en gezellig restaurant. Zeker een aanrader! Daar wil ik het bij laten, maar ik kan alleen een recensie achterlaten als ik meer dan 120 tekens typ. Nou....klaar dus.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
gezellig restaurant en lekker eten met diverse gerechten.
aanrader
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke kleine hapjes om te delen en te proeven in een huiskamerachtige sfeer. Personeel onervaren maar dat werd gecompenseerd door hun vriendelijkheid en welwillendheid.
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018