Restaurant Tante Bep

Raadhuisstraat 58 2101 HH Heemstede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Tante Bep

Wereldse tapas bij Tante Bep

Gelegen in de winkelstraat van Heemstede is dit restaurant gevestigd. Tante Bep is een echt familie bedrijf! Barry, Leslie en de kinderen heten je van harte welkom en zorgen voor een onvergetelijke lunch of diner. In een ongedwongen sfeer worden de lekkerste wereldse tapas (dus niet specifiek Spaans!) geserveerd. Ze doen ook catering of bezorgen jouw tapas gewoon thuis als jij daar zin in hebt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tante Bep

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Tante Bep is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en daardoor een prima sfeertje. We zijn er al een paar keer eerder geweest. Om iets bijzonders te eten moet je wel voor de specialties van de extra kaart of het gerecht van het krijtbord in het restaurant gaan. De smaken zouden wat meer uitgesproken mogen zijn, maar voor even een paar tapas is het goed genoeg.
Dinysueters .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We zijn heel vriendelijk behandeld, bij mooi weer erg gezellig op het terras. De tapas is niet echt bijzonder, niet beter dan je het thuis ook kunt maken.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten bij Tante Bep was lekker. Leuke kleine hapjes en mooi geserveerd.
De bediening straalde niet veel uit. Er waren twee volwassenen en zij straalde niet veel plezier uit maar verveling. Een jong meisje dat daar werkte deed wel haar best, zij had plezier in wat ze deed. Het zou te maken kunnen hebben dat we met een Shell bon kwamen want dat betekent op het eten 50% korting wat een afspraak was echter had Tante Bep besloten deze afspraak aan te passen. De korting had een max van 19,50 euro. Verre van 50% dus. De fooi hebben wij aangepast aan deze regel en de bediening. De huiswijn, Charddonay, was lekker en we zaten buiten want de zon scheen. Het etentje was op donderdag 12 mei.
Bartovergaauw .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wat een top plek voor een perfecte avond! Je proeft in alles dat het een familiebedrijf is en daardoor voel je je direct thuis! Service is perfect, veel aandacht voor de klant! Eten is heel goed, bier en wijn kaart zijn uitgebreid en een gevarieerde kaart met als afsluiting een heerlijk dessert! Wij komen zeker terug met familie en/of vrienden.
Breuer177 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Leuke locatie, gezellige sfeer en goede bediening.
Lekker eten, vooral de geitenkaas kroketten. Ook de wraps zijn een aanrader.
Michelleq .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een heel sfeervol en gezellig restaurant
Vriendelijk personeel en heerlijke tapas
Tante Beps chocotaartje is een zeer lekkere afsluiting !
M W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuk ingericht, informele sfeer. Prettige bediening, vlot en met aandacht voor de klanten. Gevarieerde kaart (Tapas) met ruime keuze. Alles goed op smaak. Mooi Duits biertje op tap. Redelijke prijzen.
Liadejong1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Eten bijzonder goed alleen jammer dat de jonge serveerster geen idee heeft hoe je klanten op de juiste manier benaderd zodar ze hopelijk weer eens terugkomen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De sfeer is super gezellig. Het eten prima en de service erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad bij Tante Bep. Wij zaten wat langer (gezellig bijpraten) maar kregen absoluut niet het gevoel dat je werd weggekeken.
Han.de.kooker .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke tappas gegeten! Jammer van de kleine kaart. Wij hebben hiet met onze shell coupons gegeten, 2e persoon gratis bestond uit een korting van 20 euro. Niet helemaal conform de aktie. Maar komen vanwege de ambiance en het prima eten graag terug.
Ddewinter .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk eten in een gezellige huiselijke sfeer. Bediening was top! We voelde ons erg welkom door een bordje met onze naam op tafel.
Brouwerbetty .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuke gezellige huiselijke sfeer, vlotte vriendelijke bediening en heerlijke royale tapas. Alles gemaakt van verse producten en dat was te proeven.
S-wem .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Goede sfeer in het restaurant, warm & gezellig. Een aanrader, ook als je met shell bonnen gaat eten. Je kunt gewoon alles kiezen van de kaart en krijgt een vaste korting van €19,95 op de totaalprijs.
Chantalddevries .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig ingericht, zeer vriendelijk personeel en vooral erg lekkere tapas! Altijd een weekspecial, de beef teriyaki was zalig
Anne1961 B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Redelijk gezellig ingericht. Aardige jonge bediening. Maar het eten is niet best. Ik begrijp de lovende recensies dan ook totaal niet. De prijzen liggen ook hoog in verhouding tot wat je krijgt. Kaas-spinazie kroketjes: kant en klaar van de groothandel en kraak nog smaak. Groentjetaartjes: klein maar o.k. Tomatensalade met ansjovis: een gesneden tomaat met wat uienringen en een fliedertje ansjovis. En dat voor 5,95. Na een klacht hierover werden wel meteen vier extra ansjovisjes gebracht. Krokante kippenpootjes: smaken naar smaakversterker en er zitten voor de krokantigheid wat mais(?)vlokken opgeplakt. De zalmbonbons zijn wel lekker, maar daar valt dan ook weinig aan te misdoen: gerookte zalm met daarin een stukje zachte kaas. De cheesecake was wel heel smakelijk maar had de structuur van een gladde kwarktaart. Al met al niet veel bijzonders dus en behoorlijk aan de prijs. Jammer.
Raymond.hagemans .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Lekker gegeten. Tapas.
Mooie en gezellige sfeervolle aankleding.
Correct en vriendelijk personeel.
17 uur en nog bijna alleen in de zaak.
Gegeten met Shell bon, zonder de bon vondt ik het vrij prijzig voor hetgeen we genuttigd hadden.
Marco1974 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Sfeervol huiselijkgezellig lekker eten in een mooie ambiance.
Bij tante bep kan je heerlijk tapas eten.
De gerechten zijn van redelijk formaat en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Echt een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteravond heerlijk en gezellig gegeten bij Tante Bep, op bezoek vanuit Schiedam bij onze vriendin in Heemstede. Tapasrestaurant, maar dan met wereldkeukengerechten. Leuk concept! Goed ontvangen, ruimte tafel voor drie. Gratis kraanwater (een pré tegenwoordig). Daarna eerste gerechtje gekozen. Carpaccioroosjes en spinaziekroketjes en geitenkaas. Heerlijk! Daarna, overmoedig geworden, een aantal gerechtjes tegelijk besteld. Varkenshaasblokjes met brie (mooie combinatie, malse varkenshaasblokjes), zalmbonbons (zeker die met kaas smaakten geweldig), gegrilde tomaat en tomaat met ansjovis; dit alles begeleid door aardappelblokjes met knoflookmayonaise en tomatenmayonaise. We hadden plannen voor meer, maar het was ruim voldoende. Daarom afgesloten met dessert (ijs en appeltaart) en koffie en verse muntthee.
Zeker de tapashapjes waren heerlijk. Goede, attente en servicegerichte bediening, ondanks het feit dat de zaak bijna vol zat.
Een mooie avond, van harte aan te raden!
Stevenbleeker .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Een gezellig sfeer en heerlijk gegeten. Zeer attente personeel. Wij komen graag nog een keer terug. We hebben ervan genoten.
Jokeruigrok .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gezellig laag drempelig restaurant.
Beetje huiskamer achtig.
Heerlijke gerechtjes, met zorg bereid.
Vriendelijk personeel.
Echt een aanrader.