Restaurant Tante Alie

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 17:00
- High Tea 12:00 - 17:00

Frankypech .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijke zaak dit. Wij zitten hier graag na een tochtje op de fiets door dit schitterende gebied. Wij genieten altijd van de heerlijke appeltaart en de heel vriendelijke bediening.
Beste Franky,

Hartelijk dank voor je recensie. Fijn te mogen vernemen dat je geniet van onze omgeving maar vooral ook de heerlijke appeltaart. In januari krijgen wij weer een vernieuwde lunchkaart. Zeker een tip om eens iets te komen proeven!

Graag tot ziens!
Marie.B .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Ik heb hier geluncht met vriendinnen en de kinderen.
Het restaurant is in boerderij waar het zitgedeelte is in de oude stallen en bevind zich op een prachtige locatie. De kinds konden gewoon naar buiten lopen om de dieren te gaan bekijken bij de kinderboerderij of gaan spelen op de speeltoestellen.
De kok had een sharing lunch bereid en we hebben genoten van diverse broodjes en gerechtjes die we konden delen. De bediening is hartelijk en warm.
We komen hier zeker een keer terug in het weekend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Goede Broodjes en salades voor ons gezelschap
Vooral mijn clubsandwich en de Kasteelburger van mijn partner vielen in de smaak.
Bediening kom over met Kennis van zaken en een gezond enthousiasme over het landgoed.
De banken en tafels in in het restaurant zelf en het terras zijn wel aan vervanging toe en komt erg
gedateerd over.
Landgoed zelf ligt er nu in de heft weer keurig onderhouden en als een plaatje bij

DigiCorr .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We waren met 7 personen, toen we dit restaurant bezochten in de openingsweek. Eerst buiten een drankje genomen. Daarna kiezen welke van de 5 gangen van het weekmenu we wilden bestellen. 1 dame hield niet van vis, dit werd bij alle (2) gerechten heel goed aangepast. De meesten kozen 4 gangen en hadden ruim voldoende. De 2 heren, die ook de kaasplank bestelden, waren hier heel tevreden over. De gerechten waren origineel en erg lekker. De huiswijn was goed. De ligging in het Keukenhof bos is heel mooi. Via een grindpad loop je langs het kasteel naar de oude stal. waarin het restaurant is. Tip Met mooi weer wat eerder gaan voor een wandeling in het park.