Restaurant Take Thai

Utrechtsestraat 87 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206220577

Over restaurant Restaurant Take Thai

De klassieke Thaise keuken

In een van de leukste straten van Amsterdam, de Utrechtsestraat, vind je dit heerlijke Thaise restaurant. Na een gastvrij ontvangst, geniet van de lekkerste klassiekers uit 'het land van de glimlach'. Van super pittig tot zacht en mild; voor elke liefhebber staat er wat lekkers op het menu. Neem er een heerlijk Thais biertje bij en je avond kan gewoon niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Take Thai

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

• Airconditioning , Catering
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voorafgaand aan concert, ging lekker snel ook.
Marmot .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten is lekker, maar wel behoorlijk prijzig (zeker vergeleken met andere Thaise restaurants). Ik had garnalen in zoetzure saus besteld, en kreeg ook alleen dat. Geen groente...
Sybrand D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Topper. Prima Thaise keuken, mooie gerechten. We hebben diverse gerechten neer laten zetten en onderling gedeeld. Zonder uitzondering zeer smakelijk. Wijnkaart is goed (ripasso bleef goed staan bij de meeste gerechten). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader. Misschien niet de goedkoopste maar geld zeker waard
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Veel keuze op de menukaart, verschillende prijsniveaus. Viskoekjes zoals viskoekjes moeten zijn: smaakvol en licht pittig. Hoofdgerechten zeer smaakvol, gestoomde zalm precies goed gaar en niet te droog. Soms de gangen iets te snel achter elkaar.
Lammert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten bij dit restaurant. De kwaliteit van het eten is erg goed! Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is zeer behulpzaam! kortom, een aanrader!
Fsiriittichai .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De voorgerechten waren lekker alleen moesten wij 50 minuten nadat wij onze voorgerechten hadden opgegeten, wachten op onze hoofdgerechten. Onze hoofdgerechten waren oke, de kip met gebakken knoflook was erg droog. Niet echt authentisch Thais wat we hadden verwacht.
Vonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Super lekker gegeten . Zowel voorgerecht als hoofdgerecht bestond uit allemaal verschillende gerechten zowel vis als vlees en groente . Gezellig lang tafelen met al die schaaltjes . De bediening was bescheiden en attent. Een eenvoudig en gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
MVme88 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk eten! Gevarieerd met juiste porties. Het personeel is aardig en let goed op. Een dikke plus is dat je gewoon koud plat water kan bestellen. Vooral met deze warmte is dat erg aangenaam.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gegeten met de dinner deal. We kregen een appetizer vooraf, bestaande uit gefrituurde licht gekruide miniloempiavelletjes met de beloofde prosecco. Het voorgerecht bestond uit een mix van diverse voorgerechten en was smakelijk; tot onze verbazing hoefden we niet te kiezen uit de hoofdgerechten, maar kregen we zowel de groenten als de kip als de gefrituurde vis als het rundvlees. Het was voor ons te veel. Het nagerecht bestond uit gefrituurde balletjes met banaan, met vla en een bolletje vanille-ijs.
Het was wel lekker, maar nogal calorierijk met de vele gefrituurde hapjes en gebakken gerechten. Ik was eerlijk gezegd nogal teleurgesteld, want ik had gedacht dat de Thaise keuken niet zo veel gefrituurde gerechten had.
Voor € 20,50 vond ik het wel een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar het etentje wekte bij ons niet het enthousiasme om er nog eens te eten. Misschien doen we het restaurant onrecht aan, maar dat is dan jammer.
Het ligt in ieder geval niet aan de bediening, die was correct en vriendelijk. Ook het strakke, maar toch sfeervolle interieur met prettig zittende stoelen doen ons niet terugkeren.
Mirellaja .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Take Thai zou de naam moeten veranderen in Top Thai. Super lekker eten. Met zorg bereid en opgediend. Een welverdiende 10.
Melanie C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke mensen, top! Wij komen terug!!
Wij betaalden €20 en kregen hier echt veel voor terug en alles was super lekker!!
Mariella F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Dit restaurant is een beetje verstopt, maar zodra je binnenstapt heeft het simpele, witte decor een frisse, sjieke uitstraling. De bediening is vriendelijk en we hebben lekker gegeten met de iens dinner deal. We kregen niet de 'standaard' thaise gerechten, maar verschillende gerechten voor zowel voor en hoofd om van te proberen. Ze waren goed bereid en de verassende combinaties van sommige gerechten viel in de smaak. Een aanrader :)
Sigrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een zeer geode Iensdeal. We dachten dat we moesten kiezen, maar bleken verschillende gerechten te mogen proeven. Voor, hoofd en nagerecht waren allemaal erg goed, we komen zeker terug. Fijn met tafellinnen gedekte tafels en een hele vriendelijke bediening. Drank is wel relatief duur, maar dat is wellicht ter compensatie van het feit dat het eten relatief goedkoop is.
Ljm80 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Geen aanrader uiteindelijk. Best jammer dat ze mijn half volle flesje bier al meegenomen hadden voordat ik het door had. Bediening kon opeens geen Nederlands meer.
De Tom kha Kai was meer champignons soep uit de AH.
Kijk goed naar de prijzen, staan niet in verhouding tot het eten.

M. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Yammie. Erg lekker gegeten. Kipcocossoep vooraf en als hoofdgerecht kip groene curry en kip met Thaise aubergine. Vlot en adequaat bediend. Voor herhaling vatbaar!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
We werden hartelijk ontvangen door een Thai dia na 1,5 jaar al goed Nederlands sprak.
Het voorgerecht bestond uit verschillende kleine hapjes, waarbij ik me over de 'vis' ontfermd heb en mijn vrouw de andere dingen. Smaakte prima.
Hoofdgerecht bestond ook weer uit een aantal verschillende , ook weer vis, rundvlees en drumstick(kip). Her was ook weer grotendeels een gelijke verdeling; rundvlees hebben we gedeeld. Wat mij betreft: heerlijk.
Toetje bedtond uit 3 bolletjes ijs met gebakken banaan en honing-custard saus; heerlijk.
Al met al aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Ik heb heerlijk gegeten! Al het geserveerde smaakte erg goed ( menu met diverse voorgerechtjes, daarna een gecombineerd vlees-vis- groentegerecht, én een toetje)
Ik ga hier zeker nog een keer naartoe!
Treesvanmansfeld .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening in moderne, maar toch stijlvolle omgeving. Fijne echt tafellinnen.
Lekker om van alles wat te proeven en niet te hoeven kiezen. De verschillende smaken pasten goed bij elkaar!
Rzuidemandouw62 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We zijn gister wezen eten en het was heerlijk en meer dan genoeg.
Heel vriendelijk personeel,dus zou er echt nog eens heen gaan.
Het is niet groot, maar wel heel schoon en netjes!
Tompfjn .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Correcte bediening, het eten was goed al waren de porties aan de kleine kant en ontbraken de groenten. Als het vol is zit je krap op elkaar, maar dat viel nu mee.