Restaurant Take Thai

Utrechtsestraat 87 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206220577

Over het restaurant Restaurant Take Thai

De klassieke Thaise keuken

In een van de leukste straten van Amsterdam, de Utrechtsestraat, vind je dit heerlijke Thaise restaurant. Na een gastvrij ontvangst, geniet van de lekkerste klassiekers uit 'het land van de glimlach'. Van super pittig tot zacht en mild; voor elke liefhebber staat er wat lekkers op het menu. Neem er een heerlijk Thais biertje bij en je avond kan gewoon niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Take Thai

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Take Thai

Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten op loopafstand van Carré, snelle en attente bediening!
Rien L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het is een, gezien andere thaise restaurants, op niveau aangekleed restaurant, wit en strak met speelse thaise accenten, mooi wit gedekt, zeer verzorgd in de bediening en meer dan goed in de keuken. Ik voelde me er op mijn gemak en was niet ontdaan van de rekening, alleszins redelijk! Vriendelijke mensen!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Take Thai is een gezellig, leuk ingericht restaurant, met zeer vriendelijke bediening. Het eten was echt lekker en authentiek. Een aanrader, zeker ook een menuutje proberen.
Nicolien M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wij eten regelmatig bij Take Thai. Het is kwalitatief goed en het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Ook is de akoestiek zeer goed. een aanrader
info256 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Ze zitten er al 20 jaar in het smalle pijpenlaatje in de Utrechtse straat en zijn onveranderd goed! Hapje bij binnenkomst, nadat ze je jas hebben aangenomen, super-vriendelijke bediening. Eten heerlijk van smaak, thais, dus. Lekker witte wijn erbij Rueda(Verdejo) voor goede prijs. Enige tip zou zijn, wat meer keus in groente gerechten, want die zijn toch volop te krijgen bij de chinese supermarkten. We gaan snel weer.
Harrievermeulen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Take Thai is aan de prijs, maar erg goed en zeer de moeite waard. Heerlijke gerechten, trouw aan de Thaise keuken en lieve, efficiënte bediening.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Je kunt prima eten bij Take Thai. De gerechten zijn bereid met verse ingrediënten en goed op smaak. Wel vind ik de prijzen wat hoog. De krabkoekjes zijn erg goed. Ik miste groente bij het hoofdgerecht. Geen kraanwater, maar alleen (duur) flessenwater. Altijd jammer. De ruimte is smal en de tafeltjes staan erg dicht op elkaar. De tafels zijn mooi gedekt met linnen. De bediening was voorkomend en wat afstandelijk.
Roel N.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Een leuke gezellig restaurant, prima kwaliteit, attente en vriendelijke bediening, redelijke porties, lekker dichtbij Carré.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een heerlijk en vooral ook goed en betaalbaar restaurant. Wie van Thais eten houdt en van warme ontvangst en van Amsterdam is aan het goede adres in de Utrechtsestraat. Reserveren is een must!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wij komen al meer dan 10 jaar bij Take Thai en vandaag viel het tegen. Rundvlees waar alleen maar vet aan zat, gebakken rijst voor 9,50 terwijl dit nooit zo was en het was niet eens gebakken rijst echt te idioot voor woorden. Eten lauw. Er werd ons verteld dat er 3 koks zijn weggegaan en het verbaasd ons dus nu niet dat het tegenviel. Ook veel heen en weer geloop van het bedrijf dat de afhaal verzorgd heel vervelend aangezien Take Thai een pijpenla is. Wij zaten bij het raam en constant bleef de deur openstaan.
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het gerecht was aardig, maar niet bijzonder en veel te weinig en nauwelijks variatie. Drankjes zijn absurd duur, Mensen werden weggestuurd, terwijl nog uren tafels ongebruikt bleven.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voorafgaand aan concert, ging lekker snel ook.
marmot .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten is lekker, maar wel behoorlijk prijzig (zeker vergeleken met andere Thaise restaurants). Ik had garnalen in zoetzure saus besteld, en kreeg ook alleen dat. Geen groente...
Sybrand D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Topper. Prima Thaise keuken, mooie gerechten. We hebben diverse gerechten neer laten zetten en onderling gedeeld. Zonder uitzondering zeer smakelijk. Wijnkaart is goed (ripasso bleef goed staan bij de meeste gerechten). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader. Misschien niet de goedkoopste maar geld zeker waard
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Veel keuze op de menukaart, verschillende prijsniveaus. Viskoekjes zoals viskoekjes moeten zijn: smaakvol en licht pittig. Hoofdgerechten zeer smaakvol, gestoomde zalm precies goed gaar en niet te droog. Soms de gangen iets te snel achter elkaar.
Lammert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten bij dit restaurant. De kwaliteit van het eten is erg goed! Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is zeer behulpzaam! kortom, een aanrader!
Naoual E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De voorgerechten waren lekker alleen moesten wij 50 minuten nadat wij onze voorgerechten hadden opgegeten, wachten op onze hoofdgerechten. Onze hoofdgerechten waren oke, de kip met gebakken knoflook was erg droog. Niet echt authentisch Thais wat we hadden verwacht.
Vonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Super lekker gegeten . Zowel voorgerecht als hoofdgerecht bestond uit allemaal verschillende gerechten zowel vis als vlees en groente . Gezellig lang tafelen met al die schaaltjes . De bediening was bescheiden en attent. Een eenvoudig en gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
Mir V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk eten! Gevarieerd met juiste porties. Het personeel is aardig en let goed op. Een dikke plus is dat je gewoon koud plat water kan bestellen. Vooral met deze warmte is dat erg aangenaam.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gegeten met de dinner deal. We kregen een appetizer vooraf, bestaande uit gefrituurde licht gekruide miniloempiavelletjes met de beloofde prosecco. Het voorgerecht bestond uit een mix van diverse voorgerechten en was smakelijk; tot onze verbazing hoefden we niet te kiezen uit de hoofdgerechten, maar kregen we zowel de groenten als de kip als de gefrituurde vis als het rundvlees. Het was voor ons te veel. Het nagerecht bestond uit gefrituurde balletjes met banaan, met vla en een bolletje vanille-ijs.
Het was wel lekker, maar nogal calorierijk met de vele gefrituurde hapjes en gebakken gerechten. Ik was eerlijk gezegd nogal teleurgesteld, want ik had gedacht dat de Thaise keuken niet zo veel gefrituurde gerechten had.
Voor € 20,50 vond ik het wel een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar het etentje wekte bij ons niet het enthousiasme om er nog eens te eten. Misschien doen we het restaurant onrecht aan, maar dat is dan jammer.
Het ligt in ieder geval niet aan de bediening, die was correct en vriendelijk. Ook het strakke, maar toch sfeervolle interieur met prettig zittende stoelen doen ons niet terugkeren.