Restaurant Take Thai

Utrechtsestraat 87 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206220577
Als je op zoek bent naar een Thais restaurant met een modern interieur zit je bij Restaurant Take Thai op de Utrechtsestraat goed. In de smalle zaak kun je plaatsnemen aan de met wit linnen gedekte tafel en je laten verwennen door de kookkunsten van chef Preecha. De chef is tevens ook eigenaar van het Thaise restaurant en komt uit het noordoosten van Thailand en kookt authentieke Thaise gerechten. Preecha runt inmiddels al zo’n 20 jaar dit restaurant op de Utrechtsestraat en weet precies wat zijn gasten lekker vinden. De kip met cashewnoten en de kip in groene curry zijn hardlopers, maar de kaart staat vol met andere specials. Dus probeer vooral ook eens wat anders.

Geschreven door: Susam Pang van bySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van bySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Probeer hun krokante eend met Thaise bascilicum.

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Take Thai

De klassieke Thaise keuken

In een van de leukste straten van Amsterdam, de Utrechtsestraat, vind je dit heerlijke Thaise restaurant. Na een gastvrij ontvangst, geniet van de lekkerste klassiekers uit 'het land van de glimlach'. Van super pittig tot zacht en mild; voor elke liefhebber staat er wat lekkers op het menu. Neem er een heerlijk Thais biertje bij en je avond kan gewoon niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Take Thai

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Take Thai

Harry F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Prettige ontvangst, er werd rekening gehouden met aangegeven theaterbezoek en vroeg vertrek. Toch heerlijk gegeten en in ontspannen tempo. Verrukkelijke gerechten, zowel garnalen als vlees.
Myriam H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Heerlijk gegeten, lekker pittig maar niet te. De bediening was vlot en vriendelijk. We aten hier voor de tweede keer. De eerste keer was met een aanbieding van Iens. Nu namen we een samengesteld menu. De prijs-kwaliteitverhouding was prima. We komen zeker nog een keertje terug.
Nord M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Super lekker gegeten. Echt authentiek Thais.
Adriana T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Heerlijk Thais eten, prachtig opgediend! Het is exclusief en verfijnd, niet de standaard Thai. Het personeel is erg vriendelijke en snel. De zaak is strak, modern en licht. Zeer geslaagde avond om lekker te gaan dineren.
Eric A.
Verrassend lekker
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Lekker eten, heerlijke pittige kreeften soep. Toetje was minder en te duur, zeker wat je er voor kreeg.
Manon Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Heerlijk gegeten, prima prijzen, goed tempo tussen de maaltijden. Ideaal voor een voorstelling in carré. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar. Verder aanrader!
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Erg lekker eten, wij gaven aan dat we op tijd naar Carré wilden, het eten kwam keurig op tijd!
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Voor ons een plek om voor het theaterbezoek te gaan eten.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Voor vegetariërs was er wel erg weinig keuze. De gerechten misten een uitgesproken smaak, terwijl dat juist onze reden was om voor Thais te kiezen.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Eten was ontzettend lekker, service om van te huilen. Ons gezelschap bestond uit 7 vriendinnen en ja, dan wordt er af en toe gelachen. Dit was absoluut niet vaak+overdreven hard, toch werden we hier na 30 min door het personeel op gewezen. Uiteraard ter harte genomen en nog meer op gelet, maar het leek wel alsof het personeel het meteen had opgegeven. Halfvolle borden werden afgeruimd, er werd niet meer gevraagd om bij te schenken en de houding van het personeel werd ronduit onaardig. Zeer ongastvrij, zeker omdat deze aanpak geheel onterecht was. Jammer, een diner voor 2 in fluisterstand past hier beter.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Goed gegeten, vriendelijke service. Prima als pre-theatre diner
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Hartelijke ontvangst. Wij hadden maar een uur voor een voorstelling in Carré en konden toch van een 3-gangen menu genieten. Heerlijke gerechten en top bediening!
Jason W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prettige ervvaring
R R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We hadden gebeld dat we een half uurtje later zouden komen.
Bij aankomst werd dit begrepen als een afzegging.
We moesten 20 minuten wachten en gingen naar het café aan de overkant een biertje drinken
Vervolgens wilden ze ons naast een grote groep van 10 personen zetten terwijl er meer tafels vrij waren.
Na overleg mochten we een tafel opschuiven.
Later op de avond kwam er weer een grote groep, waardoor we elkaar niet meer goed konden verstaan door de slechte akoestiek.
Het dessert hebben we daarom maar gelaten we hebben wel lekker gegeten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Redelijk maar niet erg smaakvol eten, prima wijn, vriendelijk personeel maar ze moeten nog wel aan de slag om gasten te begrijpen.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk Thais eten met goede prijs-kwaliteit verhouding in een eenvoudige maar sfeervolle inrichting. Ik kom hier al jaren, en ben nooit teleurgesteld.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We komen vele jaren bij Take Thai. Het Thaise eten blijft een culinair plezier. De geroosterde eend met Thaise kruiden is een waar genot. Met een heerlijke Cabernet Savignon mooi op temperatuur was op het eten niks af te dingen.
In de laatste jaren heeft TT zich steeds toelegd op de afhaalmaaltijden. Hierdoor verlegd steeds meer de aandacht naar de bereiding hiervan. Dat merk je als er een beperkte crew (2 pers in de bediening). Het duurt langer voordat de drankjes en het eten op tafel komt, dat er drankjes worden vergeten etc.
De inrichting van TT is al jaren onveranderd. Kaal en kil. En toch blijven we terug komen want het eten is heerlijk en de crew die aanwezig is zeer vriendelijk. We love Take Thai Amsterdam.
Michela A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ottima cucina e personale gentile.
T.H P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening,, heerlijk gegeten.