Restaurant Take off Teuge

7,1
6,8
FamHolmans .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Afgelopen dinsdag met zijn 2e hier gegeten, Wij hadden van vrienden gehoord dat je voor een goed bedrag een lekker hapje kon eten, En ik moet zeggen dat het eten ons zeer in de smaak viel mijn vrouw had vooraf de zalmbonbons gevuld met aardappelsalade en ik had vooraf de runder carpaccio. Als hoofdgerecht hadden wij beide de runder entrecote met spekjes jus en haricots vers, het is lang geleden dat wij een zo goed en lekker bereid stuk vlees op hebben(a 200 gr) in een 3 gangen menu.
Als afsluiter had mijn vrouw de huisgemaakte cheesecake waarvan zij een stukje moest laten staan omdat het hele 3 gangen menu vrij veel was, ik zelf had een goede cappuccino. Wij hebben geen chagrijnige eigenaresse gezien maar een leuke spontane meid die haar werk correct en met een lach uitvoert. En met een totaal rekening van 62 euro voor 2 x 3 gangen a 24,95 p.st. en 5 consumpties komen wij zeker nog een keer terug. Bedankt
Tweeproevers .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Nog nooit zo’n chagrijnig personeel meegemaakt. Vooral de eigenaresse is het ergst. Geen glimlach te bekennen. Eten is niet lekker en veel te duur. Wij komen hier nooit meer.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Met zes personen waaronder 2 kinderen neergestreken bij Take Off. Om niet al te lang aan tafel te hoeven zitten hebben we gekozen voor alleen een hoofdmaaltijd. Tweemaal kogelbiefstuk, eenmaal spareribs, eenmaal ossenhaas. Voor de kinderen een pannenkoek en een portie friet met bitterballen. De kogelbiefstukken waren prima, zowel het medium- als de rare-exemplaar. De spareribs waren OK maar 'niet van de keurslager'. De ossenhaas bleek echter gecremeerd i.p.v. doorbakken! Van buiten zwart en korrelig, van binnen door-en-door droog en gaar. Volgens de bediening hoorde dat nu eenmaal bij 'doorbakken'. Wel werd een nieuwe portie aangeboden (en gebracht). Wel met het advies om in het vervolg iets tussen medium en doorbakken in te vragen. Want nu moest men het vlees in de prullenbak gooien. Verder waren de porties wat bijzonder verdeeld: de twee à la carte biefstukklanten moesten het stellen met één puntzak frieten, de plateserviceklanten waren juist ruimschoots bedeeld, zelfs het kind van 4 jaar kreeg een bootwerkersportie friet. Merkwaardig!
Take Off is een ons inziens sober restaurant, met zeer schappelijke prijzen, en zeer kale tafels. Maar Take Off is uniek gelegen, zeker als je van vliegen houdt. De vliegtuigen starten en landen naast je bord zodat er veel te zien valt. Kortom, Take Off is best wel een aardige gelegenheid, maar er valt wel het een en ander te verbeteren.