Restaurant Tafelen

6,7
Voordelig
Rijan .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Dit restaurant heb ik n.a.v. mijn verjaardag met mijn familie bezocht. (leuke bijkomstigheid: de jarige hoeft niet te betalen!). Het is een all inclusive buffet restaurant. Een groot assortiment met diverse bak- en grilplaten en een wok. Zeer veel gerechten, kant en klaar of voor je gebakken. Attent personeel. Veel toetjes aanwezig (ook snoep voor de kinderen, maar dat is "overdone" vind ik.
AMaria .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Onaardig geholpen bij binnenkomst, ook het eerst betalen spreekt niet aan. Tafel helemaal achterin weggemoffeld. Champignonsoep was veel en veel te zout, oneetbaar. Voorgerechtjes carpaccio, sushi zijn oke. Hoofdgerecht lijkt veel keus maar is niet zo en het is allemaal niet vers ...eigenlijk zijn alleen de toetjes en drankjes ik. Zeker voor de prijs is het niet de moeite waard. Of je moet heeeel veeel drinken. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe en raden het ook af.
Hipenhot .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ik hou eigenlijk helemaal niet van het all you can eat concept, maar we waren een paar dagen in Zeeland met onze 4 kinderen en zochten iets wat meer ongedwongen dan een sjiek restaurant. Dit lag vlakbij het hotel. Hoewel ik het jammer vind dat je de tijd in de gaten moet houden (je boekt voor 2 uur) en je wel echt in een massaal en druk restaurant zit, wat ik minder gezellig vind, was het eten echt lekker. De kinderen vonden het hartstikke leuk om zelf te mogen kiezen wat ze aten, alles was er in overvloed en zag er vers uit. Je moet natuurlijk geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar de producten smaakten prima. Sushi, oesters, carpaccio, garnalen, enz, allemaal lekker. Het personeel hield keurig in de gaten waar de borden mochten worden afgeruimd en ondanks de drukte hoefde je nergens lang te wachten. Enige is dat je wat minder gezellig zit en ook regelmatig de helft van de tafel eten halen is. Maar verder is het me best goed bevallen. De kinderen hebben al aangegeven nog eens terug te willen, dus dat gaan we vast een keer doen als we weer in Zeeland zijn.
Ating .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Mosselen, oesters en seafood smaakt heerlijk vers, kok gebruikte royaal peper maar op verzoek kon dat gelukkig minder. Ondanks de drukte leuke bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Hoge plafond zodat het minder warm was enige nadeel dat je met klein gezelschap elkaar wel snel mis loopt.
Fam-van-loon .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
het eten is prima en genoeg keuze, zaak is erg rumoerig en dus niet geschikt om een intiem etentje te houden. prijs is goed. maar dit is beter voor een stel vrienden om te bezoeken.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Afgelopen week zijn we ondanks de niet altijd lovende recenties met onze tieners bij Tafelen wezen eten. Ik moet zeggen dat we hebben genoten van het grote aanbod en komen zeker nog eens eten als we weer in Zeeland zijn. Ik las veel reacties over personeel dat niet correct zou zijn en onbeleefd maar dat kan ik niet beamen. We werden netjes begroet door n dame waarbij we eerst afrekenden. Daarna zijn we naar onze tafel begeleid en werd ons het concept uitgelegd. Het enige nadeel wat ik kon bedenken is dat de champignonsoep echt aan de zoute kant was. Maar dat is dan ook het enige. De sushi smaakte heerlijk. Er waren veel verschillende variaties (sommigen die ik nog nooit had gezien maar erg lekker). Ze werden ter plekke dan ook door de kok achter de tafel bereid. Daarnaast een mogelijkheid om je eten met n lekker sausje te laten wokken of op de grill. De kids waren enorm te spreken over hun heerlijke biefstuk. Daarnaast was er n groot aanbod aan drankjes, slushpuppies, verschillende biertjes (jupiler op de tap) en n wijnproeverij. Hoewel ik normaal gesproken liever ruimte in mn maag bespaar om van al t eten wat te proeven, bleef mn blik maar trekken naar de enorme hoeveelheid heerlijke toetjes. Ik denk wel 15 soorten echt erg lekker schepijs, warme pannekoekjes of een soort wafel op n stokje met warme kersen, een witte en bruine chocolade fontijn, n wand met snoep, taartjes, fruit en ga nog maar even door. Kortom, complimenten en wat ons betreft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Tot ziens
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
13 maart hebben we voor de tweede keer getafeld bij Restaurant Tafelen in Middelburg en het was weer een genot. Mede doordat ze een geweldig concept hebben dat een jarige gratis eet is het een enorm succes en dus ook betaalbaar voor iemand met een AOW'tje en een laag pensioen. Er is een overweldigend aanbod van vlees, vis, sushi en voor en nagerechten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De zaak is ontzettend groot maar door een prima geluidsisolatie valt het rumoer ontzettend mee. We zien al weer uit naar een 3e bezoek! Kort samengevat, heb je er eens gegeten dan kom je zeker terug!
Westerbeek .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Weer eens een doe-het-zelf-restaurant geprobeerd. Een grote ruime waar misschien we 300 gasten van alle leeftijden vertegenwoordigd waren. Prima gegeten, verse ingrediënten en, als je het een beetje uitkient korte wachttijden. Opvallend lekkere sushi en vis producten. De oesters waren prima en zeer vers. Jammer dat ze, in opdracht van de baas, na opening eerst afgespoeld worden onder de kraan. "Om zieke klanten te voorkomen". De bediening is vlot. De vuile borden worden snel weggehaald en als je wat te drinken op vraagt wordt je attent en snel geholpen. Opvallend was dat je zelf kon kiezen uit verschillende soorten wijnen en bieren.
Jammer is dat de afzuiginstallatie onvoldoende werkte waardoor er voortdurend een benauwde bak- en grillgeur in het restaurant hing.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Samen met de familie een prima uitgebreid buffet ontvangen. De Japanse afdeling met veel soorten sushi was prima! Veel soorten vis van de bakplaat. Overheerlijke grote gamba's met vissaus smaakten delicious. Bediening kwam regelmatig langs om de lege borden af te ruimen. Veel verschillende eetvarianten en een overvloed aan dessert... All you can eat inclusief drankjes en bier en wijn voor een leuke prijs..! Een aanrader in Middelburg..!
Joostjvb .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Vanavond gegeten en een van de medewerkers spreekt mij aan op een bord wat niet leeg is. Ze geeft aan dat ik een boete krijgt, omdat ze anders geen bestaansrecht hebben. Pardon?? Niet een beetje asociaal om zo tegen je klanten te praten. Dat is de laatste keer geweest. Voor de ±30 euro p.p. Zou een ander restaurant een betere optie zijn.. jammer, want het concept is leuk.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Een lekker restaurant met voor ieder wat wils.
Doordat je zelf je eten kan pakken, miste ik toch het contact met het personeel, er was weinig service. Ook om het eten klaar te laten maken.
Wat erg lekker is, waren de vers gebakken mosselen in een pannetje! Dat is echt een pluspunt.
De grote toetjesbar niet te vergeten.
Het vlees was soms vrij zout en droog.
Een leuk restaurant, en zeker niet duur.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Restaurant Tafelen is dus een all you can eat restaurant......een concept wat vaak niet garant staat voor smakelijk en gevarieerd eten, een vriendelijke bediening en een schone, gezellige inrichting.
Maar wat een verrassing...Tafelen bewijst het tegendeel ruimschoots !!

De keuze is ruim en de variatie is ruim, soep, sushi, salades, pasta, bami, vlees en vis van de grillplaat, vlees en vis om te wokken, verse oesters, langoestines, mosselen, carpaccio, gehaktballetjes, loempias, vers gemaakte crepes en wafels, brownies, petit-fours, diverse smaken ijs, enz.
De kwaliteit van dit alles is uitstekend en bestaat zeker niet uit hetgene wat je elders uit warmhoudbakken geserveerd krijgt.
Er is dus zeker voor ieder wat wils en als je daarbij optelt dat ook de drank, frisdrank en bier van de tap, verse jus, koffie, thee, trappist, sludge puppies, enz. ook bij de prijs inbegrepen zijn, besef je dat je hier prima kunt eten.

Daarnaast is de bediening ook nog eens uiterst vriendelijk en behulpzaam en zeer alert op het weghalen van borden en glazen zodat je niet met een overvolle tafel zit.

De inrichting ook verder gezellig, ruime opgezet en voldoende ruimte tussen de tafels zodat je niet op elkaars bord zit te kijken.

Al met al een prima restaurant en een geweldig concept...ik zal er zeker snel weer terugkomen !!
Cynneke .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Omdat we 15 jaar getrouwd waren en een cadeaubon hadden gehad van dit restaurant, hebben we er gereserveerd en zijn we er gaan eten.

De reviews op internet waren erg wisselend. De een vond het erg goed, de ander klaagde over slecht eten, onvriendelijk personeel en vieze toiletten.

Voor ons was het een geslaagde avond en zeker iets dat voor herhaling vatbaar is.
Bij binnenkomst bleek het restaurant érg groot te zijn (350 zitplaatsen), maar aangezien we een van de eerste waren, was het nog erg rustig. De rest van de avond bleek het echter volstromen, dus reserveren is wel gewenst. Er ontstonden ook wel wat rijen bij de tepanyaki plaat en de BBQ, maar gelukkig ging het toch nog best snel.

Keus is er genoeg, voor iedereen. Zowel in eten als in drinken en omdat het een all you can eat principe is, betaal je dus bij binnenkomst en dat is het ook. Wel betaal je voor 2 uur en als je dat tijdens het eten wilt verlengen, kan dat (mits er dan nog plaats is) voor 5 euro pp.

Als voorgerecht kun je om soep met stokbrood en kruidenboter, maar ook om allerlei kleine gerechtjes, zoals (zelfgemaakte) carpaccio, gevulde eitjes, tomaat met mozzarella, rauwe ham of kleine stukjes vis of gerookte zalm.

Als hoofdgerecht is er keus te over en kun je vlees, vis en/of groente laten wokken, of vlees of vis halen van de tepanyaki plaat of BBQ. Ook is er een ruim assortiment aan sushi en sashimi. Prachtig om de oesters, mesheften en garnalen zo te zien liggen, maar zo heldhaftig ben ik niet geweest. Ik heb de kleine stukjes sushi geprobeerd en die waren met soya érg lekker! Ook is er een klein assortiment aan koude pasta en de carbonara die ik probeerde was ook goed van smaak. En voor wie al met al niet zo heldhaftig is en het liever bij Nederlands eten houdt, kan terecht bij het warm buffet waar frietjes en andere aardappelgerechtjes te vinden was, samen met frikadellen en groente. Ook de nasi, bami e.d. vind je daar.

En voor wie dan nog steeds ruimte over heeft, kan naar de dessertbar toe. Bakken vol snoep, bakken vol ijs, witte en bruine chocoladefondue, vruchtjes, heel veel zoete hapjes (brownies, spekkoek, donuts en andere zoetwaren, evenals pannenkoekjes (desgewenst met warme kersen) en wafels op een stokje.

Een dikke pluim voor de medewerker achter de dessertbar. Aangezien mijn man niet goed tegen (rauwe) melk kan, vroeg hij of er ook ijs zonder melk was. De jongen is direct de bakken gaan naplegen en mijn man kwam terug met een bolletje heerlijk citroenijs en een bolletje aardbei-ijs.
Qua drinken is er ook voor ieder wat wils. Van gewoon cola en ijsthee, tot water, zelfgeperst sinaasappelsap en diverse smaken koffie (cappucino, choco-cappucino, latte macchiato) tot aan wijn en bier toe wat ook gewoon onder de all you eat formule valt.

Het personeel was vriendelijk en (het vooral aziatisch) personeel sprak goed nederlands. Tafels werden redelijk snel leeggehaald en als er eens iets op een bord bleef liggen, werd er niet over gezeurd. Zelf ben ik niet naar de toiletten geweest, maar man en kind wel en de herentoiletten waren in elk geval helemaal schoon.

Kortom: Al met al is Restaurant Tafelen een goede plek om te gaan eten!