Restaurant Tafel aan de Gracht

Oudegracht aan de Werf 109 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Een smaakbeleving uit het Middellandse Zeegebied

Lekker mediterraan eten in een lichte, gezellige werfkelder? Dat kan bij Tafel aan de Gracht in het bruisende centrum van Utrecht. De kaart staat vol met heerlijke vis- en vleesgerechten, maar ook de vegetariër kan hier zijn culinaire hart ophalen. Chef-kok en eigenaar Ahmet Dede ziet erop toe dat er uitsluitend met pure ingrediënten wordt gekookt en werkt dan ook het liefst met streek- en seizoensgebonden producten. En dat proef je! Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooie bijpassende wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Rocky C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten was good.
Jammer dat wacht tijd veel te lang
Pete F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten is niet slecht maar het water wat op de tafel staat kost 5,50. Daarnaast stonden er op de rekening ook drankjes die we niet genuttigd hadden. Het personeel staat naar elkaar te schreeuwen en ruzie te maken onder onze ogen. De kwaliteit van het eten is niet verkeerd maar het is wel aan de prijzige kant. Het interieur is top, maar de totale beleving is vrij matig.
E.K. K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Bij binnenkomst werd er alles aan gedaan om een tafel buiten op het terras voor ons te regelen. We hadden alle 4 de mixte grill gekozen. Het vlees bevatte veel vet en de biefstuk was erg taai en zat vol zenen. Het grand dessert was erg lekker en de locatie aan het water maakte het sfeervol.
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
lang wachten
eten was oké
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prijs qualiteit is matig en de bediening kan veel beter veer dit bedrag.
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten waren echt goed, vooral de zalm filet.
Bediening was op zich vlot, maar soms een beetje te bot en kwam dus onbeleefd over.
Het was erg druk en ze gaven het toe dat ze dan niet prima konden bedienen (bijvoorbeeld bord was koud, het duurde te lang)
Ciska G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
een heel fijne locatie aan de gracht in Utrecht, konden zowel binnen als buiten zitten, bediening was goed en het eten zeer goed. prijs en kwaliteit zijn goed, met een zeer uitgebreide kaart.
Bregje L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooie locatie en sfeervol.Eten teleurstellend.Als voorgerecht buffel mozzarella besteld, als salade caprese zoals op de kaart stond. ik kreeg standaard mozzarella, een bolletje in vier stukken en de basilicum was niet te vinden, enkel pesto. Aangegeven en als compensatie koffie gekregen. Hoofdgerecht was prima, niet bijzonder.
Dessert crème brulee kwam uit een pakje. Restaurant was bijna leeg op vrijdagavond. Na afloop begrepen wij waarom.
Dorieke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
De zalm was perfect gebakken! Oprecht de beste zalm die ik ooit in Utrecht voorgeschoteld heb gekregen. Daarnaast een mooi restaurant, midden in de stad.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Een nagenoeg leeg restaurant. En wat is dat jammer!
Want na een vriendelijke ontvangst konden we in alle rust een tafeltje uitzoeken in het nog lege (!) restaurant.
Overzichtelijke menukaart met voor elk wat wils. We kozen voor het driegangen keuzemenu. Een salade caprese werd al snel gebracht. Royale portie maar iets te koud qua temperatuur. Voor de een doradefilet en voor de ander entrecote (medium). Op Roseval aardappeltjes en gegrilde groenten. Zeer smaakvol. Als dessert kozen we canneloni. 3 kleine met chocolade omhulde en met mousse gevulde deegrolletjes gegarneerd met wat vers fruit en een bolletje citroensorbetijs. Heerlijk.

Aan de werf gelegen en normaal altijd erg warm in zulke restaurants, maar de temperatuur was prima. Ondanks dat het buiten ijzig koud was.

Aanrader!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Alles was heerlijk. Alleen de bestelde wijn zou van 2010 zijn. We kwamen er te laat achter dat die uit 2015 was. Hij was lekker maar dat mag niet gebeuren. Heb niet moeilijk gedaan.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Gezellig restaurant met o.a. heerlijke Italiaanse gerechten. Vriendelijk personeel en prettige sfeer. Prijs/Kwaliteitverhouding oké.
M. Bruchner.
JanBMdN B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Lekkere Mixed Grill ook te bestellen voor 1 persoon.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Schandalig eigenlijk dat het niet vol zat. Goed eten, prima service en een prachtig gerenoveerde werfkelder. Qua sfeer en entourage prachtige locatie. Het is maar een paar euro duurder (als het dat al is) in vergelijking met Den Draek, Oudaen of Humphrey’s bijvoorbeeld, maar dan rustiger en gewoon erg goed.
Davitha D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een super goede sfeer.
Mw S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten, mixed grill. Leuke en persoonlijke bediening die goed adviseerde en de tijd nam. Mooie, typische utrechtse locatie met fijne sfeer. Prijs kwaliteit is perfect. We hebben echt genoten het eten, de wijn en de locatie
lucas V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Leuke avond gehad met mijn gezin, het eten viel ontzettend in de smaak en de service was heel behulpzaam.
We komen zeker terug. Enige minpunt is dat in de eerste gedeelte van het restaurant iets minder warm is. De bediening heeft het wel gelijk aangegeven en ons geadviseerd om verder op te gaan zitten. Ik heb voorlopig een nieuw adres. Lekker!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was er koud, bediening gezellig en heerlijk eten. Komen we zeker terug.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Peter en Henny R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Reisonderbreking in Utrecht en heerlijk gegeten bij gezellig restaurant aan de oude gracht 109. Het keuze driegangenmenu dagmenu van € 25, was precies zoals we dat bedoeld hadden. Wij komen hier zeker weer terug als we in de buurt komen. Wij komen uit Venlo.