Restaurant Tafel aan de Gracht

Oudegracht aan de Werf 109 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Tapasdiner Tafel a/d Gracht, Tapasdiner met grand dessert, Driegangen dagmenu en Côte de Boeuf dry-aged zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Een smaakbeleving uit het Middellandse Zeegebied

Lekker mediterraan eten in een lichte, gezellige werfkelder? Dat kan bij Tafel aan de Gracht in het bruisende centrum van Utrecht. De kaart staat vol met heerlijke vis- en vleesgerechten, maar ook de vegetariër kan hier zijn culinaire hart ophalen. Chef-kok en eigenaar Ahmet Dede ziet erop toe dat er uitsluitend met pure ingrediënten wordt gekookt en werkt dan ook het liefst met streek- en seizoensgebonden producten. En dat proef je! Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooie bijpassende wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden. vriendelijk personeel. Snelle service. Ondanks dat het in een kelder zit prachtig warm en licht aangekleed.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Jammer dat we om ons dessert moesten vragen omdat ze dachten dat we die al hadden gehad. Verder was alles echt top en erg lekker ????
El G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Gezellig
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het eten was prima, de locatie sfeervol. Bediening was waardeloos en sprak slecht nederlands. Ze waren niet aardig en onprofessioneel. De chardonnay werd onderscheden van de sauvignon door er aan tafel aan te ruiken. Het terras inclusief stoelen en tafels werd om ons heen weg gestapeld. Ook werden glazen bij de drinkrand vastgepakt.
Geertje B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten voor een normale prijs met vriendelijke bediening
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wat een heerlijk plekje om te zitten , aardige bediening, en het eten was heel lekker.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wellicht kwam het omdat het een drukke, warme zaterdagmiddag was, maar de ontvangst en bediening was niet echt hartelijk.
Het eten maakte gelukkig wel veel goed, voorgerechten, hoofdgerecht en dessert waren smaakvol en voldoende.
Zeker met de AH-actie een aanrader, helemaal als je -zoals wij- aan een tafeltje buiten aan de gracht kan zitten.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het eten met AH - actie was prima! De bediening echter was waardeloos. Onbeleefd en bot. Ik ga hier niet snel meer terug.
Ddeb B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Zou je de tegenvaller besparen!

Ontvangst en bediening is prima, eten daarin tegen komt uit pakjes en is weinig bijzonders. Voor gerecht was er snel, hoofd gerecht was en ook snel, toetje duurde en duurde en duurde. Kregen we ook nog eens een bod vol met vet spetters.
Prijs kwaliteit is ver te zoeken, er zijn veel betere restaurant te vinden voor dezelfde prijs.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zie boven: Heerlijk gegeten, goede en snelle service, ondanks VOL terras lekker rustig. Daar komen we nog eens terug.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten is vooral basic, zeker qua vlees niet te weinig maar met weinig fantasie, en zeker niet verfijnd.
Rocky C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten was good.
Jammer dat wacht tijd veel te lang
Pete F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten is niet slecht maar het water wat op de tafel staat kost 5,50. Daarnaast stonden er op de rekening ook drankjes die we niet genuttigd hadden. Het personeel staat naar elkaar te schreeuwen en ruzie te maken onder onze ogen. De kwaliteit van het eten is niet verkeerd maar het is wel aan de prijzige kant. Het interieur is top, maar de totale beleving is vrij matig.
E.K. K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Bij binnenkomst werd er alles aan gedaan om een tafel buiten op het terras voor ons te regelen. We hadden alle 4 de mixte grill gekozen. Het vlees bevatte veel vet en de biefstuk was erg taai en zat vol zenen. Het grand dessert was erg lekker en de locatie aan het water maakte het sfeervol.
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
lang wachten
eten was oké
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prijs qualiteit is matig en de bediening kan veel beter veer dit bedrag.
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten waren echt goed, vooral de zalm filet.
Bediening was op zich vlot, maar soms een beetje te bot en kwam dus onbeleefd over.
Het was erg druk en ze gaven het toe dat ze dan niet prima konden bedienen (bijvoorbeeld bord was koud, het duurde te lang)
Ciska G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
een heel fijne locatie aan de gracht in Utrecht, konden zowel binnen als buiten zitten, bediening was goed en het eten zeer goed. prijs en kwaliteit zijn goed, met een zeer uitgebreide kaart.
Bregje L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooie locatie en sfeervol.Eten teleurstellend.Als voorgerecht buffel mozzarella besteld, als salade caprese zoals op de kaart stond. ik kreeg standaard mozzarella, een bolletje in vier stukken en de basilicum was niet te vinden, enkel pesto. Aangegeven en als compensatie koffie gekregen. Hoofdgerecht was prima, niet bijzonder.
Dessert crème brulee kwam uit een pakje. Restaurant was bijna leeg op vrijdagavond. Na afloop begrepen wij waarom.
Dorieke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
De zalm was perfect gebakken! Oprecht de beste zalm die ik ooit in Utrecht voorgeschoteld heb gekregen. Daarnaast een mooi restaurant, midden in de stad.