Restaurant Tafel aan de Gracht

Oudegracht aan de Werf 109 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Een smaakbeleving uit het Middellandse Zeegebied

Lekker mediterraan eten in een lichte, gezellige werfkelder? Dat kan bij Tafel aan de Gracht in het bruisende centrum van Utrecht. De kaart staat vol met heerlijke vis- en vleesgerechten, maar ook de vegetariër kan hier zijn culinaire hart ophalen. Chef-kok en eigenaar Ahmet Dede ziet erop toe dat er uitsluitend met pure ingrediënten wordt gekookt en werkt dan ook het liefst met streek- en seizoensgebonden producten. En dat proef je! Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooie bijpassende wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Marian D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Was een prima kennismaking! Lekker aan de gracht zitten, vriendelijke en adequate bediening, lekker eten.....
Had gereserveerd via AH-actie. Het werd wel wat duurder als gedacht, maar was de moeite waard! Vegetarische hapjes als voorgerecht was heerlijk en verrassend, pasta met truffelsaus smaakte goed, het grand dessert was smakelijk maar niet byzonder. Al met al wel voor herhaling vatbaar.
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was goed voor aan de gracht. We vonden de vleesgerechten zeer goed. Maar de keuken moet nog meer oefenen op vistgerechten. De bediening is zeer humorvol. Je kunt met ze lachen
Hules O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Echt vreselijk!! Bediening is vreselijk slecht! De serveerster (met een sterk accent) is heel erg onbeleefd! De gaf ons verkeerde drankjes, en schreeuwde tegen ons toen we haar dat vertelden! En de manager deed er vrijwel niets mee! Nog nooit zo slecht behandeld! Afrader!!!
gnvdknp G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer geslaagde avond. Heerlijke gerechten in leuke sfeer. Erg vriendelijke bediening, aanrader! Leuk buitenterras aan de gracht, levendige plek.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met de AH bonnen een prima diner gehad waarbij niet moeilijk gedaan wordt met de te kiezen gerechten. Op het terras werden leuke en lekkere gerechten geserveerd. Vanwege de kou uiteindelijk de koffie binnen gedronken. Leuk en gezellig interieur.
atm.rijnbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hebben hier prima gegeten vooral het voorgerecht met de coquilles was boven verwachting lekker.
Ook de groenten op het bord bij het hoofgerecht waren eens duidelijk aanwezig, waar vind je dat nog.
Enigste puntje van feedback is omdat wij buiten zaten aan de gracht dat de borden en daardoor het eten snel afkoelde. Als er gewerkt zou worden met voorverwarmde borden dan zou ik zeker voor een of meerdere punten zeer goed hebben gescoord.
birgitvandalen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Was gezellig, lekker en sfeervol! Een aanrader voor een gezellig etentje met partner, familie en/of vrienden. Personeel deed erg hun best om goede service te geven.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We konden lekker buiten zitten op het terras. Hadden gereserveerd via de restaurantactie van ah, en hadden keuze uit bijna de hele kaart. De gerechten waren goed geproportioneerd en er zat een goede tijd tussen het serveren van de gerechten.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Prachtige locatie aan de gracht, aanrader !
We hadden een spaarkaart van de ah actie en mochten op een enkel gerecht na gebruik maken van de hele kaart, lekker gevarieerd en voor ieder wat wils.
MaartenenConchita .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Erg klantvriendelijk. We hadden via Iens gereserveerd (AH-Aktie), maar dat was niet doorgekomen). Desondanks waren we hartelijk welkom.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke tent met een goede sfeer. Eten was prima, maar niet buitengewoon. Op service kunnen nog een hoop stappen gezet worden. Na een uur wachten nog steeds geen hoofdgerecht en geen transparante prijzen. Jammer als je met een grote groep komt, maar wellicht dat dit in de toekomst verbeterd!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was heerlijk! Bediening wist weinig tot niets, tafeltje waar we aan zaten plakte als een gek; nadat we hadden gevraagd of sit schoongemaakt kon worden plakte het nog net zo hard.
Linus H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Na ruim twintig minuten hadden we drie keer aangedrongen op het eerste drankje. Toen dat nog geen effect had, zijn we weggelopen.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten met AH. Je kon kiezen uit de hele kaart. Goed wijn advies gekregen en de wijn was van goede kwaliteit (Montepulciano). Voorgerecht een bord tapas was niet verrassend maar voldoende. Hoofdgerecht de Entrecote was goed klaargemaakt en opgemaakt met voldoende groente en smaakvolle rosevale aardappelen. Tip: richt het terras wat smaakvoller en gezelliger aan. Ik denk dat dit klanten kost. De inrichting binnen is top! Wij komen zeker terug.
Zaal38 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ik heb hier vanavond gegeten en de prijs kwaliteit verhouding vond ik echt slecht. Ik had tonijn steak, maar heb hem nog nooit zo gewoontjes en niet smakelijk gegeten.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Mooie ambiance om in te eten. De gerechten waren heerlijk en er was van alles mogelijk. Midden in het centrum en goed bereikbaar. Aanrader, dit restaurant!
R00S .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Locatie is mooi. Eten is veel, maar niet allemaal even goed (eend is melig). Kaart lijkt duurder te zijn als je aangeeft dat je met de ah actie komt. Bediening let niet op lege glazen en waren oo een gegeven moment allemaal afwezig. Ook heel lawaaiig, waardoor het lastig is elkaar te verstaan. Door de actie wilde ik eens een nieuw restaurant uitproberen, maar ik kom hier niet meer terug.
R00S .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Inrichting en locatie is erg leuk! Het is wel heel lawaaiig. Het eten was okay, veel, maar ietwat flauw en de eend was melig. Bediening was niet erg goed, zelf lawaaiig, en onpersoonlijk. Bij betalen stonden ze allemaal buiten en toen ik na 10 minuten ben gaan zoeken.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
1 uur van te voren gereserveerd via AH actie. Komen wij aan is het niet geldig. Moet 24 uur van te voren staat in de voorwaarden volgens die man. Toch maar gebleven want de locatie is wel goed.

Bediening praat slecht Nederlands, laat dingen vallen, glas kapot op tafel en ruimt het niet op (ja grote scherven maar kleine lagen op tafel, bestek op de grond, kennen de kaart niet, producten op.

Kortom nooit meer!
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
complimenten Voor de keuken
Zowel voor hoofd en na gerecht waren zeer goed
En smakelijk rustig gegeten en geen gehaast
zeker een aanrader
Kom hier zeker vaker