Restaurant Tafel aan de Gracht

Oudegracht aan de Werf 109 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Een smaakbeleving uit het Middellandse Zeegebied

Lekker mediterraan eten in een lichte, gezellige werfkelder? Dat kan bij Tafel aan de Gracht in het bruisende centrum van Utrecht. De kaart staat vol met heerlijke vis- en vleesgerechten, maar ook de vegetariër kan hier zijn culinaire hart ophalen. Chef-kok en eigenaar Ahmet Dede ziet erop toe dat er uitsluitend met pure ingrediënten wordt gekookt en werkt dan ook het liefst met streek- en seizoensgebonden producten. En dat proef je! Laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooie bijpassende wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tafel aan de Gracht

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Joost H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We waren met vier personen en hebben een prima avond gehad waarbij we heerlijk gegeten hebben.. De bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant heeft een ruime opzet.
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk gelegen aan de gracht, hartelijk ontvangst, gezellige sfeer, maar de onbeperkt tapas voor twee, vonden wij een aanfluiting. Slechte, vette zooi...
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Onbeperkt tapas voor twee, is geen aanrader...door de eenzijdigheid van de twee schotels, één warme schotel en één koude schotel. Om stokbrood en aïoli moesten we vragen en alle gerechtjes dreven in de olijfolie. De aangeboden olijfjes kwamen rechtstreeks uit blik. Geen schapenkaas, geen tortilla, geen stokbrood, geen kippenpootjes...jammer en slecht.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Helemaal geweldig. Lekker eten, vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goede sfeer, zeer vriendelijk personeel. Mooi interieur. Eten kwam snel en was erg goed. Personeel maakt graag n praatje. Goede wijn -en wijnkennis. Wel erg gehorig, terwijl er maar 6 tafels bezet waren.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We zijn op een rustige avond geweest. De bediening was erg goed, snel en vriendelijk. We hebben een ongelofelijk lekkere wijn gedronken en het eten was fantastisch lekker. Ook de sfeer was fijn.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Onverwachts heerlijk gegeten, mooi opgediend en grote porties, ga zo door en blijf bij je roots met de Italiaanse gerechten.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben via de AH-restaurantactie heerlijk gegeten, grote porties, redelijke prijzen.
De menukaart moet wel bij de Italiaanse roots blijven.
Prettige ontvangst en bediening, leuke ambiance, kortom: hele geslaagde avond gehad en komen zeker nog een keer terug.
P.E. R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH- bonnen. Fijne plek, goede bediening en zeker voor deze prijs geweldig veel waar voor je geld.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke tournedos met sappige halve kreeft, om te genieten. En lekkere coquilles als voorgerecht. De risotto met kreeft is goed gegaard zonder papperig te zijn. Iets meer op smaak maken nog en het zijn uitstekende gerechten. Prettige bediening die in diverse talen ons te woord kon staan. Fijn, we komen terug.
Roderik J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was heerlijk vers groenten gepofte aardappel en een mooi stuk mals vlees,voor ons beide zeer goed gegeten, toen wij er waren er maar 7 tafels bezet, vandaar lekker rustig, maar Kan me voorstellen als het vol zit, dat je over last hebt van geluid
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eerste keer met AHACTIE hier gegeten,verrassend goed,prima eten ,prima bediening,erg mooi ingericht,we komen zeker terug!
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we al direct hartelijk ontvangen. Het was ongeveer halfvol binnen en we mochten zelf een tafel uitzoeken, waarbij we kozen voor een tafeltje langs de wand. We kregen direct de kaarten en gelegenheid om deze te bekijken. Mooie kaart! We hebben dan ook heerlijk gegeten, 3 gangen a la carte met een fles Italiaanse rode wijn erbij. Alles heerlijk en mooi opgemaakt, en op een mooi tempo: genoeg tijd om rustig te eten, maar niet zulke lange pauzes ertussen dat je het gevoel hebt te moeten wachten. Het personeel was vriendelijk en had tijd voor je, ook al was er geen overdaad aan rondlopend personeel. Prima restaurant!
D. R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bij het voorgerecht (carpaccio) waren drie plakjes vlees oud, de rest was wel vers. Zelfs een leek had dit zeker opgemerkt, want behalve de 'oude' smaak was het ook nog zichtbaar: de drie plakjes waren donkerbruin. Over het hoofdgerecht: De groente was vers en goed bereid. De tonijn was nat en er zat een beetje een rare geur aan. Het smaakte ronduit vies. De fles water die we bij de wijn kregen, stonk. Het kraanwater smaakte erg smerig, dit hebben we dus ook niet opgedronken. Het toetje, chocoladesoufflé met ijs, was lekker.
Het personeel was correct en beleefd, de oudere man die er in de bediening werkte was zelfs heel erg vriendelijk. Geen restaurant om naar terug te gaan, want alleen het toetje was prima. Vlees en vis wil ik hier niet meer eten.
Rogier1972 V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima eten, goed gebakken ribeye, sympathieke bediening, aardappeltjes waren letterlijk verstopt en ik vind friet altijd wel lekker.
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima eten, maar helaas waren de prijzen een stuk hoger dan aangegeven op de site. Daarnaast vonden wij het jammer dat je geen brood vooraf kreeg van het huis. Wel een gezellige sfeer en aardig personeel.
Claartje S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ik heb met een AH-actie bij dit restaurant gegeten en op zich was het prima te doen. De gerechten waren allemaal wel oké, niet vies maar ook niet geweldig maar een groot nadeel was dat het veel te snel koud werd. Tip: warm de borden beter op! Mijn vriend heeft een lactose- en glutengevoeligheid en daarvoor was eigenlijk de oplossing dat hij de helft van de kaart niet kon hebben, wat erg jammer was. Enige grote pluspunt was dat het eten erg snel werd geserveerd, top! Ik ben blij dat we de AH-kaart hadden, want ik had zeker niet het normale bedrag betaald voor dit restaurant.
marnold .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Slecht eten, taai vlees. Zelfs met de Ah restaurantactie al te duur voor wat je krijgt. Wij gaan nooit meer terug, geen aanrader.
Merel C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Jammer dat de groente bij het hoofdgerecht koud waren en dat er geen bospaddenstoelen bij waten zoals op dr kaart stond. Het toetje was wel lekker
IlseD .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede ontvangst. Gerechten die we hadden gekozen waren heerlijk. Veel keus en variatie op de menukaart en porties waren zeer royaal. Tijd tussen de gerechten was goed afgestemd. Sfeer in het restaurant was gezellig, en inrichting sprak me aan.