Restaurant 't Vliegveld

Van Riemsdijkweg 40 3088 HD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vliegveld

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
OGje .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Je verwacht het niet, op een plek als de Waalhaven. Maar o, wat is het goed eten daar. Sandwich het vliegveld is zeker een aanrader.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
’t Vliegveld zit op een plek in het Waalhavengebied waar je niet zo snel denkt aan een gezellige zaak. De naam heeft het restaurant te danken aan de lokatie van het vroegere vliegveld van Rotterdam.
Aardig wat bezoekers weten het restaurant te vinden, merken wij op een vrijdagmiddag.
Bij het opdienen van het eten blijkt al snel waarom: je kunt bij ’t Vliegveld namelijk gewoon lekker eten voor een alleszins redelijke prijs!

Wij kozen voor de sandwich ’t Vliegveld, ‘aangekleed’ brood, met een werkelijk sublieme gesneden biefstuk er op. We verklappen er verder niet zo veel over, maar dat deze sandwich de hit van de menukaart is, staat voor ons wel vast.
Bij het inschenken van de wijn wordt zeker niet kinderachtig gedaan: lekker goed gevuld en gewoon een smaakvolle Chardonnay.
’t Vliegveld serveert ook een soort van dagmenu, tegen een prijs van 13,75. Op werkdagen (zie ook de website) worden er 3 verschillende hoofdgerechten aangeboden waaruit je kunt kiezen.
In de zaak is ook een vrij grote bar. Dat brengt gezellige reuring, maar helaas ook een beetje sigarettenlucht. Dat kost een minpunt voor 'decor', een aandachtspuntje dus!
Martino-en-Moniek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Gisteren in dit super gezellige Cafe Restaurant geweest.Als je over een nostalgische cafe praat is dit het ultieme voorbeeld. Wat een fantastisch eten voor een normale prijs.vooraf namen we beiden de pikante garnalen...en als hoofd biefstuk Vliegveld. Gewoon doen....hier krijg je geen spijt van.
Bedankt voor de gastvrijheid,we komen zeker terug
R-Muck .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Zoals het hoord, gewoon goed en gezellig.
Geen poes pas, mooi stukje vlees, vlotte bediening.
Echt een perfect haven restaurantje in de buurt van de waalhaven.
Aanrader!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Vorige week gegeten,maar wat een super gezellig café restaurant.We waren hier op donderdagmiddag.Gezellig druk en de kwaliteit van het eten was erg goed.
Vriendelijke bediening.Echt een Rotterdamse no nonsense kroeg eet cafe.
We gaan zeker terug.
Bedankt Henk en Jopie voor de warme ontvangst
S.P V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Afgelopen vrijdag wezen eten met z'n tweetjes, ons werd aangeraden om de clubsandwich "vliegveld" te nemen me partner nam deze en ik nam de schnitzel tot me grote spijt want toen we de gerechten kregen en een hapje proefde van deze clubsandwich kon ik maar 1 ding bedenken en dat was TOP.
Het biefstuk smolt op je tong met de gebakken uien erboven HE ER LI JK Kwaliteit van het eten is echt zeer goed dit verwacht je totaal niet al je binnenkomt. Echt complimenten voor de keuken. Prijs klopt dan ook zeer goed.
Het interieur is dan best rommelig,donker, oubollig maar dat vergeet je snel want er hangt een gezellige sfeer.
Hier komen we echt nog een keer terug voor het eten.
Witje1975 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Echt een gezellige ouderwetse rotterdamse eetcafé waar je door de weeks tijdens de lunch alleen maar aan het netwerken ben.

De kaart is simpel maar probeer Sandwich het Vliegveld eens. Ik durf zeker te zeggen de lekkerste Sandwich ooit!