Restaurant 't Vliegveld

Van Riemsdijkweg 40 3088 HD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Vliegveld

Wegrestaurant 't Vliegveld is voor velen van vroeger uit al een begrip.
Een gezellig restaurant, dat staat voor kwaliteit.
Natuurlijk verzorgen wij GRATIS WIFI. Voor een hoge kwaliteit en ouderwets betaalbare prijzen, zorgen wij altijd voor een bourgondisch geslaagd diner, buffet, bedrijfsfeest of een bruiloft.
Er is een ruime privé parkeerplaats, zodat U gemakkelijk kunt parkeren.
De 20.000 m2 privé parkeerterrein is een prima accommodatie voor een buiten evenement. Vanwege de centrale ligging tussen Breda en Tilburg is Wegrestaurant 't Vliegveld bij uitstek een ideale locatie om af te spreken, te werken, en/of verblijven.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vliegveld

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Vliegveld

Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Voor ons was het lang geleden dat we bij restaurant Het Vliegveld gegeten hadden , maar het was nog altijd ouderwets lekker en van alles rijkelijk voorzien De groentesoep was prima de schnitzels waren uit de kunst de sauzen precies naar wens met bijbehorende entourage welke overvloedig aanwezig was Het dessert was een lekkere DameBlanche. We hebben lekker gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar De bediening was ook goed maar het opdienen had iets langzamer gemogen omdat we nu nog al vlug moesten eten om het eten niet koud te laten worden
H Kruijssen
Toos. M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
de bediening is erg vriendelijk het eten super lekker we hebben alleen maar genoten en komen zeker nog eens terug dank je wel.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Je kan hier echt top eten menig restaurant kan hier wat van leren hoe het heurt tornado. Een 10 + ga zo deur met deze kwaliteit kan echt niet beter en ik weet het ik eet vaak buiten de deur gr Johan pip
OGje .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Je verwacht het niet, op een plek als de Waalhaven. Maar o, wat is het goed eten daar. Sandwich het vliegveld is zeker een aanrader.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
’t Vliegveld zit op een plek in het Waalhavengebied waar je niet zo snel denkt aan een gezellige zaak. De naam heeft het restaurant te danken aan de lokatie van het vroegere vliegveld van Rotterdam.
Aardig wat bezoekers weten het restaurant te vinden, merken wij op een vrijdagmiddag.
Bij het opdienen van het eten blijkt al snel waarom: je kunt bij ’t Vliegveld namelijk gewoon lekker eten voor een alleszins redelijke prijs!

Wij kozen voor de sandwich ’t Vliegveld, ‘aangekleed’ brood, met een werkelijk sublieme gesneden biefstuk er op. We verklappen er verder niet zo veel over, maar dat deze sandwich de hit van de menukaart is, staat voor ons wel vast.
Bij het inschenken van de wijn wordt zeker niet kinderachtig gedaan: lekker goed gevuld en gewoon een smaakvolle Chardonnay.
’t Vliegveld serveert ook een soort van dagmenu, tegen een prijs van 13,75. Op werkdagen (zie ook de website) worden er 3 verschillende hoofdgerechten aangeboden waaruit je kunt kiezen.
In de zaak is ook een vrij grote bar. Dat brengt gezellige reuring, maar helaas ook een beetje sigarettenlucht. Dat kost een minpunt voor 'decor', een aandachtspuntje dus!
R-MUCK B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Zoals het hoord, gewoon goed en gezellig.
Geen poes pas, mooi stukje vlees, vlotte bediening.
Echt een perfect haven restaurantje in de buurt van de waalhaven.
Aanrader!
S.P V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Afgelopen vrijdag wezen eten met z'n tweetjes, ons werd aangeraden om de clubsandwich "vliegveld" te nemen me partner nam deze en ik nam de schnitzel tot me grote spijt want toen we de gerechten kregen en een hapje proefde van deze clubsandwich kon ik maar 1 ding bedenken en dat was TOP.
Het biefstuk smolt op je tong met de gebakken uien erboven HE ER LI JK Kwaliteit van het eten is echt zeer goed dit verwacht je totaal niet al je binnenkomt. Echt complimenten voor de keuken. Prijs klopt dan ook zeer goed.
Het interieur is dan best rommelig,donker, oubollig maar dat vergeet je snel want er hangt een gezellige sfeer.
Hier komen we echt nog een keer terug voor het eten.