Over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Midden in het Groene Hart, in het dorpje Reeuwijk vind je Restaurant 't Vaantje; van oudsher een plek waar eenieder zich thuis voelt. Of je nu bij ons langskomt voor een kopje koffie met overheerlijk gebak, een snelle of uitgebreide lunch of een heerlijk diner; wij zorgen voor een ongedwongen sfeer en plezierige, warme omgeving. Onze chef en zijn brigade verwennen je graag met uiteenlopende streek- en seizoensgebonden, vers bereide gerechten en steeds wisselende menu's, waarbij we je graag laten genieten van de mooie wijnen op onze groeiende wijnkaart. We verheugen ons op je komst!

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea zoet: €21,50 p.p. (tot 16:30u)
High wine: €29,50 p.p. (tussen 16:00u en 19:00u)

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vaantje

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima kwaliteit en goede ligging! De porties zijn teleurstellend en de service kan beter (lang wachten, verkeerde bestellingen enz.).
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een heel gezellig restaurant, vriendelijke bediening, het restaurant staat op een hele mooie locatie. Wij komen zeker terug.
Okke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
het weer aspergestijd en die zijn bij t Vaanje voortreffelijk. Zowel de asperge soep als de asperges met huisgerookte zalm smaakten overheerlijk.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten, gemoedelijke sfeer, heel klantvriendelijk en terras met prachtig uitzicht.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goed gegeten, de gerechten waren goed klaargemaakt en netjes opgemaakt geserveerd. Wel een paar kleine foutjes bij de bediening, maar niets ernstigs. Opvallend was wel dat er nog veel "wintergroenten" werden geserveerd bij de gerechten.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Mooie plek en goede ambiance ondanks lage bezetting. Helaas geen ontvangst bij binnenkomst. Mooie wijnen. Eten wordt als een plaatje opgediend echter verfijndheid van smaak blijft achter bij opmaak.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer smakelijke gerechten met verrassende combinaties. De porties zijn niet groot, maar kwalitatief goed. Er mag meer groente bij.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk Valentijnsdiner met cava en rozenblaadjes. Er was geen taxi, dus een van de medewerkers heeft ons zelf naar huis gebracht. Klasse!
N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gastvrij onthaal, goed gegeten in gezellige en stijlvolle ambiance, gelegen in schitterende omgeving van de Reeuwijkse plassen.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ontvangst en service .Heerlijke huiswijn
Hoofdgerecht vis was erg weinig ik denk nog geen 70 gram dat was jammer maar met de frietjes die heerlijk waren gingen we niet met honger naar huis maar wel jammer
Zeljka K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een voortreffelijke proeverij van 5-gangen met 5 bijpsende wijnen. Hoog culinair niveau. Heerlijke wijnen. Uitstekende bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
‘T Vaantje ivoor ons een bekend restaurant. We zijn hier inmiddels een aantal keren geweest en de ontvangst en bediening zijn klantvriendelijk. Er is aandacht voor de gasten en er wordt goede informatie gegeven over het menu en de mogelijkheden.
de heer S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Lekker bijzonder en goed vers eten. De kaart is beperkt om de versheid van de gebruikte producten te garanderen. Een goede en geslaagde opzet. Heerlijke wijnkaart met voldoende keuze. De wijnen zijn allemaal goed en zeer redelijk geprijsd. Een absolute aanrader voor mensen die van een goed lekker en vers product houden, dat met liefde is klaargemaakt.
Ana B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening super vriendelijk en erg behulpzaam. Vond het een beetje koud in het restaurant voor de rest was het allemaal top.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstdinder 't Vaantjein Reeuwijk was een zeer geslaagd diner, met live muziek. De gerechten perfect en exclusief, zoals; Ceviche van zilverdorade, Pastrami van wildzwijn, terrine eendenbout/eendenlever, Hollandsch hert, mooi nagerecht. De bediening zoals we gewend zijn was weer perfect, met volop aandacht voor de gasten, goede wijnen en er werd ook duidelijk uitgelegd wat de gerechten waren. De inrichting mooi opgesierd met hangende kerstbomen. Wij hebben een perfecte avond gehad. Volle bezetting, en alle eer aan de koks en de bediening. Ook werden we keurig uitgeleide gedaan. Nee, echt niets op aan te merken. Ook al is de muziekkeuze niet altijd je smaak, het bracht wel net dat extra wat het nog meer "af" maakte. Nee, een gedenkwaardige avond.
Eerma R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Alles helemaal goed.tevreden!!!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, sfeervol en bediening met aandacht. Voor de fijnproever!
jorgecorine J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben samen gekozen voor de high tea en hebben heerlijk genoten, het was meer dan compleet kan ik zeggen. We begonnen met een soepje, daarna bladedeeg met champion ragout, croisants en mini chocolade broodje en een mini koffie broodje. Vervolgens de diversen sneedjes brood met tonijn, zalm etc, wrap met kalkoen en Engelse Scones, daarna afgemaakt met diverse zoetigheden.
Top dus en komen zeker terug.
De Bruin E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zoals een avond uit eten echt overal zou moeten zijn! Helemaal in de watten gelecht door de bediening en geweldig gegeten
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hier meer malen geweest en iedere keer top. Gezellige bediening en heerlijke gerechten. Ook al komen wij hier vaak, de chef weet ons iedere keer weer te verassen.