Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Midden in het Groene Hart, in het dorpje Reeuwijk vind je Restaurant 't Vaantje; van oudsher een plek waar eenieder zich thuis voelt. Of je nu bij ons langskomt voor een kopje koffie met overheerlijk gebak, een snelle of uitgebreide lunch of een heerlijk diner; wij zorgen voor een ongedwongen sfeer en plezierige, warme omgeving. Onze chef en zijn brigade verwennen je graag met uiteenlopende streek- en seizoensgebonden, vers bereide gerechten en steeds wisselende menu's, waarbij we je graag laten genieten van de mooie wijnen op onze groeiende wijnkaart. We verheugen ons op je komst!

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea zoet: €21,50 p.p. (tot 16:30u)
High wine: €29,50 p.p. (tussen 16:00u en 19:00u)

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vaantje

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Geert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prijs van kleine glaasjes wijn mag lager. Of meer inschenken.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gewoon een superavond gehad !!
Therese O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prijs kwaliteit is zonder meer uit balans. We kozen voor de wat duurdere voor, hoofd en nagerechten. De porties vonden we echter zeer minimaal , de gerechten weinig verrassend/vernieuwend, geen eigen identiteit, prijs kwaliteit zonder meer uit balans. Hoger als een 6 komen we niet. In de regio zijn er voldoende eetgelegenheden waar de prijs kwaliteit beter in balans is.
De wijn vonden wij overigens het lekkerste.
Litty B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ik heb een mail gestuurd naar het Vaantje met Wat klachten. Reservering was niet uitgevoerd. Geen boter bij brood. Koekjes bij de koffie waren gehalveerd.
D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wij misten een amuse bij het aperitief, en het broodje bij het voorgerecht mocht wel in de prijs begrepen zijn. Voor de rest waren wij aangenaam verrast. De bediening was Ok.
Lieneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Geweldig gegeten. Heerlijk buiten kunnen zitten!
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Lang wachten op hoofdgerecht. Meer dan 2 uur.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
naar wens uitgekozen gerechten aangepast geserveerd.
erg kleine nagerechten kaart,
vreselijk moeilijk om de auto te parkeren terwijl het in het restaurant vrij rustig was.
André V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Perfecte locatie met een "grasvriendelijk" terras dat de locatie uniek maakt
Lieneke P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten: zelfs de vegetarier onder ons. Grote verbetering tov van eerdere ervaringen. Binnen ziet het er nu ook een stuk sfeervoller uit door de vernieuwde inrichting! Aanradertje dus.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten met familie tgv. huwelijksfeest en verjaardag. Bediening opgewekt en goed. Eten top! Sfeer gezellig. Aanrader!!
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
de ontvangst was wat aarzelend maar eenmaal op gang was het prima, lekker gegeten!
……………………………….…………………………………………………………………………………………………..
D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Overheerlijk gegeten, netjes. Keurige bediening, fijne plek voor volwassenen. Niet echt een restaurant voor kleine kinderen (mijn kínderen zou ik niet meenemen, aangezien ze te levendig zijn voor het gezelschap wat er komt)
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooie locatie, goed eten.
K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De ribeye was rauw, vet en met een smaak van half verbrande kolen! Reactie van de bediening was laconiek en niet bevredigend.
jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
prachtige plek, goede gerechten, prima wijnen, bediening ok, kaart biedt weinig opties voor kinderen, dessertkaart wel heel erg beperkt, wat sfeer betreft: ontvangst en bediening kunnen best wat vriendelijker en persoonlijker
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Erg goed eten op een mooie lokatie .
Echt aan te raden
Ronald
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goede locatie , vriendelijke bediening, een groot minpunt voor water betalen, water komt uit kraan en toch € 4 berekenen.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijke koffie met lekker taartje. bediening was matig. punt van aandacht Het kraanwater (3x een kan) kostte 11 euro. punt van aandacht de plek van de fietsen was overvol. wij moesten fietsen weg zetten om bij de eigen fiets te kunnen. punt van aandacht.
Roxana G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geweldige combinaties van smaken en structuren, goed nagedacht. Perfect menu. Jammer dat de kinderspeelgedeelte wankel is, en de schommels niet echt kindvriendelijk. Met een beetje aandacht voor deze details, zou dit een familiefavoriet voor ons kunnen worden.