Over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Midden in het Groene Hart, in het dorpje Reeuwijk vind je Restaurant 't Vaantje; van oudsher een plek waar eenieder zich thuis voelt. Of je nu bij ons langskomt voor een kopje koffie met overheerlijk gebak, een snelle of uitgebreide lunch of een heerlijk diner; wij zorgen voor een ongedwongen sfeer en plezierige, warme omgeving. Onze chef en zijn brigade verwennen je graag met uiteenlopende streek- en seizoensgebonden, vers bereide gerechten en steeds wisselende menu's, waarbij we je graag laten genieten van de mooie wijnen op onze groeiende wijnkaart. We verheugen ons op je komst!

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea zoet: €21,50 p.p. (tot 16:30u)
High wine: €29,50 p.p. (tussen 16:00u en 19:00u)

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vaantje

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Suzanne U.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Weer super lekker gegeten!! Bedankt!
Anita D.
Heerlijk gegeten, buiten gezeten. Wel prijzig, 3-gangenmenu voor 35,00
Sjoerd K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Samen met mijn vrouw heb ik genoten van het nieuwe terras en de ondergaande zon. De gerechten waren voortreffelijk, heerlijke smaken, mooi opgemaakt en verfijnd. De bediening was vriendelijk en kon goed bijpassende wijnen adviseren. Mooi gelegen aan de Reeuwijkse plassen. Wij komen zeker terug.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk buiten kunnen eten, goede kwaliteit. Wel prijzig, 3-gangendiner 36,50, fles wijn 25,00. Geen wijnkaart, vaak gevraagd of we extra’s wilden.
Jeanine S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Helaas was het een enorme tegenvaller. We kregen het verkeerde voorgerecht. Tot 2x toe frisdrank over de datum. Een kapot glas erbij en toen werd door de medewerker achter de bar gezegd dat hij een goed glas had meegegeven. Met andere woorden m’n zus zou ervoor gezorgd hebben dat hij kapot was. De leidinggevende gaf aan dat hij niets af wist van het glas. Hij stond er zelfs bij toen ik het aangaf!
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Allervriendelijkst bediening. Duurd3 wel wat lang
Netty G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima gegeten op het mooie terras buiten. Goede gastheer. Alleen wel minpunt dat zowel voor water, frites en 2 kleine broodjes apart betaald moet worden.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten, eerst buiten, daarna binnen gezeten. Suurde wel lang voordat het eten kwam
martijnotten .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ik had een tafeltje gereserveerd voor twee personen op een zondagavond. Na ontvangst werden wij naar onze tafel gebracht die naast twee zeer luid pratende gezelschappen gesitueerd was. Het was ons gelijk duidelijk dat een goed gesprek - belangrijkste doel van de avond - volstrekt onmogelijk zou zijn. Daarom hebben wij gevraagd of een er een andere, rustiger geplaatste tafel beschikbaar was; desnoods buiten. De respons was teleurstellend; dit was niet het geval. En men kon moeilijk verwachten "dat er gevraagd zou worden of de gezelschappen wat rustiger kon praten". Ons restte geen andere optie om deze zaak weer te verlaten en de avond elders door te brengen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Altijd prima eten en heerlijke wijnen. Gezellige ambiance en met de harde kern van het personeel altijd een leuk en gezellig contact.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
mooi restaurant en mooi gelegen. rustig gelegen dus geen geluidsoverlast. eten was goed en lekker. keuze was beperkt maar dat maar de kwaliteit beter
Marissa K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Een leuke locatie in Reeuwijk met ook nog een leuke wijnbar. Vriendelijk personeel en leuke aankleding. Het eten was echt genieten en de wijn was heerlijk!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk om gezellig buiten te eten. Het eten was erg lekker. Personeel was ook erg vriendelijk maar het duurde soms wel wat lang voordat we geholpen werden.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten was over het algemeen meer dan lekker. De frieten en de toetjes waren zelfs buitengewoon lekker! Onze vegetarische eter kreeg helaas in eerste instantie toch ham op de asperges. Het werd professioneel en snel weer gecorrigeerd. De portie van het andere hoofdgerecht (paddestoelen / raviolie) was wat aan de kleine kant. Ook kwamen verschillende bedienden wel eens aan tafel voor iets dat al beantwoord was. Ondanks deze verbeterpuntjes hebben we geweldig genoten!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima kwaliteit en goede ligging! De porties zijn teleurstellend en de service kan beter (lang wachten, verkeerde bestellingen enz.).
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Eerder een goede ervaring. Nu was er een prive gezelschap van de eigenaresse. Lamg wachten op eten. Brood als opvuller en ook nog op de rekening. Vooraf leek op een amuse ( 1 garnaal ) Stukje droog vlees van 60 gram en Dessert was op evenals de aangeboden limochello. Deze ervaring ook direct ingestuurd naar het Vaantje zelf. Maar helaas geen reactie.
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een heel gezellig restaurant, vriendelijke bediening, het restaurant staat op een hele mooie locatie. Wij komen zeker terug.
Okke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
het weer aspergestijd en die zijn bij t Vaanje voortreffelijk. Zowel de asperge soep als de asperges met huisgerookte zalm smaakten overheerlijk.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten, gemoedelijke sfeer, heel klantvriendelijk en terras met prachtig uitzicht.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goed gegeten, de gerechten waren goed klaargemaakt en netjes opgemaakt geserveerd. Wel een paar kleine foutjes bij de bediening, maar niets ernstigs. Opvallend was wel dat er nog veel "wintergroenten" werden geserveerd bij de gerechten.