Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Lunch = 36.50 € / Dinner = 38.50 €
  • Hoofdgerechten
      Lunch = 36.50 € / Dinner = 38.50 €
  • Nagerecht
      Lunch = 34.50 € / Dinner = 36.50 €

Over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Midden in het Groene Hart, in het dorpje Reeuwijk vind je Restaurant 't Vaantje; van oudsher een plek waar eenieder zich thuis voelt. Of je nu bij ons langskomt voor een kopje koffie met overheerlijk gebak, een snelle of uitgebreide lunch of een heerlijk diner; wij zorgen voor een ongedwongen sfeer en plezierige, warme omgeving. Onze chef en zijn brigade verwennen je graag met uiteenlopende streek- en seizoensgebonden, vers bereide gerechten en steeds wisselende menu's, waarbij we je graag laten genieten van de mooie wijnen op onze groeiende wijnkaart. We verheugen ons op je komst!

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea zoet: €21,50 p.p. (tot 16:30u)
High wine: €29,50 p.p. (tussen 16:00u en 19:00u)

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vaantje

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Vaantje

A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten maar de bediening had beter gekund.
TW N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Het was erg druk. Dat geeft de kwaliteit van het restaurant weer. Dan heeft het personeel helaas minder tijd voor aandacht voor de klant. Maar de service blijft stabiel. Complimenten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
komen zeker terug
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gezeten en gegeten bij het Vaantje.
Rustige muziek, goede stoel/bank, fijne bediening en vooral ook, heerlijk gegeten! Het eten zag er mooi uit op de borden en het waren verse producten. In de zomer kun je er ook fijn buiten zitten.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met een uitstekende gastvrouw !
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
een heel fijn diner met lekkere smaken, dit is culinair, niet veel maar prima diner.
wij gingen voor vis , maar er is niet veel keuzes in vis, maar wat zij brachten was uitstekend , ook was er maar een soort. het toetje was heerlijk.
Hilzout Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Een brunch op tweede kerstdag besteld. Was zeer naar tevredenheid! Leuke samenstelling van gerechtjes, erg smakelijk. Vriendelijke bediening, mooie locatie, vooral de omgeving in Reeuwijk.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
De kerstlunch was van uitstekende kwaliteit in een prettige & gastvrije omgeving; het menu met vele verschillende kleine gerechten vielen er in de smaak. voor herhaling vatbaar !
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten op vrijdagavond , je kan gewoon een gesprek voeren met je vrienden zonder dat je afgeleid word door gesprekken van andere gasten . Heerlijk om rustig bij te kunnen praten ! Bij een heerlijk hapje en drankje !
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Zeer goed gegeten (3 gangen menu). Alle gerechten waren zeer smakelijk ( tonijn sushimi, bavette en Westmalle tiramisu). Prettige bediening en goede ambiance.
Erica E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Lekker gegeten.
Weg is erg slecht aan gegeven.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Goede, rustige en nuchtere bediening. Heel netjes en niet overdreven. Mooie en lekkere gerechten. Veel aandacht aan besteed.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vriendelijke bediening , lekker gegeten.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Uitstekend restaurant. Heerlijk gegeten en heel gezellige rustige sfeer. Geen opdringerige ober die van alles te drinken aan wil bieden. Wij hebben echt genoten en zullen er zeker vaker gaan eten.
Het restaurant was prachtig versierd en ingericht. Top locatie.
J D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Er zat geen te lange tijd tussen de gerechten, precies goed. We bestelden wat patat als bijgerecht omdat eentje in ons gezelschap niet van aardappelpuree houdt. Halverwege hoofdmaaltijd nogmaals om gevraagd. Zou voor gezorgd worden maar het is uiteindelijk niet op tafel verschenen. Nogal slordig!
Gezellige gelegenheid waar je ook de muziek goed kunt horen zonder er last van te hebben. We komen nog wel een keer.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Ik kom altijd graag bij 't Vaantje. Zakelijk en privé. In een ongedwongen sfeer lunch of diner. Kwaliteit is wat mij betreft heel goed en de gastvrijheid is top!
Steffi V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker eten, goede service, gezellig restaurant.
TW N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Vorige keer hebben wij heerlijk geluncht. Nu heerlijk van een dinee genoten. Ze houden heel goed rekening met mijn allergie. En er waren weer gerechten waarbij het wat betreft smaak weg smelt in je mond. Je smaakpupilen worden gestreeld. Goede prijs kwaliteit verhouding.
RGMJ V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was top, personeel super vriendelijk zonder opdringerig te zijn. We hebben genoten en komen snel weer terug.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Bijzonder lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. We voelden ons echt verwend. Een aanrader!