Over het restaurant Restaurant 't Vaantje

Het culinaire Groene Hart

Gelegen midden in het Groene Hart. Proef streek- en seizoensgebonden producten, omgetoverd tot smaakvolle gerechten. De gastvrije bediening heeft kennis van zaken en schenkt graag een bijpassend glas wijn voor je in. Geen zin in een uitgebreid diner? De gezellige bar leent zich uitstekend voor een hapje en een drankje. Een plek waar iedereen zich thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Vaantje

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Vaantje

jorgecorine .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben samen gekozen voor de high tea en hebben heerlijk genoten, het was meer dan compleet kan ik zeggen. We begonnen met een soepje, daarna bladedeeg met champion ragout, croisants en mini chocolade broodje en een mini koffie broodje. Vervolgens de diversen sneedjes brood met tonijn, zalm etc, wrap met kalkoen en Engelse Scones, daarna afgemaakt met diverse zoetigheden.
Top dus en komen zeker terug.
De Bruin E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zoals een avond uit eten echt overal zou moeten zijn! Helemaal in de watten gelecht door de bediening en geweldig gegeten
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hier meer malen geweest en iedere keer top. Gezellige bediening en heerlijke gerechten. Ook al komen wij hier vaak, de chef weet ons iedere keer weer te verassen.
Ines P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
heerlijk eten, mooi opgemaakt, smaak in evenwicht. akoestiek heel prettig en een bijzondere omgeving.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Verrassende locatie. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Kom zeker nog eens terug
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Na een lange tijd weer eens gegeten in het Vaantje. We bestelden de witte wijn van casa del bosque, de chardonnay die zeer goed smaakte. We kozen aan onze tafel vooral voor de verschillende visgerechten van de kaart die ons zee goed smaakte. Wel was de wachttijd tussen de gangen wat lang. Uiteindelijk weer heerlijk gegeten
erik .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
met 19 collega's eerst met 2 electrosloepen gevaren, boten gingen wel erg langzaam, maar zitten ruim, daarna genoten van goede bbq, vlees is erg goed, bediening deskundig en vriendelijk, relaxed lang kunnen tafelen, wijn is goed, kortom zeer geslaagde avond!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Schitterende locatie.Zijn gekomen met de sloep en genoeg aanlegmogelijkheid.Dik tevreden!
Timo L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk terras, aardige bediening, kwaliteit van het eten was matig.
De maïskip was droog en de Denver steak was goed maar aan de kleine kant.
Prijs/kwaliteit was niet helemaal in verhouding.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Allerhartelijkste ontvangst. Omdat we van desserts houden geen voorgerecht. Als hoofdgerecht: hele kreeft met boter en knoflook, wat anders laten klaarmaken dan op de kaart stond. Ossenhaas met oesterzwammetjes. De nagerechten lieten lang op zich wachten maar smaakten ook voortreffelijk. Crème brûlée en Franse chocoladetaart. Samen met een glaasje Amaretto een goede afsluiting. Heerlijk gedineerd dus!
B B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een top avond in een top restaurant. Hartelijk ontvangst, Heerlijk eten, en zeer goede bedieding. Wij komen hier zeker vaker terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Sinds vorig jaar is er een nieuwe chefkok. De kaart is wat minder uitgebreid geworden maar heeft nog steeds voor elk wat wils. Tevens is er ook nog altijd een dagmenu. De gerechten worden mooi opgediend en alles is perfect van smaak. De wijnen zijn onveranderd en nog altijd uitstekend. Bediening is er goed. Wij waren er nu op een niet al te warme vrijdagavond en het was niet al te druk daardoor en dat maakt het voor de bediening wat overzichtelijker en makkelijker.
Punt van aandacht : als je reserveert op een mooie zonnige en zeer warme dag dan bij reservering aangeven dat je in de schaduw wilt zitten. De (vaderdag)zondag was het snikheet en wilde niemand in de zon zitten op het terras, maar voor ons was tijdens de lunch een tafel gereserveerd in de volle zon! Gelukkig konden we aan een lange tafel bijschuiven bij anderen maar dat was niet zo privé als wanneer we een eigen tafel hadden gehad in de schaduw.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Leuke locatie maar slechte service. Helft van de tafel kreeg hoofdgerecht 10 minuten later en 1 gerecht koud.
Mechteld V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Helaas viel ons bezoek aan t Vaantje dit jaar erg tegen. Het menu zag er goed uit voor een goede prijs, maar viel helaas niet goed. Bijpassende wijn die werd geschonken was fairly average en euro7 is geen gastvrije prijs voor een mandje met 4 piepkleine simpele witte broodjes. Ook jammer dat er nog steeds geen kraanwater wordt geschonken, zelfs niet op verzoek. Niet erg klantgericht dus en verder zeer gemiddeld.
Marina en Cornelis
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Op 1 van de drukste dagen van het jaar, die ook nog een zonovergoten was hebben we heerlijk geluncht bij T Vasntje. Niets dan lof voor de bediening die alle ongeduldige gasten in t oog moest houden!
Dank je wel Anita voor je fantastisch service, je oog voor de klant en ook je vriendelijke woordje naar al die vreselijk ongeduldige gasten! Respect voor jullie! Vanuit Breda: tot gauw aan de plas
Leonora H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lang wachten op het eten. Te weinig personeel in de bediening.
Ester N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wat een heerlijke middag op het zon overgoten terras van Het Vaantje! Dank voor de super service en grote glimlach Anita. We hadden een super lekkere lunch en zalige middag!
Menno M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Ik wilde een uitsmijter spek kaas eten. Dit kon niet volgens de serveerster. Op de kaart zag ik uitsmijter ham kaas staan. Het was niet dat ze geen spek in huis hadden, maar de chef houdt niet van uitzonderingen..... Wtf?!?!?!?! Nee het kon echt niet "we hebben er over vergaderd"

..... Hier word je toch even stil van. Omgerekend kosten de ingrediënten van een uitsmijter ongeveer 90 cent schat ik. Voor die €9,50 mag je toch verwachten dat je een beetje service krijgt. Kijk, dat de 'chef' geen concessies doet aan bijvoorbeeld een zelfgemaakte en uitgebalanceerde truffelsaus ok, maar dat je als klant geen uitsmijter kan krijgen hoe je hem lekker vindt, vreselijk.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuke locatie gelegen aan de Reeuwijkse plas. Bereikbaarheid is lastig(smalle weg) maar de beloning des te groter.
Uitstekend gegeten. Tonijn als vooraf, bavette als hoofdgerecht en een leuk dessert. Prima bereid en met bijpassende groentes en wijnen natuurlijk.
Komen in de zomer zeker terug. dineren aan op het terras!
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Uiteraard is een ervaring persoonlijk maar het verbaasde mij dat ik (bijna) alleen maar tevreden reacties lees over dit restaurant. Gisteren het paas-menu voorgeschoteld gekregen en ik moet zeggen dat ik er veel meer van had verwacht. Waarom in alle gerechtjes asperge verwerken? Zo krijgen alle gerechten diezelfde smaak terwijl je juist wat variatie wilt. Jammer genoeg was het nog te fris om buiten te zitten want binnen was het een kakofonie aan herrie. Wat een nare akoestiek hangt er in de zaak. Het was zeer lastig om elkaar te verstaan dus praatten wij alleen maar tegen de persoon naast je of tegenover je. Met een groter gezelschap (we waren met z'n achten) is het lastig communiceren. Wat een klankkast.
Ondanks de drukte waren de gerechtjes snel op tafel, daar totaal geen kritiek op. Wel jammer dat de gastheer elke keer tegen mijn stoel aan liep. Iets wat enorm irriteert. Nog even over het eten: ik vond alles matig smaken behalve het toetje. Al met al toch niet de ervaring die ik had verwacht. Zonde, want het is zo'n mooie locatie.