Restaurant 't Trefpunt

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Trefpunt

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

Baltus .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, zowel de zalm als de kogelbiefstuk waren prima, diverse bijgerechten, een heerlijke stevige zuid Afrikaanse wijn en de dame blanche was om je vingers bij af te likken.
de bediening was vriendelijk en oplettend.
Omdat dit goed bevallen was hebben we er een week later nog een keer gegeten.
en ook nog een gezellig terras, met verwarming en plaids...
Een absolute aanrader
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Hier op 04/07/16 geluncht. We hadden gekozen voor het broodje Schoorl en een broodje warme beenham. Beide lunch gerechten waren erg lekker en goed van smaak. De bediening was vriendelijk en oplettend.
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten.
Veel bijgerechten op tafel zorgde voor volle magen.
Dat ik met een gipsbeen aan tafel zat is door het personeel opgelost door een extra stoel aan te schuiven. Perfect geregeld.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij het Trefpunt. Ik had een Bourgondisch pannetje met varkenshaas en mijn vrouw een pannenkoek met spek en appel.
Het was echt super lekker! En ook ruime porties met voldoende salade.
Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Toppertje wat ons betreft!
Ybreuer .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Prima restaurant met smakelijke gerechten. Niet hoogdravend maar dat hoeft ook niet. Ruim voldoende keuze. Uiterst vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heel fijn en gastvrij restaurant, ook ons hondje was van harte welkom. We hadden een tafeltje in de serre waar de kachel voor ons werd aangezet. Heel lekker broodmandje. Hoofdgerechten waren goed, daarna een toetje gedeeld. Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was een ook ons hondje werd vertroeteld. Toen we weg gingen werden we nog vrolijk uitgezwaaid. Hier komen we nog wel eens terug.
Simonkramer .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Tijdens onze fietsvakantie kwamen wij dit restaurant tegen. Het zag er gezellig en gemoedelijk uit aan de buitenkant. Naar binnen gegaan en je proefde meteen de gastvrije sfeer. Het was er erg druk en de tafeltjes in de serre, waar wij graag wilden zitten waren allen bezet. Geen probleem!!!
we mochten wachten, tot er na 10 minuten een tafel vrij was. Hier hebben wij geen spijt van gehad.als voorgerecht heerlijk brood met kruidenboter. Daarna voor mijn vrouw heerlijke ossehaaspuntjes in verrukkelijke saus. Zelf werd ik verrast door de kok met 3 overheerlijke tongetjes met groente en patat. Kortom genoeg redenen om nog eens bij een volgende gelegenheid terug te komen in dit gezellige restaurant
Woudepool .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Het restaurant is gelegen in het middelpunt van Schoorl. Zowel de ossehaaspuntjes en de slibtongetjes waren heerlijk. Verrassend was het gerecht met de stukjes appel.
De service was goed. De medewerkers waren vriendelijk en de kachel werd speciaal voor ons aangezet.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wij hebben genoten van een eenvoudige, doch zeer smaakvolle maaltijd tijdens onze vakantie. De bediening was attent en behulpzaam. Wanneer wij in deze regio terug komen, zullen wij dit restaurant zeker nogmaals bezoeken.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijke lunch genomen na een heerlijke fietstocht. Ligging prima met een mooi uitzicht op de duinberg waar kinderen zich kunnen vermaken. De bediening zeer attent en vriendelijk. De lunch prima met allemaal verse producten. De uiensoep zelfs uitstekend krachtig van smaak er rijk gevuld. Eigenaar Erno houd de teugels goed strak zonder dat het te kosten gaat van sfeer een horeca ondernemer in hart en nieren. Helaas moesten we door fietsen maar komen zeker een keer terug voor het diner.

Restaurant 't Trefpunt is dus zeker aan te raden.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij dit restaurant. De eerste avond het lentemenu (3gangen). De tomatensoep vooraf was heerlijk op smaak. Als hoofd hadden we kabeljauwfilet met asperges en heerlijke frietjes ook dit was lekker.
Toetje was lekker maar niet bijzonder. Bediening heel gastvrij en vriendelijk. Echt een aanrader om hier te gaan eten.
De tweede avond hadden we beide de zeetong. Ook dit was heerlijk. Als dessert hadden we het huisgemaakte ijs, wat super lekker was!

Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Beter laat dan nooit,
Niet gereserveerd door manlief, maar we wilde toch ergens een hapje eten in de omgeving van Bergen (waar wij een hotel hadden geboekt) In bergen zat natuurlijk alles al vol, en toen mijn man dit restaurant belde in de auto onderweg naar dit dorpje, werd hij zeer vriendelijk te woord gestaan en natuurlijk hadden ze voor ons nog wel een tafeltje vrij, hij zou het meteen in orde maken, 10min later stapte we binnen, en alsof hij ons meteen herkende, wat niet kan, wist hij door zijn mensenkennis en jarenlange ervaring, dat wij het moesten zijn, onze tafel was gereed, en we hadden na mijn idee echt geluk, want ook dit restaurant zat helemaal vol. Dus een dikke 10 voor gastvrijheid en Service! Het eten was gewoon goed, voorgerecht had ik de carpaccio van zalm, iets teveel dilledressing, wat er al overheen zat, anders was het perfect geweest. Hoofdgerechten waren erg lekker, en het dessert was gewoon normaal, niets bijzonders.
Al met al toch een superleuke avond gehad! Bedankt "t Trefpunt! Mochten we ooit eens in de buurt zijn, dan komen we zeker weer langs.
Michel79 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
3 nov 13 gegeten. Vlak voor de klimduin ligt dit restaurant. We hebben heerlijk in de serre gezeten. Gehele restaurant was sfeervol. Genoeg keuze op de kaart, gekozen voor varkenshaas en sparerib. Het eten was prima, wel veel. Bediening was spontaan en snel.
WvanderVeen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Al verschillende keren hier gegeten. 't Trefpunt beschikt over een veelzijdige kaart: pannenkoeken, pizaa's, diverse salades en vlees- en visgerechten. Dit keer mosterdsoep vooraf en varkenshaaspuntjes als hoofdgerecht.

De soep: voortreffelijk qua smaak; mooie hoeveelheid en goed geserveerd (in voorverwarmd bord). Een van de beste mosterdsoepen die ik geproefd heb. Alleen geen gebakken spekjes in de soep. Bewuste keuze van de kok ?

De varkenhaaspuntjes: heel goed; smaakvol, heerlijke bospaddestoelen en lekker roomsausje erbij. Goed geserveerd (ook weer op een voorverwarmd bord - ideaal voor eten op het terras) met stukje quiche, aardappelgratin, heerlijke frites en salade. Absoluut niet standaard, zelfs de frites niet !
Wat een heerlijk gerecht ! Niet duur: onder de 20 euro p.p. !
Daarbij een smaakvol Texels biertje (Skumkoppe) van de tap.

Gegeten op het terras met zicht op het klimduin van Schoorl. Prachtige en gezellige plek.

De bediening was heel vriendelijk, enthousiast en attent. Vakantiehulp, maar natuurtalent !

Restaurant 't Trefpunt is echt een aanrader !