Restaurant 't Trefpunt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Trefpunt

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
En dan wil je wel eens een pannenkoek. Uiteindelijk is dat Nederlands.
Nou dat was de teleurstelling van de dag hier bij 't Trefpunt.
Pannenkoek met spek en kaas. Zonder kaas die blijkbaar vergeten was.
De "kok" vergat ook wat zout in het beslag. De onderkant had zwart geblakerde
delen. Schandalig. Ik kreeg nog wel een zakje stroop. Dat gaf dat ding nog wat
smaak. De 2 meisjes van de service waren niet de vrolijksten en het was pas 's middags
nota bene. ik zag nog te donker gefrituurde kroketten aan mijn neus voorbij gaan.
Over de rest van de kaart kan ik niet oordelen maar als je al geen simpele pannenkoek
kunt bakken zien ze mij niet meer terug en blijf ik wel in mijn woonplaats Bergen.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De pizza was niet gaar was net rubber. De portobello ik weet niet wat er mis mee was, maar ik ben er ziek van...........
marja D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vanavond maandmeu gegeten. Leuke en zeer vlotte bediening. Heerlijk gegeten. Mooie locatie. kortom een heerlijke avond. Een aanrader.
baltus .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, zowel de zalm als de kogelbiefstuk waren prima, diverse bijgerechten, een heerlijke stevige zuid Afrikaanse wijn en de dame blanche was om je vingers bij af te likken.
de bediening was vriendelijk en oplettend.
Omdat dit goed bevallen was hebben we er een week later nog een keer gegeten.
en ook nog een gezellig terras, met verwarming en plaids...
Een absolute aanrader
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Hier op 04/07/16 geluncht. We hadden gekozen voor het broodje Schoorl en een broodje warme beenham. Beide lunch gerechten waren erg lekker en goed van smaak. De bediening was vriendelijk en oplettend.
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten.
Veel bijgerechten op tafel zorgde voor volle magen.
Dat ik met een gipsbeen aan tafel zat is door het personeel opgelost door een extra stoel aan te schuiven. Perfect geregeld.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij het Trefpunt. Ik had een Bourgondisch pannetje met varkenshaas en mijn vrouw een pannenkoek met spek en appel.
Het was echt super lekker! En ook ruime porties met voldoende salade.
Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Toppertje wat ons betreft!
ybreuer .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Prima restaurant met smakelijke gerechten. Niet hoogdravend maar dat hoeft ook niet. Ruim voldoende keuze. Uiterst vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heel fijn en gastvrij restaurant, ook ons hondje was van harte welkom. We hadden een tafeltje in de serre waar de kachel voor ons werd aangezet. Heel lekker broodmandje. Hoofdgerechten waren goed, daarna een toetje gedeeld. Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was een ook ons hondje werd vertroeteld. Toen we weg gingen werden we nog vrolijk uitgezwaaid. Hier komen we nog wel eens terug.
simonkramer .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Tijdens onze fietsvakantie kwamen wij dit restaurant tegen. Het zag er gezellig en gemoedelijk uit aan de buitenkant. Naar binnen gegaan en je proefde meteen de gastvrije sfeer. Het was er erg druk en de tafeltjes in de serre, waar wij graag wilden zitten waren allen bezet. Geen probleem!!!
we mochten wachten, tot er na 10 minuten een tafel vrij was. Hier hebben wij geen spijt van gehad.als voorgerecht heerlijk brood met kruidenboter. Daarna voor mijn vrouw heerlijke ossehaaspuntjes in verrukkelijke saus. Zelf werd ik verrast door de kok met 3 overheerlijke tongetjes met groente en patat. Kortom genoeg redenen om nog eens bij een volgende gelegenheid terug te komen in dit gezellige restaurant
Woudepool .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Het restaurant is gelegen in het middelpunt van Schoorl. Zowel de ossehaaspuntjes en de slibtongetjes waren heerlijk. Verrassend was het gerecht met de stukjes appel.
De service was goed. De medewerkers waren vriendelijk en de kachel werd speciaal voor ons aangezet.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wij hebben genoten van een eenvoudige, doch zeer smaakvolle maaltijd tijdens onze vakantie. De bediening was attent en behulpzaam. Wanneer wij in deze regio terug komen, zullen wij dit restaurant zeker nogmaals bezoeken.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijke lunch genomen na een heerlijke fietstocht. Ligging prima met een mooi uitzicht op de duinberg waar kinderen zich kunnen vermaken. De bediening zeer attent en vriendelijk. De lunch prima met allemaal verse producten. De uiensoep zelfs uitstekend krachtig van smaak er rijk gevuld. Eigenaar Erno houd de teugels goed strak zonder dat het te kosten gaat van sfeer een horeca ondernemer in hart en nieren. Helaas moesten we door fietsen maar komen zeker een keer terug voor het diner.

Restaurant 't Trefpunt is dus zeker aan te raden.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij dit restaurant. De eerste avond het lentemenu (3gangen). De tomatensoep vooraf was heerlijk op smaak. Als hoofd hadden we kabeljauwfilet met asperges en heerlijke frietjes ook dit was lekker.
Toetje was lekker maar niet bijzonder. Bediening heel gastvrij en vriendelijk. Echt een aanrader om hier te gaan eten.
De tweede avond hadden we beide de zeetong. Ook dit was heerlijk. Als dessert hadden we het huisgemaakte ijs, wat super lekker was!

Michel79 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
3 nov 13 gegeten. Vlak voor de klimduin ligt dit restaurant. We hebben heerlijk in de serre gezeten. Gehele restaurant was sfeervol. Genoeg keuze op de kaart, gekozen voor varkenshaas en sparerib. Het eten was prima, wel veel. Bediening was spontaan en snel.