Restaurant 't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassings dessert
      Verrassings dessert

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Michel L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Verrassing op mijn verjaardag. Dacht met vrouwlief een hapje te gaan eten maar vond de gehele familie in het restaurant. Was erg geslaagd, het eten was voortreffelijk en de bediening heeft erg haar best gedaan.
M E.
Extra amuse, Zeer goed
Voorgerecht: Zeergoed
Hoofdgerecht: Goed
Nagerecht: Zeer goed
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Mooi gelegen, fijne ontvangst, vlotte en vriendelijke bediening, ook erg attent. Het verrassingsmnu was uitstekend, je mocht voor de entree en het hoofdgerecht tussen vis en vlees kiezen, het dessert was erg bijzonder en ook erg lekker! Mooie porties, niet minimalistisch, wel veel aandacht voor details, prachtige opmaak.
We zijn enthousiast, komen zeker terug! In een woord: Een aanrader!
Keesenmargreet D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten.alles was met zorg bereid..vriendelijke ontvangst. Personeel doet ontzettend zijn best om het je naar de zin te maken.wij voelden ons hier heerlijk op ons gemak en komen zeker snel terug.
Annie En John D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk eten met AH kaarten.
Vriendelijke bediening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Even hapje eten, wat een “over rated” tent. Belachelijke prijzen voor de wijn van 7,50 per glas voor een gemiddelde wijn in een standaard kookhuys glas. Eten okay maar niet meer dan dat.... wel een hele leuke avond!!!
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heel vriendelijk personeel wat de tijd nam, terwijl het toch vol zat. Prima tijd tussen de gerechten en zelf aan kunnen geven wanneer het nagerecht kwam. Gevraagd of koffie tegelijk met nagerecht kon komen, dit gebeurde!!!, wat echt maar in weinig restaurants lukt. Schijnt heel moeilijk te zijn ; ).
Bedankt voor uw leuke recensie en we hopen u gauw weer in ons restaurant te mogen begroeten.

Manon N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu is een aanrader!

Cherry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekker en verrassend eten met de AH actie.

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Vriendelijke bediening.
Heel lekker gegeten.

Thea D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Leuke inrichting. Komen zeker snel weer terug
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Hier gegeten met de AH actie. Een 3 gangenverassingsmenu. Met keuze uit vis/vlees of vegetarisch of een combi daar van.. we hebben heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte gerechten en een fijne bediening.
Bedankt voor uw leuke recensie en we hopen u gauw weer te mogen begroeten in ons restaurant.

Herman B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heel veel zorg besteed aan het eten

T S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten en lekkere wijn. Goede service.

Ria L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wat een bijzondere kwaliteit, verrassend, overheerlijk, pima gezellige bediening en zelfs vegetarisch en veganistisch menu bleek een uitdaging i.p.v. een probleem! Toprestaurant????

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vriendelijke bediening en prima gerechten

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
was de 2e keer bij dit restaurant, eten is TOP, maar wachttijd tussen binnenkomst en voorgerecht te lang en wachttijd tussen voorgerecht veel te lang (meer dan 1 uur!!)
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Gerechten heel verrassend en erg lekker, bediening ontzettend vriendelijk, komen zeker terug!

Guus En Elly A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het was alweer even geleden dat we hier te gast waren maar het is nog steeds uitstekend.

Ron M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst, rustig hoekje voor gesprek. Geen haastklus in de bediening. Keurige uitleg van de mogelijkheden.