Restaurant 't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassings dessert
      Verrassings dessert

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Hilda Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Uiterst behulpzaam om ingrediënten aan te passen wegens medische redenen. Gezellige sfeer.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Lena B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het was werkelijk geweldig echt een aanrader de gerechten en de bediening waren ze top
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant is dit! Heerlijk gegeten,( verrassingsmenu,) heel vriendelijk en attent personeel. Gezellige en relaxte sfeer. Kortom voor ons een reden om gauw weer eens bij hen te gaan eten!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was super en erg vriendelijke bediening
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke uitleg bij alle gerechten. Prima sfeer.
Leontien P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten erg teleurstellend, jaren 80 zowel qua smaak als opmaak. Het brood was het lekkerste gerecht. Gegeten met AH-actie, wellicht van invloed op de kwaliteit? Bediening amateuristisch, wel vriendelijk. Al met al eens maar nooit meer.
Riet.van.ee .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een dubbelfeestje, mijn verjaardag vieren met familie, 6 personen, waarvan één glutenvrij. het was geweldig, zeker voor herhaling vatbaar, professioneel, mooi gelegen aan haventje, alles was voortreffelijk, ik heb genoten!
Dick K.
We komen zeker terug
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De ontvangst, de bediening en de gerechten waren top. De wachttijd voor het hoofdgerecht had wat korter gemogen, maar het was wel de moeite van het wachten waard. Wij gaan er zeer zeker nog eens terug naartoe.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
We waren voor het eerst in dit gezellige restaurant. Wat een gezellige inrichting, vriendelijke en behulpzame bediening én natuurlijk niet te vergeten heerlijke maaltijden. Voor ons een reden om er snel een keertje wéér te gaan eten. Top!
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wat een ontzettend goed restaurant. Voordat ik ging reserveren heb ik eerst gebeld om te vragen of men rekening kon houden met mijn diabetes 2 in het AH menu. Geen probleem werd mij verteld. Dat heeft de kok waargemaakt! Zelfs de amuse was suikervrij en het dessert van fruit zag er geweldig uit. Zelfs slagroom gezoet met een klein beetje honing. Mijn man en ik gaan nog een keer terug. Een aanrader dus.
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben fantastisch gegeten, prachtige presentatie.
We waren met z’n tweetjes, het had voor ons sneller opgediend mogen worden. Duurde nu best lang.tussen de gangen door.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Men houdt hier heel goed rekening met dieetwensen. Pluim verdiend.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Op de bonnetjes van AH met 6 vrienden uit eten bij 't Kookhuys was een feestje !! Zeer vriendelijk personeel, al het eten smaaksensaties èn een stempel op de bon zodat we nog een keer voor het arrangement van AH mogen komen. Al met al een geweldige avond die wij zeker nog eens over zullen doen.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een heerlijk verrassingsmenu gegeten. Leuke bediening. Heerlijke wijn.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Het is echt dineren voor een gezellige lekkere avond!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goede bediening en een heerlijk verrassingsdinner. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De ontvangst, aandacht en het geweldige eten. Samen met een praatje met de kok/eigenaar maakte dit een fantastische avond. Deze mensen weten hoe je iemand een geweldige avond moet bezorgen.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voorgerecht vis lekker, hoofdgerecht vlees ( 3soorten smaken hetzelfde)

frites en mayonaise extra betalen( niet verteld) nagerecht in orde. Fles witte wijn lauw.