Restaurant 't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassings dessert
      Verrassings dessert

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

Riakeinhorst K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Albert C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima restaurant, moderne, gezellige inrichting, aardig personeel. Heerlijk eten maar iets aan de dure kant.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het aspergemenu was prima. Alleen jammer dat er geen brood bij wordt geserveerd.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Ik had een 5 gangen verrassings-diner geboekt en we zijn er gisteren wezen eten.
vanaf de binnenkomst wordt je als een gast behandeld en dat blijft tot en met het "let op het afstapje"als je het pand verlaat. De hele avond wordt je verwend door de mooie gerechten en voortreffelijke smaken, met bij elke gang een duidelijke uitleg over het gerecht.
We willen de koks en de bediening een groot compliment maken.
Het was een onvergetelijke avond en we komen hier zeker meer eten.
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Weer heerlijk gegeten, asperge verrassingsmenu, was erg goed. Prima bijpassende rosé. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Restaurant is sfeervol ingericht, hartelijk ontvangst door de gastvrouw. Gedeeltelijke open keuken.
Ontvangen met een heerlijke amuse van courgette, zalm en makrelen mousse. Hoofdgerecht was een getranceerde ossenhaas met coquille. Persoonlijk vind ik dat je de ossenhaas niet moet traceren, hierdoor is het vlees nog sappiger en behoud het de structuur. Alles mooi opgemaakt. Als dessert nam ik de aardbeiyen Romanoff, heerlijk!! Mocht je in de buurt zijn van Oud-Beijerland, dan is dit restaurant zeker een aanrader!! Ps. Ze hebben ook een heerlijk terras aan het water.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super klantvriendelijk en smaakvol restaurant in alle opzichten
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Eerst op het terras een drankje en een broodje met smeersel genomen en daarna naar binnen voor het diner. Heilbot met gamba's, zalm en asperges met beenham waren de drie genuttigde gerechten. Allemaal prima in orde. Alleen vond ik de saus bij de heilbot iets minder.
Het dessert was heerlijk, aardbeien tompouce en citroentaartje.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Erg gezellig ingericht en een rustige ambiance en volop aandacht
De tafel van Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het wordt steeds beter , dat is knap :)
Jurrie B.
Lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs.
lian E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zeer smakelijk, gezellig en kleurrijk opgediend 5-gangen menu. Ontzettend vriendelijke bediening met alle ruimte voor persoonlijke wensen
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een erg leuke avond gehad, lekker gegeten. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Eten was van goede kwaliteit en mooi geserveerd,ook erg fijn dat de bediening verteld wat er op je bord ligt,vooral bij verrassingsmenu
Gerhouweling .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wederom geweldig gegeten, je gaat met een enorme glimlach op je gezicht naar huis. Verrassingsmenu is heerlijk.Je voelt je echt welkom.
Marlene L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Geweldig, die lui verdienen een 10 bij die Pollepel toestand!!! Stuur ze incognito...dan komt het helemaal goed. Gastvrouw spreekt wat Beijerlands...nou en dit is waar we wonen en genieten toch,,,
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het was weer een feest om hier te eten. Alles zo mooi opgediend en alles is mogelijk.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant, mooi gelegen aan de haven. Eten smakelijk tegen aantrekkelijke prijs. In ieder geval het verrassingsmenu. De menukaart hebben we helemaal niet gezien. Helaas geen karafje huiswijn te bestellen, alleen per glas of fles. Karafje water alleen verkrijgbaar bij bestelling van een fles wijn. Wij vinden het juist altijd een teken van gastvrijheid als er gewoon standaard een karafje water op tafel komt.
Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met zijn 6-en van het 5 gangen jubileum menu genoten. Alle gerechten (voor en hoofd keuze uit vis of vlees) waren even lekker, en bij het hoofdgerechten werden de gebakken aardappeltjes snel aangevuld toen die op waren. Kortom een gezellige avond & voor herhaling vatbaar.
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
heerlijk gegeten, mooi menu, familie heeft genoten.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg leuke, spontane en vriendelijk ontvangst...da's een goed begin van de avond! Oplettende en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, goede wijn en spijscombinaties. Aanrader!!