Restaurant 't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Eugènie C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en de extra’s maakten het speciaal. Nooit eerder in een restaurant meegemaakt dat je een amuze kreeg en een lekker extraatje aan het eind. Zeker een aanrader.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Werden vriendelijk geholpen en, hebben heerlijk gegeten.uitstekende keuken. Zeer aan te bevelen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Door de fijne AH restaurantactie kom je in restaurants terecht waar je anders niet zo snel zou komen. Wat een topper is dit restaurant! Prettig ontvangst van de gastvrouw die ons ook bediend heeft. De AH-actie is een verrassingsmenu waarbij je door kan geven wat je niet lust of waar je niet tegen kan. Hier werd volledig rekening mee gehouden. De gerechten zien er voortreffelijk uit en smaken heerlijk! Na het voorgerecht hebben we geïnformeerd of ze met de Kerstdagen geopend zijn en ja hoor, dat zijn ze. We hebben een optie genomen voor de 2e Kerstdag. Nog even het 6-gangenmenu afwachten (volgt binnen 1 à 2 weken) en dan beslissen.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zijn al eerder geweest maar ook deze keer was het weer echt uit eten".
Dus zeker aan te bevelen.
Zeer vriendelijke ontvangst.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten bediening beleeft en goede uitleg van het suprise menu er wordt echt rekening mee gehouden wat we wel en niet lusten. we hebbe lekker rustig kunnen eten, geen gehaast
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De gerechten waren smaakvol, ook de informatie over de gerechten was ter zaken kundig.
Wij hebben met zijn vieren een erg gezellige avond gehad
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Er werd meteen gevraagd of je iets niet lust en daar werd bij het verassingsmenu gelijk rekening mee gehouden.
De gerechten zagen er aantrekkelijk uit en smaakten voortreffelijk.
De gastvrouw was zeer vriendelijk en reageerde snel op vragen van de gasten.
Letty B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een zeer gezellige avond gehad met een groot familie gevoel. Heerlijk verwend met een geweldig verrassingsmenu waarbij heel goed rekening werd gehouden met een zwangere vrouw en een vrouw met verschillende allergieën. Ook voor hun werd het menu aan hun wensen speciaal aangepast. Door gastvrouw zou vriendelijke ontvangen en de bediening was top. De borden met eten zagen er als kunstwerken uit. Voor ons het restaurant om te gaan eten. Komen snel weer terug.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met de AH bon naar t Kookhuys. Geen onderscheid in menu, helemaal goed. Lekker gegeten en prima bediening.
We komen terug!
riebus .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We kregen een ontzettend lekker verrassingsmenu (zowel vis als vlees-versie erg lekker), geholpen door zeer vriendelijk personeel en het is een leuk ingericht restaurant.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en genoten van een steeds mooier wordend restaurant. Altijd weer een verrassing wat de creatieve koks nu weer weten te bereiden. Danielle en haar vriend, die de bediening voor hun rekening hadden, waren zoals we van hen gewend zijn uiterst attent en vriendelijk. Weer een fijne avond gehad.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij kwamen met de AH kaart en kregen een verrassingsmenu. Vooraf kon je aangeven wat je niet lust en kiezen bij iedere gang: vis of vlees. Wij hebben genoten van het vooraf met vis. Heilbot carpaccio met hapjes van andere vissoorten. Hoofdgerecht vlees. Plakjes steak met sukade fijn gesneden met kruiden. Als afsluiter een heerlijk dessert. Bestaande uit diverse verschillende kleine hapjes. We hebben heerlijk gegeten!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede bediening. Zeker de moeite waard. Geluid kan nog iets beter maar daar wordt aan gewerkt aldus eigenaresse.
nelly B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
heel vriendelijk en vak mensen die wisten wat ze deden de bediening was ook prima goed uitgelegd wat er werd opgediend zeker voor om nog eens naar toe te gaan.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
varkenshaas rosé met kaas besteld als lunch en hij was perfect. Ik lunch hier elke zondag en ga elke keer weg met een zeer tevreden gevoel. Hier geven ze pas aandacht aan je eten.
edzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een driegangenmenu met AHkorting en zelden zo verrast met heerlijke mooi opgemaakte gerechten. En de bediening was goed, professioneel, niet te formeel, sympathiek en kundig.
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
vanavond met onze boot geariveerd in oud beijerland met mn dochter en het restaurant dicht in de buurt uitgezocht. werd het kookhyuis. wat een leuke ontvangst ,kunnen een hoop restaurants nog wat van leren en prettige en ontspannen sfeer !!! heerlijk gegeten slibtongetjes(perfect) tournedo(perfect)en desert kaat mossel(top!!) AANRADER
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Kwaliteit eten middelmatig, weinig varrassende smaken, zelfs wat flauw. Personeel vriendelijk en service gericht.
Marry S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten personeel zeer vriendelijk
Gezellig aan de ronde tafel echt super gr Arie en Marry Saarloos
Mijn zus en haar man hebben het ook gezellig gehad.komen vast nog wel eens terug
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijke soep van Zalm op, daarna een rosé Diamant haas op, echt genieten bij het Kookhuys. Aanrader voor de culinaire genieter.