Restaurant 't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
9,1
Familie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuke ontvangst gezellig interieur prima bediening gerechten heerlijk kortom fantastisch avondje uit we gaan zeker nogmaals hier naar toe
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Menukaart per plaatse was anders (beperkter) dan wat op de site stond vermeld. Toch voldoende keuze en heerlijke gerechten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
gezellige avond gehad met een uitgebreid diner van goede kwaliteit.
Fijne bediening . het was een zeer rustige avond met weinig gasten, weet niet hoe e.e.a. verloopt wanneer het vol geboekt is.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was heerlijk. De amuse ook.
Een beetje rommelig, want we zaten naast een tafel naar wat bleek onze gereserveerde tafel te zijn.
De tijden tussen de gangen duurde wat lang, behalve bij het dessert.
Totaal 2,5 uur gezeten.
Met het afrekenen ging het ook niet goed, maar gelukkig goed opgelost.
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, mooie smaakbeleving, attent en aardig personeel. Buiten gegeten, mooi terras aan het water.
Bernard T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was een goed samengesteld menu met keuze vis/vlees voor voor en hoofdgerecht.
Tonijn was wat te lang in de pan geweest en daardoor wat droog maar geheel was prima.
Vriendelijke bediening en leuk restaurant. Prima wijn om er bij te drinken.
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Door de heropening na de brand kreeg dit restaurant de nodige aandacht in de krant en omdat ze meedoen aan de AH-actie was dit een goede gelegenheid om de kennismaking weer eens op te frissen. Het decor is niet iets dat ons aansprak want zo'n rij tafels langs de muur heeft iets van een kantine. De bediening was best vriendelijk en attent maar laat ook duidelijk merken dat de drankomzet belangrijk is. Het voorgerecht van wilde gans smaakte goed maar de aankleding wat pover. Voor het hoofdgerecht hadden we voor vis gekozen en dat viel toch wat tegen. We kregen ieder drie stukjes vis te weten koolvis, tongschar filet en zeebaars. Op koolvis zijn wij niet echt dol, de tongschar smaakte uitstekend en de zeebaars was wat droog uitgevallen. Het nagerecht was zonder meer goed en werd ook als eerste gerecht zonder lange wachttijd opgediend. Jammer dat zo'n AH-actie niet meer gebruikt wordt om reclame voor je restaurant te maken.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten was uitstekend , decor was vanwege de afgelopen brand schade wel ruimer en fris , wellicht kunnen de aardappels iets minder pikant , de gerechten zijn in mijn beleving zorgvuldig samegesteld
gjlpostma .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima parkeerterrein op loopafstand (200m). Zeer hartelijk ontvangst en hadden altijd aandacht voor je. Het eten smaakte prima maar was wel sober. Bij het voorgerecht zat een bitterbal met makreelvulling (verrassend) en daarbij sla met wat zalmplakjes. We waren wel verbaasd dat het hoofdgerecht bestond uit 2 stukjes kip en een klein biefstukje. Het dessert was ook karig en dit 'alles' voor 37,50 per couvert. We wilden graag plat water en kregen een fles. Later bleek dat je ook een karaf met kraanwater kon krijgen, dit was ons niet gevraagd. De flessen wijn waren best prijzig, boven de 30 euro. Het was wel erg geluidsrugtig, maar hieraan zouden binnenkort plavondaanpassingen gedaan worden. Alles was pas verbouwd wegens brand bij de buren.
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijk personeel, de gerechten waren verrukkelijk. De tijd tussen de verschillende gerechten mag iets sneller. Maar door de hogekwaliteit van de gerechten en de vriendelijke bediening werd door meer dan goed gemaakt
p.vaart .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Uitstekend 3-gangen verrassingsmenu en aantrekkelijk gepresenteerd. Vriendelijke, vlotte en professionele bediening. Een aanbeveling waard!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het restaurant ziet er leuk uit, het eten is prima maar een beetje flauw. Het Ah menu kost €37,50 terwijl hetzelfde menu plus een extra gang (dus 4-gangen) slechts €29,50 kost. Dit werd uitgelegd aan de tafel naast ons. Wij voelden ons dan ook behooorlijk opgelicht, want wij hebben dus veel meer moeten betalen omdat het via de Ah actie was. Slechte zaak van dit restaurant!
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende keuzes uit de keuken die zeer goed uitpakken. Deze locatie stond al een tijdje op mijn wensenlijstje, nu eindelijk bezocht. We komen zeker terug!
bretscher .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een prettige prijs, zeer goede en ook kundige bediening , al met al een top avond gehad!
Dit restaurant is zeker een aanrader om nog eens terug te komen.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het restaurant is stijlvol en sfeervol verbouwd en oogt modern.
De bediening is goed en vriendelijk.
pieterchristy .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten en hebbende de keuze laten vallen op het verrassingsmenu
Het was voortreffelijk , voor herhaling vatbaar.
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Het personeel was zeer vriendelijk en attent. De. Sfeer was uitstekend mede door de aanwezigheid van een optredende zanger. Tot slotte, niet geheel onbelangrijk, de prijs viel reuze mee. Kortom Kookhuys tot ziens.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hoog kwaliteit eten! Heerlijke wijn en een fantastische service. De gastvrouw is top! Al vaker hier gegeten en dat blijven we zeker doen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Aangenaam verrast door het menu! Tongstrelende gerechten! Echt een aanrader! We komen zeker nog een keer terug! Leuke actie om publiek kennis te laten maken