Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassings dessert
      Verrassings dessert

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

Ria P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een heerlijke ontspannen lunch. Heerlijke gerechten en mooi opgemaakte borden. Echt een aanrader.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was de eerste keer dat ik in het restaurant was en het was voor herhaling vatbaar dus fantastisch
Rob S.
Prima restaurant!
C.H. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten en goede en gezellige bediening.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van het AH aktie. Het 3 gangen verrassingsmenu was heel erg lekker en werd leuk opgediend. De (extra) amuse vooraf was zeer smaakvol. Uitstekende bediening. Al met al hebben we een prima avond gehad.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gegeten met AH actie. Eten was goed, zeer ruime porties. Voor herhaling vatbaar, ook zonder actie.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij hebben een geweldige avond gehad het eten was goed het personeel vriendelijk en professioneel kortom wij gaan zeker nog een keer terug naar dit restaurant
Bedankt voor uw leuke recensie en we zien u gezellig over anderhalve week weer ;-)

J.a D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten Bediening is vriendelijk attend en vakkundig Voor herhaling vatbaar
Bedankt voor uw leuke recensie en we hopen u gauw weer te mogen begroeten in ons restaurant.

Sharona H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eten was fantastisch maar het eten mag wat sneller kommen duur de veelste waaren in totaal maar
4 mensen dus begreep niet waarom het lang duurde
Bedankt voor uw leuke recensie en we zien u gezellig vanavond weer.

Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Akoestiek slecht. We zaten met 2 personen erg dicht bij de deur.
Tafelkleed ontbrak daardoor een bistro sfeer, terwijl de gangen zeker haute cuisine zijn .
Eten was heerlijk
Bediening prima.
Bedankt voor uw leuke recensie. We werken nog steeds aan de akoestiek en dan hopen we dat dat beter wordt. We hopen u gauw weer te mogen begroeten in ons restaurant.

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
heerlijke gerechten met smaaksensaties voor de fijnproever. eten is met zorg bereid en een mooie presentatie op het bord. klantvriendelijke bediening. enige minpuntje is het rumoer waardoor we elkaar niet goed konden verstaan (slechte akoustiek) en de sfeer daardoor minder is.
AANRADER OM HIER TE GAAN ETEN!
Bedankt voor uw recensie, we werken nog steeds aan de akoestiek en hopen dat het de volgende keer beter is. We hopen u gauw weer te mogen begroeten in ons restaurant.

Wilma Q.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het AH verrassingsmenu 3 gangen gegeten. Het was lekker, mooi opgemaakt. Zeker het voorgerecht was erg goed. Van het hoofdgerecht was de vis het meest smakelijk. Een varkenshaasje als hoofdgerecht zouden wij nooit gekozen hebben, dat was een beetje teleurstellend. Je kon goed aangeven wat je wilde, vlees of vis of dat je iets niet graag lust. Volgende keer zeggen we gewoon geen varkensvlees..... Het nagerecht zouden wij ook nooit gekozen hebben maar was wel prima en lekker. Dat is het leuke van een verrassingsmenu. De rode wijn was erg lekker bij het vlees hoofdgerecht. De dessertwijn was een beetje zoeken, de ene te fris, de andere te zoet. Mochten wel uitproberen wat het lekkerst was daarin dacht de bediening wel mee. Al met al lekker gegeten. Ik weet niet of de prijs voor een 3 gangenmenu altijd 37,50 is of alleen bij de AH actie. Dat vonden we nl wel prijzig voor dit menu. Maar met de AH bonnen heb je gewoon goedkoop en goed gegeten.
Bedankt voor uw leuke recensie en we hopen u gauw weer in ons restaurant te mogen begroeten.

Jaime K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
beetje klank kast, maar zeer gastvrij personeel en het eten was smaakvol en kleurijk, of smaakrijk en kleurvol.
We werken nog steeds hard aan de akoestiek en hopen dat het de volgende keer beter is.

Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het was al weer even geleden dat we in dit restaurant waren geweest. De vriendelijke ontvangst maakte al gelijk een positieve indruk. Alhoewel het restaurant half gevuld was viel het geluid wel tegen. Als je met twee slechthorenden aan tafel zit, wordt de conversatie wat lastig als er aan een andere tafel luidrustige personen zitten. Misschien is het handig om de kunstplanten aan het plafond te vervangen door een wat kunstzinnigere textiele werkvorm die ook nog eens dempend werken. Ook kunnen de wanden voorzien worden van dergelijke geluiddempende en artistieke materialen.
Het eten bestond voor onze Albert Heijn kaart uit een verrassend lekker verrassingsmenu. De kok weet de verschillende smaakvormen goed naar voren te laten komen in een mooi variërende compositie. Het was een prachtige en smaakvolle avond.
Bedankt voor uw recensie. We hopen u gauw weer te mogen begroeten in ons restaurant.
We doen er alles aan om de akoestiek te goed mogelijk te krijgen en het plafond is ook voor de akoestiek.

Sypie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben een 5 gangen verrassingsmenu genomen, prima voorgerecht van vis. Een spoom van sinasappel die erg goed smaakte. Het hoofdmenu van vlees smaakte ook prima. Het dessert vonden we wat teleurstellend, een bolletje stroopwafelijs met een mini stukje citroentaart en panacotta van sinasappel die wij smakeloos vonden, we hebben weinig sinaasappel geproeft. Kort samengevat hebben we een gezellige avond gehad, goed gegeten en vonden de bediening uiterst vriendelijk
Bedankt voor u leuke recensie en we hopen u gauw weer te mogen begroeten in ons restaurant.

Antonius M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij gingen voor het AH-keuzemenu en werden niet teleurgesteld. Alles prima en wat een lekkere koffie!