Restaurant 't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Sinds maart 2015 zijn de broers Patrick en Christian Smol de nieuwe eigenaars van Restaurant 't Kookhuys. Het duo werkt al vanaf 2003 in deze horecagelegenheid en dan vooral in de keuken. "Een eigen zaak was altijd al onze ambitie en nu de kans zich voordeed hebben wij deze met beide handen aangepakt" aldus Patrick. Zijn vriendin Daniëlle zal fungeren als gastvrouw. Wij staan voor u klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Elke dag streven wij ernaar om de resultaten van gisteren te verbeteren en te overtreffen. Bij onze verrassingsmenu's die wij serveren heeft u keuze uit vis, vlees of vegetarische gerechten bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waarbij wij graag rekening houden met uw specifieke wensen of dieet. Onze wijnkaart biedt keuze uit diverse wijnen uit verschillende landen. Tevens kunnen wij een wijnarrangement samenstellen op uw menu. Verrassend creatief.....en tot in de puntjes verzorgd.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kookhuys

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Kookcursus , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Kookhuys

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Lennard V.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Waarna we een heerlijke smaak sensatie mochten ondergaan, mooi opgemaakte borden, goede bediening en een super sfeer.
Marie-José T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was heerlijk om eens wild en fazant te eten. Alle recepten waren verrassend en de jonge groene wijn perfect (Verdejo). Vriendelijke bediening en ook kennis van zaken. 2 kogeltjes in de fazantfilet was een bijzondere ervaring: voor alles is een eerste keer. We komen zeker terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met vrienden bij het kookhuis gegeten , heerlijk. wij bestelden het wildmenu. Echt een aanrader, gaan zeker nog een keer.

Martin en Yvonne de Wolff.
Rob en Yvonne Ros
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk ontvangst, gezellige sfeer en lekker eten en drinken.. een aanrader!
Netty H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We werden heel gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De tournedos was een feestje om naar te kijken en was hoe we hem besteld hadden (rood ) en heerlijk mals! Zelfs een schaaltje rode kool erbij was geen probleem! Ook het kaasplankje voor mijn man en het verassings dessert voor mij was heel goed en werd mooi geserveerd!! De bediening was heel gemoedelijk en gezellig! Al met al een echte aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Eten meer dan voortreffelijk, gezellige sfeer en bovenal fantastische bediening met oog voor de klant. Kunnen andere restaurant best wel een voorbeeld aan nemen!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed restaurant. 3 gangen gegeten, verzorgd en netjes opgemaakt. Smaaksensatie is vrij neutraal. Sfeer restaurant kan echt beter en geluid is hinderlijk.
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een heerlijk avondje uit met vrienden, waar we lang met genoegen op terugkijken. Dit niet in het minst door de kwaliteit van 't Kookkuys. Bediening en de producten op onze borden waren van hoge niveau. De geluidsoverlast is helaas niet te onderdrukken, want dat ligt nu eenmaal aan de zaal.
Wrappange .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ook met de AH restaurant aktie zeer welkom ontvangen. Gastvrij, vriendelijk personeel. Eten was erg lekker, geen standaard gerechten. Kortom een aanrader.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Was een aangename kennismaking. Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu, wat volgens de gastvrouw om de paar dagen veranderd. Het enige wat ik persoonlijk jammer vond was dat de gebakken aardappeltjes in de schil werden voorgezet. Maar zo ieder een voorkeur. Mijn vrouw had graag wat meer groente als bijgerecht gezien. In het restaurant hangt een prettige sfeer. Prima chef en dito gastvrouw. Deze had voor een ieder even tijd voor een praatje.
Wij komen zeker terug.
leasneek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aanrader!! Heerlijk eten, mooie opgemaakte borden (zelfs een amuse van het huis) en zeer prettige bediening. Een gastvrouw die haar vak verstaat. Bij aankomst welkom geheten, jas in ontvangst genomen, uitleg bij wat er geserveerd werd (we hadden een verrassingsdiner), er werd gevraagd na het hoofdgerecht of het dessert geserveerd kon worden of dat we nog wilde wachten. Kortom: een reden om vaker hier te gaan eten.
Ageeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Uiterst vriendelijke bediening, prachtig opgemaakte borden en heerlijk eten in een fijne omgeving. Kortom: een mooie avond gehad!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, attente bediening, mooie uitziende gerechten met wel wat minder onderscheidene smaken, maar over het algemeen goed. Als je een verrassingsmenu serveert met een mooi stuk vlees (Angus-beef) dan is het slimmer om te vragen of je rare, medium of welldone wil hebben. Nu was het medium en wij houden van rare.
Voldoende parkeergelegenheid direct achter het restaurant, kortom best nog wel eens een bezoek waard.
roberto44 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De gerechten waren voortreffelijk en hoewel het een verrassingsmenu was, werd er voldoende keus geboden tussen vlees, vis of vegetarisch. Er was een goed tempo, aandacht voor de gasten en de uitleg bij het uitserveren prima in orde. Leuk om nog een keer te proberen.
Waar ze niets aan kunnen doen maar voor ons een min-punt de parkeermogelijkheid. Zeker in ons geval met regen best een eind lopen.
Eugènie C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en de extra’s maakten het speciaal. Nooit eerder in een restaurant meegemaakt dat je een amuze kreeg en een lekker extraatje aan het eind. Zeker een aanrader.
gerhouweling .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij kwamen eigenlijk per toeval hier terecht maar wat een goede zaak is dit, fantastisch eten, een gezellige sfeer en super bediening. Wij komen zeker terug.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Werden vriendelijk geholpen en, hebben heerlijk gegeten.uitstekende keuken. Zeer aan te bevelen.
elsgobel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fantastische avond gehad, alles was top! Heerlijk gegeten, prachtig opgediend en hele goede bediening.
We hebben ons laten verassen en hebben daar geen spijt van. Zeker voor herhaling vatbaar!