Restaurant 't Koaikershuus

Kooiplaats 6 9164 KN Buren Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant 't Koaikershuus

Ameland op je bord

Midden in de Amelandse natuur staat een prachtig restaurant- in 't Koaikershuus koken ze voornamelijk biologisch en streekgebonden. Geniet zoal van de rosé gebakken eendenborst of kabeljauw. Zowel vegetarisch als veganistisch. Na een dagje wadlopen of bezichtiging van de Nassau Eendenkooi is een etentje de perfecte afsluiter. Goed om te weten: achter 't Koaikershuus is een uniek wandelgebied!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Koaikershuus

niet, alleen taxi of op aanvraag bij de buschauffeur

Maandag en Dinsdag 10.00 - 17.00
Woensdag t/m Zondag 10.00 - 23.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Koaikershuus

Laurens L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Eten was goed. Echter, simpeletjes ivm AH restaurantactie.
Jettykappelhof K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Hartelijke ontvangst, snelle en vriendelijke bediening.
Het eten smaakte heerlijk en was met zorg bereid.
Gemoedelijke en rustige ambience.
We komen gauw nog eens terug!
Lenette W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, wat gelijk een prettig gevoel was. Het voorgerecht, mosterdsoep was fantastisch evenals het hoofdgerecht. Het nagerecht was lekker ijs met slagroom
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zalig gegeten, professionele keuken en fijne bediening
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij hebben ons vorige week zondag weer eens door Rik laten verrassen. Nu een keer het 5 gangenmenu gekozen. Het was heerlijk, maar dat is het altijd als we daar gaan eten!!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten was goed, maar totaal geen sfeer.
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Onverwacht mochten we gebruikmaken van de AH kortingsactie.
Tali H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten; eerlijke gerechten
Vis en vlees kwalitatief goed; bijgerechten top.
Colinda H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hier voel je je thuis. De ontvangst is hartelijk. Je voelt dat men hier met hart en ziel werkt. En als je dan ook nog iets lekkers op je bord krijgt, dan is de avond compleet.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij komen al jaren in ´t Koaikershuus. Na de eigenaarswissel (2015) is er heel veel verbeterd. De locatie is top, de gerechten zijn gevarieerd en goed. Evenals de prijs-kwaliteitsverhouding. Maar de service is helemaal top!
Wij zullen blijven komen en bevelen Restaurant ´t Koaikershuus van harte aan.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Plezierige sfeer en ontvangst. Attente bediening. Heerlijk gegeten, lekkere wijn.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het eten was buiten gewoon goed en de bediening zeer vriendelijk met een goede uitleg van de wijnen. Eigenlijk ster waardig en steekt met kop en schouders boven de andere restaurants op. Ameland uit.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bijzonder attente gastvrouw en prima keuken in een aangename omgeving. Uitstekende bijpassende wijnen.
Oege H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ook al is de lunchkaart eenvoudig, hier serveren ze een boerenomelet waarover nagedacht is, die er mooi uit ziet en waar bij de bereiding aandacht aan is besteed. Geef dit gerechtje gerust een toepasselijker naam dan hollandse boerenomelet, bijvoorbeeld omelet paysanne.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben er verschillende keren wat gedronken en dat was gezellig. Leuke sfeer en de mensen zijn erg vriendelijk. We gaan er zeker weer heen als we weer op Ameland zijn.
Pepper88 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten.
Helaas zag ik tijdens het eten dat er een klein meisje (ik denk de dochter van de eigenaren) bij onze auto op de grond iets aan het doen was.
Na het eten komen we bij de auto en schetst onze verbazing dat er chocoladesaus op de grond ligt ter hoogte van waar je in de auto stapt en bij de achterklep.
Maar ook het kenteken was besmeurd met deze saus.
Wij vinden het geen pas geven om zo om te gaan met gasten.
Helaas komen wij door dit incident hier niet weer.
Goedendag,

Onze dochter is 12 jaar. Geen klein meisje meer dus.
En daarnaast was onze eigen auto ook vies. Volgens ons
waren het gasten.
Boonstra T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op zaterdag 12 augustus hebben wij hier met zijn tweeën gegeten.
Het was voortreffelijk. Vooraf een heerlijke salade met oesterzwam en daarna had mijn echtgenote de Zeewolf en ik de Heilbot. Wij hebben gesmuld van zowel de vis als de diverse heerlijke groenten en aardappeltjes. Alles is vers. Ook de Crème brûlée en de Tiramisu waren verrukkelijk. Het restaurant is gelegen aan het uiteinde van Ameland (buiten de bebouwde kom van Buren) waardoor het voor sommigen wellicht wat moeilijker te bereiken is. De moeite die je neemt om er heen te rijden wordt echter ruimschoots gecompenseerd door de heerlijke maaltijd en de gastvrijheid. Wij dronken een heerlijke Tempranillo. Een prettig voordeel is dat er geen extra bedragen worden gerekend voor groente en aardappeltjes. Wij hebben een hekel aan restaurants die dat wel doen. Ook het water berekenen ze niet. De bediening was prima; niet te snel en niet te langzaam. Dit restaurant is een aanwinst voor Ameland. Wij bevelen het iedereen aan en zelf komen we zeker terug.
Wiebe D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk en eerlijk vlees
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vorig jaar zomer zijn we niet op Ameland geweest, maar dit jaar weer wel. Op 8 juli zijn we gearriveerd en waren op 9 juli weer in 't Koaikershuus en dat is niet voor niets. We werden onthaald alsof we het koninklijk echtpaar waren :)
We werden herkend van twee jaar geleden en dat vonden we zeer bijzonder. De ontvangst door Martine was uiterst vriendelijk en er werd echt de tijd voor ons genomen en ook even later kwam Rick ons begroeten.
We kozen voor het driegangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. We zaten in de zon op het terras, het eten was fantastisch(complimenten weer Rick!), de wijn was er uitstekend bij. We hebben een topavond gehad. Komen we terug?
Absoluut!!
Jacco W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker en gezellig gegeten. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan