Restaurant 't Koaikershuus

Kooiplaats 6 9164 KN Buren Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant 't Koaikershuus

Ameland op je bord

Midden in de Amelandse natuur staat een prachtig restaurant- in 't Koaikershuus koken ze voornamelijk biologisch en streekgebonden. Geniet zoal van de rosé gebakken eendenborst of kabeljauw. Zowel vegetarisch als veganistisch. Na een dagje wadlopen of bezichtiging van de Nassau Eendenkooi is een etentje de perfecte afsluiter. Goed om te weten: achter 't Koaikershuus is een uniek wandelgebied!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Koaikershuus

niet, alleen taxi of op aanvraag bij de buschauffeur

Maandag en Dinsdag 10.00 - 17.00
Woensdag t/m Zondag 10.00 - 23.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Koaikershuus

Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Jammer dat men teleurgesteld is in de AH zegelactie, wij hebben er nog mee kunnen genieten!
Unieke plek, goed eten , goede producten!
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Mooi gelegen restaurant, maar helaas niet per OV te bereiken. Warme ontvangst. Het AH menu was niet echt verrassend, maar zeker goed van smaak en kwaliteit. Grootte van de porties houdt niet over. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was ruim een uur; echt te lang.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij hebben hier prima gegeten . De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was van zeer goede kwaliteit en heel smakelijk. We genoten van een heerlijke Merlot wijn welke door de bediening werd aanbevolen.
Wij zullen zeker nog eens terug komen.
Denise T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We vonden vooral de gastvrijheid ge wel dig! Vooral de verhalen van mevrouw waren erg leuk en gezellig. We komen zeker nog eens eten! Groet Denise en Kevin Twickler
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Als je meedoet aan de AHactie moet je niet de kwaliteitt van je standaardcouvert van 35 euro terugbrengen naar
17 euro.
Marie-Rose V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
we kregen een verrassingsmenu, heerlijke soep van groenten/kruiden van het eiland, ik proefde brandnetel en spinazie , toen een duitse biefstuk precies goed kwa gaarheid en lekker pittig met gebakken aardappeltjes en bloemkool met kaassaus en salade, alles heel smakelijk en duidelijk vers en zelf bereid.
Als toetje creme bruleé ook heerlijk en net even anders dan anders.
Vriendelijke en professionele bediening, echtpaar doet alles samen,de kok kwam ook langs en serveerde ook b.v het toetje.Gerechten mooi opgemaakt en hoeveelheden prima.Servies ook smaakvol en met zorg gekozen.
Het restaurant is in de boerderij van een eendenkooi die niet meer gebruikt en ligt midden in de natuur, ook groot terras waar je heerlijk buiten kunt zitten.De achtergrond muziek was precies goed kwa volume .De ambiance in het restaurant gezellig en huiselijk , mooie schilderijen aan de muur van zee/strand.
Ze koken biologisch en gebruiken streek/eiland producten .We komen graag nog eens terug !
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Geweldig restaurant, top bediening. Eigenlijke menu kon, zonder problemen, omgezet worden naar een ander omdat mijn vrouw geen vlees eet. Aanrader!
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het verrassingsmenu was geweldig. We hebben er niets op aan te merken. De combinatie van de producten was zalig. Echt een aanrander om hier te eten. Alles wordt met de grootste zorg bereidt. In 1 woord geweldig.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Prima restaurant met toegesneden bediening en een keuken die alle lof verdient!
Terugkomer voor elke eilandbezoeker.
Laurens L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Eten was goed. Echter, simpeletjes ivm AH restaurantactie.
Jettykappelhof K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Hartelijke ontvangst, snelle en vriendelijke bediening.
Het eten smaakte heerlijk en was met zorg bereid.
Gemoedelijke en rustige ambience.
We komen gauw nog eens terug!
Lenette W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, wat gelijk een prettig gevoel was. Het voorgerecht, mosterdsoep was fantastisch evenals het hoofdgerecht. Het nagerecht was lekker ijs met slagroom
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zalig gegeten, professionele keuken en fijne bediening
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij hebben ons vorige week zondag weer eens door Rik laten verrassen. Nu een keer het 5 gangenmenu gekozen. Het was heerlijk, maar dat is het altijd als we daar gaan eten!!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten was goed, maar totaal geen sfeer.
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Onverwacht mochten we gebruikmaken van de AH kortingsactie.
Tali H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten; eerlijke gerechten
Vis en vlees kwalitatief goed; bijgerechten top.
Colinda H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hier voel je je thuis. De ontvangst is hartelijk. Je voelt dat men hier met hart en ziel werkt. En als je dan ook nog iets lekkers op je bord krijgt, dan is de avond compleet.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij komen al jaren in ´t Koaikershuus. Na de eigenaarswissel (2015) is er heel veel verbeterd. De locatie is top, de gerechten zijn gevarieerd en goed. Evenals de prijs-kwaliteitsverhouding. Maar de service is helemaal top!
Wij zullen blijven komen en bevelen Restaurant ´t Koaikershuus van harte aan.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Plezierige sfeer en ontvangst. Attente bediening. Heerlijk gegeten, lekkere wijn.