Restaurant 't Kleijn Geluck

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Kleijn Geluck

• Airconditioning , Catering
Maudverhoeven9 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Twee keer hier gegeten en de derde keer gaat er zeker aan komen. Service is geweldig, prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend; je krijgt aanvulling op alles waar je aanvulling wilt zonder bij te betalen, veranderen evt een gerecht (uit bv het keuzemenu) om het voor de gast een lekerder gerecht te maken. Het eten zelf is topklasse en de bediening is altijd aardig en persoonlijk. Dit klant is hier echt altijd koning.
SuzanneL .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gisteravond hebben wij met 5 personen de verjaardag van mijn vader gevierd bij t kleijn geluck.
We hebben genoten van het 4 gangen verrassingsmenu en de daarbij geserveerde wijnen!
Alle gerechten waren heerlijk en toon was direct al goed gezet met het heerlijke voorgerecht van pulled pork!
Behalve het heerlijke eten hebben wij ook zeer genoten van de geweldige service van de bediening.
Geweldige kwaliteit van eten en drinken met een heerlijk ontspannen sfeer, goede combinatie voor een perfecte avond!
Marjon E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gisteravond met een groep de 80ste verjaardag van mijn tante gevierd bij 't Kleijn Geluck. Het werd echt een feestelijke avond in een gezellig knus restaurant met heerlijk uitgebreid diner. Allerlei kleine gerechten met heerlijke ingrediënten en mooi opgemaakte borden.
Voor mij met een glutenvrij dieet was het ook een verwennerij! De bediening was goed op de hoogte van het dieet en de kok heeft er voor gezorgd dat ik met alles mee kon eten en de gerechten waar nodig aangepast. Vaak wordt er van alles weg gelaten wat niet mag maar nu was er echt werk van gemaakt en deed het niet onder voor de 'gluten variant'.
Ik kan dan ook niet anders dan dit restaurant zeker aan te bevelen, zeker als je een glutenvrij dieet hebt!
Hans-van-Vugt .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het was alweer een maand of vijf geleden sinds ons laatste bezoek hier, maar omdat we iets te vieren hadden gingen we weer graag richting Son. Na een hartelijke ontvangst kregen we een mooie tafel toegewezen. Bij voorkeur in een gezellig hoekje zoals we hadden aangegeven en dat werd het ook. Wij waren redelijk vroeg en zodoende was het nog rustig maar binnen een uur waren alle tafels bezet, een gezellige drukte dus. Na enig overleg kozen we voor het zes-gangen verwenmenu inclusief begeleidend wijnarrangement. Dat bleek een goede keus te zijn want het waren weer heel lekkere gerechtjes. De porties zijn hier zoals gewoonlijk ruimschoots voldoende, niets te klagen. Mooie verrassende combinaties en goed op smaak, prima. Mijn tafelgenoten waren ook zeer te spreken over de geselecteerde wijnen bij elk gerecht. De gastheer geeft op kundige wijze kort en duidelijk uitleg over de wijnen en natuurlijk waarom hij juist deze wijn gekozen heeft in verband met de juiste wijn-spijscombinatie. Er waren enkele heel verrassende wijnen bij, met name een Chenin-Blanc Reserve uit Zuid-Afrika en een witte Rhônewijn met voornamelijk Viognier, heerlijk!
De bediening was zoals ik gewend ben oprecht vriendelijk en attent, zonder uitzondering. We waren weer een gezellige en culinaire avond rijker. We danken het team van het Kleijn Geluck en kijken uit naar een nieuw bezoek.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het verwen menu gekozen. begonnen met 2 amuse. Het 4 gangen menu was dik in orde. Tijdens het bakje koffie nog lekkere hapjes gehad. Al met al een leuke avond
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Na een tijdje weer eens bij 't Kleijn Geluck gegeten. Het restaurant is niet al te groot, doet denken aan een huiskamer en zorgt daardoor voor een informele sfeer.
We kozen net als voorgaande keren voor het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Voorafgaande aan de vier gangen kregen we een tweetal amuses. De verschillende gerechten waren stuk voor stuk met zorg bereid en qua smaak goed op elkaar afgestemd. Voorafgaand aan het hoofdgerecht werd een verfrissende spoom geserveerd. De smaak van de wijnen combineerde uitstekend met de verschillende gangen. Na afloop nog nagenoten met een kop koffie met verschillende zoete friandises.
De bediening was erg attent en gastvrij. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. We zijn hier meerdere malen geweest en komen zeker nog een keer terug.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Wat een feestje om te mogen eten bij dit restaurant. Alles klopt. De hartelijke zorgzame bediening. Het heerlijke eten dat je besteld maar zeker ook de verrassingen uit de keuken zijn de moeite meer dan waard. Vandaag werden we verrast met wat heerlijke hapjes bij ons apperetief maar ook de knolselderij soep en salade van bietjes met eendenlever was een toppertje. Van het begin tot en met de koffie met heerlijkheden( sublieme kruidnagel boterkoek ) alles was even heerlijk. Wij rijden er graag voor naar Son. En verheugen ons nu al weer op ee volgende keer.
Gertrud L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wij komen hier al zo lang we in Son wonen, dus zo'n 9 jaar. Een paar keer per jaar zijn wij een avond te gast en het is nog nooit tegen gevallen. Wat een heerlijke keuken, wat een geweldige servering op je bord, het zijn plaatjes om naar te kijken, en het smaakt ook verrukkelijk! Altijd nemen we een Verwenmenu en vaak nemen we gasten mee om ze zo ook kennis te laten maken met dit restaurant, en ook dan is iedereen enthousiast!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
De naam klopt met de beleving, een avondje 'klein geluk'. Bij binnenkomst en vertrek geen deurklink hoeven aanraken. Jassen worden zowel aangenomen als weer aangereikt. En daartussenin is het genieten van vriendelijke goedlachse bediening met kennis van gerechten en wijnen. Zelfs bij bestelling van een glas 'open wijn' mag geproefd worden. Water wordt als vanzelfsprekend in-en bijgeschonken zonder extra kosten. Amuses zijn dan misschien geen explosies van smaken, maar wel gewoon lekkere verwennerijtjes.
Klassieke kreeftensoep uit de kom opgediend en nog eens bijgevuld, parelhoen met zuurkool en voor tafelgenoot tong Picasso, klassiek genieten. Wanneer door me gevraagd wordt om de Sabayon op Italiaanse wijze klaar te maken (met marasquin ipv amaretto) gaat de bediening en keuken op zoek naar de meest bijpassende wijn en laat deze vooraf aan de sabayon nog even proeven.
Gemakkelijke stoelen, tafellinnen, kleurige schilderijen zorgen voor prima ambiance. Prijs kwaliteit prima voor een avondje uit.
Is er dan geen enkel minpuntje. Ja, ik moest me helaas tot een glas heerlijke wijn beperken vanwege de auto. Klasse zaak.
Heleenlive .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Het was alweer een tijdje geleden dat we hier hadden gegeten, maar met de positieve herinneringen van de vorige keer kwamen we er toch weer eens terecht. En opnieuw hadden we een in alle opzichten prima avond. Bij binnenkomst deed de hartelijke ontvangst meteen al goed. We werden naar ons tafeltje geleid en binnen een paar minuten stond er al een leuke amuse op tafel. Het verrassingsmenu dat we meestal kiezen deed z'n naam ook nu weer eer aan; vooral het hoofdgerecht (een pasteitje van lamsstoofvlees en plakjes lamslende op een bedje van courgette- en auberginemousse) was heerlijk. Ook de onverwachte tussengerechtjes blijven leuk. tijdens de gangen steeds prettige en voldoende aandacht van het personeel. Als we al een minpuntje zouden kunnen vinden zou het het als bijgerecht geserveerde schaaltje frieten moeten zijn: dit detoneert bij een restaurant van deze klasse. Maar al met al kijken we meer dan tevreden terug op ons bezoek. Voor herhaling vatbaar!
Sybarit .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Echt lekker gegeten, echt anders dan wat je zelf maakt en geweldige service.
Wij waren in een gezelschap met veel extra dieetwensen en dit kon allemaal zonder problemen volledig waargemaakt worden.
Hier komen we zeker nog een keer terug!
Fleur J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Lekker en mooi opgemaakt eten, bediening/service is top en je hoeft ze om bijna niks te vragen. Decor zou stijlvoller mogen, maar ach, dat bederft de eetlust zeker niet.