Restaurant ‘t Heertje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Aste-rix H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
leuk restaurant waar je ook met een luidruchtig gezelschap welkom bent.
eten was voortreffelijk en vooral het kiezen van 2 halve porties van de voorgerechten sprak ons erg aan.
bediening was informeel en gewoon goed.
Marijnnefs .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Naar aanleiding van mijn 56e verjaardag telefonisch geboekt bij 't Heertje. (Keurig een bevestigings-SMS gekregen) Bij binnenkomst netjes door een van de gastdames ontvangen, jas aangenomen en naar de tafel begeleid. Het klopt dat het allemaal een beetje krapjes is bij 't Heertje maar dat doet gelukkig niets af aan de sfeer. Als voorgerecht een carpaccio en mijn partner gamba's met spek. Niets mis mee. Leuke combinatie! Het hoofdgerecht, voor mij kabeljouwstaart en voor mijn partner Tournedos, deze waren voortreffelijk qua smaak én presentatie. Tournedos precies gebakken zoals gevraagd! De portie ruim voldoende! Met lekkere krokante frietjes in een leuke puntzak waarbij we eens een keer NIET om de mayonaise hoefden te vragen.
Tot slot beiden het dessert van de chef genomen. Ook hier niets mis mee. Vooral de prijs kwaliteitsverhouding is in 't Heertje meer dan in orde. De dames van de bediening waren erg attent en hadden ondanks de grote drukte nog tijd voor persoonlijke aandacht in de vorm van een praatje.
We gaan de volgende keer weer graag terug naar 't Heertje.
Marijn en Grietje
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zaterdag waren we bij 't Heertje om de verjaardag van mijn man te vieren. Ik had dit kleine restaurant op grond van de site gekozen en vond het een beetje spannend.
Het bleek de beste keus.
De start met een klein flesje cava, waar precies twee glazen uit gaan, was feestelijk.
De voorgerechten, respectievelijk aspergesoep en balletjes lamsgehakt, waren heerlijk. Mijn man vond de BBQ pork die volgde heel lekker. Ik eet doorgaans nauwelijks vlees, maar koos deze avond voor 'boerderijvarkentje'. Mooi opgediend met asperges en zeer smakelijk.
Bij het nagerecht maakten we gebruik van de mogelijkheid om van twee gerechten de helft opgediend te krijgen. Heerlijk, onder andere panna cotta en ijs.
Hetgeen een glans over de avond wierp, was de prettige bediening en het verhaal over de kok van 't Heertje. Deze jonge man heeft het vak voornamelijk in de praktijk geleerd van de andere kok van 't Heertje en Het Geheim van Bergen, omdat hij zijn studie niet meer kon bekostigen. Sandra, die ons de gerechten bracht, vertelde het ons. Voor ons is zoiets zoveel zeggend. We hebben een geweldige avond gehad.
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gisteren recensie met commentaar geschreven. Vandaag telefonisch contact gehad met Maarten. De pijnpunten toegelicht en opgelost. Prima service en kijken uit naar de volgende keer uit eten bij 't Heertje.
Bedankt Maarten!!!
JanGlad .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Op goed geluk bij dit restaurant binnengestapt.
Hadden hier al eerder willen eten, maar dat was er nog niet van gekomen.
Standaard wordt een 3-gangen menu aangeboden, waarbij uit alle voor-, hoofd- en nagerechten vrijelijk kan worden gekozen en dit voor €25,--.
Ook heel leuk was de mogelijkheid om zowel het voor- als nagerecht 2 halve porties te kiezen.
Voor het voorgerecht hebben zowel mijn vrouw als ikzelf daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Als voorgerecht had ik een gerookte forel en een spies van mosselen met bacon.
Mijn echtgenote had ook de forel met een bietencarpaccio met geitenkaas.
Beiden waren zeer smaakvol en ruim van hoeveelheid.
Als hoofdgerecht had ik een heerlijke kalfsribeye medium gebakken in groene kruiden. Mijn vrouw koos voor speenvarken koteletjes met een mosterdsaus.
Samen met de verse frietjes en salade maakte dit het hoofdgerecht af.
Het nagerecht was voor mijzelf een kaasplankje met 3 kaasjes, dit had iets meer uitgesprokener van smaak mogen zijn.
Mijn echtgenote ging voor zoet, ook lekker, behalve de frambozensap, deze was duidelijk uit een flesje en veel te zoet.
Koffie na voor mij en voor mijn vrouw een verse muntthee echter zonder honing, dit had het net even afgemaakt.
De bediening was heel de avond vlot en correct.
Prijs/kwaliteit was dik in orde, je mag als restaurant trots zijn op je keuken en bediening.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
De mussen vielen van het dak en op zoek naar wat schaduw kwamen we in dit restaurant terecht.
Het is een model pijpenla ,met helemaal achterin de open keuken,alles niet echt ruim maar het geheel oogt 'huiselijk'.

Je zit wel wat dicht op elkaar maar de tafels zijn netjes gedekt en de stoelen zitten goed. De bediening is vriendelijk en attent.

Mooi gevarieerde menukaart en goede (huis)wijn. Lekkere gerechten, smaken net even beter, maar zijn wel erg ruim.

Gewoon leuk adres met een prettige sfeer en zeer goed prijs/kwaliteitsniveau
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met een gezelschap bestaande uit 4 personen bij 't Heertje gedineerd. Door het kunnen combineren van voor en nagerechten heeft dit restaurant een prima concept in handen. De kwaliteit van de opgediende gerechten is uitstekend en met zeer veel zorg bereid. BBQ porc is een echte aanrader. Altijd een goed teken is dat de kok zelf in contact met zijn klanten treedt en informeert naar smaak en kwaliteit van bet eten. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Een echte aanrader om een aantal keer per jaar te bezoeken.
Vanbeeck .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Naar aanleiding van goede verhalen over 't Heertje toch ook benieuwd geworden en hier gaan eten. Wat ik een groot pluspunt vind is dat je proeverijtjes kan maken van de voorgerechten en desserts, want vaak zie je wel meerdere lekkere gerechten op een menukaart die je wilt proberen. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. De gerechten waren redelijk standaard. Desondanks hebben we toch lekker gegeten, vooral de lamsrack was erg goed bereid! Wij vonden het erg gezellig, maar het decor van het restaurant geeft een andere indruk dan wat voor restaurant het eigenlijk is qua eten/personeel. Op de terugweg naar huis zagen wij bij 't Geheim van Bergen (het andere restaurant van deze eigenaren) een modernere inrichting die ook beter zou passen bij dit restaurant. Personeel is vriendelijk! Een gezellige avond gehad!
Lau-Juul .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij T heertje. De porties waren erg groot, waardoor zelfs wij (grote eters!) het bijna niet op kregen. Het smaakte echter heel goed dus dit vonden wij helemaal niet erg. We hadden pas laat gereserveerd en er werd verteld dat er pas vanaf 20 uur plek was. Toen we echter iets eerder kwamen werd er snel een tafeltje schoon gemaakt en mochten we al plaats nemen. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Leuke plek!
Nilen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Samen met mijn vriend door de recensies op iens, hier gegeten. We zijn de hele avond erg vriendelijk geholpen.
De rode huiswijn is erg lekker, een goede zachte wijn en erg smaakvol.
Het eten was lekker, alles is er inderdaad mogelijk als gerechten combineren. Leuke gerechten op de kaart als een italiaanse plank met hammetjes etc. Of artisjokken maar ook bekende gerechten als de carparccio. Ik zou het restaurant zeker aanraden. Hangt ook een goede sfeer en reserveren is een tip.
Het decor is alleen niet naar mijn smaak ingericht, dit geeft het restaurant een ander imago dan het eigelijk heeft.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Het decor van dit restaurant is leuk. Ik vind open keukens plezierig, dus ook hier. De combi mogelijkheid voor het voorgerecht en nagerecht is een plus. Ik heb een halve, erg lekkere artisjok gehad en wat Italiaanse vleeswaren, heerlijk dun gesneden. Mijn man had een combi van vis dingen, ook heel goed vooral de ansovis. De vraag van de bediening of het eten van artisjok bekend was vond ik erg attent! Zowiezo was het bedienend personeel goed op de hoogte, heel erg fijn. Hammetje, angus biefstuk erg lekker en goed bereid. Ook het garnituur kon onze goedkeuring wegdragen! En dan een prima gefrituurd bakje patat. Geserveerd met de mayo. Gewoon een aanrader. Mijn man, een bierdrinker, heeft met veel plezier een drietal biertjes van de scheldenrouwerij getest, hij vond ze heel erg lekker. De rode huiswijn is gewoon goed. Een aanrader dit restaurant. Als je wilt kletsen ga dan vroeg, want helemaal vol is dit restaurant wel goed gevuld met geluid.
Mariette M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Het restaurant is niet heel groot maar wel intiem .Na een hartelijk welkom hebben we gekozen voor een drie gangen menu waar het leuke van was dat je uit de voor en nagerechten een combinatie kon maken van twee gerechtenDus had ik gekozen voor het vispotje en de gegratineerde scampie's Lekker Daarna een trio van vlees Heerlijk en na boerenjongens met ijs Zalig en dat allemaal voor een prijs Daarbij ook nog een leuke bediening onze avond was erg geslaagd
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Met een gezelschap bij het Restaurant 't Heertje gegeten. Een leuke manier van uitserveren is de mogelijkheid om te kunnen kiezen uit twee voor en/of nagerechtjes waardoor er een soort proeverij ontstaat. Over de kwaliteit van de gerechten was iedereen aan tafel bijzonder te spreken. Of het nu om de lams rack, beenham, schol of BBQ porc ging, het eten was op een simpele maar uiterst smaakvolle manier bereid. De bediening was vlot, vriendelijk en attent. Dat ook de kok langs de tafels kwam om persoonlijk te informeren of de gerechten gesmaakt hadden, siert dit restaurant. De prijs/kwaliteitverhouding is ronduit super. Eten bij restaurant 't Heertje is voor ons een zeer positieve ervaring geweest en een aanrader voor iedereen.
IBV .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Vorige week met een groep collega's heerlijk gegeten.

Kiezen van de hele kaart uit alle gerechten, 3-gangen voor 25 euro. Geen gedoe omdat we met veel waren, de keuken had het prima onder controle.

Geen haast, ontspannen tafelen. Leuk team. Echt een aanrader.
Daams .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij houden gewoon van goed eten. Zo simpel is het. En zo simpel houden wij het ook graag.
En daar kwamen bij Restaurant ‘t Heertje meer dan ruimschoots aan onze trekken. Zeker als de "prijs/kwaliteit" ziet. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Geen gechagrijn hier.
Top.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Leuk restaurantje, met vriendelijke bediening. Goede uitleg over de mogelijkheden o.a combinatie van 2 voorgerechten en 2 nagerechten.
Keuze gemaakt voor de ansjovis samen met de tonijn en de vispalet met de vitello tonato deze gerechten waren echt lekker. Als hoofdgerecht het vistasje en de bbq porc ook dit was zeer smaakvol vooral de bbq porc is zeker een aanrader. Ook bij het nagerecht was de keus weer moeilijk zodat we er vor hebben gekozen voor een combinatie van 2 verschillende nagerechten op een bordje. Dit was de combinatie van de panna cotta en het taartje van t Heertje en voor de panna cotta samen met de coupe poire. Dit alles voor maar € 25 per persoon, als wij weer eens in Bergen op Zoom komen zien ze ons zeker terug. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.
LydiaG .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Gisteren met 4 personen gegeten.
Heel sfeervol. Gezellige en attente bediening. Leuke zaak met een open keuken.
Bij de voorgerechten en nagerechten kan je een duo proeverij samenstellen, leuk als je niet kunt kiezen! Als voorgerecht de ansjovis, krokant gebakken, daarna lams rack lekker sausje en groentjes erbij. Als toetje een heerlijke cheesecake van het huis! Als afsluiter kwam de chef nog even gedag zeggen aan tafel wat wij erg waardeerden.
Mijn tafelgenoten en ik hebben een gezellige avond gehad en komen zeker terug!
Corstiaan S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Leuk gezellig restaurant. Inrichting zou iets beter kunnen, maar met mooi weer ook buiten (aan de straat) is het gezellig eten. Kwaliteit is OK. Zeker als de "prijs/kwaliteit" ziet. Een drie gangen voor € 25 en de optie voor de 4e gang (spoom, aanrader!!) voor slechts € 5 is een aanrader, heerlijk. Personeel is erg vriendelijk maar "vergeet" wel eens wat. Maar ach, het "plezier" straalt er van af en dat maakt de avond dan weer helemaal goed. Conclusie: goed eten voor een eerlijke prijs !!
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wij zijn in dit restaurant gaan eten tijdens onze bruiloft met de familie. Het was perfect geregeld we hadden een strak tijdschema en alles was tot in de puntjes goed verzorgd.
We hadden van te voren de gasten laten kiezen uit een aantal menu's zodat na het trouwen alleen een telefoontje dat we eraan kwamen genoeg was, om het allemaal op tijd op tafel te krijgen.

Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Drie-gangenmenu voor 25 euro. Vooraf: carpaccio en tonijn met salade niçoise. Vrij klassieke gerechten die goed smaakten. Hoofdgerechten: lamsrack en vistasje (met o.a. zalm, scampi, mosselen). Daarbij patat en salade. Ook deze gang was in orde, en we kregen zeer royale porties. De patat was wel vrij vet. Nagerecht: dame blanche en aardbeien met ijs. Ook niets op aan te merken. De gerechten zijn niet heel origineel, maar wel lekker en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. De bediening was heel goed georganiseerd, en de beide serveersters waren erg sympathiek, adequaat en attent. De inrichting viel helaas tegen, saai meubilair en vrij donker. De open keuken was op zich leuk, maar daarmee was het wel heel heet in het restaurant.