Restaurant 't Hart

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Hart

Petra R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten,bediening was prima. Alleen de beloofde korting van 20 % hebben we niet gekregen.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voor iedereen met een allergie of een dieetwensen wil ik dit restaurant NIET aanraden. Bij de reservering en bij de aankomst duidelijk aangegeven dat ik zwanger ben. Bij het voorgerecht werd er rauwe vis geserveerd en nogmaals aan de serveerster doorgegeven dat ik dit niet mag hebben. Ook bij het hoofdgerecht werd gewoon weer rauwe vis geserveerd. De serveerster bood aan om de andere helft van de kreeft te serveren zonder rauwe vis. Ook hier zaten sporen van rauwe vis op (en was kreeft koud waardoor ik verwacht ik dat het dezelfde kreeft was die snel ontdaan was van de rauwe vis)! Bij een 4e poging heb ik dus ook geweigerd iets anders van de kaart te bestellen omdat ik geen vertrouwen meer had in het eten. Bij de rekening kwam nog een leuke verrassing. Met nog honger stonden wij met verbazing te kijken hoe er een extra kreeft op de rekening werd gevraagd te betalen want tja... ze hebben nu 2 kreeften moeten weggooien. SCHANDALIG dat de fouten van het restaurant ons werden toegerekend!