Restaurant 't Hart

Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Hart

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Normaal gesproken geen fan van All you can eat sushi, maar we hebben hier erg goed gegeten. Mooi verzorgde gerechten en nette service.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super lekker... heerlijke sushi.
Als echte sushi-eter is dit restaurant de beste.
Vooral die heerlijke rollen.
Goede service, vriendelijk
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Fijn personeel duidelijke uitleg wanneer we iets niet begrepen van de formule.
Een aanrader‼️
Kas K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Dit restaurant is echt een aanwinst voor het centrum van waalwijk. De kwaliteit van de sushi en de biefstuk waren fenomenaal. Geen all you can eat freetschuur maar een sushirestaurant/bistro op niveau. Blij om ook zo iets aan te kunnen treffen tussen de onbeperkt eten tenten rondom het centrum van waalwijk.
Echt een aanrader dit restaurant!
lekkereten1911 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten prima, maar voor de rest slecht. Bediening niet bekwaam. Lijkt op team dat eerder een shoarmazaak had en nu stapje hoger wil. Nogmaals eten prima, maar als je kijkt naar de prijs en de kwaliteit van service dan klopt dit niet. Service van een cafetaria en prijs van een een kwaliteitsrestaurant. Uiteindelijk een keer maar nooit meer. Denk niet dat ze lang bestaan. Op eerste kerstdag 4 tafels is echt te weinig als je weet dat de rest vol zit.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten,bediening was prima. Alleen de beloofde korting van 20 % hebben we niet gekregen.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voor iedereen met een allergie of een dieetwensen wil ik dit restaurant NIET aanraden. Bij de reservering en bij de aankomst duidelijk aangegeven dat ik zwanger ben. Bij het voorgerecht werd er rauwe vis geserveerd en nogmaals aan de serveerster doorgegeven dat ik dit niet mag hebben. Ook bij het hoofdgerecht werd gewoon weer rauwe vis geserveerd. De serveerster bood aan om de andere helft van de kreeft te serveren zonder rauwe vis. Ook hier zaten sporen van rauwe vis op (en was kreeft koud waardoor ik verwacht ik dat het dezelfde kreeft was die snel ontdaan was van de rauwe vis)! Bij een 4e poging heb ik dus ook geweigerd iets anders van de kaart te bestellen omdat ik geen vertrouwen meer had in het eten. Bij de rekening kwam nog een leuke verrassing. Met nog honger stonden wij met verbazing te kijken hoe er een extra kreeft op de rekening werd gevraagd te betalen want tja... ze hebben nu 2 kreeften moeten weggooien. SCHANDALIG dat de fouten van het restaurant ons werden toegerekend!