Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

9,1
Carmi .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker gegeten, presentatie van de verschillende gerechten prima.
Helaas door het AH menu, beperkte keuzevrijheid. Overigens verder wel ouder publiek, deze avond.
hwvandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Werden keurig netjes ontvangen en het eten was erg goed, mooi opgemaakt en erg smakelijk en zag er verzorgt uit. Restaurant was netjes schoon en ordelijk. Open keuken. 1 maartje; de uitstraling van de bediening zou wel een beetje verzorgder mogen, ik kreeg te veel het idee van een buurt restaurant en dat vond ik onder gewaardeerd.
AJ D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
De uiensoep was erg lekker en gevuld. De Waardse biefstuk zag er zo mooi uit en smaakte erg goed. Heerlijke flensjes met ijs en caramel; goed hoe de borden opgemaakt zijn! Wij waren zeer tevreden,ook over de goede bediening en de ontspannen sfeer, ondanks de drukte. Wij komen graag terug, een echte aanrader!
Henrich R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Diverse keren bezocht ik dit restaurant in wisselend gezelschap. Inrichting is huiselijk, veel licht en niet te veel en niet te weinig assescoires. Ontvangst is altijd hartelijk, waardoor je direct het gevoel hebt welkom te zijn.
De menukaart kent vooral regionale ingrediënten. De kaart is niet enorm groot, maar voldoende gevarieerd om voor een ieder een goede keuze te kunnen maken. Men weet met verrassende combinaties bijzondere gerechten uit "gewone" ingrediënten te maken. Bijvoorbeeld zeeduivel met een spek jasje waarbij beide smaken in balans zijn. Als nagerecht zijn de flensjes met sneeuw eieren een sensatie en beloofd is deze nimmer van de kaart te halen.

Alles straalt een heerlijke rust uit, prima om een avondje culinair te genieten. Kleine wens is voor mij de variatie in de thee voorziening. Aangeboden wordt thee in standaard zakjes en échte thee zou alles 100% afmaken.

Maar al met al zeer sterk aan te bevelen!
E.P. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Of het nou met een grote groep is of met z'n tweeën, wij komen hier al jaren met plezier eten. Heerlijke gerechten, met goed op elkaar afgestemde smaken, in de juiste hoeveelheden, prachtig gepresenteerd. Zelfs het bijgaande andijviestamppotje is een plaatje. Entourage en bediening is huiselijk en gastvrij zonder benauwd te worden. Prijs kwaliteit verhouding prima. Echt een aanrader voor een gezellige avondje uit.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijk en eerlijk wildgebraad in diverse soorten, wij aten wildzwijnprocureur, om op te zuigen zo mals en proeverij van haas. En natuurlijk afsluiten met heerlijke desserts. Het blijft verrukkelijk eten bij 't Haasje.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag hebben wij hier gegeten. Prima menu, heerlijke smaken, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ruim 50 minuten wachten tussen de gangen vonden wij wat veel. Decor is gedateerd. Service is vriendelijk en prettig neutraal. Weinig vragen tussendoor naar ons welbevinden of noden. Chef presenteerde zelf het dessert. Leuk!
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Zomergerechten zijn weer top. Het blijft een grote favoriet van ons gezin: uitstekende kwaliteit voor redelijke prijs. De porties lijken soms klein maar toch gaan wij altijd met volle maag weer weg. Alles bij elkaar krijgen we het net op!! En geen vraag over het eten is te gek, alles wordt beantwoord.
irene J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Wat een teleurstelling! Het voorgerecht was lekker maar het hoofdgerecht werd 2 uur later geserveerd. Vlgs de bediening was het chaos in de keuken. De biefstuk die mijn partner had besteld was naast een minimale portie ook nog eens taai. Als bijgerechten kwam er kleingesneden komkommer met fijngesneden sla zonder dressing, peren uit bliksmaak waarvan de kok beweerde dat dit niet zo was en de friet was nog rouwig van binnen.
Ok, er kan iets misgaan in de keuken. Maar zeg er minimaal iets van. Bied desnoods kop koffie vh huis aan.
Wij besloten de eigenaar te bellen nadat we onze ouders naar huis hadden gebracht. De kok kon zich niet herkennen in onze feedback, vond t normaal dat er 2 uur tussen het voor en hoofdgerecht was en was erg boos op ons en hing uiteindelijk boos op nadat hij zei "bekijk het maar".
De kok was zich niet bewust wie er aan zijn tafel had gezeten.
Op iens adviseer ik mensen elders te gaan dineren, prijs kwaliteit verhouding is niet reëel. Service oordeel ik niet over, ik ga ervanuit dat de kok (bleek eigenaar) een slechte dag had.
Natuurlijk vinden we het jammer dat mevrouw niet tevreden is.
Zij heeft inderdaad dezelfde avond nog telefonisch haar teleurstelling geuit.
We hebben onvoldoende het gevoel gehad om onze bevindingen bij haar te uiten.
Zij had haar mening, terwijl haar tafelgenoten wél tevreden waren.
De zgn. chaos in de keuken waren haar woorden en niet vd bediening. Ok, door de drukte duurde het misschien wat langer als gebruikelijk. Telefonisch had ik begrepen dat ze 2 uur tussentijd bedoelde bij binnekomst en hoofdgerecht. Dit geschiedde ook, wat naar m.i. normaal is.
Taaie biefstuk? Gesneden vd bavette van Black Angus! Onze altijd gedresseerde sla was niet eens aangeraakt. Peren uit blik? Never! De gerechten én de friet waren opgegeten, en alles was op dat moment naar wens.
Als ze haar klacht over het eten bij aanwezigheid had geuit, dan is het voor ons een kleine moeite om iets aan te bieden. Jammer dat het zo is gelopen!
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
We hadden een etentje met 44 personen vanwege een 40-jarige bruiloft met een verrassingsmenu. Na de amuse als voorgerecht zalm met couscous, rode poon en garnalen. Vervolgens een goede kreeftensoep, waarna het hoofdgerecht werd geserveerd. Dat bestond uit herten- en varkensvlees met een heerlijk honingsaus, rabarber met peren, komkommersalade en grote frieten, die veelvuldig werden bijgevuld. een grand dessert met chocolademousse, aardbeienijs, en vers fruit zoals mango, ananas en kiwi, een "bombe" en crème brulee.
Al met al een goede combinatie zodat we allemaal smakelijk hebben gegeten.
Vooraf was gevraagd welke dingen niet gewenst waren, zodat degenen die geen vis wilgen, b.v. mosterdsoep kregen en een ander voorgerecht. Deze service werd zonder al te veel problemen ook geserveerd.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Na enige tijd weer gegeten bij 't Haasje en het was prima! Je hebt een huiskamergevoel, het is een knusse ruimte met veel leuk, origineel, glas in lood. De amuses zijn eenvoudig maar smakelijk. Het wild-menu, bestaande uit wildbouillon, hertenbiefstuk en een granddessert goed bereid. De eendenborstsalade smaakte goed, er kan wat meer eendenborst in. De huisgerookte zalm was prima van textuur. Het kaasplankje tot besluit met kazen uit de streek, heerlijk.
Ja, 't Haasje is een leuk restaurant waar met plezier gekookt wordt.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Simpel, eerlijk, streekproducten. Altijd goede kwaliteit.
Een genot om te eten.
Ik heb hier nog nooit slecht gegeten. De aanpassingen in de kaart zijn leuk, vakantiemenu is ook fijn. Hierdoor wordt het voor gezinnen met grotere kinderen ook betaalbaar om hier te eten.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Onlangs weer eens hier gegeten. Altijd weer genieten. Verfijning in een prettig ontspannen sfeer. Minpuntje: de stoelen. We hadden allebei een houten achterwerk. Misschien spreek ik de eigenaar er eens op aan. Maar voor het overige kan ik iedereen aanraden hier eens lekker te gaan eten.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
We hadden ons al verlekkerd aan de kaart op de site.
We hebben hier heerlijk gegeten, verrukkelijke eendenlever, heerlijke zwezerik en kalfswang. Werkelijk voortreffelijk.
Ook al komen we er niet vaak, het was weer helemaal af.
Voorherhaling vatbaar!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Heerlijk genoten, vrij vroeg in het seizoen al wild op de kaart maar verassend geslaagd! goede wijnkaart, iets pittig geprijsd. huiselijke sfeer.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Wij eten hier zo nu en dan, als we wat te vieren hebben. De laatste keer washet ook weer erg goed; verfijnd zelfs. Alles perfect bereid, subtiele smaken; we werden er blij van. Het was rustig dus de eigenaar zelf bediende ons, duidelijk met veel plezier. En hoewel het eten op niveau is, is de sfeer ongedwongen en zit je er op je gemak. Ja, dit is een aanrader.