Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

J.W.T. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is er goed toeven. Er is goede bediening en persoonlije aandacht. Aardige mensen. Sfeervol en leuke restaurant.Eigen parkeerplaatsen aanwezig. Daarnaast volde gelegenheid aandde rustige weg. Er is een terras aanwezig.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten er worden goede producten gebruikt je proeft dat er veel aandacht aan is besteed ,
Goede service je voelt je er erg welkom zeker een aanrader
A M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zijn hier al vaker geweest en het was zoals altijd weer erg goed! De prijs kwaliteit verhouding van a la carte is goed, je ziet en proeft dat er aandacht is besteed aan het eten. Waren nu met de ah actie, keuze uit een menu, ook dat was heerlijk! Extra brood met eigengemaakte tapenade en pesto erbij, bij het voorgerecht brood en boter. Dan is de prijs kwaliteit zelfs voordelig te noemen. Met 2 personen voor € 45,00 is dan ook geen goede weerspiegeling van de zorg welke aan het eten wordt besteed en de goede kwaliteit van het eten. Een aanrader dus om in een prettige ambiance te genieten van kwalitatief hoogwaardig eten.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hallo beste kok en vrouw!(bediening)

Heb in het verleden tig keer gegeten..........en hoe?
Heel erg divers, van een tea party tot uitgebreid voorgerechten hoofdgerechten en heerlijke desserts. Heerlijke smaken met tegen smaken middels de sausjes.
ik werd altijd heel gastvrij ontvangen en ook mijn mede gasten!! Als laatste gasten kwamen zij bij onze tafel zitten en hadden we ook hele gezellige gesprekken over diverse onderwerpen.
Uit ervaring weet ik dat deze mensen absoluut niet van "koude kak" mensen houden. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Alles is mogelijk en het mag ook zo zijn als je iets niet wilt. Geen probleem, maar geeft dit op tijd aan.
Ik lees heel uit een lopende recensies. Nu weet ik ook uit ervaring hoe snel er ruis in de tent komt als er niet goed wordt gecommuniceerd.
Mijn gevoel bij deze mensen is altijd goed. Het ga mij om het eten, wat m.i. erg culinair is en nooit hetzelfde met grote zorg gepresenteerd en ik heb regelmatig in de keuken gekeken, wat er spik en span uitziet.
Persoonlijk stoot het mij af, als bediening met een schort zou komen aanlopen..............het idee zeg. We leven in 2016! Ja en qua kleding voorschriften, daar lopen altijd de meningen uiteen. Nou ben ik toevallig een kunstzinnig type en hou niet van opgedirkte vrouwen en dandy achtige mannelijke types.

Omdat ik schrok van enkele vorige recensies, vond ik deze even nodig als tegenwicht.
Sommige restaurants werken keihard om hun tent draaiende te houden.
Het gaan jullie goed en gewoon jullie zelf blijven!!!!!!!!!!!!!!
P C B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zaterdag 10 sept 2016 heerlijk gegeten via de AH bonnen (4p), leuk en gezellig restaurant. Je moet geen haast hebben. ( het is geen vreetschuur). Prettige bediening, maaltijden van goede kwaliteit.
Waren 7 jaar geleden er ook eens geweest omdat onze dochter om de hoek woont. Deze komen er geregeld.
cj A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk gegeten.ook gemoedelijke bediening.gewoon gezellig.het eten was echt geweldig.wat een smaken ook het nagerecht heerlijk een dikke 10.we komen zeker terug
ROVM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bij binnenkomst zijn wij verrast door het vreselijke oubollige sfeer in het restaurant. Het restaurant probeert een chique uiterlijk te creëren maar is mi niet gelukt zeker omdat de bediening in spijkerbroek en zwart shirt loopt zonder schort of iets dergelijks. Dan bestellen we wat en wordt een verkeerd drankje gebracht, maar laten zitten. Nadat we besteld hebben volgt na enige tijd wachten, het is niet druk mi in het restaurant ( 4 tafels bezet), ons voorgerecht, als ik mijn eerste hap snijd zie ik iets wat niet op mijn bord thuis hoort en vraag de bediening te komen. Zij haalt meteen het bord weg en maakt een soort van excuses, niet veel later komt de kok met het zelfde eten terug en zegt dat het niet uit het eten gekomen kan zijn en zegt dat het uit de lucht is gevallen. Ben verbouwereerd dat ik het zelfde eten terugkrijg en eet het stom genoeg toch op welleswaar is mijn eetlust natuurlijk helemaal vervlogen. De rest haalt ook bij lange na niet de 8,3! Ik vind dat ikzelf smakelijker kan koken en ik ben echt geen ster in koken. Hoofdgerecht gevulde Waardse kip: mi half om half gekruid gehakt en de kip moet je zoeken. De bediening vraagt of het naar wens is, ik zeg niets omdat ik dan niet positief zal zijn. Het toetje is wat beter maar ook niet bijzonder. Dan komt de kok vragen of het gesmaakt heeft en ik zeg nee, het benaderd in geen geval de score op Iens. Oh hoe dat zo zegt de kok, ik moet hem herinneren aan het voorval met voorgerecht. Ik geef aan dat ik het geen manier vind, om het zelfde eten terug naar de klant te serveren. Hij zegt ik heb u een schoon bord gegeven. Dan geeft de kok terecht aan dat als ik niet tevreden was ik het moeten laten staan. Ook beweerd hij nogmaals dat het niet uit het eten komt, ik zeg daarop maar wel uit uw keuken, nou zegt de kok ik weet dat zonet nog niet misschien is het wel uit uw haar gevallen ( het was geen haar overigens). Dit heeft geen enkele zin, deze meneer kan niet omgaan met een kritische nood. Service ver beneden peil een 1 is nog te veel. Voor een situatie als deze verwacht ik duidelijk excuses, ander eten en compensatie in de vorm van iets van het huis. Allen niet gebeurd. Dan komt de rekening 42 euro ( 2 personen 2de gratis) schandalig bedrag voor wat je geserveerd krijgt en dan te bedenken dat er dus zonder de ah-bon voor deze vreselijke ambiance en gerechten 84 euro had afgerekend moeten worden. Daarbij hebben mijn tafelgenoot en ik geen alcoholische consumpties genoten. Echt Nooit weer en raad iedereen aan hier zeker niet te gaan eten. Hygiëne is mi ik niet bijster goed. Rob geus moet maar eens langs bij het Haasje.
rob_Petra .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg goed, erg origineel opgediend. Heel goed van smaak. geen grote borden vol,maar voor ons ruim voldoende. Met zorg bereid en uitgekozen. Er worden veel streek en seisoensprodukten gebruikt.
We hadden het getroffen met het weer en konden buiten eten. Het is een simpel terras. Binnen is het smaakvol ingericht met wat blauw en wit. Klein restaurant,met veel zorg voor iedere klant persoonlijk. beslist een aanrader, wel even eserveren.
Hartelijk voor uw mooi verhaal. We hebben dit als een gróót compliment opgevat. Mogelijk mogen wij u in de toekomst weer eens in ons restaurant ontvangen
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
gisteren 25 augustus was het een heerlijke avond om op het terras te dineren, anderen vonden dat blijkbaar ook want er zat niemand binnen.
Mooi opgemaakte en lekkere gerechten.
Dank dat u moeite heeft genomen om over 't Haasje te schrijven.
We nemen dit op als een groot compliment!!!!!!!
Wie weet komt u nog eens aan. Graag tot ziens in ons restaurant.
benita H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten is van goede kwaliteit, alleen vaak wel wat flauw en vlak van smaak.
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk buiten gezeten en genoten van een 3-gangen menu met z'n twee-en en dan lekker afrekenen met de zegels van Albert Heyn: feestje!
Hartelijk dank voor uw reactie. We ontvangen dit als een groot compliment.
Hopelijk komt u nog eens terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor onze eerste ervaring met dit restaurant was het zeker geslaagd. De makreelrillette met bietenchutney was lekker. De, met zalmmousse, gevulde tong en de heerlijke safraansaus was prima bereid en op smaak. Bijgerechten waren frietjes, salade en rabarber. En als nagerecht waren de flensjes gevuld met sneeuweieren, karamelsaus en walnoten-roomijs geweldig en denk ik niet te verbeteren. Kortom, een hele fijne beleving en ben nu ook nieuwsgierig naar de andere gerechten.
Dank dat u moeite heeft genomen om uw ervaring in ons restaurant te delen.
We ontvangen uw bevindingen als een groot compliment en hopelijk tot ziens.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Afgelopen donderdag tijdens bijzonder slecht weer gegeten voor het eerst bij dit restaurant. Wij hebben gekozen voor een 3-gangen menu. Het voorgerecht was erg lekker. Het hoofdgerecht van mijn partner was tongfilet en voor mij de ribeye. Het hoofdgerecht was goed verzorgd, leuk opgediend en goed van smaak.
Ook het ijs-nagerecht was smaakvol. De service was gezellig en zeer correct en we kregen alle aandacht. Bijzonder was dat de serveerder ook onze kok was. De inrichting was eenvoudig maar wel huiselijk. De locatie van het restaurant en het buitenterras ligt gezellig aan een rustige weg langs de Rijn.
Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te schrijven over uw ervaring in ons bedrijf.
We hebben dit als compliment ontvangen, en hopen u graag weer te ontvangen mét mijn vrouw in het restaurant.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Bijzonder was dat je halve gerechten kon bestellen en het grand dessert met z'n tweetjes kon delen. Alles zag er zeer verzorgd uit. Hoewel de inrichting wat ouderwets aandeed, was het juist verrassend dat de gerechten zo mooi werden opgemaakt en geserveerd. Vooraf ook een amuse en wat bood met pesto incl. We hebben heerlijk gegeten en de prijzen zijn gemiddeld.
Beste Magda van Dijk,
Hartelijk dank voor uw bezoek en fijn dat u de moeite heeft genomen om een reactie te schrijven, die wij als positief ontvangen. Mogelijk zien wij u wederom bij een volgende komst in ons restaurant.
Vr. gr. Maria en Gabri Hoogenboom
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hadden gereserveerd, maar waren aan de late kant van huis weggegaan, onderweg werden we gebeld, men maakte zich een beetje ongerust omdat we normaal heel tijdig arriveren. Heel hartelijk werden we weer ontvangen, op ons gemak gegeten, heerlijke kalfswang en kalfszwezerik waar we zeker weer voor terug komen. Ook de gevulde Waardse kip met een overheerlijke paddenstoelensaus smaakte bijzonder goed. Als nagerecht de bekende flensjes gevuld met sneeuweieren met karamelsaus, net als de kalfswang een klassieker van 't Haasje en ook niet te versmaden crème brûlée met vijgencompote, mascarponeroom, vanilleparfait en chocoladeijs. Kortom het was weer een heerlijke smaaksensatie.
Beste Hans en Dona,
Wederom dank dat u moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen.
We waarderen u positieve recensie enorm.
Graag tot ziens!
Groet,
Maria en Gabri Hoogenboom
striethouldt.j .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Speciaal Albert Heijn-menu, waar niets op aan te merken was. Heerlijk gegeten.
Aardige, vlotte bediening. We komen zeker terug.
Reneenter .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het "AHmenu" is op basis van recensies uitgebreid. Elke gang heeft 3 keuzen. Voor wie dit onvoldoende is is er nog het reguliere menu. Ik heb gekozen voor makreel met biertjes en gefrituurde kappertjes. Erg lekker vooral de biertjes licht gezoet of gecarameliseerd. Als hoofdgerecht runderentrecote, hierbij werden apart een frisse salade, rabarber en Vlaamse frietjes geserveerd. De frietes werden ongevraagd aangevuld. Als dessert de flensjes. Daar kan ik over schrijven maar ik stel voor dat u ze gaat proeven!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gezellige ambiance (huiskamersfeer) en voortreffelijke bediening. Aandacht voor de klanten en heerlijk gegeten. Nooit eerder geweest, maar met AHbon een keer geprobeerd: wij komen zeker terug!
Janvndoorn .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Geen aanrader. Restaurant ingericht als een huiskamer (moet je van houden), gastvrouw gekleed alsof ze in haar eigen huiskamer staat (kan ik niet van houden). Eten was echt niet lekker...
Smaken verschillen!!!!!!!!!!!
Jammer dat u niets in het restaurant heeft vermeld.
De borden waren leeg!

Reactie van proever:

Dat smaken verschillen kan ik niet ontkennen...waarheid als een koe. Uw verklaring over de borden moet ik helaas weerleggen; mijn vriendin heeft geen enkel bord leeggegeten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gordon Ramsey zou korte metten maken met de kaart en het eten. Ze willen graag ingewikkeld sterren eten serveren, maar bij lange na is dat het niet. Weinig smaak, te veel saus om smaak te krijgen. Het decor was treurig, en er was weinig synergie. Oude uitstraling in een geverfd jasje.
Less is more and keep it simple!
We vingen op dat men al teleurgesteld was over de mogelijkheden van het AH-menu. Men wist niet dat AH gasten alleen van een keuze-menu gebruik kon maken. Ze hadden vooraf op onze website een indruk van het decor én de menukaart kunnen krijgen.