Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Haasje

Aad G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
In het kader van de plaatselijke restaurantweken - met actie 3 gangen voor € 25,- hebben we 't Haasje gekozen, omdat dit ons het lekkerste menu leek om uit te kiezen.
Daar hebben we geen spijt van gekregen.
De gerechten waren goed tot heerlijk, de bediening in orde en de sfeer in het geheel volle restaurant een tikkeltje lawaaierig, maar dat krijg je met veel mensen die plezier hebben.
Wij kozen voor het voorgerecht hertencarpaccio met balsamico saus en sliptongrolletjes met broccolisaus. De rolletjes waren iets te koud waardoor de smaak wat verflauwde.
Het hoofdgerecht was eendenborstfilet met lekkere bramensaus; zelf koos ik de zalm met zuurkool in bladerdeeg en mosterdsaus. Beiden waren uitstekend bereid en smaakten bijzonder goed.
De nagerechten waren het dessertpalet met seizoensfruit, gebak en ijs, opgemaakt op een fraaie bord. Het andere was flensjes gevuld met sneeuweieren en voorzie van karamelsaus en walnotenroomijs. Voortreffelijk!!

De bediening was snel en correct; het restaurant is in een verouderd gebouw gevestigd en zo wat aan upgrading kunnen doen. Dat zou de sfeer ten goede komen.

Maar voor het eten gaan we zeker nog een keer terug, ook zonder aanbieding!!
Agnes W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vrijdag avond 26 oktober 2018 meegedaan aan de wildproeverij.
We hebben er zeer van genoten, zoveel verschillende smaken die langs kwamen!
Zooooooo lekkerrrrrrr!!!!!!!
Adrie P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer dat men onervaren bediening op de gasten los laat.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het aanbod voor de AH diner actie was klein maar heel goed. De eend viel van zijn bot. Heerlijk. Weinig of niets aan te merken op de voor- en nagerechten. Gewoon een heel gezellige avond met goed eten. Wijnkaart kan iets uitgebreider.
Meinte.vander.kamp V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De inrichting kan wat sfeervoller, erg oubollig. Ook de uitstraling en outfit van de bediening kan wel een opfrisser gebruiken.
wegdijk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het is een goede eetgelegenheid, zoals in de recensie weergegeven rustig. Aardige bediening. Lekker gegeten. Wij vonden de prijzen, misschien door AH restaurantactie, aan de hoge kant. We waren € 60 kwijt, zgn tweede menu gratis. Je zou dan met zijn tweeën bijna € 120 betalen,. Dat vinden wij voor dat restaurant zeer duur.
T. R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
kwaliteit goed, alleen de prijs aan de hoge kant, nu met ah 2e menu gratis anders te duur !
Tip laat ze voor dame blanche echte chocolade gebruiken i.p.v. chocolade pasta
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten in een rustige sfeervolle omgeving, de bediening was heel vriendelijk.
Hooftgerecht eendebout was mals en goed gegaard.
Ook het nagerecht flensjes met sneeuwijs en karamelsaus was heerlijk.
Zeker een aanrader.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De kwaliteit van het eten wasgoed,
De prijs was gunstig door de AH korting.
duur van verblijf lang: 2 uur en 5 minuten
voor 3 gangen.
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie: het eten was heerlijk: aparte combinaties, porties precies goed. Een aanrader!
S. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-dinerbon. Er was een speciaal driegangenkeuzemenu voor AH-deelnemers, maar er werd niet bezuinigd. We kregen zelfs amuses en een warm broodje vooraf.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op17/9 in 't Haasje gegeten. Kleinschalig, gemoedelijk restaurant.
Ontvangst vriendelijk, hebben gekozen voor carpaccio, kalfsentrecote en de veel geroemde flensjes dessert. Eten was voortreffelijk en werd mooi opgemaakt geserveerd op "hete borden" en het garnituur zeer origineel in een etagierre. Voor het dessert sluiten wij ons aan bij eerdere goede beoordelingen. Als wij weer in de buurt zijn zullen wij zeker 't Haasje weer aandoen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op17/9 in 't Haasje gegeten. Kleinschalig, gemoedelijk restaurant.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goed restaurant. Behoort tot onze favorieten.
Seno D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH kaart. Fijne keuzes op die kaart. Genoten van mijn voorgerecht met forel en de eendenbout als hoofdgerecht. Als uitsmijter een overheerlijk toetje met een specialiteit van het huis, sneeuweieren.
Gemoedelijke sfeer en fijn personeel. Komen zeker nog een keer terug.
T M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Prettige bediening. Het dessert met de flensjes is onovertroffen... Heerlijk!
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het restaurant gaf ons een gezellig huiskamergevoel, erg fijn.
Vriendelijk en professioneel personeel.
We hebben heerlijk gegeten. En gaan er zeker nog een keer eten.
J S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk en eerlijk eten. Heel lang geleden er gegeten en het was toen waanzinnig lekker. En deze keer wederom heel lekker. Een prima klein restaurant met een beetje huiselijk sfeer. Geen prerenties. Maar wat een keuken! Fantastisch!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mijn man en ik hebben voor het eerst bij het Haasje gegeten en zijn positief verrast door de hartelijke ontvangst, de prettige sfeer en het heerlijke eten! Wij nemen dit restaurant op in ons lijstje favorieten en komen zeker terug!
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Er was een prettige ontvangst en het 3 gangenmenu was een erg mooie aanbieding. Het eten was voortreffelijk en overheerlijk. De eigenaren waren erg vriendelijk. Wij komen zeker terug, wel even sparen van te voren! Dank zij de AH-actie konden we nu onverwachts reserveren.