Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

BoyK .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gegeten. alle gerechten waren heerlijk ook volgens de andere leden van ons gezelschap.
één minpuntje: we hadden een fles wijn besteld maar die werd zonder enige uitleg over de soort en proef dronk door een van ons, uitgeserveerd. Voor de rest liep alles op rolletjes en we gingen tevreden naar huis.
T M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben nu twee keer gegeten bij 't Haasje (AH-actie). Beide keren prima.
De inrichting van het restaurant is nogal gedateerd, maar dat heeft ook wel weer wat..
We gaan er zeker nog eens eten; ook zonder AH-bonnen.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren al bekend met 't Haasje uit diverse gelegenheden. Makkelijk vrij parkeren. Weer zijn we zeer tevreden en alles liep naar verwachting omdat je niet werd opgejaagd en er voldoende tijd voor conversatie tussendoor was. Blijft een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuke avond gehad met de familie bij 't Haasje! Echt heel lekker gegeten en gezien de locatie voor onze ouders zeker niet het laatste bezoekje. Goede ontdekking en zeker een aanrader voor een lekker diner met z'n tweeën of met familie en vrienden.
t.rijnsburger .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het eten was perfect smakelijk gevarieerd en mooi opgediend, de inrichting was wat gedateerd zeker bij de kapstok , maar we kwamen voor de culinaire beleving en dat was perfect
tso .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zoals de vorige keren goed en lekker gegeten. Leuke gerechten zonder de onnodige franje erop en erbij!
Vlees keurig zoals we het wilden.
Prima!
kortenkrachtig.abs .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor ons de eerste ervaring met dit restaurant. Eten was naar wens, helaas de sfeer niet.
Aan de tafel naast ons gaf een klant, op verzoek van de ober, een opmerking over het voorgerecht. Hierop kwam de kok zelf uit de keuken en ging uitgebreid in discussie met het echtpaar. De gemoederen liepen hoog op, het echtpaar hield de eer aan zichzelf en heeft de rekening gevraagd. Voor ons was de lol er aardig af.

Een positief punt: we kregen een karaf kraanwater op tafel. Maar dan de domper: we zagen dat de kelner bij het afruimen van de tafel van het echtpaar de waterglazen leeggooide: terug in de karaf!
Uiteraard geen idee wat er daarna met de karaf gebeurde!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een klein maar cosy restaurant met een leuke keuze. Vegetariër in gezelschap had ook keuze uit diverse gerechten. De gerechten waren prima en goed verzorgd. Een aanrader!
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was prima en de sfeer en aankleding van de inrichting heel gezellig ,bijna huiselijk met klantvriendelijke bediening. De porties waren alleen iets aan de kleine kant.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit restaurant is een gezellige ruime huiskamer, waar je de andere gasten wel erg goed kan verstaan. De vriendelijke bediening was dit keer wat onhandig/onwennig, we hadden het idee dat deze jongeman net begonnen was in het restaurant. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren mooi opgemaakt en smaakten prima! De bijgerechten in de etagère was wat onhandig en klein, maar overheerlijk. We hebben dus heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De gerechten zijn met veel zorg en passie klaargemaakt. En het smaakt ook nog voortreffelijk. De bediening is goed met oog voor details. De tafels zijn met mooi linnen gedekt. Een aanrader!
MenV .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren er geweest met de AH restaurantactie. De bediening was vriendelijk. Het eten was lekker. De grootte van de porties waren voldoende groot. Al met al een mooie voldoende scoort dit restaurant.
Er is echter 1 maar. Zonder de AH restaurantactie zal de rekening voor 4 personen verdubbelen. En dat is naar mijn mening te duur voor dit restaurant als ik het hele plaatje meeneem. Service, ambiance interieur en kwaliteit van het eten.
Marijkejoop .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Genoten van het AH actie menu! Doordat we nu een menu gratis kregen was de prijs kwaliteid verhouding zeer goed. Anders misschien een beetje te duur.
justxmargot .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij vonden erg rustig in het restaurant voor een vrijdagavond. wij vonden het eten oké maar niet bijzonder qua smaak en presentatie.
Ferrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In een grijs verleden waren we hier al eens geweest en nu weer eens terug geweest. Is best wel mee gevallen maar wat mij is opgevallen is dat er niet gevraagd werd of alles voldoende was. Zo was het schaaltje met de frietjes wat klein. Maar qua smaak best wel oké.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Hier geweest in het kader van de AH restaurantactie. Bediend door de kok & ober. Uitstekend menu met goede porties. Een absolute aanrader en wij komen hier zeker als vaste gasten terug.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk wild gegeten, wildzwijn procureur , hazenbout, beide gerechten overheerlijk. Een genot voor de smaakpapillen. Als nagerecht een chocoladetaartje met pistacheijs en crème brûlée. Ook heerlijk. En alles zo uit de keuken waar Gabri met het grootste gemak deze lekkernijen
uit tovert.
Charineth R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en viel ons gelijk de fijne sfeer op die er in het restaurant hangt. Je hebt gevoel dat je bij de gastvrouw en haar man de chefkok dinert in hun woonkamer. De deels open keuken overtuigd je dat het eten met zorg en passie bereid word. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug. Jammer van die ene erg negatieve reactie tussen deze recensies, want wij herkende dicht echt niet.
L.A. G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was goed met keuze uit 2 gerechten per onderdeel van het menu. De uitstraling van het restaurant is dat van een grote, gezellige huiskamer.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in het kader van de AH restaurantactie. De gerechten zijn met zorg en aandacht bereid en dat proef je. Bovengemiddelde carpaccio, heerlijke ribeye, zoals die moet zijn. Desserts prima in orde evenals de bijgerechten. Huiswijnen redelijk.