Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

frits L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leonore V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gisteravond 06-08-2017 met familie bij 't Haasje gegeten. Zelf komen wij er graag en met enige regelmaat maar de familie was erg enthousiast zowel over de gerechten als over de z.g. "oubolligheid" die hen juist erg aansprak.
Bqd .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Keurige zaak, leuke extra's, prima bediening. Hebben gekozen voor het 3 gangen menu voor 25 euro. Kregen amuzes, brood met tapenade extra. Van menu mosterd soep, scholfilé + saté, dame blanche + aardbei desert gekozen. Leuk opgemaakt allemaal en prima van smaak. Drankjes en koffie redelijk geprijsd. Leuke achtergrond muziek. Verrassing in Hazerswoude-Rijndijk. Komen zeker eens terug.
e.n.westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mooie kaart. Prima ambachtelijke keuken. Veel persoonlijke aandacht. Rustig en knus maar gedateerd. Als er al een groot gezelschap zit dan wordt het waarschijnlijk te rumoerig voor een rustig dener.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Vlees en vis was precies goed gaar, heerlijk mals. Ook lekkere voor- en nagerechten.
jaapkoppelaar .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bij het voorgerecht was de gemengde sla niet vers. De saus bij het hoofdgerecht, de entrecote : was te overheersend. Het nagerecht was heerlijk. Locatie wel een beetje oubollig. Maar zeer vriendelijke personeel.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Binnen komend denk je in een eetcafe te komen. De inrichting is niet in verhouding tot de gerechten die worden gereserveerd.
We hebben echt heerlijk gegeten, zeer goede, culinaire gerechten werden gereserveerd.met uitzondering van de bijgeleverde patat, die men beter door wat anders kan vervangen.bediening zeer vriendelikk
Asselina H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De prijs van 38,00 euro voor 2 maal diner maken ze niet waar.
De verschillende gangen waren afzonderlijk geprijst.
Hebben ons wijntje opgedronken en zijn weggegaan.
Jammer, hadden er erg veel van verwacht!
maria H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Helaas was de carpaccio en het kalfsvees niet mals. De rouwkost en de patat niet bijzonder. De amuses waren aardig, maar het broodje er bij niet goed gerezen en niet te snijden.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Locatie lekker gezellig en eenvoudig. Wij hadden het AH menu maar dat was prime geregeld. Prijzen op de kaart gezet zodat je precies wist waar je aan toe was.
felice8 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed eten voor een prima prijs, het restaurant is niet groot, de inrichting vind ik weinig sfeervol, wel een vlotte bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving. Vriendelijke en keurige bediening.
Een verborgen toppertje dat midden in het groene hart gelegen is..
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gastvrije ontvangst bij restaurant het Haasje. Plek waar je ongedwongen uit eten kunt gaan. Met je ouders je partner of je familie. Lekkere gerechten, met zorg bereid. De eendebout als hoofdgerecht en het flensje met sneeuwei als nagerecht krijgen een 9+
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, zeer smakelijk klaargemaakt. Heerlijk lamsstoofpotje bij het lamstrio. We waren voor het AH menu en konden kiezen uit een smakelijk keuze menu.
Emily P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met zijn twee een heerlijk 3 gangen menu gegeten. Sinds tijden nergens zo lekker gegeten! Je proeft dat alles helemaal vers is en met liefde bereidt is. Erg vriendelijk personeel en snelle bediening. Kortom geen enkel minpunt. Wij gaan hier zeker vaker terug komen!
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de AH bon, na alle recensies eerst gelezen te hebben hadden we er hoge verwachtingen van en die zijn helemaal waargemaakt. Gezellig "huiskamer" restaurant maar daar moet je van houden, een hele vriendelijke jongeman die ons bediende en het eten....voortreffelijk, mooi opgemaakte borden en allemaal heerlijk van smaak, ruim voldoende porties we konden het allemaal niet op terwijl er toch 2 grote eters bij waren. We komen hier zeker nog eens eten maar dan "gewoon" van de kaart.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Met 8 tafels in een ruime zetting is het goed toeven. Kleine wijnkaart, kan uitgebreider.
Ria Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Uitermate lekker gegeten in een ietwat gedateerd, niet al te groot maar wel keurig onderhouden restaurant. Zeer vriendelijke bediening, vriendelijke ontvangst en goed prijs-/kwaliteitverhouding. Zeker een anrader!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een heerlijke zomeravond op het terras met een prima 3-gangen menu: wat een mooi begin van de zomer!
Als Tom Dumoulin zo'n maaltje heeft gehad, moet het goed komen vandaag!
R.geervliet D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
als groente voor 3 personen een klein schaaltje rabarber en een beetje rauwkost ( bij de kabeljauw, biefstuk en kalfswang) weinig frites. bij de vis, zoute piccalilly druppels en een paar doperwten op het bord en droge mosterd puree
biefstuk 22 euro , met zenen
rommelig terras