Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Els S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit restaurant is een gezellige ruime huiskamer, waar je de andere gasten wel erg goed kan verstaan. De vriendelijke bediening was dit keer wat onhandig/onwennig, we hadden het idee dat deze jongeman net begonnen was in het restaurant. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren mooi opgemaakt en smaakten prima! De bijgerechten in de etagère was wat onhandig en klein, maar overheerlijk. We hebben dus heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De gerechten zijn met veel zorg en passie klaargemaakt. En het smaakt ook nog voortreffelijk. De bediening is goed met oog voor details. De tafels zijn met mooi linnen gedekt. Een aanrader!
MenV .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren er geweest met de AH restaurantactie. De bediening was vriendelijk. Het eten was lekker. De grootte van de porties waren voldoende groot. Al met al een mooie voldoende scoort dit restaurant.
Er is echter 1 maar. Zonder de AH restaurantactie zal de rekening voor 4 personen verdubbelen. En dat is naar mijn mening te duur voor dit restaurant als ik het hele plaatje meeneem. Service, ambiance interieur en kwaliteit van het eten.
Marijkejoop .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Genoten van het AH actie menu! Doordat we nu een menu gratis kregen was de prijs kwaliteid verhouding zeer goed. Anders misschien een beetje te duur.
Justxmargot .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij vonden erg rustig in het restaurant voor een vrijdagavond. wij vonden het eten oké maar niet bijzonder qua smaak en presentatie.
Ferrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In een grijs verleden waren we hier al eens geweest en nu weer eens terug geweest. Is best wel mee gevallen maar wat mij is opgevallen is dat er niet gevraagd werd of alles voldoende was. Zo was het schaaltje met de frietjes wat klein. Maar qua smaak best wel oké.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Hier geweest in het kader van de AH restaurantactie. Bediend door de kok & ober. Uitstekend menu met goede porties. Een absolute aanrader en wij komen hier zeker als vaste gasten terug.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk wild gegeten, wildzwijn procureur , hazenbout, beide gerechten overheerlijk. Een genot voor de smaakpapillen. Als nagerecht een chocoladetaartje met pistacheijs en crème brûlée. Ook heerlijk. En alles zo uit de keuken waar Gabri met het grootste gemak deze lekkernijen
uit tovert.
Charineth R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en viel ons gelijk de fijne sfeer op die er in het restaurant hangt. Je hebt gevoel dat je bij de gastvrouw en haar man de chefkok dinert in hun woonkamer. De deels open keuken overtuigd je dat het eten met zorg en passie bereid word. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug. Jammer van die ene erg negatieve reactie tussen deze recensies, want wij herkende dicht echt niet.
L.A. G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was goed met keuze uit 2 gerechten per onderdeel van het menu. De uitstraling van het restaurant is dat van een grote, gezellige huiskamer.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in het kader van de AH restaurantactie. De gerechten zijn met zorg en aandacht bereid en dat proef je. Bovengemiddelde carpaccio, heerlijke ribeye, zoals die moet zijn. Desserts prima in orde evenals de bijgerechten. Huiswijnen redelijk.
J.W.T. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is er goed toeven. Er is goede bediening en persoonlije aandacht. Aardige mensen. Sfeervol en leuke restaurant.Eigen parkeerplaatsen aanwezig. Daarnaast volde gelegenheid aandde rustige weg. Er is een terras aanwezig.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten er worden goede producten gebruikt je proeft dat er veel aandacht aan is besteed ,
Goede service je voelt je er erg welkom zeker een aanrader
A M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zijn hier al vaker geweest en het was zoals altijd weer erg goed! De prijs kwaliteit verhouding van a la carte is goed, je ziet en proeft dat er aandacht is besteed aan het eten. Waren nu met de ah actie, keuze uit een menu, ook dat was heerlijk! Extra brood met eigengemaakte tapenade en pesto erbij, bij het voorgerecht brood en boter. Dan is de prijs kwaliteit zelfs voordelig te noemen. Met 2 personen voor € 45,00 is dan ook geen goede weerspiegeling van de zorg welke aan het eten wordt besteed en de goede kwaliteit van het eten. Een aanrader dus om in een prettige ambiance te genieten van kwalitatief hoogwaardig eten.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hallo beste kok en vrouw!(bediening)

Heb in het verleden tig keer gegeten..........en hoe?
Heel erg divers, van een tea party tot uitgebreid voorgerechten hoofdgerechten en heerlijke desserts. Heerlijke smaken met tegen smaken middels de sausjes.
ik werd altijd heel gastvrij ontvangen en ook mijn mede gasten!! Als laatste gasten kwamen zij bij onze tafel zitten en hadden we ook hele gezellige gesprekken over diverse onderwerpen.
Uit ervaring weet ik dat deze mensen absoluut niet van "koude kak" mensen houden. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Alles is mogelijk en het mag ook zo zijn als je iets niet wilt. Geen probleem, maar geeft dit op tijd aan.
Ik lees heel uit een lopende recensies. Nu weet ik ook uit ervaring hoe snel er ruis in de tent komt als er niet goed wordt gecommuniceerd.
Mijn gevoel bij deze mensen is altijd goed. Het ga mij om het eten, wat m.i. erg culinair is en nooit hetzelfde met grote zorg gepresenteerd en ik heb regelmatig in de keuken gekeken, wat er spik en span uitziet.
Persoonlijk stoot het mij af, als bediening met een schort zou komen aanlopen..............het idee zeg. We leven in 2016! Ja en qua kleding voorschriften, daar lopen altijd de meningen uiteen. Nou ben ik toevallig een kunstzinnig type en hou niet van opgedirkte vrouwen en dandy achtige mannelijke types.

Omdat ik schrok van enkele vorige recensies, vond ik deze even nodig als tegenwicht.
Sommige restaurants werken keihard om hun tent draaiende te houden.
Het gaan jullie goed en gewoon jullie zelf blijven!!!!!!!!!!!!!!
P C B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zaterdag 10 sept 2016 heerlijk gegeten via de AH bonnen (4p), leuk en gezellig restaurant. Je moet geen haast hebben. ( het is geen vreetschuur). Prettige bediening, maaltijden van goede kwaliteit.
Waren 7 jaar geleden er ook eens geweest omdat onze dochter om de hoek woont. Deze komen er geregeld.
Carin A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk gegeten.ook gemoedelijke bediening.gewoon gezellig.het eten was echt geweldig.wat een smaken ook het nagerecht heerlijk een dikke 10.we komen zeker terug
ROVM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bij binnenkomst zijn wij verrast door het vreselijke oubollige sfeer in het restaurant. Het restaurant probeert een chique uiterlijk te creëren maar is mi niet gelukt zeker omdat de bediening in spijkerbroek en zwart shirt loopt zonder schort of iets dergelijks. Dan bestellen we wat en wordt een verkeerd drankje gebracht, maar laten zitten. Nadat we besteld hebben volgt na enige tijd wachten, het is niet druk mi in het restaurant ( 4 tafels bezet), ons voorgerecht, als ik mijn eerste hap snijd zie ik iets wat niet op mijn bord thuis hoort en vraag de bediening te komen. Zij haalt meteen het bord weg en maakt een soort van excuses, niet veel later komt de kok met het zelfde eten terug en zegt dat het niet uit het eten gekomen kan zijn en zegt dat het uit de lucht is gevallen. Ben verbouwereerd dat ik het zelfde eten terugkrijg en eet het stom genoeg toch op welleswaar is mijn eetlust natuurlijk helemaal vervlogen. De rest haalt ook bij lange na niet de 8,3! Ik vind dat ikzelf smakelijker kan koken en ik ben echt geen ster in koken. Hoofdgerecht gevulde Waardse kip: mi half om half gekruid gehakt en de kip moet je zoeken. De bediening vraagt of het naar wens is, ik zeg niets omdat ik dan niet positief zal zijn. Het toetje is wat beter maar ook niet bijzonder. Dan komt de kok vragen of het gesmaakt heeft en ik zeg nee, het benaderd in geen geval de score op Iens. Oh hoe dat zo zegt de kok, ik moet hem herinneren aan het voorval met voorgerecht. Ik geef aan dat ik het geen manier vind, om het zelfde eten terug naar de klant te serveren. Hij zegt ik heb u een schoon bord gegeven. Dan geeft de kok terecht aan dat als ik niet tevreden was ik het moeten laten staan. Ook beweerd hij nogmaals dat het niet uit het eten komt, ik zeg daarop maar wel uit uw keuken, nou zegt de kok ik weet dat zonet nog niet misschien is het wel uit uw haar gevallen ( het was geen haar overigens). Dit heeft geen enkele zin, deze meneer kan niet omgaan met een kritische nood. Service ver beneden peil een 1 is nog te veel. Voor een situatie als deze verwacht ik duidelijk excuses, ander eten en compensatie in de vorm van iets van het huis. Allen niet gebeurd. Dan komt de rekening 42 euro ( 2 personen 2de gratis) schandalig bedrag voor wat je geserveerd krijgt en dan te bedenken dat er dus zonder de ah-bon voor deze vreselijke ambiance en gerechten 84 euro had afgerekend moeten worden. Daarbij hebben mijn tafelgenoot en ik geen alcoholische consumpties genoten. Echt Nooit weer en raad iedereen aan hier zeker niet te gaan eten. Hygiëne is mi ik niet bijster goed. Rob geus moet maar eens langs bij het Haasje.
Rob_Petra .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg goed, erg origineel opgediend. Heel goed van smaak. geen grote borden vol,maar voor ons ruim voldoende. Met zorg bereid en uitgekozen. Er worden veel streek en seisoensprodukten gebruikt.
We hadden het getroffen met het weer en konden buiten eten. Het is een simpel terras. Binnen is het smaakvol ingericht met wat blauw en wit. Klein restaurant,met veel zorg voor iedere klant persoonlijk. beslist een aanrader, wel even eserveren.
Hartelijk voor uw mooi verhaal. We hebben dit als een gróót compliment opgevat. Mogelijk mogen wij u in de toekomst weer eens in ons restaurant ontvangen
Janwillem33 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
gisteren 25 augustus was het een heerlijke avond om op het terras te dineren, anderen vonden dat blijkbaar ook want er zat niemand binnen.
Mooi opgemaakte en lekkere gerechten.
Dank dat u moeite heeft genomen om over 't Haasje te schrijven.
We nemen dit op als een groot compliment!!!!!!!
Wie weet komt u nog eens aan. Graag tot ziens in ons restaurant.