Restaurant 't Haasje

Rijndijk 177 2394 CB Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Haasje

Lekker eigenzinnig

Het knusse restaurant ‘t Haasje ligt in een landelijke omgeving. Vanaf het terras zie je misschien wel echte hazen voorbij rennen. In het rustieke interieur met authentieke glas-in-lood ramen en gastvrije bediening is het makkelijk ontspannen. Op de gevarieerde kaart staan eigenzinnige gerechten, die met liefde voor je worden bereid. De vegetarische gerechten zijn een aparte vermelding waard, onweerstaanbaar zelfs voor vleeseters. Wil je hier een feest organiseren of een zakelijke bijeenkomst? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Haasje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, zeer smakelijk klaargemaakt. Heerlijk lamsstoofpotje bij het lamstrio. We waren voor het AH menu en konden kiezen uit een smakelijk keuze menu.
Emily P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met zijn twee een heerlijk 3 gangen menu gegeten. Sinds tijden nergens zo lekker gegeten! Je proeft dat alles helemaal vers is en met liefde bereidt is. Erg vriendelijk personeel en snelle bediening. Kortom geen enkel minpunt. Wij gaan hier zeker vaker terug komen!
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de AH bon, na alle recensies eerst gelezen te hebben hadden we er hoge verwachtingen van en die zijn helemaal waargemaakt. Gezellig "huiskamer" restaurant maar daar moet je van houden, een hele vriendelijke jongeman die ons bediende en het eten....voortreffelijk, mooi opgemaakte borden en allemaal heerlijk van smaak, ruim voldoende porties we konden het allemaal niet op terwijl er toch 2 grote eters bij waren. We komen hier zeker nog eens eten maar dan "gewoon" van de kaart.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Met 8 tafels in een ruime zetting is het goed toeven. Kleine wijnkaart, kan uitgebreider.
Ria Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Uitermate lekker gegeten in een ietwat gedateerd, niet al te groot maar wel keurig onderhouden restaurant. Zeer vriendelijke bediening, vriendelijke ontvangst en goed prijs-/kwaliteitverhouding. Zeker een anrader!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een heerlijke zomeravond op het terras met een prima 3-gangen menu: wat een mooi begin van de zomer!
Als Tom Dumoulin zo'n maaltje heeft gehad, moet het goed komen vandaag!
R.geervliet D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
als groente voor 3 personen een klein schaaltje rabarber en een beetje rauwkost ( bij de kabeljauw, biefstuk en kalfswang) weinig frites. bij de vis, zoute piccalilly druppels en een paar doperwten op het bord en droge mosterd puree
biefstuk 22 euro , met zenen
rommelig terras
vriendelijke gastvrouw
preis kwaliteit matig
Jozina R.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gezellig restaurant. Lekker rustig en heerlijk gegeten.
Eigenaar met passie.Top.
Cornelis H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met 4 personen weer heerlijk relaxed gegeten, sliptong, kalfswang en eendeboutje. Weer perfect bereid en zeer smakelijk. Ook de nagerechten weer heerlijk, crème brûlée, sneeuweieren. Ook weer zalig.
Je voelt je ook gelijk thuis door de vriendelijke ontvangst in deze huiskamer aan de Rijndijk.
BoyK .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gegeten. alle gerechten waren heerlijk ook volgens de andere leden van ons gezelschap.
één minpuntje: we hadden een fles wijn besteld maar die werd zonder enige uitleg over de soort en proef dronk door een van ons, uitgeserveerd. Voor de rest liep alles op rolletjes en we gingen tevreden naar huis.
T M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben nu twee keer gegeten bij 't Haasje (AH-actie). Beide keren prima.
De inrichting van het restaurant is nogal gedateerd, maar dat heeft ook wel weer wat..
We gaan er zeker nog eens eten; ook zonder AH-bonnen.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren al bekend met 't Haasje uit diverse gelegenheden. Makkelijk vrij parkeren. Weer zijn we zeer tevreden en alles liep naar verwachting omdat je niet werd opgejaagd en er voldoende tijd voor conversatie tussendoor was. Blijft een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuke avond gehad met de familie bij 't Haasje! Echt heel lekker gegeten en gezien de locatie voor onze ouders zeker niet het laatste bezoekje. Goede ontdekking en zeker een aanrader voor een lekker diner met z'n tweeën of met familie en vrienden.
t.rijnsburger .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het eten was perfect smakelijk gevarieerd en mooi opgediend, de inrichting was wat gedateerd zeker bij de kapstok , maar we kwamen voor de culinaire beleving en dat was perfect
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zoals de vorige keren goed en lekker gegeten. Leuke gerechten zonder de onnodige franje erop en erbij!
Vlees keurig zoals we het wilden.
Prima!
kortenkrachtig.abs .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor ons de eerste ervaring met dit restaurant. Eten was naar wens, helaas de sfeer niet.
Aan de tafel naast ons gaf een klant, op verzoek van de ober, een opmerking over het voorgerecht. Hierop kwam de kok zelf uit de keuken en ging uitgebreid in discussie met het echtpaar. De gemoederen liepen hoog op, het echtpaar hield de eer aan zichzelf en heeft de rekening gevraagd. Voor ons was de lol er aardig af.

Een positief punt: we kregen een karaf kraanwater op tafel. Maar dan de domper: we zagen dat de kelner bij het afruimen van de tafel van het echtpaar de waterglazen leeggooide: terug in de karaf!
Uiteraard geen idee wat er daarna met de karaf gebeurde!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een klein maar cosy restaurant met een leuke keuze. Vegetariër in gezelschap had ook keuze uit diverse gerechten. De gerechten waren prima en goed verzorgd. Een aanrader!
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was prima en de sfeer en aankleding van de inrichting heel gezellig ,bijna huiselijk met klantvriendelijke bediening. De porties waren alleen iets aan de kleine kant.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit restaurant is een gezellige ruime huiskamer, waar je de andere gasten wel erg goed kan verstaan. De vriendelijke bediening was dit keer wat onhandig/onwennig, we hadden het idee dat deze jongeman net begonnen was in het restaurant. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren mooi opgemaakt en smaakten prima! De bijgerechten in de etagère was wat onhandig en klein, maar overheerlijk. We hebben dus heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De gerechten zijn met veel zorg en passie klaargemaakt. En het smaakt ook nog voortreffelijk. De bediening is goed met oog voor details. De tafels zijn met mooi linnen gedekt. Een aanrader!