Restaurant 't Fortuin

Dorpsstraat 190 1693 AK Wervershoof Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Fortuin

't Fortuin is al meer dan 50 jaar een vertrouwde partner in het verzorgen van gastvrijheid, eten en drinken, voor zowel de zakelijke als de particuliere gast. Proeven, Praten en Genieten staan hoog in het vaandel.

't Fortuin herbergt een feestelijke, sfeervolle zaalaccommodatie en een gezellige oud Hollands bruincafé, waarin de twee prima biljarts niet mogen ontbreken.

Het café is op woensdag, donderdag en zondag een eetcafé, waar je kunt genieten van heerlijke dagspecials, borrelgerechten en plategerechten.

In het restaurant kun je daarnaast reserveren van 10 tot 40 personen. De warme rood/crème tinten en het gebruik van eikenhout zorgen ervoor dat het restaurant rust, gezelligheid en warmte uitstraalt. Onze keukenbrigade kookt voor jouw groep of gezelschap een 3-4 of vijf gangen keuzemenu of verrassingsmenu. Uiteraard met seizoensgebonden en verse producten.

Voor zowel de zaal/café accommodatie als het restaurant kun je uitsluitend telefonisch of via de e-mail reserveren. Reserveer online voor Eetcafé 't Fortuin in Wervershoof!

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Fortuin

• Af te huren